Ik heb al vanaf week 15 vochtverlies gehad maar niet continu. Ik heb ergens wel een lek waardoor bloed en vocht vrijkomen maar er is nooit bewezen dat het 'echt' vruchtwater is want als het gemengd is met bloed dan kunnen ze het niet goed zien onder een microscoop. Ik rook ernaar en het ruikte anders dan afscheiding en urine. Soms was het zoetig soms ruikte het naar metaal (bloed) en soms had het een andere muffe geur... Dit komt ook dankzij het bloed, slijm en vocht.
Leuk hoor! En goed omschreven ook een trillend spiertje inderdaad, dat ga ik voortaan zeggen als mijn vriend vraagt 'maar wat voel je dan precie-hies' ik vind het zo moeilijk uit te leggen! @juffie: heel veel sterkte! Ik ga nu even 5 pagina's bijlezen.
@ juffie, sterkte! @ mammabeer, das ook rot. Ook sterkte! @ Miep en Miep, dit is hem, alleen ik heb hem in het aqua bluaw. (roze vond mijn mannetje wel erg roze) http://www.olliewood.nl/product.php?ges ... =3&id=4738
@ Juffie, zo zie je maar. Blijf je eigen lijf serieus nemen, ook al lijkt het erop dat anderen dat niet doen (in het ziekenhuis bedoel ik dan he?). En ik zou er vanmiddag ook gewoon wat van zeggen. Dat hun nonchalante houding je toch wat onzeker maakt, zonder daarbij direct verwijtend te zijn... Misschien hebben ze niet door hoe ze op jou overkomen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze je bewust steeds zo'n bezorgd gevoel geven. @ mamabeer: das ook schrikken zeg! Gelukkig word je zo gecheckt. Duim voor je!
ze was net hier en ze kon niet veel vinden ze denkt zelf aan een schimmelinfectie blijkt dat veel zwangeren daar last van hebben maar moet morgen naar de huisarts en hem erna laten kijken en als het dat niet is moet ik hun weer bellen en dan komen ze weer kijken.
@Juffie Heel veel sterkte vanmiddag bij de vk. Hopelijk kan zij je een beetje geruststellen en wel wat in werking stellen dat je eerder aan de beurt bent dan die 2 weken.. @Kreeftje Leuk dat jullie kamertje zo opschiet. Fijn ook, want dan heb je daar de komende maanden geen zorgen meer over. @Nelly Ik heb ook van die tenten, maar sinds ik die heb, zijn mijn buikkrampen een stuk minder. Het zit ook heerlijk. En hoewel mijn man en ik in een deuk liggen van die dingen, ben ik blij dat ik ze heb. Fijn dat je een leuke verjaardag had! Hier regent het nu met tussenpozen van zonneschijn. Ik hoop dat het wat opklaart, want ik heb 3 draaien was... Dat komt er van als het op je werk zo druk is. Ik moet nog steeds wennen aan mijn veranderende lichaam. Ik ben supertrots op mijn beginnende buikje, maar mijn benen en billen zijn veel dikker en vol putten! Bij de passpiegels gisteren moest ik toch wel even slikken... Nog meer meiden die ondanks de mooie buik ook zo moeten wennen aan al dat andere?
mijn vriendje heeft eergisteren de beeb gevoeld \/ ...ik voelde hem heel duidelijk omdraaien helemaal onderin mijn buik...hij heeft snel zijn hand erop gelgd en voelde duidelijk 2 x plok plok...echt zo grappig
Juffie sterkte hoor! Mamabeer..hopelijk is het gewoon een infectie hoor..dat is wel te verhelpen hoor.. Augustus mooie tas!echt superspul hè dat oilily! Aquablauw zal ook wel erg gaaf zijn! Waterlelie.tja je wordt er niet knapper op hè Ik vind het ook niet echt geweldig..vooral omdat mijn gezicht echt onder de plekken zit.. En al echt zon plofkop heb . Maar we moeten het er maar mee doen hè.. Frederike..wat leuk zeg dat jullie m samen al gevoeld hebben!
Ik ben echt jaloers op diegenen die hun kleine al voelen. Ik voel dus nog niks. Soms denk ik wel van "zal dit dr zijn". Maar ik hoor iedereen zeggen dat je het wel weet wanneer het je kleine is... @mammabeer, een schimmel is gelukkig wel goed te verhelpen. Hopelijk is dat het idd. (het is natuurlijk niet prettig, maar het kon erger he) Wat betreft mijn lichaam. Keek vanmorgen naar mn benen en vond ze ook niet echt mooi. Mijn kont is ook dikker en die vollere borsten vind ik ook niet echt charmant...Ach meiden komt wel weer goed met ons. @ miep en miep, jaaa helemaal geweldig oilily. Op die site hebben ze ook kleding voor een leuk prijsje... Schrok me gister wild in de oilily winkel. Zag een schattig tuniekje van spijkerstof, 90 euro! Mijn vriend viel bijna flauw
hoi dames ik zie allemaal van die leuke foto's bij jullie namen in oranje en dan foto datum naam maar ik wil dat ook hoe moet ik dat in godsnaam maken groetjes soraya
@ SOAYA, moet je even naar profiel gaan, links op de site. Naar beneden scrollen en bij Avatar paneel kun je een foto van je pc uploaden of vanuit de gallerij. Soms moet je de foto ook even verkleinen. Dit kan ook op deze site. Ik bedenk me nu dat je misschien wel het foto album bedoelt? BLOND Een album aanmaken kan je doen doormiddel van "album" aanklikken in een berichtje dat je eerder op het froum heb geplaatst. Daar kan je dan ook weer een foto/ plaatje vanaf je pc uploaden...
@mamabeer Vervelend zeg, hoop adt het niets verontrustend zal zijn, duim voor je. @juffie Raar he dat de ene daar heel anders me eomgaat dan de adner en je nu wel meteen MOET komen! heel veel sterkte [-o< Ben echt jaloers op de meiden die de beeb al hebben gevoeld ik wil het ook zo graag gaan voelen MAAR het kan nog steeds....we wachten het rustig af soms voel ik wel eens iets aparts maar denk niet dat dat iets is dan..ben erg benieuwd
@ keerftje, vind het zo raar dat ik niks voel. Ze is toch al 20 cm ofzo...En jij heb nog wel 2 kleintjes. Ach we wachten maar geduldig af toch..
dag dametjes ik kom even langswippen op deze rustige zondagmiddag wat een gedoe allemaal.. juffie : sterkte wat vervelend mamabeer : jij ook! hoop dat het een infectie is, niet dat dat fijn is, maar dan is het niks ernstigs. verder heb ik ook zon rare dromen, vannacht dat ik door een oud vrouwtje achterna werd gezeten en heel hard moest rennen maar ik heb ook leuke dromen dat ons kindje er al is opeens en die lekker tegen me aan ligt te slapen. heb ik ook wel een paar keer per naht dus daar heb ik die enge dromen toch wel voor over Verder voel ik ook nog steeds niks, ik weet dat het nog wat langer duren kan, en mijn placenta ligt aan de voorkant. maar toch maak ik me een beetje zorgen, maar moet ik waarschijnlijk niet doen. verder kunnen ik en mannetjelief echt niet meer wachten tot 14 augustus, 13 augustus moet ik eerst nog na de vk. En dag erna de echo. Oh het duurt zo lang, ik streep de dagen al af Iedereen die het al weet: veel shopplezier en succes met de leuke kamertjes dametjes niet te druk maken alles komt vast goed groetjes dreams
@mamabeer: hopelijk ben je wat minder ongerust, maar het lijkt me niet leuk... @waterlelie: ja putjes, vertel mij wat en dan ben ik pas 2 of 3 kilo aangekomen sinds de zwangerschap @allemaal: - hebben jullie ook last van haaruitval? Mijn kussen ligt 's ochtends helemaal vol en ook met borstelen en wassen komt er steeds meer mee. Terwijl mijn nagels juist sneller groeien en steviger zijn. - zwangerschapsstrings: bestaan die en zo ja, waar koop je ze? - van wie wordt elke x de urine gecheckt bij de vk? Bij mij is het nog nooit gecontroleerd, terwijl ik net lees dat zwangerschapsdiabetes (3% krijgt dit) hartstikke gevaarlijk is voor de beeb!
@frederique80: misschien heb ik iets gemist, maar klopt het dat je het geslacht weet maar niet wil vertellen? Dat maak ik tenminste op uit de bevallingslijst? (is je goed recht hoor daar niet van!)
Ik ben morgen 17 weken dus het kan ook allemaal nog wel, het is toch meestal om de 20 a 22 weken? nou ben erg benieuwd kan in ieder geval niet wachten tot ik iets voel Ben ook benieuwd wanneer jij iets gaat voelen het ligt toch ook aan de placenta hoe die ligt? WE moeten het idd maar rustig gaan afwachten meid........