December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Ik weet het eigenlijk niet OEPS :oops:

Zal het eens gaan vragen bij de echo die hebben we 30 juli weer....

2. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    ik heb je een pbtje gestuurd ;)

ik heb trouwens ook best last van: haaruitval...pukkels...piekhaar enz enz enz...ja dames we moeten er wat voor over hebben :( :)

3. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Bij mij is het voelen ook echt bij een paar keer gebleven hoor. Ik begin nu zelfs weer te twijfelen: voelde ik het wle of heb ik het me verbeeld? Nou ja, ik zal proberen HEEL VEEL GEDULD te hebben :(
    Geen idee waar mn placenta ligt.
    Hier is het weer superbuiig. Echt niks aan. Morgenavond gelukkig op vakantie. Hopelijk is het in Frankrijk beter.

@mamabeer, hopelijk is het idd schimmelinf.
    @juffie, veel sterkte nogmaals
    @waterlelie, ik lees overal: je kan er nu stralend uitzien, mooie haren, mooie huid, maar ikheb weer veel pukkels in mn gezicht. Lekkurrr.
    @nelly, nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Fijne dag allemaal, groetjes sanneke

4. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ik ben nu bijna 22 wkn en voel de beeb pas sinds een dag of 4-5 iedere dag eventjes. Maar nog steeds heel zachtjes, hoor. De eerste keer echt duidelijk voelen was met bijna 21 wkn. Daarvoor dacht ik het wel regelmtig, maar wist het niet zeker. Achteraf was het zeker de beeb!

Mijn man heeft de kleine nog maar 2x aan de buitenkant kunnen voelen. Iedere keer stopt hij met bewegen als pappa zijn hand erop legt.

Ook mijn placenta ligt aan de voorkant en het is mijn 1ste beebje. Een vriendin van mij voelde de hare zelfs pas met 23,5 wkn voor het eerst. Helaas pindakaas, gewoon geduld hebben :( ;)

Mijn haar en nagels zijn trouwens echt geweldig tijdens de zwangerschap. Hoop dat dat blijft hangen na de bevalling.

5. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hier alvast wat fotootjes van de kamer tot nu toe (ja het schiet op ;))

6. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    ff wat babykamer spam van mij :oops:

7. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    leuke kamer kreeftje!

hallo allemaal, hopelijk gaat het met iedereen goed?! ik heb een luie dag... gisteren even geholpen met het verhuizen van mijn broer... maar na 6 keer de trap op en af vond mijn beeb het genoeg. vandaag heb ik last van mijn pols en dus hou ik lekker een pyjama dag! morgen ga ik met mijn jongste zus en moeder naar ikea toe.

@caruli: ik had je een kaart willen sturen maar heb het nou nog niet gedaan... sorry hoor maar ik ben zo'n zeef! ik denk wel aan je hoor!

@jufffie: doe je kalm aan en hou je ons op de hoogte? ik denk ook veel aan jou en hoop dat alles goed komt. ben benieuwd wat de verloskundige heeft verteld?

ik ga weer verder haken. de eerste die straks post krijgt is kreeftje :) ik dacht laat ik haar truitjes maar als eerste maken want tweelingen kunnen eerder komen dan beebs die een moederbuik voor zichzelf alleen hebben ;)

8. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    oh ja vergeten te typen: ik voel helaas ook nog steeds geen geschop. en ik ben enorm ONGEDULDiG!

9. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    @ kreeftje: mooie kamertje meid :)

Was vanmorgen aan het surfen op internet naar babyspullen, kwam ik daar een wippertje tegen zo goed als nieuw voor maar 10 euro. :confused:
    Toen oma Serena kwam terug brengen heb ik haar de advertentie laten zien en we zijn hem gelijk gaan halen :)
    Er is geen vlekje op te zien hihi....het is een rood-witte van chicco
    Lief van oma he
    :) :)

10. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    cool iloon! ik moet zeggen dat ik ook blij ben met al mijn tweedehands spulletjes hoor! als je ziet wat alles nieuw kost! ik had daar in het begin bijna nachtmerries van, had echt geen idee waar ik het geld vandaan moest gaan halen!

11. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Kan ik me goed voorstellen Loopy, maar als iets er als nieuw uitziet, waarom zou je het dan in de winkel kopen.
    Heb van al mijn babyspullen altijd alleen de kinderwagen nieuw gehad :)

12. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    je hebt helemaal gelijk iloon: ik heb tot nu toe 100 euro uitgegeven voor de kinderwagen en heb een paar rompertjes gekocht. maar de rest heb ik allemaal gekregen: box, bedje, wipstoeltje, badje... van een vriendin mag ik de maxicosy overnemen en een standaard om dat ding achterop de fiets te zetten. dus komende weken ga ik de rest bij elkaar zoeken! ik denk dat op marktplaats enzo ook wel dingen als kruiken enzo te vinden zijn!

13. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    @ Kreeftje
    Wat is die kleur leuk! Wat voor een soort groen is dat? Lime of toch donkerder? In ieder geval ziet het er gaaf uit.

@Loopy
    Lekker he zo'n dag waarop je niets hoeft te doen. Voor het eerst in weken kon ik dat vandaag ook en wat voelt dat fijn. Ik heb net heerlijk geslapen en ga nu weer verder met de was.

@Iloon
    Wij hebben ook heel veel tweedehands hoor! En bijna alles zo goed als nieuw. De kinderkamer, combiwagen en maxicosi met easybase, allemaal overgenomen via Marktplaats.
    Echt ideaal en we zijn er heel blij mee.
    Kleertjes en speeltjes enz. kopen we wel allemaal nieuw. Weet niet waarom.

Wat betreft het voelen van het kindje. Hier voel ik ook nog niets. Jammer hoor. Eerst dacht ik een keer wat te voelen, maar ik denk dat het 'vals' alarm was omdat het ook nog zo vroeg is. Wij kunnen ook niet wachten. Vooral mijn man. Dan heeft hij ook iets tastbaars. Ik heb trouwens ook geen idee waar mijn placenta ligt. Volgens de verloskundige ligt mijn baarmoeder hoog. Al onder mijn navel en het hartje was ook binnen 5 seconden te horen.
    Nou ja, inderdaad nog geduld hebben!

14. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Tsja het is een kleur van de verfboer er stond verder niets bij hij sprak me meteen al aan op de kleurenwaaier, het is wel een mooie lichte frisse kleur en niet te donker precies goed :D :D
    Denk dat het misschien wel iets donkerder dan lime is zou het niet?

Meiden thanxx voor de reacties de vloer zit er inmiddels in heb even een beetje geholpen, heb nu wel een gevoelige buik dus ga nu maar lekker relaxen (eest even lasagne maken).....

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Miep, jullie hebben echt lekker aankoopen gedaan. Ik ga straks even het kamertje opzoeken...

Kreeftje, wat gaaf dat de kamer al bijna klaar is. Wij hebben waarschijnlijk ook over drie weken de meubeltjes al en dan kunnen we het echt af maken.

Ik slaap veel op mijn zij, maar wordt tegenwoordig vaak op mijn rug wakker. Dat schijnt niet zo goed te zijn, maar heb er (nog) geen last van. Op mijn buik ligt ook niet fijn meer.

Nelly, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Is altijd druk he zo'n feestje...

Ik weet ook zeker dat ik de baby voel en de laatste dagen zelfs steeds vaker. Echt zo leuk!

Moon, die steekjes heb ik af en toe. Dat is volgens de Vk bandenpijn.

Missskeita, veel plezier met jullie nieuwe auto!

Verder reageer ik straks weer. Moet nog wat pagina's bijlezen.

Liefs Olga

16. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Wat schijnt niet goed te zijn? op je zij slapen? dat doe ik nu dus momenteel ook veel anders weet ik niet hoe ik het beste liggen kan dat wordt dan zittend slapen ;)

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Augustus, ik heb wel eerst 1,5 week getwijfeld of het de kleine was die ik voelde, maar nu weet ik het zeker. Het is ook alleen maar als ik zit en als ik bezig ben, merk ik er ook niets van hoor. Mara het begin is er!

Mamabeer, hopelijk is het een schimmelinfectie. Is neit fijn, maar wel te verhelpen.

Frederique, wat gaaf dat je vriend de kleine gevoeld heeft. Die van mij kan ook echt niet wachten, maar vind het wel leuk als ik de baby voel.

Liefs olga

Deel Deze Pagina