December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Gerda, wat fijn om weer wat van je te horen! Een heel goed begin om weer eventjes achter de computer te kunnen zitten, maar ga jezelf niet extra vermoeien hoor.
    Wij hadden inderdaad ook allemaal in de gaten hoe goed sjoerd je helpt en daar kunnen jullie samen trots op zijn.
    Hopelijk wordt de pijn langzaam minder en gaat het lezen en praten snel beter. En fijn dat je hulp krijgt met het verwerken van deze klap.
    Wordt je nu nog extra in de gaten gehouden met echo's/controles voor de baby?

Kelly, wat een mooie website. Mooi bruidspaar zeg!

Essebes, veel succes vandaag met je werkgever.

Heb Lentefee en Maritt ook al een tijd niet gezien...hoe is het meiden?

Sanneke, nog een paar daagjes en dan eindelijk vrij! Die tijd kun je echt met je kindje en zwangerschap bezig gaan!

Liefs Olga

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Misskeita, gaat het weer beter met je? Hopelijk kunnen jullie het goed uitpraten. Je man zal inderdaad het ook moeilijk vinden dat jij zo ziek bent geweest en daarover ook bezorgd zijn. Even allebei je hart luchten zal misschien wel helpen.

Inge, fijne vakantie, tot over een paar weken!

Claartje, hopelijk heb je vandaag weer een goede dag!

Ik ga nu gauw werken,

Liefs Olga

3. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    Gerda: blij dat je weer even hebt kunnen typen, da's een vooruitgang toch? ik hoop dat het beter gaat , ik zou me ook zorgen maken dus da's heel normaal... je mannetje is volgens mij echt een superschat, zoals hij je helpt. Heel veel sterkte met genezen en kalm aan doen he!

misskeita: zou je man ook last van zijn hormonen hebben? hopelijk maken jullie het gauw weer goed

iedereen een fijne dag, ik moet zo naar de VK maar het bliksemt en flitst al als een gek :(

4. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Misskeita…dat is zekers niet leuk van je vriend..
    Hopelijk heb je in ieder geval geen kramp meer…

Inge….een hele fijne vakantie!

Essebes..zou het allemaal op tijd komen.?
    Ik hoop het hoor..volgende week gaan we in ieder geval boven beginnen met alle slaapkamers aan te pakken..

En ik moet volgende week donderdag weer naar de vlos.
    Dat is dan de 1e keer na de intake..tja ik vond het ook wel weinig maar ach ik heb nergens last van.
    Dus zal het wel goed zijn.

Enne jij succes morgen met je werkgever hè essebes!
    Niet op je kop laten zitten hoor!

Gerda….och meid toch..Wel fijn dat je even wat van je laat horen..
    En dat het iets beter gaat…
    Wel fijn dat je zo’n lieve man hebt en familie die jullie steunen!
    Ik kan niks anders zeggen….als heel veel sterkte en beterschap!
    Dikke knuffel en kus!

Claartje..lekker druk geweest!
    Alle was weer aan kant!

Kelly..wat een mooie foto’s meid!
    Jullie zagen er allemaal erg mooi uit!

Zo vandaag weer maandag….
    En ja hoor..ik mag weer werken..de hele dag en vanavond ook nog.
    Kom tussendoor wel eens binnenwippen…
    Fijne dag allemaal!

5. Djaminah

Djaminah Actief lid

23 mei 2007
    276
    1
    18
    @Gerda: fijn dat er wat verbetering is. En top dat je zo'n lieve man hebt, ik weet als geen ander hoe belangrijk dat is. Hoop dat alles zo goed blijft gaan met de beeb, maar hij/zij klinkt als een doorzetter!

@Evalyn: welkom en je bent niet de enige hier. Ik ben ook nog steeds een beetje overspannen. Het begon eigenlijk precies op dag één van de zwangerschap, maar nu werk ik ook weer 32 uur. Had te maken met een opeenstapeling van dingen (miskraam, stressvolle baan, verbouwing, verhuizing, nieuwe baan gelijk na de vakantie, rotvlucht terug van vakantie etc). Maar soms weet ik niet of de vermoeidheid van de zwangerschap of van de overspannenheid is. Of dat de misselijkheid van de zwangerschap of van de spanning komt. Ik ga eens per 3 weken naar de psycholoog en krijg ademhalingsoefeningen (vanwege hyperventilatie) bij de fysio. Maar ik merk wel dat ik nog moeilijk van de zwangerschap kan genieten, ben er vooral heel onzeker over... heb jij dat ook?

Ik ga zo eens bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek, ben benieuwd.

Oh ja, was nog even naar Sensation Black geweest (niet zo lang hoor) en voelde me echt fantastisch! Ik kon helemaal relaxen, even wat anders aan mijn hoofd, en ook mijn buik deed geen zeer. Volgens mij vond de beeb de harde bassen wel leuk :)

6. Djaminah

Djaminah Actief lid

23 mei 2007
    276
    1
    18
    @gezond eten: ik eet ook niet zo heel gezond hoor... hou gewoon niet zo van groente en fruit. Wij gaan ook best vaak eten halen (roti, mc donalds, pizza) trouwens, omdat ik 's avonds te moe ben om nog wat te doen en mijn vriend werkt gewoon fulltime. Ik probeer wel elke dag een glas verse jus te drinken en erop te letten dat ik bijv. salade eet bij de junkfood. Maar volgens de huisarts neemt de beeb toch wel wat hij nodig heeft!

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hier was ik dan..
    Had net echo gehad..
    Heel klein drukte makertje.. liet niet zien wat hij/zij was.
    Dus proberen er achter te komen bij de 20weken echo en als ie het dan nog niet prijs geeft dan houden we het als een verrassing.

8. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hallo meiden, hier ben ik weer: alles was okee. ik was 2 kilo aangekomen, baby groeide goed en schopte tegen het apparaatje voor de hartslag. Bloedsuiker was ook prima en bloeddruk was 120/75. da's volgens mij ook goed.

had een afspraak voor de echo gemaakt maar bleek dat mijn moeder dan niet kan dus ik ga weer bellen of ze nog een ander gaatje hebben... maar helaas. nu gaat ma proberen met iemand te ruilen. ach ja desnoods ga ik alleen. ze kunnen in ieder geval ook een dvd ervan maken.

9. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    @djamina: ik eet ook bijna geen fruit. normaal wel maar ik heb er gewoon geen trek in. ik drink nu wel meer sapjes met extra vitamines, zoals roosviceesap boscruchten en grapefuitsap

10. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    goede morgen meiden!

Hoe is het met jullie nog een beetje vol te houden met het plak weer?

Ik ben harstikke verbrand tussen me decolete haha, en ik het hele weekend maar smeren, het mocht niet baten haha!

Hebben jullie een leuk weekend gehad?

11. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    hey meiden
    goed weekend gehad?

12. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    @ gerda super zeg !je eerste berichtje weer!en wat lief dat je aan ons blijft denken..wens jullie t allerbeste
    @ loopy..zo'n onderzoek heeft idd met je gewicht te maken volgens mij..super dat alles in orde is..voeld altijd goed he!hoop dat je moeder nog mee kan naar de echo:)

@ essebes klote situatie..hoop dat t goed opgelost word.suc6!

@misskeita klinkt nogal als een rot streek van je man..zou die van mij niet durven, dan heeft ie echt oorlog,maar hij zou het ook niet doen, ik zou er eens goed over praten want er komt nog heel wat op jullie pad straks waarbij je het gevoel moet hebben dat hij altijd voor je klaarstaat.ik hoop echt dat hij hierin bijdraaid voor je.

pffffff wilde nog zoveel zeggen maar weet t ff niet meer:(wij zijn gister naar de efteling geweest!was super!wel ontzettend veel gelopen en flinke steken in me buik gehad..dus was ook wel weer lekker toen ik me bed weer zag..maar toch een onvergetelijke dag gehad!echte aanrader!

13. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    hallo

zo effe bij gekomen van vakantie. WAt was gistern plak weer en benauwd zegg pfff blij dat het regende.

Ik heb noch lekker een week vrij heerlijk.

kelly leuk fotos

14. Djaminah

Djaminah Actief lid

23 mei 2007
    276
    1
    18
    Vraagje: de meiden die hun beeb voelen, is dat altijd op dezelfde plek? Want ik begin steeds meer het vermoeden te krijgen dat ik het voel, maar het is altijd net boven het schaambeen, een beetje links. Het zouden natuurlijk ook mijn darmen kunnen zijn...

15. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    @Djaminah:
    Zo begon ik hem ook te voelen eerst altijd net boven het schaambeen aan de linkerkant (daar hoorde ik ook altijd het hartje)
    Maar omdat het zo ritmisch getik was wist ik zeker dat het niet mijn darmen konden zijn.
    Nu voel ik hem duidelijkin de buurt van mijn navel.

16. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Djaminah..hier ook geen groente eter..wij eten maar 1 keer per week warm en dat bestaat
    Uit gebakken aardappels met appelmoes..en stukkie vlees..
    Ik eet wel meer fruit als anders..

Moon…fijn een echo gehad!
    Alles goed!en nog geen geslacht..spannend hoor!

Loopy ook weer naar de vlos geweest!
    Fijn dat alles weer goed was!
    En wat jammer dat misschien je mams niet mee kan..

Linny..lekker naar de efteling geweest..leuk!

Ayse..nog lekker een week vakantie!

Hier nog geen beeb gevoeld…helaas..zal vast nog wel komen..
    Heb nu pauze..mag zometeen weer aan het werk..
    Het is wel een beetje erg benauwd buiten..niks aan..

17. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    ik voel ook noch niks vind wel jammer. Maar het komt wel.

Ik heb woensdag 20 wk echo vind het erg spannennd.

18. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Oh das al lekker snel!
    spannend hoor!
    Ik mag 1 augustus..ben ok al aan het aftellen.. :)

19. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    ik heb laatst aan de vlos gevraagd waar mijn darmen zijn gaan zitten en ze zei dat die nu boven mijn navel zitten en alles wat ik onder mijn navel voelde was de beeb...duseuh ga er maar van uit dat het je ukkepuk is :)

20. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ik heb ook nog geen beebje gevoeld hoor :(
    Kon ook al een paar keer de hartslag niet vinden, kreeg er flink de zenuwen van! Maar heb vannacht m'n angelsounds gepakt en net zo lang gezocht, en daar was dat mooie geluid! :D :D :D Moest bijna een traantje pinken *blij*

Deel Deze Pagina