Linny, dat je het nog volhoudt om zo lang te gaan stappen...Ik ben echt kapot na een week werken en ben blij als ik naar bed mag. Johana, succes met de paarse vlek en je radiatoren. Is altijd zo'n rotwerkje. Miep, ben benieuwd wat jullie beslissing wat betreft de babykamer wordt. Waterlelie, succes met shoppen! Liefs Olga
Essebes, waarschijnlijk mag mijn zusje vandaag met haar kleine op een eigen kamertje en misschien na het weekend naar huis. Liefs oLga
juffie, ik zit op mijn werk dus was alleen even snel aan het bijlezen, amar wil toch even snel reageren. wat een gedoe meid, lijkt me vreselijk inderdaad. maar tot nu toe gaat het nog steeds 'goed', dus gewoon dagje voor dagje aftellen en op naar die cruciale scheidingslijn! dat kun je 'echt. die beeb is zo sterk, die heeft zich nu nog steeds niet laten 'wegpesten', die blijft gewoon lekker zitten. Een hele hele heeeeeele dikke knuf en lekker uitrusten hoor!
Goeiemorgen meiden, Wat hebben jullie weer veel gekletst. Een hoop leuke berichten maar helaas ook enkele slechte berichten... @ juffie veel sterkte! Voor diegene die op vakantie gaan: Fijne vakantie! Wij zouden dit jaar niet weg gaan, maar hebben van de week toch een midweekje naar Limburg (jaja) geboekt. Is wel even anders als de vakantie's de jaren hiervoor. Hopelijk gaan we volgend jaar gewoon weer lekker vetrouwd naar Portugal. (mijn vriend is protugees) Wanneer beginnen jullie met de babykamer? Of is deze al bijna af? Wij pas eind september. Vraag me af of dat niet te laat is... Ben al wel veel aan het shoppen. Ik wil borstvoeding gaan geven. Maar ook gaan afkolfen, zodat iemand anders ook het flesje kan geven. Is het dan handig om een kolfapparaat te kopen. Of beter om deze eerst te huren? Iemand tips? Ben vorige week gestopt met mijn medicijnen tegen de misselijkheid. En ik eet toch veel nu . Lijk wel een bouwvakker. eet 's morgen 6 bruine boterhammen, dan mijn lunch, avond eten en 's avonds nog een broodje....Lijkt wel of die medicijnen mijn eetlust tegen hebben gehouden.. Zie trouwens nu dat ik de 5e maand in ben gegaan, joehoee! Die tekst onder mijn banner...Ook grappig.. Fijn weekend allemaal!
@juffie heel veel sterkte meid @augustus de eerste week kun je ook een borstkolf huren en als je dan vind dat het goed gaat kan je alsnog eentje halen. Ik dacht eerst ook van dan ga ik die al halen en toen zei een vriendin tegen me dat ik beter kan afwachten of het goed gaat. Ik welde zowiezo een electrische borstkolf maar die krengen zijn best duur.
johanna..succes met schilderen! Ayse..succes met de babykamer! Linny gezellige nacht gehad! veel plezier zondag..ben benieuwd of ze het kunnen voorspellen.. Olga ik ben zelf ook benieuwd wat de beslissing wordt.. vind het zo moeilijk.. En wat fijn dat je zus misschien al na het weekend naar huis mag met de kleine! Augustus..lekker toch nog even er tussen uit! En wat de babykamer betreft..daar gaan we denk ik deze week mee beginnen om leeg te maken.. En dan volgende week sauzen..na de echo.. Wel fijn dat je zo goed eet..ik eet echt niet veel..kan ik gewoon niet op.. misschien komt het bij mij ook nog.. heb heerlijk in de tuin een boekje gelezen..lekker..
Juffie: wat een ellendige periode gaan jullie door zeg! Heel veel sterkte en houd inderdaad in je hoofd dat Caruli dit ook doormaakt! Rust houden en positief blijven! Dreams: ook veel sterkte met je Opa! Ik ga ook nog gewoon uit. Ik ben een enorm gezelschapsdier en ookal rook en drink ik niet geniet ik er nog volop van. Ook van de aandacht om mijn buik(je)!
hallo meiden, ik heb eindelijk vakantie! ik heb verf gekocht: ietsje donkerder dan vuurrood, voor de muur en voor de box. ik zag een idee op de site van prenatal en zoiets wil ik gaan maken: http://www.prenatal.nl/RepositoryItems/wheelstotaal.jpg de kleur wordt dan iets minder oranje-achtig. mijn kinderwagen heeft ook zo'n kleur rood trouwens. ik zal proberen een foto in mijn map te zetten, maar ik heb alleen een beroerde foto. kinderwagen is namelijk niet nieuw maar hij ziet er nog super uit! fijne dag allemaal! liefs, loopy
@loopy van die nijntje percies hetzelfde krijg je behang van misschien weet prenatal waar je het krijgt
Goedemiddag allemaal! Juffie, goed om weer van je te horen, al is het een heel heftig verhaal! Heel veel sterkte gewenst en ik hoop zo voor je dat alles goed mag gaan! Hou vol hoor, dikke knuf voor jou. Hier alles prima. Ik heb eindelijk vakantie. Afscheid nemen is idd raar he, waterlelie. Ik moest ook echt bijna janken toen ik ze allemaal weg zag gaan! Ik had een supergoeie band met deze klas. Wij hadden het sjouwwerk al gedaan en gister hoefde ik alleen maar bij de jaarsluiting te zijn en daarna hadden we een lunch. Iedereen wilde gauw weg, dus om half 3 was ik weer op weg naar huis. En... ik heb de baby gevoeld. Ik weet het nu zeker. Ik had dat al eerder gevoeld, maar toen wist ik echt niet of ik het me verbeelde of niet, maar nu weet ik het zeker. Het voelt bij mij net als een trillend spiertje/ bewegende darm. Maar dan echt onder in mn buik aan de voorkant. Wij gaan maandagavond op vakantie. Lekker kamperen in Frankrijk aan de atlantische kust. Ben nu al bezig alles te verzamelen. Ga zo nog ff naar de stad om een laatste klerenpoging te wagen. zucht Lastig hoor. Ik heb ook een badpak gevonden wat alles een beetje op zn plaats houdt en er ook nog leuk uitziet. DAt was ook wel ff zoeken. Het is een maat 42 terwijl ik altijd 38 heb. 44 had ook nog gemogen, maar die hadden ze niet meer, nou ja, we komen de vakantie wel door. Groetjes allemaal Sanneke
iloon, miep en miep, waterlelie, me2 : nogmaals bedankt, heel lief hoop nu maar dat alles goed komt. Juffie ook van mij sterkte! Vandaag eindelijk weer een mooie dag hier in Limburg anders dan het noodweer van gisteren. Ik ga zo f met mijn spannende boek in de tuin liggen en misschien een frisse duik in het zwembad maken. Iedereen een fijne dag gewenst. Groetjes dreams
Ik schrik elke keer weer van het aantal pagina´s dat er bij is gekomen sinds de laatste keer dat ik gekeken heb. @Juffie, Heel veel sterkte! lijkt me heel moeilijk allemaal. maar wel heel fijn dat je naar huis mocht, eigen omgeving is toch fijner. Ik bid voor je! Hier gaat alles prima, ik voelde het kindje vanmorgen heel duidelijk toen mijn man ging staan schuren! is al eerder gebeurd met een lage trillende toon en ik maak daaruit op dat het kindje lage tonen hoort ?! Normaal voel ik af en toe wat korte plopjes maar dit was heel duidelijktegen de buikwand aan. De babykamer is gestript en we gaan volgende week behangen! heel veel zin in. prettig weekend allemaal en i hoop nu beter bij te blijven!
Hoi meiden, gisteren hebben we de kinderwagen opgehaald en natuurlijk gelijk in elkaar gezet. Ik vind hem zo leuk! En hij past mooi in ons halletje en in de auto, dus perfect! Ik weet nu ook zeker dat ik de baby voel. Meestal als ik zit en vaak twee of drie plopjes vlak na elkaar. Altijd in het midden of aan de rechterkant. Ik voel het nog niet veel hoor, maar ben er al wel heel blij mee! Nannaf, kan best dat je kindje op die lage trillingen reageert. Veel succes met de babykamer! Sanneke, ook al bijna op vakantie, wat heerlijk. Het zal hier wel rustig worden met al die meiden die weg zijn... Leuk dat je de baby ook voelt. Opeens weet je dan zeker dat het die kleine is he! Terwijl ik al twee weken heel af en toe die plopjes voel, maar kon het steeds nog niet goed beoordelen. Loopy, lekker aan de gang met het kamertje! Leuk hoor en veel succes. Krijg je nog hulp? Ook wel een beetje uitrusten in je vakantie he! Liefs olga
ik heb vandaag mijn pretecho gehad en we krijgen een...MEISJE!!! we zijn helemaal gelukkig! mijn man was er van overtuigt dat het een jongen zou worden maar mijn gevoel zei een meid...ik heb mooi gelijk het was echt super...een hele lieve mevrouw...ze legde alles goed uit en met onze meid is alles dik inorde! we hebben het ook op dvd en die gaan we straks nog een x kijken
@ French : oh, wat leuk zeg ! VAN HARTE ! oh ik tel nu ook echt de dagen af, het was steeds zo ver af, maar nu komt het echt dichtbij. Die 20 weken echo, die ik pas in de 21e week heb nog tot 14 augustus kan nu echt niet meer wachten tot ik het weet en kleertjes en al kan gaan kopen. groetjes dreams
@French wat leuk een meisje...gefeliciteerd. vaak(zeg niet altijd)klopt het eerste gevoel. Wat is de stand jongens/meisjes nu?
Joehoe, French ook een meid! Lekker gaan shoppen nu! Wij hebben woensdag de 20 weken echo. Als ze het geslacht kan zien ga ik daarna gelijk shoppen, want ben de hele dag vrij... Olga
zo meiden weer een paar pagina's erbij we gaan echt goed! @juffie Heel veel sterkte nog hoop dat het allemaal wat beter zal gaan met je [-o< @french Een meisje wat leuk zeg! lekker genieten en veel shoppen IK WIL NU OOK WETEN WAT HET WORDT hahaha... Ik hoop ook snel de beebs te mogen voelen ben wel steeds verdacht op alle plopjes en tintelingen maar weet het nog niet zeker of het al iets van de beebs is geweest Vandaag veel aankopen voor de kamer gedaan, we hebben een vloer gehaald en rolgordijnen dus we gaan lekker aan de klus dan kunnen we de meubeltjes eerder gaan halen en hebben we de kamer mooi na de vakantie af Ook hebben we de maxicosi die verkeer was kunnen omrilen voor het showmodel die wel identiek was, nu hebben we dus 2 gelijke maxicosi's....alle grote en dure aankopen hebben we nu gedaan....nu op naar de babykamer en snel inrichten heb er echt zin in! en natuurlijk hopen we over een paar weekjes te weten wat we gaan krijgen I HOPE SO! Wij gan weer aan de klus hier (met de babykamer dan he ) Tot kiekes. Liefsssss
Bevallingslijst 01-12-07 Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verassing 03-12-07 Jufffie - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - Jongen 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Jongen 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht??? Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - geslacht ??? 07-12-07 08-12-07 ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 09-12-07 loopy - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Jongen Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 11-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 12-12-07 Malaika- 1e kindje - bevallen op... - thuisbevalling - borstvoeding - geslacht??? Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft wrs verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - geslacht ??? augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 17-12-07 Hairdresser - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Olga - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht blijft een verrassing maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - verrassing 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - geslacht ??? 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht hopelijk 13 aug bekend 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - geslacht ??? Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 25-12-07 Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis? - flesvoeding - geslacht?? 26-12-07 27-12-07 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - geslacht ??? lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Lisette - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 29-12-07 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? (twijfel nog) Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- Geslacht ?? nog niet bekend. Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - geslacht ??? 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - geslacht ?? Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren