December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Sterkte voor Caruli.
    Hoop dat de baby het goed uit blijft houden ondanks alle omstandigheden.

Ik ga mijn pyjamaatje aan doen en lekker naar bed. Meestal nog een half uur tv kijken en dan doezel ik al in slaap. De rapporten zijn de deur uit dus weer een zorg minder.. Zo glijdt alles stapje voor stapje van mij af... Nog 3 dagen.......... :rolleyes:

2. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    ahh caruli wat rot :(..
    echt,, pff zit haar ook niet mee ook he..
    heel veel sterkte..
    voor haar en haar mannetje

3. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik ben blij dat het nog steeds goed lijkt te gaan met caruli's beebje, maar jeetje wat een stress voor hun zelf... pffff..... hoop dat ze goed optimistisch blijft!

wij hebben het tegengestelde eigenlijk morgen, wij hebben dan de 20 weken echo. mijn moeder en mijn neefje van 9 gaan ook mee (heb een hele relaxte gyn die de vorige keer speciaal vanwege mijn moder een echo heeft gemaakt, terwijl dit niet de bedoeling was ;))
    ik hoop toch echt wel stiekUm een beetje dat we er achter komen of 't een knul of tuttebelletje wordt :D

4. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    Sterkte voor Caruli.
    ik hoop dat alle sgoed blijft gaan onder deze omstandig heden

wens haar maar heel veel succes en sterkte
    Ik ben helaas niet zo`n telefoon mens

5. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    @ de dames met de tintelende vingers:
    Niet te druk om maken ...is alleen maar heel erg raar gevoel. Heb het ook gehad maar dan maar 2 nachtjes.
    En het schijnt een echte zwangerschapskwaal te zijn.
    Dat zegt mijn VK en mijn GYN zei presies hetzelfde.
    Kijk maar eens bij google onder : tintelende vingers + zwangerschap

Mensen met het tunnel sydroom kunnen vaker ook de duim en pink niet naar elkaar toe brengen.
    Mijn oma heeft het en mijn broertje ook.
    En het doet in een gevorderd statium vies pijn.
    Mensen die veel kracht met hun handen moeten geven hebben meer kans op het sydroom

6. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Lees, lees, lees... Ok.

@Loopy, Kellly, Djaminah: ik ben ook regelmatig mijn linkerarm kwijt in bed. ;) Schijnbaar beweeg ik in mijn slaap veel en dan word ik wel eens op mijn rug wakker met mijn linkerarm boven mijn hoofd. Dan moet ik hem met rechts naar beneden brengen en dan krijg ik wel weer gevoel. Dan lig ik weer in een scheur. :)

Waar ik mezelf steeds vaker op betrap, is dat ik gewoon niet op de juiste woorden kom. Of ik ben iets enthousiast aan het vertellen en dan krijg ik ineens een bedenkelijke blik toegeworpen. Dan heb ik een of ander woord gebruikt, wat totaal nergens op slaat, maar daar heb ik dan zelf geen erg in. Zo laatst ook. Ik had het over gebak ofzo en toen had ik blijkbaar aardappeltaart gezegd in plaats van appeltaart. :(
    En schriftelijk valt het soms ook niet mee. Typ gewoon dingen finaal verkeerd en dat is niet handig als je in de administratie werkt... ;) Ach, ik blijf er de lol wel van inzien. Zwangerschapsdementie, toch? hihi...

Voor mijn verjaardag zaterdag heb ik trouwens al het bezoek maar uitgenodigd voor 's avonds. Moet er niet aan denken dat ik de hele dag door moet lopen sjouwen. :thumbdown: Dan ben ik aan het einde van de dag niet te genieten. Nee, dan heb ik liever alles in een keer.

Ik heb de laatste tijd toch wel vaker last van mijn stuitje. Eerder voelde het alsof ik te lang op de bank gehangen had, maar nu schiet het er gewoon in en duurt het even voordat ik weer rechtop kan staan en lopen. Blegh... :(
    Nog eventjes en dan hebben we een weekje rust. Dan hoeven we allebei niet te werken. Ik ben lekker vrij en mijn mannetje maakt dan zijn verlofdagen op voor hij bij zijn nieuwe baas begint. We kijken er echt naar uit.

En nu, gauw naar bed. Het is weer veel te laat...

7. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Maria thanks voor de info.
    Dus als ik het goed begrijp komt de bloeding van de 2e hematoon die gevonden is? En is er gevaar voor Caruli en het kindje? Jeetje, echt heel spannend allemaal dit, geef d'r maar heeeeeeeeeeeeel veeel kusjes als je d'r weer spreekt, ik hoop echt dat het bloeden en de buikpijn snel over is!

Xx Es

8. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Nelly, trusten alvast...
    Enne deze mevrouw heeft de dementie ook al flink te pakken hoor, zit soms in een bespreking met gasten op m'n werk en ben dan soms in ene kwijt wat ik aan het vertellen was uhhhh... :oops: of inderdaad de verkeerde woorden gebruiken of hele nieuwe woorden maken whahaha.

Hmmmm...Aardappeltaart...misschien wel lekker? :D

Goed plan voor je birthday! Mijn vriendje is de 19e jarig, we gaan alleen uit eten met wat familie voor de rest niets.

Bijna vakantie samen met je ventje, heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk! Even aftellen nog 8)

Liefs Es

9. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Claartje veel plezier morgen,wel even laten weten he!

Xx

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Maria79..bedankt dat je het even doorgeeft!
    En wat fijn dat het goed gaat met de baby!
    Hopelijk blijft alles goed gaan!
    Jammer dat je het geslacht nog niet mag weten…

Claartje..veel plezier vandaag bij de 20weken echo!

Nelly…last van zwangerschapdementie..lastig….
    En bijna vakantie..lekker hoor!

Ik mag vandaag weer aan het werk..
    Dus kom tussendoor wel binnenwippen..
    Fijne dag allemaal!

11. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Kan iemand op de bevallingslist erbij zetten dat ik een meid krijg?
    Kan de lijst nergens terug vinden :(

alvast bedankt

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Claartje, veel plezier vandaag. Hopelijk geeft de kleine zich goed prijs!

Nelly, ik kom ook vaak niet op woorden of maak verkeerde woorden. Vind het eigenlijk ook wel grappig...

Maria79, fijn dat je ons even bijgepraat hebt.
    Waar kan nou toch weer een 2e hematoom vandaan komen? Vind het zo vervelend voor jullie. De baby blijft gelukkig goed doorgroeien, en hopelijk houdt de baarmoeder het allemaal vol! De onzekerheid en spanning blijft alleen continu aanwezig....Gelukkig wordt ze in het ZH goed in de gaten gehouden! Caruli, man en dochtertje veel sterkte en een dikke knuffel!

Kelly, kan jullie kleintje niet meer te ver indalen nu?

Liefs Olga

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Gisteren bij de VK geweest en ons kleintje weer gehoord. Ze moest wel zoeken naar het hartje; je hoorde het steeds weer wegzwemmen. Baarmoeder zit 2 vingers onder de navel. Ik dacht zelf nog lager, dus dat valt dan weer mee.
    Ik ben ongeveer 1,5 kilo aangekomen nu.

Wanneer starten jullie met gym/yoga of iets dergelijks?

Ik mag al over drie weken voor het eerst komen. De volgende groep begint namelijk pas in november en dat zou een beetje laat voor mij zijn. Er vallen nu tussendoor nog drie keer uit, dus uiteindelijk loopt hij door tot begin november. Als ik wil mag ik dan nog een paar lesjes bij die andere groep volgen. Ben benieuwd; vind het toch wel lekker om gewoon een uurtje totaal met mezelf en de baby bezig te zijn.

Essebes, hoe is het op je werk gegaan de afgelopen dagen?

Liefs Olga

14. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Mogge ladies!

Arme caruli, zeg! Sterkte meid!

Ik start 1 augustus met yoga tot half oktoberr en heb nu 1x zwemmen gehad, maar nu moet ik weer 6 wkn wachten ivm de zomerstop. Mag 15x zwemmen en alles wat niet voor de bevalling lukt, mag je later terugkomen met je kleine.

Met de buik gaat het hier ineens hard! Baarmoeder zit al boven mijn navel en meet 18 centimeter. Ben in totaal nu 7 kilo aangekomen, maar per saldo 5 kilo (ik begon met 2 kilo eraf). Maar echt alles zit op mijn buik en boobs. Heel apart!

15. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    @ maria79: fijn dat je ons op de hoogte houdt. ik zal je PM-en om het adres van het ziekenhuis, dan stuur ik een kaartje

@ iloon: wat leuk een meisje! heb je het ook aan je kinderen verteld? en zo ja: wat vonden ze er van?

nog 3 dagen werken en dan heb ik vakantie!

16. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    Bevallingslijst

01-12-07
    Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje

02-12-07
    Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verassing

03-12-07
    Jufffie - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje

04-12-07
    Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Jongen
    Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht???

06-12-07
    Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht???
    Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - geslacht ???

07-12-07

08-12-07
    ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

09-12-07
    loopy - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - geslacht ???

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Jongen
    Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

11-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

12-12-07
    Malaika- 1e kindje - bevallen op... - thuisbevalling - borstvoeding - geslacht???
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft wrs verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

13-12-07
    Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ???
    Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ???

14-12-07
    Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - geslacht ???
    augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???
    Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

17-12-07
    Hairdresser - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Olga - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht blijft een verrassing
    maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

20-12-07
    Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - verrassing

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

22-12-07
    Dreams - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - geslacht ???

23-12-07
    Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht hopelijk 13 aug bekend :D

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - geslacht ???
    Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

25-12-07
    Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis? - flesvoeding - geslacht??

26-12-07

27-12-07

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Lisette - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

29-12-07

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? (twijfel nog)
    Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- Geslacht ?? nog niet bekend.
    Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - geslacht ???

31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - geslacht ??

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

17. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    morguh meiden

maria79

Thanxx voor de update van caruli :D

Wat naar dat er een 2e hematoom is gevonden zeg :cry:
    Ben wel erg blij dat het goed met de beeb gaat, gelukkig staat ze goed onder controle in het ziekenhuis ik hoop dan ook dat het voor haar gauw eens zal ophouden en dat ze toch nog kan gaan genieten.
    Leuk dat ze het geslacht weten zijn we ook nieuwgierig? nou ik wel hahahaha ;)

@olga

Wat leuk dat je al snel kunt beginnen met de yoga :)
    ik heb er wel aan gedacht maar ik ga het niet doen, ga wel andere cursussen volgen.

@claartje

VEel plezier vandaag met je 20 weken echo

Zo werd vandaag wakker met weer erge last van mijn voeten kan echt amper lopen dan sta ik er even op ja hoor zijn ze meteen weer dik....Moet vanmiddag even naar de gyn om 15.30 want ik wil het even allemaal doorpraten ik zit namelijk wel met mijn werk enzo en heb morgen een erg lange dag van 13.00-21.30 :( :(
    Wie weet krijg ik ook nog een echo.......

Ik ben niet iemand die gauw belt hoor absoluut niet maar ik wil wel gewoon het beste nu voor mezelf.

Meiden het zonnetje schijnt weer dus zal weer een mooie dag worden 8)

Liefsssss

18. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Als er meiden zijn die een kaartje willen sturen naar Caruli, dan kun je ook pb sturen dan krijg je daar van het adres ;) ;)

xxx Maria

19. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    thanks maria, een kaartje zal haar opfleuren denk ik!

20. Lisette

Lisette Niet meer actief

Maria, ik heb je een Pb'tje gestuurd.

Groetjes Lisette.

Deel Deze Pagina