Nou zeg een paar dagen niet geweest en wat zie ik tot mijn grote verbazinggg jawel 20 bladzijdne moet ik bijlezen.. Heb er zo dadelijk nog 10 te gaan phoe phoe, ik lees alles maar oppervlakkig en niet tot in de puntjes door.. Wat ik nog onthouden heb, mamabeer : wat toevallig wij waren een dag later naar steinerbos heerlijk dat zwembad en speeltuinen erbij! ILOON: PROFICIAT NOG! WAT LEUK WEER EEN MEID (ps: moet nog iets afspreken voor de cadeaubon in september heb ik de echo) Verder gaat het hier wle goed, buikje begin je echt te zien, had vandaag voor de 1e keer mijn positiebroek aan en was ook wle nodig. Ik keek in de spiegel en zag het echt, wel leuk.. Verder woon ik vanaf afgelopen zaterdag dus 2 weekjes hier in ons grote huis met mijn vriend. Ouders en zusje met vriend zijn in Italië.. Vanmiddag nog boodschappen gedaan, toen ik terugkwam was ik wel kapot zeg! Voor de rest zijn we nu echt 2 weken dag en nacht samen, manlief gaat af en toe heel eventjes weg en ga ik koken en opruimen. En mijn dagboek bijhouden heb een nieuw groot mooi schrift gekocht waar ik alles in moet overschrijven wat ik tot deze week had bijgehouden op de computer. Dat is wel veel werk heb er ook plaatjes en foto's bij geplakt. Dat wordt wel heel mooi.. Verder verheug ik me nu heel erg op de 20 weken echo, als me ouders terug zijn nog maar 2 weken wachten. Dan kan ik echt los gaan met kleertjes kopen. Heb gister wel nog een badcapeje van bambino gekocht en een molton bedzeiltje. Verder helaas nog niks gehoord van de flats en huizen. Vorige week had ik het desbetreffende krantje ook niet ontvangen. Of jawel maar 5 dagen te laat. De dag tot wanneer je kon reageren was dus al voorbij. Och man wat was ik kwaad! Hopelijk komt die morgen wel op tijd! Dit was zo'n beetje mijn update! Ik ga nu even alles opruimen en de vaatwasser leegruimen. Morgen gaan we naar Bobbejaanland dus dat wordt ook wel gezellig. En ow ja woensdag laat ik eindelijk mijn gelnagels maken. Iedereen nog een fijne avond en ik ga de rest nog even bijlezen Groetjes dreams
Oh wat leuk dit! Claartje : GEFELICITEERD met je knulletje! Ayse : GEFELICITEERD met je meid! Kan ook echt niet meer wachten, voor degenen die het beebje al voelen wat geweldig zeg geniet ervan! Denk dat ik nog wel effetjes moet wachten, min placenta ligt ook aan de voorkant dus zal wel de 19e / 20e week worden..
Elsa ook PROFICIAT met je mannetje.. ik wil niet achterblijven hoor met feliciteren.. Dus neem me niet kwalijk voor de 3 berichtjes achter mekaar x
Voor de laatste keer... @ mamabeer : wat vervelend zeg van je hond Vreemd trouwens ook als die al zindelijk was, wij hebben ook twee honden maar heb zoiets nog nooit gehoord. En wat heeft dat er dan mee te maken dat je niks bestellen kan. Is toch via een andere naam? Nja het zit je niete cht mee he hopelijk lukt het nog groetjess
ikkom ook ff klagen.. ik heb gewerkt vandaag.. pfff te weinig personeel te veel goederen en dan nog is 1,5 uur over werken en dankom je thusi en ken je nog eten koken en afwassen :S.. pfff.. heb me dag niet
@ dreams: Ik hoor het wel als je de bon wilt komen ophalen meid, anders mail je maar of roep je via msn Verder lekker genieten nu jullie samen het rijk alleen hebben....hoop dat jullie snel iets toegewezen krijgen. Have fun in bobbejaanland meid
k Heb niks bijgelezen dus ik reageer nergens op. Wou even laten weten dat ik er ook nog ben en dat ik VAKANTIE heb! Hoef alleen nog even naar de jaarsluiting morgen, maar dat is niet echt werken meer! t Was zo druk de afgelopen weken dat ik weinig heb kunnen lezen. Nou ja, als ik de tijd heb lees ik wel es bij. Mn buik gaat nu echt hard, hoe is het met die van jullie? Kleren is best lastig; bikini in mijn maat lukt niet behalve als ik er 80 eurie voor wil uitgeven en dat wil ik niet, want volgend jaar is ie hopelijk weer te groot. Nou ja, ik heb nog een badpak. Doe ik die wel aan. Groetjes Sanneke
vlinder gefeliciteerd met je meid en wat fijndat alles goed is. En ju maar genieten. Salpio fijne vakantier geniet er van. olga gefeliciteert met je nicht en hoop dat goed gaat met ze. iloon gefeliciteert met je verjaardag. Vandaag behang gekocht voor baby kamer groen met wit. We hebben erg zin in om te klussen.
Heb even heel vluchtig gelezen, iig bedankt voor de felicitaties naar mij & m'n mannetje, hij is er gelukkig toch nog even bij komen zitten met de BBQ Morgen zal ik even netjes op iedereen reageren, maar nu ga ik lekker naar bedje. 1 ding: Vlindertje, ben super super super blij voor jullie! Gefeliciteerd (wat zal jij lekker slapen vannacht ) p.s over 1 uur ben ik OVER de helft van m'n zwangerschap, klinkt dat even goed zeg 8) Trusten meides! Xx Es
Jeetje, wat gaan we weer hard! Erg fijn om veel leuke/positieve berichtjes te lezen. Alleen jammer van de hond, mamabeer... En ik hoop ook dat het jufffie, caruli en gerda steeds beter gaat. Verder ga ik morgen ook een paar anticonceptietenten aanschaffen. Nu kan ik alleen nog mijn oude uitgelubberde of te groot gekochte slipjes aan. De rest zit gewoon niet meer prettig. De randjes snijden of rollen naar beneden. Blegh. Enne... Zelf voor een ooievaar zorgen? Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat familie/vrienden/buurt/etc. daarvoor zorgt. Daar heb ik helemaal niet bij stilgestaan... En nog een positieve afsluiter: ik denk dat ik onze kleine gevoeld heb. Het voelt alsof er een stukje van een centimeter of drie links boven mijn schaambeen klopt en ook een kleiner stukje midden boven mijn schaambeen. Oja, nog bedankt voor de website van childbirthconnection. Die plaatjes verduidelijken een heleboel!
Nog een berichtje dan... *klaagmodus* Ik slaap de laatste tijd zooooo slecht! Bah... Ik ben gewoon te moe om te slapen en vannacht viel het ook al zo tegen. Ik was lekker vroeg naar bed gegaan. TV aangezet, na anderhalf uur in slaap gesukkeld. Vervolgens TV uitgezet, rolluiken en ramen dichtgedaan, want de buren gingen bij het feestje ook nog eens muziek draaien. Sukkelde weer in slaap, maar vervolgens hield een mug me weer klaarwakker. Ik heb hem een paar keer weggezwaaid en toen viel ik wel weer in slaap. Maar vanochtend had ik dus wel mooi drie dikke vette muggenbulten op mijn onderarm. *einde klaagmodus* En nu ga ik toch weer een poging doen om te slapen. Trusten!
Nee, ik zit nog steeds achter mijn pc... Foei! Een klein dingetje (beetje klaagmodus)... Ik las net op de website van Stokke dat de Stokke Xplory die wij gekregen hebben van mijn ouders er eentje is waar een productiefoutje o.i.d. in zit. Iets met de voorwielen, geloof ik. Volgens de website wordt het wel kostenloos vervangen/gerepareerd. Morgen maar meteen even contact opnemen met de babyzaak en het een en ander uit laten zoeken. Daar is de combi ondanks de vakantiekorting toch te duur voor! Trusten! (poging 2 )
@dreams zou je dat wel doen gelnagels? Ik had ze bij de zwangerschap van lex ook laten maken maar door de hormonen stoote me eigen nagels ze af en had ik ze binnen 5dagen allemaal eraf en ben toen 4 keer terug geweest maar ze bleven nooit zitten terwijl die vrouw me ervoor gewaarschuwd had
Meiden, ik ben aan het bijlezen, maar moet zo werken, dus even geen reakties op jullie allemaal. Vlindertje, wat heerlijk dat alles goe dwas bij de echo! Nu ben je hopelijk een stuk geruster! Genieten van die kleine meid nu he... Olga
Goedemorgen allemaal Nog een dagje werken en dan heb ik eindelijk vakantie! Ohw wat heb ik hier naar uit gekeken! Officieel hoef ik niet te werken. Ik heb de vrijdag altijd vrij, maar zo'n laatste dag vind ik ook wel leuk. Het hele lokaal moet leeg i.v.m. het poetsen en waxen van de vloer. Dat wordt veel sjouwen. Gelukkig zullen de kinderen mee helpen. Ik ga dan ook iets later dan normaal naar school. Er staat toch iemand voor de klas en straks zit ik daar voor spek en bonen. Het voelt ook een beetje dubbel. Ik ga de kinderen toch wel wat missen. Ben je net aan ze gewend en dan gaan ze alweer. Vanmiddag hebben we borrel en 's avonds uit eten met de collega's. Wel vermoeiend, maar ook wel een leuke afsluiting. Mijn man vindt de positieonderbroeken om te gillen. @Essebes Er komt geen foto van hoor! Dan wordt ik meteen gebanned van dit forum hahahaha! Maar ik moet zeggen dat het wel fijner voelt. Ik heb namelijk zo'n last van bandenpijn en nu wordt dat iets ondersteund. Iedereen een fijne dag...
Meiden, ik ben gisteren bij mijn kleine nichtje geweest. Ze ligt niet meer in de couveuse, maar in een open bedje, wel op die speciale verwarmde kamer. Ook houden ze hartslag en alles in de gaten. Ze was wel schetig zeg. Heel fijntjes en klein, terwijl de VK dacht dat het een grote baby zou worden. Met mijn zusje en zwager gaat het ook wel. Nog steeds erg beduusd van het hele gebeuren, maar mijn zusje heeft het hele verhaal verteld en dat is ook wel een manier van verwerken natuurlijk. Zodra mijn zusje goed genoeg opgeknapt is, mag ze met de kleine op een kamer. Nu ga ik gauw naar mijn werk, ben al aan de late kant! Liefs Olga
zo meiden, ook voor mij de laatste werkdag HOERAAA! en dan ga ik 3 weken lang niksen, handwerken, knutselen, opruimen, op visite, winkelen en nog meer niksen. nu maar hopen op mooi weer, dat zou het verven wel vergemakkelijken jammer dat ik zo lang op de echo moet wachten: ik wil weten of ik meidenkleuren kan kopen of niet alhoewel ik denk dat het een jongen wordt...