Gefeliciteerd! En ik sluit me graag bij je aan. Gisterten 2e positieve test, kan het nog niet echt geloven.....
Hoi aankomende mama's gefeliciteerd allemaal! Er kan er weer eentje bij op de lijst. Als alles goed gaat hoop ik in december te bevallen van mijn eerste kindje! Ik ben 1 december uitgerekend. Vandaag de test gedaan en raak! Veel last van mijn borsten (au au) darmen en buik, beetje misselijk en moe maar wel heel blij!
Hoi ik kan me ook toevoegen aan de lijst van december mama's !Ben 1 December uitgerekend. Voel me nog steeds prima. Ik ben al mama van een meisje van 16 mnd. gr suus
ik mag ook, jippie! ik ben 7-12-2007 uitgerekend, dus ik doe gezellig met sann mee! kan het nog maar moeilijk geleoven, als ik naar mijn buikpijn luister heb ik het idee dat ik al lang en breed super ongesteld had moeten zijn raar lijf hoor, zo zwanger en al
Leuk zeg, weer 3 mama's erbij! Gefeliciteerd jeannie, suus2007 en Claartje79! Buikpijn heb ik ook gehad, gelukkig is het sinds een paar dagen over. 't Is zo'n raar gevoel dat je telkens nog denkt dat je ongesteld gaat worden. Ik liep ook steeds naar de wc om even te kijken.
dit stelt me al behoorlijk gerust mamaNorah, het voelt zo tegenstrijdig! vanochtend ben ik ook hel voorzichtig op de wc gaan zittn, even wachten.... nee, geen duivels! nieuw testje er tegen aan gegooid (mijn man wil alles in tweevoud zien voor hij het geloofd haha) en weer een tweede streepje. geen vette, maar die komt nog wel
Ik ben ook in de verleiding geweest om een tweede test te doen. Wilde het eigenlijk vanmorgen doen. Maar er zit vooruitgang in m'n kwaaltjes, dus ik laat het nu maar zo. Het tesje van vorige week licht naast me inde bureaula, en ik haal hem er telkens uit om nog even te kijken. Helaas begint hij nu te verkleuren (en te stinken ), ben dus blij dat ik er een foto van gemaakt heb! Die van m'n dochter heb ik nog steeds. Is zelfs na 2,5 jaar nog niet verkleurd. Ik moest gisteren de knoop van m'n spijkerbroek los doen, want m'n darmen waren zo opgezet dat ik gewoon 3 maanden zwanger leek! Hihihi, liep elke 5 minuten naar de spiegel om te kijken of er echt een buik zat. Ik kon me die dikke buik helemaal weer indenken!
ik heb vandaag de hele stad afgezocht naar die tussenstukjes voor in je gewone spijkerbroeken, die met een knoop, een koopsgat en een stukje stof. ik pas al een week niet meer in mijn spijkerbroeken (zelfs haast niet in mijn werkkleding en ik wil het nog lang niet vertellen! ) dacht eerst dat het was omdat ik ongesteld moet worden, maar nu is het wat anders. zit nog niet te springen om met 4 weken al een positiebroek te kopen maar bij de prenatal hadden ze niet vanwege de concurrentiestrijd met zich zelf, ik moest maar naar een stoffenwinkel gaan, maar daar hebben ze niks. heb ze al wel op 't internet gezien, dus ga ze gewoon bestellen
hoi meiden hier nog een dec mama ik ben ook voor zover we nu weten 7-12-7 uitgerekend 17 april 1e echo dan weten hoe en wat en hoeveel het er zijn
1 dec: Linda76, jeannie, suus2007 2 dec: MamaNorah, Boontje 6 dec: AnnieP 7 dec: Sann, Claartje79, Caruli
Welkom Caruli! Fijn dat je mee komt kletsen! Claartje79, is het nog gelukt om het tussenstukje te bestellen? Kan me voorstellen dat je het nog veel te vroeg vind om te vertellen! Tot nu toe weten bij mij alleen m'n ouders het (maar dat zijn ook m'n werkgevers, dus 2 vliegen in 1 klap!). Ik wil in ieder geval wachten tot ik mijn echo heb gehad voordat ik het aan anderen ga vertellen.
wanneer krijg je eigenlijk de eerste echo? dat weet ik niet eens haha heb al wel uitgedokterd welke verloskundigen praktijken er bij mij inde buurt zitten en we zijn nu aan het kijken welke onze voorkeur geniet (dan kijken of die ook plek heeft....) het tussen stukje heb ik nog niet besteld, had het op 't internet gevonden, dacht je dat ik het nu terug kon vinden?! haha maar ben er ook nog niet echt mee bezig geweest, was gisteren niet lekker dus vroeg naar bed gegaan. gelukkig eindelijk een nacht geen buipijn, dat neemt toch wel wat af nu wat voor werk doe je eigenlijk mamanorah?
Hallo dames Ik wil iedereen van harte feliciteren. Wat gaat de tijd snel zeg. Ik wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap. groetjes
Ik heb vorige week met de VK bij ons in de buurt gebeld. Ik kon een afspraak maken voor week 10, maar kon alleen tussen 13.00-12.00 uur bellen. Als het goed is gaat mijn vriend vandaag bellen om een afspraak te maken. Hopelijk kunnen we dus half mei terecht. Zou wel leuk zijn, dan kunnen we misschien met moederdag het nieuws eindelijk vertellen . Ik had ook eindelijk een nacht zonder buikpijn, maar nu wel met duizeligheid op het moment dat mijn vriend van zijn werk thuis kwam (is rond 5 uur 's ochtends) ....
had vanmiddag even helemaal geen buikpijn meer, weer ongerust haha moet zeggen dat ik me wat lekerder begin te voelen of in ieder geval iets meer een plek begin te geven. neem al wat meer rust momenten en eet de hele dag door kleine hapjes (1 broodje, 1 crackertje). heb alleen mijn zoethout thee moeten laten staan kwam ik achter en dat was toch echt het enige fatsoenlijke drankej na koffie en dáár ben ik verslaafd aan..... worden lange maanden hihi
Heyyy Dames......ik kom me bij jullie aansluiten Ik verwacht mijn kleintje rond 10-12-07. Ik dacht dat het aan mijn (vr)eetbuien lag dat ik nu mijn spijkerbroeken niet meer dicht kreeg ...het leek mij erg vroeg......maar nu ik zie dat jullie er ook al last van hebben dan kan het tog best al een buikje aan het worden zijn wel leuk.. Groetjes kelly
hallo kelly! wat fijn dat je je bij ons mag aansluiten! van harte! raar he?! nu al zo'n opgeblazen buikje. hij is niet enorm, maar die broeken zitten echt niet lekker zo haha geniet maar goed van je spannende tijd, heb je verder (al/nog) kwaaltjes?