Hallo Ik lees ergens over de positieonderbroek..ik heb hem ook gekocht gister. vooraf gezegd...ze zitten heerlijk maar wat een sexloze tenten zeg. Mijn man noemt het gekscherend de anticonceptie tent :-D
Vlindertje: wat super dta je zo'n mooie echo hebt gehad! Heerlijk gaan genieten van deze kleine meid! Haar broertje waakt over haar! Essebes: Ik hoop echt dat het allemaal nu stukje bij beetje beter gaat nu ik een normale dosis medicijnen neem. Ik heb wel echt het idee dat de scherpe randjes er vanaf zijn, hopelijk zet het door en vole ik me overeen paar dagen weer de oude. Heb nog met het ziekenhuis gebeld en de gyn heeft me op het hart gedrukt dat deze dosis absoluut niet schadelijk is voor Pukkie dus daardoor ben ik wel erg opgelucht! Gefeliciteerd met je vriend! Jammer van de BBQ! Lekker datje vandaag op de helft bent!
jeej kreeg er net iemand aan ze heeft het dus veranderd maar zal nog weken gaan duren voordat ik het kan krijgen want ze moeten het gaan onderzoeken van die mensen dat ze cth niet meer hier wonen. Nou dat is dan mooi nu heb ik nog steeds geen tankini en volgende week gaan we al
Ik heb gewoon super mooie zwangerschaps strings van Noppies en Bella Bum Bum. Zitten heerlijk en niets tenterigs aan!
@ mamabeer: heeft mijn schoonmoeder ook eens gehad, kreeg niks omdat vorige bewoners er schulden hadden gemaakt. Kun je het niet via familie of vrienden bestellen dan, zodat je het toch voor je vakantie binnen hebt
ja ik heb net me moeder gebeld maar die is ook net verhuisd en ik zei al tegen haar :zal je dadenlijk zien hebben jou vorige bewoners dat ook. maar we gaan kijken of zij het wel kan bestellen ze is sowieso al lang klant bij neckerman enzo dus zal wel goed komen. Kan het ook wel in de winkel halen maar we zijn laatst gaan kijken maar niet veel keus en tankini´s zijn ze niet zo uitgebreid in. In een gewone bikini ziet niet uit want heb van de vorige zwangerschap overal straie zitten er is geen 1 plekje waar er geentje zit. en badpak wil manlief niet hebben want dat vind ie iets voor oma´s
ik heb zaterdag een pretecho! ik kan niet wachten tot mijn 20weken echo (10 aug) ze doen daar al geslachtsbepaling vanaf 16 weken...ik ben benieuwd!
@ Mammabeer: Mijn god meid ...na zo`n dag zou ik koken van woede Ik zou ze door de telefoon heen trekken .... Ik hoop voor je dat je nog wat kan bestellen. (Wat bij mij dan een klein voordeel is, als ik goed boos ben ga ik poetsen )
dan lijken we toch een beetje op mekaar haha ik ga ook altijd poetsen ook als ik verdrietig ben. ons huis is altijd schoon nu met die hormoontjes vooral
Dag meiden, heb even niets van me laten horen, heb afentoe wel meegelezen maar was erg druk en ben weer paar dagen uitgeschakeld geweest door migraine. Er is teveel geschreven om overal op te reageren maar ik ga mn best doen: De dames die hun 20 wkn echo al gehad hebben en alles goed was: gefeliciteerd! \/ Weer een mijlpaal! Ik heb a.s. zaterdag mijn 20 wkn echo en ben best wel nerveus. Ben als de dood dat ik ineens te horen krijg dat de niertjes niet goed zijn of het levertje niet functioneert ofzo. Ben blij als ik 's avonds met mn vriend tijdens hapje eten kan vieren dat de kleine jongen het goed doet! Voor alle dames die al weten wat het gaat worden: ook gefeliciteerd! Leuk hè? Ik had echt het gevoel dat het weer een beetje echter was nu ik weet wat het is. En French, ik heb ook met pretecho met 17 wkn gezien wat het wordt, kon ook niet wachten op 20 wkn echo. Laat je het ons even weten? Verder voor Caruli en Gerda, dames ik hoop echt dat jullie beide een moment gaan krijgen dat jullie weer een beetje kunnen gaan genieten. Elke keer als ik jullie verhalen lees ben ik me er zo van bewust wat een mazzel ik heb dat alles goed gaat (Ik moet nu niet de goden gaan verzoeken want 20 wkn echo moet nog komen!). Van Juffie trouwens niets meer van gehoord he? Zag wel nog het antwoord van de verloskundige op haar vraag maar daar zou ik ook niet geruster op zijn. Afwachten maar. Verder nog iedereen gefeliciteerd met verjaardag die jarig is/was (zo uit het hoofd Kreeftje, Essbes met vriend en Iloon?) Iedereen die op vakantie gaat: heel veel plezier, geniet ervan! En dat was m volgens mij wel. Ga proberen wat vaker te posten want hou het anders allemaal niet bij.... Oh ja Kreeftje: ik heb ook zo'n last van opgezette enkels en voeten en mijn VK zei dat het belangrijk is dat bloeddruk goed is. Zolang dat goed is is er geen reden voor paniek. Proberen zo nu en dan een wandeling te maken (in mijn geval dan, ik heb een zittend beroep), benen omhoog wanneer mogelijk, veel, heel veel drinken, zo min mogelijk zout en niet te druk doen. Maar dit alles had je waarschijnlijk zelf al meegekregen
Arme Loopy heb medelijden met je. Dames, hebben jullie al over jullie ooievaar nagedacht? Ja ik weet ...hoe kom je erop maar ik had het er gisteren met mijn vriendin over. Ik wil hem graag zelf gaan maken maar ik heb geen id hoe of wat voor iets. Ik woon in een hoekhuis dus tuin aan de voor en zijkant. En ik wil er echt iets orgineels van gaan maken. Iemand leuke id-tjes
@ kelly: daar ben ik idd ook al mee bezig geweest, maar ben nog aan het twijfelen voor een geboortebord tehuren voor in de voortuin. Verder word het raam versierd en binnen word versierd
Ik wil wel heel graag een orginele ooievaar dus niet nijntje of zo wat je ook wel eens vaker ziet. Laats hadden hier in de straat ook iets leuks orgineels ..enkele weken voor de geboorte hadden ze een ooievaarsnest op een paal in de tuin gezet, met een bord erbij: hier landen.
Mamabeer..wat vreselijk dat je de hond weg moest doen.. Hopelijk gaat het bij je ouders wel goed! En wat vervelend dat je niks kan bestellen zeg! Iloon..Van harte gefeliciteerd!! French..wat spannend!zaterdag een pretecho!leuk hoor! Ben benieuwd hoor wat het wordt! Bowie..zaterdag de 20weken echo..spannend hoor! Loopy ..als het goed is..ben je nu vrij gelukkig maar hè! En ik mag vanavond nog weer .. Kelly..hier nog niet nagedacht over een ooievaar of zoiets.. Wij wonen aan een drukke weg..en hebben geen voortuin, Zitten gelijk aan de stoep..dus of er wat op de ramen komt Zal wel niet.. Misschien aan de zijkant ..het is een hoekwoning.. Vanavond nog even werken
@ kellly Geen rommel voor het huis of raam. Misschien in de woonkamer maar verder niet. Wij houden daar niet van..
http://www.3d-ooievaartehuur.nl/ ik heb geen ramen aan de straatkant dus ik denk dat ik iets op de voordeur plak