Gisteren zaten we eens op marktplaats te kijken voor een 2e hands maxicosi. Deze gebruik je maar zo kort....We reageerden op drie advertenties en werden door alle drie direct teruggebeld. Bij een wezen kijken en gelijk gekocht voor 50 euro. We kregen er ook nog de adaptors voor de Bugaboo bij. Helemaal super. Ziet er heel netjes nog uit. Wel gelijk de bekleding eraf gehaald en in een handwasje gedaan hoor. Dat is wel zo fris. Hij is van zwarte ribstof. Van dat zachte....geen suede en ook geen fleece, maar? (ben even de naam kwijt) Ik zal wel een foto plaatsen zodra hij weer helemaal in elkaar zit. Dit is het eerste wat we 2e hands gekocht hebben, maar zijn er helamaal blij mee en scheelt veel centjes. O ja, dat stofje heet 'velours'. Begrijpen jullie nu wat ik bedoel? Liefs Olga
@kelly Vreemd hoor dat iedereen elkaar tegenspreekt..ze hebben er allemaal toch voor geleerd zou je zeggen :-k WEl fijn dat het er verder goed uitzag hoo[p dat je deze lompe manier snel kunt vergeten. @Essebes We zijn erg benieuwd meid! alles goed gegaan met de 20 weken echo? @lisette Mooi wiegje hoor! erg schattig en dan srax je mooie beeb er in helemaal geweldig @mamabeer Spannend misschien kom je wel op tv...even afwachten meid. @Johanna Ik heb ook soms vreselijke jeuk aan mijn boob maar dan voornamelijk aan mijn tepels @waterlelie gelukkig heb je de was weer klaar, eenhele klus geweest begrijp ik wel Wat leuke dat jullie 2 pretecho's laten maken er zal dan zeker goed verschil te zien zijn. @olga Leuk zo je maxicosi te kopen en als het er goed uit ziet is het helemaal super! ik snap wat je bedoelt hoor met velours, is altijd wel mooi Hier nog steeds niets gevoeld hoop echt dit snel te mogen beleven kan niet meer wachten [-o< Volgende week maandag weer een echo altijd leuk om naar ut te kijken en dan 14 augustus de pretecho hoop dus ook snel de geslachten te weten......... Liefsssss
misskeita, hier ook een ATWT fan! eindelijk (!) is de babywissel inderdaad aan het licht gekomen, pfffff, je had net zo goed 2 maand niet kunnen kijken haha kelly, wat vervelend dat je zo'n teleurstellende echo hebt gehad. die van ons was ruim een half uur, niet spannend voor ons, want alles moest gemeten en gechecked, maar wel heel fijn en ze was heel lief voor mijn neefje die mee was. ze heeft ook echt nog even de tijd genomen bijv. voor het geslacht olga, weer een stapje dichter bij de volledige babyuitzet ik voel mij hartslag altijd heel duidelijk als ik 's avonds op bed mijn op mijn onderbuik leg om de baby te voelen. de jeuken de tepels zijn er hier trouwens ook hoor! om gek van te worden! en groot dat ze worden! van 70B naar 80D en nog zit het krap aan. de meegroeibh's vind ik niks, die gaan zelfs knellen door te snel groeien van de borsten.
HOERA!!! HOERA!!! \/ \/ Meiden ik ben zooooooooooooooooooooooo blij! We hebben de 20w echo gehad en alles zag er goed uit, wat een opluchting zeg, teentjes, beentjes, voetjes alles hebben we gezien en geteld GEWELDIG mooi om zo een eerste blik van je kindje te hebben...ik ben in de zevende hemel! O,ja enne jullie willen vast weten wat het geslacht is?.... Xx Essie *in love*
Essebes kom speciaal even weer kijken of er al iets bekend is.....dus???? VERKLAPPEN!!! wij vertellen het niet verder hoor WEl super dat alles goed was hoor! dat is in iedergeveal al een geschenk...maar we zijn verder niet nieuwgierig hoor hahaha
Nee hoor lieverds ik ga niet flauw doen.... We krijgen een MEID! Is het niet geweldig? Moet zeggen dat ik altijd (zelfs voordat ik zwanger was) heb gezegt : Ik weet zeker dat ik later een jongen krijg! Haha yeh right... Maar op 1 of andere manier dacht ik de laatste tijd, volgens mij is het een meisje, grappig hoor! XX
WOW wat super! weer een meid erbij...nou dan ga ik maar voor 2 jongens Het is echt een meiden boom..... Ik moet nog even wachten tot ik het kan vertellen Maar normaals GEFELICITEERD met je mooie20 weken echo en natuurlijk je meis..nu lekker gaan genieten en shoppen.
We hadden trouwens om 13.15 de afspraak maar werden pas om 15.20 geholpen, het was spits op de bevalkamer, ja daar kunnen ze natuurlijk niets aan doen. Maar goed, m'n moeder zat dus in de zenuwen omdat het zo lang duurde en ze ging al van het ergste uit (typisch m'n lieve overbezorgde mams) Ben meteen door na de echo naar m'n moeder gegaan, toen ik aankwam was ze helemaal overstuur, huilen enzo... Zo ontzettend zielig, het duurde echt een half uur tot ze tot rust kwam, ik moest wel 100 x vertellen dat alles goed was.. Ach zo zielig.... Xx Es
Dank je wel Iloon & Kreeftje (alle meiden trouwens die lief aan me gedacht hebben!) Jaha Kreeftje jij moet dan maar voor twee knullen zorgen hihi anders gaan ze niet winnen hoor. Xx Es
@Essebes: gefeliciteerd met jullie mooie echo! En een meid, geweldig! De meiden zijn voorlopig inderdaad flink in de meerderheid. Maar we hebben nog veel decembermama's die 't nog niet weten. Dus wie weet krijgen we nog een inhaalslag van de boyssssss
essebes, die arme moeder van jou haha kan me goed voorstellen dat ze even in de rats zat. maar wat leuk, een meid! heerlijk hoor. wij hadden hier trouwens hetzelfde. eerst de hele tijd het gevoel dat het een meisje zou worden, maar naarmate de zwangerschap vorderde was ik er steeds meer van overtuigd dat het een jongen was. toen ze dus zei 'het wordt een meid' was ik even met stomheid geslagen haha en toen bleek het uiteindelijk tóch nog een vent te worden dat voorgevoel van een mamma in spé.... het is toch wel iets bijzonders hè
Pff ja ben nu ook erg benieuwd IK WIL HET OOK WETEN Maandag hebben we weer een afspraak staan bij de gyn dan krijgen we ook te horen wanneer wij de 20 wkn echo krijgen die krijg ik sowieso dus hoop dat het lang meer gaat duren heb 14 augustus een pretecho maar dat duurt ook nog wel zowat 3 weken ik heb eigenlijk geen voorgevoel vindt ik wel erg moeilijk nu met een tweeling het kan natuurlijk alle kanten op......