December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    elsa: wat leuk een jongen! gefeliciteerd! op de een of andere manier sta je niet in de laatste lijst (pag 394) als je je gegevens doorgeeft zet ik je er in

suus: welkom terug: we zetten je weer in de lijst hoor. als iedereen aan de lijst knutselt verdwijnt er wel es wat :) geef je je gegevens door dan zet ik je er ook in

tante olga: gefeliciteerd met je nichtje! alles komt vast goed hoor!

2. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    goedemorgen meiden!
    @ Olga: wat een een schrik met de kleine meid! Ik wens jullie en je zus en hubie(?) veel sterkte! en toch gefeliciteerd, ik kan me voorstellen dat je nu op bent.

Ff over over de kinderstoel wij hebben nog een oude van mijn vriend, hij gaat hem zelf helemaal opknappen, datis trouwens ook het enigste wat wij opknappen de rest is nieuw. maar het is wel een leuk idee

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Olga - gefeliciteerd met je nichtje, begrijp wel dat je je zorgen maakt - hoop dat je alleen maar goed nieuws gaat krijgen vandaag !

Wij gaan trouwens ook voor de stokke kinderstoel - maar dan in het rood (past mooi bij onze eettafelstoelen).

@Suus2007 - welkom terug (hopelijk ook snel op de lijst ;))

Was erg gezellig gisteren bij mn ouders, mn moeder vertelde dat het wiegje waar ik in heb gelegen een echt familiewiegje is: zowel mijn oma als mijn moeder hebben er in gelegen! Echt fantastisch. Als we terug zijn van vakantie gaan we met mn oma een stofje uitzoeken en dan gaat zij het samen met mn tante bekleden (mn oma ziet best slecht dus alleen lukt het haar niet meer). Ik vind dat zo'n mooi idee ... moest er een traantje van laten ...

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Gefeliciteerd Olga! Hopelijk gaat het nu allemaal goed met je zus en de baby....

Wij hebben ook de (antieke) kinderstoel van mijn man. Een Hindeloopen stoel, heel mooi versierd. Ik vind die triptrap zelf ook niet mooi.

5. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    Loopy, als je mijn gegevens weer terug wilt plaatsen?

Uitgerekend op 4 december, 1e kindje,ziekenhuisbevalling,flesvoeding,jongetje.

Had net nog even bij de geslachtskalender gekeken, bij mij klopt het niet, staat dat het een meisje moet zijn. Ik heb toch echt een klokkenspel en een piemeltje gezien op de echo........ :D :D :D

6. suus2007

suus2007 Lid

31 mrt 2007
    14
    0
    0
    Hoi 2e kindje 1e meisje, 1december uitgerekend, ip thuis bevallen , bv en geslacht ?

7. Lisette

Lisette Niet meer actief

Tante Olga: Thanks!
    Van harte gefeliciteerd dat je tante bent geworden, heb je de
    kleine meid al gezien?

Miep en miep: Thanks!
    Hoe is het bij de tandarts gegaan?

Het kamertje is nog veel mooier dan op de foto's,(daar was het behang nog nat, zat er net ingeplakt) moet telkens even kijken en wegdromen.
    Inmiddels heb ik een wieg op het oog, van Celine. Kan ik voor een leuk prijsje overnemen van iemand. Hoop dat het lukt. Ik krijg hem dan van mijn ouders. :D

8. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    Bevallingslijst

01-12-07
    Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

02-12-07
    Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verassing

03-12-07
    Jufffie - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje

04-12-07
    Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - Jongen

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Jongen
    Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Jongen

06-12-07
    Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht???
    Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - geslacht ???

07-12-07

08-12-07
    ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

09-12-07
    loopy - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - geslacht ???

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Jongen
    Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

11-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

12-12-07
    Malaika- 1e kindje - bevallen op... - thuisbevalling - borstvoeding - geslacht???
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft wrs verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

13-12-07
    Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ???
    Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ???

14-12-07
    Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - geslacht ???
    augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???
    Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

17-12-07
    Hairdresser - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Olga - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht blijft een verrassing
    maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

20-12-07
    Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - verrassing

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

22-12-07
    Dreams - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - geslacht ???

23-12-07
    Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht hopelijk 13 aug bekend :D

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - geslacht ???
    Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

25-12-07
    Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis? - flesvoeding - geslacht??

26-12-07

27-12-07

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Lisette - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

29-12-07

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? (twijfel nog)
    Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- Geslacht ?? nog niet bekend.
    Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - geslacht ???

31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - geslacht ??

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

9. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    @ Salapio
    leuk zo`n familiewiegje
    die krijg ik ook van mijn schoonmoeder

@olga

jee wat een nacht
    wel fijn dat het nu weer goed met ze gaat
    maar wat zul je ff geschrokken zijn

en natuurlijk gefeliciteerd

@listte
    gaaf dat het kamertje zo mooi word

de blauwe en harde plekken zijn nu weg maar zal straks voor de zekerheid toch ff bellen naar de HA

10. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Claartje & Ayse & Elsa van harte gefeliciteerd met jullie mooie echo"s !leuk dat jullie het geslacht al weten, SUPER! Ik mag aanstaande maandag voor de 20 weken echo, ik ben er echt ontzettend zenuwachtig voor, hoop zo dat alles goed is [-o<

Miss keita fijn dat je ruzie is uitgesproken, kost veels te veel energie al die vervelende dingen.

Me2 wat rot dat je je nog steeds niet goed voelt, je zou het ziekenhuis bellen? Hoe is dat afgelopen?

Kreeftje, rustig aan doen he meid! Je lijfje heeft het er even wat zwaarder mee.

Miep & Miep wat vervelend eczeem, heb je hier weleens eerder last van gehad of is het een zwangerschapskwaaltje? Ik heb een paar weken geleden een allergische reaktie gehad op de zwitsal mama creme, zat onder de rode jeukende bulten :confused: , ik hoop dat het snel wegtrekt met het zalfje.

Waterlelie, foto posten in je zwangerschapsonderbroek 8) ! (geintje hoor..)

Maartjeh, kan er niet iets ontstoken zijn in je borst ofzo? Ik zou zeker even de dokter bellen hoor!

Olga, Gefeliciteerd met je nichtje! Laat je ons snel alles weten?
    Ik heb vannacht ook zo weing geslapen, we hadden wel berichtjes naar elkaar kunnen sturen hier ;)

Salapio, zo ontzettend mooi, n familiewiegje! Ik wou dat ik dat ook had!

Ik ben vandaag 20 weken! \:D/ :whistle: \:D/ jipeeee, op de helft!
    M'n vriendje is jarig, heb hem vamorgen al z'n kado'tje gegeven, n handycam, hij is er blij mee! Vannacht overal ballonen & slingers opgehangen, leuk,leuk!
    Ik wilde vanaaf gaan BBQén maar hij heeft het te druk op z'n werk en moet als hij thuiskomt verder werken, pffffff echt niet leuk zeg.
    Ik ben vandaag heerlijk vrij, moet nog wat kado's shoppen m'n schoonvader & schoonzusje zijn jarig geweest, geen idee wat ik voor ze moet kopen...

Fijne dag allemaal!

Xx Es

11. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    hey maartje,
    die plekken heb ik ook, de eerste keer dat ze opvielen was toen ik in het ziekenhuis lag ...de verpleegkundige zag ze en zei dat het kwam door te kleine BHs.

Ik heb toen nieuwe BHs gekocht (een shocking Cup H) maar ik heb nog steeds die blauwe plekken.
    Ik zie zelf niet bij mij zitten ze aan de onderkant van mijn borsten..

Bij mij zijn die plekken niet pijnlijk, volgende week moet ik weer naar de vlos, ik zal aan haar eens vragen of zij weet waar het vandaan komt.

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou lieve meiden, ik denk niet dat ik nog online kom - laatste boodschapjes doen en laatste tas/auto-inpak-acties. En dan morgenochtend naar de verlos, even koffie bij mn schoonouders en dan vroem vroem vrrrrrroemmmm naar Frankrijk ... Ik ben waarschijnlijk pas weer online op 13 augustus en dan heb ik hopelijk mooi nieuws van de 20 wekenecho.

Ik wens jullie allemaal mooie weken, echo's, controles, vakanties, zon, gezondheid x 2 en geluk toe!

(ga jullie ook wel missen hoor en ... pfffff ... dat wordt een paar uurtjes bijlezen :))

Liefs,
    Salapio

NB Vlindertje - waarschijnlijk ga ik je berichtje missen, ik hoop dat alles goed was bij de echo!

13. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    salapio hele fijne vakantie!

14. Lieve meiden

Heb vanmorgen onze 20-weken echo gehad....en het kindje is gezond en alles zit erop en eraan.
    Volgens de man die de echo maakte was ons kindje lekker dwars en draaide steeds de rug naar het echo aparaat.......en het is een meisje!
    We zijn echt super geholpen door deze man en hij was zeer mee levend overhet verlies van ons zoontje.
    Toen we klaar waren met de echo barste ik in tranen uit.....wat een spanning viel er van mijn schouders.
    Had mij s'morgens zo druk gemaakt dat ik een bloedneus kreeg en moest overgeven.....ook heb ik maar iets van 3 uurtjes geslapen dus ben nu helemaal gebroken.
    Ben zo blij dat dit kindje bij ons mag blijven,....ben ervan overtuigd dat dit kindje een super beschermengeltje heeft.

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vlindertje - wat goed dat ik je berichtje nog lees! Wat een opluchting en gefeliciteerd met je gezonde meid! Nu echt genieten dus!

16. Lisette

Lisette Niet meer actief

Vlindertje, wat een spanning heb je voor jezelf opgebouwd !
    Harstikke fijn dat alles goed is met jullie kleine meid, dat engeltje waakt goed over de'r! En nu lekker genieten en een tukkie doen.

Essebes, 20 weken gefeliciteerd. Wat jammer dat je vriend op zijn eigen verjaardag niet vrij is ( of alleen dan de avond). Vieren jullie het nog een andere dag?

Maartjeh: Ik zou voor de zekerheid even bij de arts navragen wat het kan zijn geweest ? Misschien een zwangerschapskwaaltje?

Salapio, mocht je het toch nog lezen. Een hele fijne vakantie. Blaas je het zonnetje ook een beetje deze kant op? 8) Schijnt dat het van het weekend minder wordt in Nederland.

17. @Salapio een fijne vakantie toegewenst.
    Ik ga even een uurtje mijn ogen dicht doen...ben helemaal brak.

Hier is het trouwens bewolkt en soms kom het zonnetje door.
    Op teletekst stond dat er vanavond een grote storing over het land trekt...dus veel regen en onweer.

18. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    Vlindertje gefeliciteerd! echt super, heel veel geluk met jullie prinsesje!

@salapio: fijne vakantie!

19. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    Bevallingslijst

01-12-07
    Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

02-12-07
    Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verassing

03-12-07
    Jufffie - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje

04-12-07
    Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - Jongen

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Jongen
    Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Jongen

06-12-07
    Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht???
    Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - geslacht ???

07-12-07

08-12-07
    ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

09-12-07
    loopy - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - geslacht ???

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Jongen
    Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

11-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

12-12-07
    Malaika- 1e kindje - bevallen op... - thuisbevalling - borstvoeding - geslacht???
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft wrs verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

13-12-07
    Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ???
    Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ???

14-12-07
    Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - geslacht ???
    augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???
    Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

17-12-07
    Hairdresser - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Olga - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht blijft een verrassing
    maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

20-12-07
    Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - verrassing

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

22-12-07
    Dreams - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - geslacht ???

23-12-07
    Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht hopelijk 13 aug bekend :D

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - geslacht ???
    Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

25-12-07
    Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis? - flesvoeding - geslacht??

26-12-07

27-12-07

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Lisette - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

29-12-07

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? (twijfel nog)
    Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- Geslacht ?? nog niet bekend.
    Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - geslacht ???

31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - geslacht ??

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

20. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    Essebes:
    van harte gefeliciteerd met beide dingen en op de helft en de verjaardag
    jammer van de BBq

Kellly
    das grappig ik had juist de HA aan delijn en die zei idd hetzelfde......
    Ik hou het wel ff goed in de gaten.....
    Ben wel benieuwd wat de vlos ervan zegt

Salapio
    fijne vakantie
    en we zijn heel benieuwd naar hoe het is geweest en ook naar de 20wekenecho

vlindertje
    wat mooi van de echo.......
    en wat leuk een meisje
    ik hoop ook voor dat dit kindje mag blijven

Deel Deze Pagina