December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    @ de dames met het slechte weer:
    hier schijnt al 2 dagen volop de zon 40 graden is hier gemeten BBBllleeeeee niet lekker meer.
    Is zelfs te warm om nou even lekker buiten te gaan zitten.
    Ach ja lekker klagen het is ook nooit goed hahahaha
    Ik hoop dat het hier vanacht eens lekker losbarst dan kan ik hier wat door luchten.

2. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    Gerda, ik heb gisteren je berichtje helemaal over het hoofd gezien meid! Wat fijn dat je weer iets mobieler wordt. Ik kan snappen dat je nog bang bent, zou ik ook hebben, maar elke dag een stapje vooruit is de goede kant op! Sjoerd is een dikke schat volgens mij, heel lief dat hij ons zo goed op de hoogte heeft gehouden.

Djaminah, ik voel de beeb wel steeds op dezelfde plek, vanochtend heel lang en hard, werd er haast wat flauw van, voelde niet echt fijn namelijk ;) er zit in ieder geval genoeg kracht in dat lijfje haha

verder was ik rustig aan het doorlezen, maar de hel breekt hier een beetje los, onweert best hard en komt steeds dichterbij, dus denk dat de kabel er hier zo maar even uit gaat ;)

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Kelly, we moeten dus met zijn allen naar limburg komen zo te horen. Heb toch liever een zonnetje hoor.

He Claartje, nu niet gaan zeggen dat de baby je zo hard schopt he...daar worden we jaloers van hoor!

Iloon, wat fijn dat jullie samen 1 naam leuk vinden. Wij hebben helemaal nog geen idee. Ook nog niet heel erg mee bezig. Is eens afwachten wat het is wat in mijn buik groeit.

Welterusten meiden,

Liefs Olga

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    @kreeftje1984
    Ik heb hele goedkope broeken gekocht bij de prenatal in de aanbieding 10 eurie per broek en de promiss heeft nu ook veel afgeprijsd daar had ik een truitje en een broek samen voor 20 euro.
    En dit is ook een goedkope site.
    http://www.positiewinkel.nl/

5. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    BOH..Olga ik zou graag met je ruilen ik kan dus echt niet tegen deze hitte ....
    Zie je maar weer hoe anders mensen zijn hahaha

6. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    nieuwe buik foto`s in me album gezet :)

het is hie rnog steeds warm
    kan ook slecht tegen die hitte,, blehh,..
    gelukkig regent het nu en koelt het af :)

7. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Hey meides :whistle:

Zo net klaar met werken (was nu wel om 17u begonnen hoor..) Nu ff met een mok warme melk & anijs (ouderwets he!?) achter de computer.

@Salapio, bedankt voor het strenge toespreken, je hebt gelijk. Het is zo stom voor andere mensen kan ik altijd goed opkomen maar voor mezelf dus niet, ik ga er mee aan de slag hoor. Moest wel even lachen om je telepathie stukje, haha zo grappig omschreven en o zo herkenbaar! Lekker hoor vrijdag op vakantie, zoek je daar in France dan ook een computertje op om even te posten ;)

@ Lindy, oef... wat een fijn knuffeltje kreeg ik van jou, lief hoor dank je wel! Normaliter kan het mij ook niet warm genoeg zijn, maar nu geef ik daar ook niet echt de voorkeur aan hoor, als d'r maar een beetje een briesje staat, zodat we af kunnen koelen :)

@ Evalyn, gesprek heb ik nog voor de boeg, jakkes, wou dat ik het al achter de rug had.

Nou ik ga nog heel even surfen op het net, en dan lekker slapen.

Sweet dreams allemaal!

Xx Es

8. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Hier heeft het vannacht geregend..heerlijk!
    Het is nu lekker afgekoeld :)

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik moet zeggen dat ik nu ook niet meer echt pal in de zon kan zitten hoor. Is me dan ook echt te warm. Maar een gfraadje of 25 zou wel lekker zijn en dan geen regen erbij!

Olga

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Lindy, leuke foto's in je album!

Iloon, de benauwdheid is hier ook een beetje weg. Alleen binnen hangt het nog wel....

Olga

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Joepie, vandaag 18 weken en vanavond voor controle naar de VK!

Olga

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik zie dat Lentefee vandaag jarig is!

HIEPERDEPIEP HOERA!

Gefeliciteerd hoor!

Liefs Olga

13. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    lentefee Gefeliciteerd!![​IMG]

lindy..mooi buikje!

olga..lekker hoor alweer 18 weken!
    enne veel plezier bij de vlos!

Essebes..hopelijk gister geen gezeur op je werk gehad..

Ik heb gister nog een cadeautje gehad van klanten..
    pak luiers met zwitsal babyspullen....lief hè...

vandaag weer werken..tja het hoort erbij hè..
    de hele dag en vanavond ook nog..
    kom tussendoor wel weer binnenwippen..

fijne dag allemaal..

14. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    gefeliciteerd lentefee!

zo dames, hier is het een stuk afgekoeld na het noodweer van gisteren. kijken jullie wel eens op buienradar? het zag er echt spooky uit!

ik mag me zelf erg gelukkig prijzen dat ik bijna geen zwangerschapsklachten heb, maar er komt er nu toch een op waar ik me aan erger: ik heb af en toe slapende handen. als ik wakker word snachts is het net of er een vreemde arm in mijn bed ligt!

15. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    hallo

zo het is wel afgekoelt lekker hoor. Vandaag gaan we beginnen met opruimen van de kamer voor de baby. heb er helemaal zin in.

lentefee gfeliciteert :)

16. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    lentefee gefeliciteerd......

17. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    @lentefee: van harte!

@loopy: buitenradar: euh wat is dat? :D

18. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    buienradar is een website waarop je de aankomende buien kunt zien! www.buienradar.nl ik kijk elke dag of het regent als ik met de fiets naar huis moet :)

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Buienrader is inderdaad een erg coole site - kun je ook bliksemactiviteiten enzo op zien!

LENTEFEE - GEFELICITEERD!

Net de bovenverdieping opgeruimd - hoewel ik de slechtste huisvrouw ooit ben voelt dat (als het klaar is) toch wel fijn :D

Vanmiddag gaan we kijken voor meubeltjes voor in de babykamer - ZIN IN!

Fijne dag allemaal!

20. Djaminah

Djaminah Actief lid

23 mei 2007
    276
    1
    18
    Net terug van de vk, alles is in orde. We hoorden het hartje mooi kloppen, mijn vriend hield mijn enkel vast toen ik daar lag echt zo schattig :) ze ging ook mijn buik meten met een lint?! De bolling (of zoiets) was 17 cm en dat was goed met 17 weken. Moest er wel een beetje om lachen hoor.

@lentefee: proficiat!
    @loopy: kan carpaal tunnel syndroom zijn... goed in de gaten houden dus! We hebben trouwens op dezelfde datum een echo, is het bij jou ook de 20wk-echo?
    @evalyn: ik heb nu nog individuele gesprekken, maar een groepje lijkt me ook wel wat. Vooral omdat het gericht is op het voorkomen van herhaling. Ik zal er eens naar informeren. Heb de laatste tijd wel last van letters in de verkeerde volgorde typen, of "fantastisch" ineens met een v schrijven... maar kan ook aaan de zwangerschap liggen natuurlijk

Deel Deze Pagina