Hallo dames, Ik dacht ik laat weer eens iets van me horen. Hier gaat alles nog steeds prima, mijn buikje groeit netjes en ik voel de baby als ik rustig lig af en toe bewegen. Wat een wonder is het ook. Ook zijn we het eens over de namen. Wat spannend dat velen al weten wat ze gaan krijgen een jochie of een meiske. Wij wachten tot de bevalling. Essebes: Gefeliciteerd met je verjaardag en dat je 20wk bent vandaag. Je hebt er mooi weer bij! Geniet er van. Salapion: Ik ben jaloers op jou, al vakantie! Ik moet nog 3 weken. Lissette: Wat een scheetige behangrand zeg, erg mooi! Iedereen die een echo hebben gehad Gefeliciteerd dat alles goed was en wat leuk dat jullie weten wat het wordt. Hoe voelt dat nou, je kunt je kleintje bij naam noemen enz. Vreemde gedachten. Ik vind het soms nog onwerkelijk dat ik daadwerkelijk zwanger ben. kreeftje: Doe je het rustig aan je hebt er wel 2 in je buik waar je goed voor zorgen moet! Wat hebben de meesten al een mooie bolle buikjes zeg, prachtig, het gaat nu hard richting de 20 weken. We zijn op de helft \/
*Olga mooi hoor zon cadeau! =D> En van harte gefeliciteerd met je nichtje! *Salapio..wat lief dat ze het wiegje opnieuw gaan bekleden! Enne een hele fijne vakantie!geniet er maar lekker van! *Lisette..bij de tandarts viel het gelukkig mee.. Hij heeft er een stukje bijaan gezet.. En wat heerlijk zeg zo genieten hè van je kamertje! *Essebes gefeliciteerd met je vriend hoor!En met je 20weken! \/ Enne wat het eczeem betreft..vroeger had ik of astma of eczeem.. Dus het zit wel in me genen.. Nu komt het waarschijnlijk weer omhoog.. Wat vervelend dat je last had van de zwitsal crème..die gebruik ik ook *Vlindertje wat heerlijk meid dat alles goed is! Hartstikke leuk een meid! *Lizzie fijn dat ook alles goed bij jullie is! *Ben zelf erg benieuwd ook naar de 20weken echo, Wij mogen 1 augustus al heen omdat het niet anders kon i.v.m. vakanties.. Maar dan ben ik nog maar 18 weken en 5 dagen Zouden ze dan al wel kunnen zien wat het wordt en of alles goed is..? :-k
Meiden jullie zijn allemaal zo lief! een big hug van mij XXX Ik zal het zker wat rustiger aan gaan doen! Vanaaf nog werken en dan lekker vakantie ben benieuwd hoe lang daarna ik dan nog kan doorwerken de gyn maakte de verwachting tot 25 weken We zullen het zien allemaal ik doe alles voor de 2 kleintjes! @Vlindertje GEFELICITEERD! met de mooie echo en een meisje geweldig meid een hele last van je schouder dat alles goed was. Nu lekker verder genieten. Je zoontje draagt vast alle zorg voor dit kleintje en is het beschermengeltje van jullie beeb......... @essebes GEFELICITEERD met je vriend! En natuurlijk een mooie mijlpaal voor je 20 weken je bent op de helft wat een gek idee he? het gaat allemaal zo snel. @lisette Leuk behangetje hoor ziet er al gezellig uit @lizzy Fijn dat het goed gaat meid! Wat leuek dat je de kleine al voelt ik kan ook niet meer wachten tot ik iest ga vernemen ben erg benieuwd wanneer dat zal zijn @salapio Fijne vakantie meis! geniet er lekker van 8)
Hallo iedereen Ik ben echt helemaal op, dus ga dit keer niet alles terug lezen. Ik heb gisteren een hele zware dag gehad en voel me nog steeds niet 100 % Gisteren moest ik oppassen op Anouk het vriendinnetje van me zoontje wat ik normaal heel leuk vind. Maar voor degene die het nog niet wisten we hebben een goldenretriever van een jaar oud en mevrouw was altijd zindelijk en de laatste 3 mnd niet meer opeens ze begon alles in huis te doen en de laatste 3 weken was het gewoon niet meer bij te houden met poetsen en grindvloer krijg je niet zo gemakkelijk schoon als ie niet gesealed is. En gisteren begon dus weer de ellende om 7 uur s´morgens nog wel! alles had ik onder de poep zitten en om 8 uur zou Anouk worden gebracht dus moest ff snel zijn ik snel alles geschrobd en wat chloor voor de geur erover heen gegooid en het was weg, alleen werd ik een beetje high van de chloor geur en moest ik zelf ook nog ff boven de wc gaan hangen van de geur. 8 uur kwam Anouk dus wij met z´n 3 lekker gespeeld en nog geen half uur later zeikt de hond me alles vol. Maar om een lang verhaal kort te houden ik heb van 7 uur tot 5 uur sávonds de rotzooi van de hond moeten opruimen en daarna hebben we hem meteen weg gedaan. We waren eerst al aan het denken om hem weg te doen omdat ie jaloers op lexy was want elke keer als hij aan het spelen was op de grond pisde zij erover heen hij is gisteren naar mijn ouders gebracht want hun wouden haar vanaf het begin al hebben. Ik maar meteen gezegd dat ik hem nooit meer terug wou. dus toen we thuis waren was het half 11 hebben we samen nog wat rotzooi opgeruimd (duurde nog al wat voor de geur wegwas) en zijn we tv gaan kijken maar dat was maar een kwartier en toen zijn we maar gaan slapen.
jeetje mamabeer ik schrik van je bericht..... Ik heb zelf ook twee honden waaronder eengolden retriever.. en er nooit geen problemen mee gehad Ik ben ook geen gedragstherapeute dus ik zou niet weten waaromze zo doet.. Maar wel fijn dat ze bij je ouders terecht kon Maar mag ik je een tip geven? Lukt het daar ook niet wil je dan contact met mij opnemen?
@ mamabeer Jeetje wat vervelend dat ze zo is gaan doen. Hier vind de hond het helemaal geweldig al die nieuwe dingen. Als ik boven ben is ze altijd op de baby kamer te vinden. En overal aan ruiken en bekijken. Ben wel benieuwd wat ze gaat doen als de baby er is want ze is nu erg verwend.
@maartjeh Zal ik doen ik hoop dat ie het daar niet gaat doen want ze hebben pas een nieuw huis. Maar wat ik erg vind van alles dat wij zo´n pech hebben gehad ermee. Ik wou altijd graag een hond en dat was dus de eerste maar meteen heel veel pech mee gehad terwijl ze wel goed luisterde en nu wil ik dus absoluut geen hond meer. m´n man had het er wel moeilijk mee dat ie weg ging maar er zat gewoon niks anders op want ik was meer met de rotzooi opruimen van dat beest bezig dan dat ik de tijd met lexy kon doorbrengen. Ik heb trouwens nieuwe foto´s op me site van gisteren toen Anouk er was ze is echt zo´n schattig meisje en de wens naar een meisje komt steeds meer dichter bij
@moon85 Ik had trouwens van vrienden van ons gehoord dat ze na de bevalling het t-shirt van de bevalling bij de hond in de mand gelegd zodat hij de geur al kon opnemen en dat ie niet voor een verassing stond als het baasje thuis zou komen.
@ olga: tnxx ik zal eens gaan kijken en gefeliciteerd met je nichtje.....hoop dat de kleine het goed maakt nu! @ vlindertje: fijn dat alles goed was meid...kan me voorstellen dat je op was van de zenuwen @ mamabeer: wat balen dat je hond zo is zeg...kan me goed voorstellen dat je hem weg hebt gedaan. Gelukkig zie je hem wel nog, alleen heb je de rotzooi niet meer Vandaag drukke dag...vanmorgen nog veel dingen moeten regelen en nu de rest van de dag lekker relaxed met de kids thuis doorbrengen....Ben jarig vandaag, maar mijn mannetje is werken tot 22 uur vanavond
Hee haha grappig ik wilde net hier komen klagen over mijn hond Whahaha. Is volgens mij lastige honden dag vandaag Net maar eens met hem gaan wandelen, normaal doet mijn man dat omdat ik weet dat hij hard kan trekken. Maar volgens hem was het nu minder geworden met zijn nieuwe riem (zijn vorige leren riem heeft hij doormidden getrokken) Nu stond hij weer zenuwachtig te draaien dus ik maar met hem gaan lopen. WAT EEN HELLL! Zodra de deur open was begint hij me mee te sleuren en er was echt geen houden aan. Dus ik heb hier met mijn dikke buik door de buurt heen gerent achter mijn hond aan. Huilend (hormonen) super boos op dat beesje (wat er ook niets aan kan doen ..is gewoon een grote, sterke en anthoustiaste puppie). Gelukkig kwam ik halverwege mijn buurman tegen ...die heeft mij en de hond ingevangen en heeft ons veilig thuis afgezet. PPff ben nu helemaal kapot, ik heb meteen op internet een gedrachsdeskundige ingeschakeld want dit is niet mooi meer. Mijn handen doen er nu nog pijn van. Sorry moet het even kwijt, stomme hormonen.
@iloon GEFELICITEERD @mamabeer Snap dat je er doorheen zat, toch maar beter dan dat de hond bij je ouders is, zo kun je hem toch nog bezoeken @kelly Houden en keren dus met je hond, gelukkig was je buurman je redding...
@maartjeh Ik probeerde je een pbtje te sturen maar volgens mij is er wat mis op zw pagina krijg steed error message in beeld. Maar ik had de link doorgestuurd naar me vader En als er wat is kom ik ff jou latsig vallen Maar kwil het niet meer over honden hebben vandaag krijg ik alleen slechte zin door ( wat hou ik toch van me hormoontjes )
@Iloon, gefeliciteerd!! @mamabeer: wijze beslissing. een hond die je niet kan vertorouwen of die onzindlijk is, dat kan echt niet bij kleine kinderen. @kelly: hopelijk valt er nog wat aan het gedrag van je hond te doen. anders misschien een honden-uitlater zoeken? stel je voor dat je valt! daar moet je toch niet aan denken...
en nu ben ik toch echt kwaad. We gaan volgende week naar centerparcs en ik moest een nieuwe tankini hebben. dus ik bij otto besteld en bij wehkamp en bij neckermann nu krijg ik dus van allemaal een brief binnen dat ik het niet kan bestellen want die idioten wat hier voor ons hebben gewoond schulden daar bij hebben lopen ik dus liggen bellen en zijn al uren in gesprek bah bah
@Iloon gefeliciteerd hopelijk wordt het toch nog eenbeetje een leuke dag !@kelly dus de hond was echt met jou op stap?Kan precies begrijpen heo je je voelt..... @mamabeer is goed hoor val me maar gerust lastig heb ik geen probleem mee..... Hoop dat je vader er wat aanheeft en nu zal ik ophouden over honden voor je hormonen helemaal in de stress schieten lees net dat ze dat al zijn door wehkamp enzo
ja hang nu nog steeds aan de telefoon en steeds: er zijn nog wachtende voor u een ogenblik geduld astublieft van een ogenblik kunnen ze beter een uur geduld aub maken