zo wat een NOOD weer gister, het is nu wel lekker afgekoeld minder benauwd als gister 8) 8) @lindy en loopy Mooie buiken hoor! @lentefee GEFELICITEERD hopelijk heb je een mooie dag. @mamabeer Thanxx voor de leuke site zal er eens even goed op sneupen @djaminah Wat fijn dat je het hartje hebt horen kloppen geweldig is dat he? mooi dat alles in orde was en de beeb het goed maakt nu weer lekker genieten Kreeg gister een foldertje waar we precies de juiste vloer in hebben gezien dus we gaan Vrijdag even kijken en maar meteen kopen dan is het allemaal mooi klaar als de meubeltjes komen over 3 weekjes. Heb even wat nieuwe foto's in mijn album gezet.......Mijn buik begint aan de zijkant ook uit de dijen zeg maar, denk dat de beebs alle ruimte willen hebben. Kan ook niet langer wachten tot 30 juli ben weer zo benieuwd hoe het daarbinnen gaat
Lentefee : gefeliciteerd ik ga naar ikea,, het babykamertje uitzoeken hihi helemaal zin in .. dikke knuff
Lentefee Happy Birthday! wanneer kom je weer s me typen hier? We zien je niet meer Loopy, ik heb dit dus ook, slapende handen s'nachts, zo raar! trekt soms zelfs door naar m'n armen....heeft dit ook met de zwangerschap te maken dan? Nog nooit van gehoord.... Kuzzy Es
Ben net terug van de controle bij de VK. Mijn bloeddruk was nog steeds goed, ben weer 1 kilo aangekomen..dus tot nu toe maar 2 kilo in totaal Verder doet onze beeb het goed.....hartje weer geluisterd Serena was met me mee, en ze vond het super. Ze keek rond in de spreekkamer en vroeg: "Waar is ie nou"? Ze had het er buiten nog over. 13 augustus mag ik weer terug komen
Iloon jij hebt vandaag ook je echo! Spannend - hoe laat? (en natuurlijk fijn dat alles goed was) Essebes en Loopy - kan dat niet ook te maken hebben met bloeddruk / bloedsomloop?
@loopy & es: nogmaals, ik zou denken aan het carpaal tunnel syndroom. Komt vaak voor bij zwangere vrouwen of vrouwen in de overgang. Mijn moeder heeft het ook net gehad: (Gezondheidsplein.nl) Het carpale tunnel syndroom is een beknelling van een zenuw in de pols. Deze zenuw loopt van je onderarm naar je hand via de pols. De ruimte in je pols waar de zenuw doorheen loopt heet de carpale tunnel. In deze ruimte kan een zwelling ontstaan waardoor de zenuw bekneld raakt. Je krijgt dan last van tintelingen of pijn in je hand en vingers, vooral s nachts. De pijn is vaak zo erg dat je er wakker van wordt en moet opstaan en schudden met de arm totdat de tintelingen weer minder worden. Een ander belangrijk verschijnsel is het verlies van kracht in de aangedane hand. Je kunt soms zomaar iets laten vallen wat je beet hebt, zoals een kopje. De oorzaak van de zwelling in de pols kan een ongeluk zijn, waarbij de pols beschadigd raakt. Het kan ook zijn dat je vocht vasthoudt, bijvoorbeeld tijdens een zwangerschap of door een bepaalde aandoening, zoals een te traag werkende schildklier. Het carpale tunnel syndroom komt vooral voor bij vrouwen.
Kreeftje..mooie buik meid! Djaminah..wat fijn dat alles weer goed was bij de vlos! Lindy veel plezier bij ikea! iloon..fijn dat het goed was bij de vlos! Ik heb even pauze..heb de hondjes uitgelaten.. en mag straks weer aan het werk...
loopy is jaloers.... maar goed na de bevalling hoef ik niet meer fulltime te werken ik ben het echt zat, gelukkig bijna vakantie.
Lentefee van harte! Ik ben net terug van een weekje vakantie. Dat had mij gestolen kunnen worden, heb namleijk op de eennalaatste dag enorme last gekregen van paniekaanvallen die niet weggaan maar continue aanwezig zijn. Heb het eerder gehad en daarom slik ik al jaren in hele bescheiden mate medicijnen. Vandaar dat ik ook bij de gyn onder controle ben.....Nu dus in overleg met de vervangende huisarts (zowel mijn HA als mijn gyn zijn met vakantie!) de dosis verhoogd, maar slaat nog niet helemaal aan. Zit wel op kantoor ter afleiding maar voel me echt niet goed........Hoop echt dat ik me vanaf nu beter ga voelen want dit is echt helemaal niets en het kan niet goed zijn voor het kindje lijkt me al di spanning die door je lijf raast continue......Gekke is dat iknjuist sinds een paar weken echt optimaal aan het genieten was van mijn zwsangerschap (terwijl ik daarvoor steeds bang was vanwege een miskraam in sept.), dus daar heb ik geen paniek van, waar het dan wel vandaan komt? Joost mag het zeggen.....
he wat naar Me2... misschien is zwagerschapsyoga straks een idee voor jou? ik hoop dat het gauw beter met je gaat, ook nu je weer lekker in je eigen huis enzo bent. ik heb trouwens in 2004 een burnout gehad en daarna erg depri geweest en nerveuze aanvallen enzo gehad, en was zo snel als ik wist dat ik zwanger was ookmet de pillen gestopt. maar gelukkig nergens last van.
niet te geloven had ik net weer een berichtje gemaakt valt mijn internetverbinding weer weg. Kijken of ik het nog weet Nou meiden dit is echt mijn laatste berichtje voor de vakantie net de laatste uren gewerkt en morgenvroeg vertrekken we op vakantie. Olga en miep en miep dank je wel moon85 die kleine houdt de spanning er wel in djaminah ik voelde de kleine daar ook voor het eerst loopy fijn dat je moeder mee kan het is toch gezelliger salapio fijne vakantie juffie en caruli ik hoop dat ik na de vakantie goed nieuws kan lezen ik duim voor jullie lissette ik heb maandag ook de laatste flessen voor mvm ingeleverd voelt onzettend fijn om weer zonder maatbeker te plassen het is voor een goed doel maar ik ben blij dat het om is sanneke fijne vakantie lentefee gefeliciteerddddd het zonnetje schijnt hier fel maar het is mij veel te warm maar goed we hebben ook altijd wat te klagen groetjes en tot over +/- 3 weken Inge
We zijn net terug van de 20 wkn echo....het was super! Alles was goed en beeb doet het ook goed Was erg beweeglijk, de echoscopiste legde ook alles goed uit en alles was ook duidelijk te zien....zelfs het geslacht Jaa wij krijgen er weer een meid bij De echo staat in mijn fotoalbum
me2...sterkte hoor meid! inge nogmaals superfijne vakantie! iloon..wat fijn dat de echo goed was enne gefeliciteerd met jullie meid! mooie echo! ik heb even pauze..mag over 10 minuten weer weg... heb net weer een cadeautje gehad van klanten.. een tuttel en een boekje van nijntje..zo lief he.. tot vanavond hoorr!
@ Lindy: Jaa mij maakte het echt niet uit, had beide geslachten al. Maar op zich is het wel enorm leuk natuurlijk, omdat de kleine straks nog net geen 3 jaar verschilt met onze dochter, zij word 5 december namelijk 3 jaar en errug practisch, kan de meiden nu lekker samen op 1 kamer leggen en van mijn dochter heb ik nog alles @ mamabeer: Glenn die vond het wel leuk, alleen moet hij nu ruilen van kamer met zijn zusjes De meiden krijgen de grote kamer en hij de kleinste