Ja kan me voorstellen Kreeftje dat je ook heel nieuwschierig bent, nog heel even afwachten..misschien heb je wel van ieder 1 ? Kan natuurlijk ook! Claartje, ja zielig he van m'n mams, ze dacht echt dat er iets niet goed was met haar kleinkindje, gelukkig kon ik goed nieuws brengen. Miep & Miep, ik lees net terug whahahaha wat moest ik lachen om dat billenplaatje van jou Sanneke, wat vervelend van je man, maar beter nu als dat je al op vakantie bent hoor! Ik hoop dat hij niet veel last heeft van het trekken vd kies, alvast een hele fijne vakantie! Juffie, jeetje zeg wat een verhaal nou weer! Ik zou toch naar een ander ziekenhuis gaan hoor, want dit kan je ook niet lekker zitten, in principe allemaal super goed nieuws maar kan dat wel? Denk dat het jezelf geruststeld als je nog een echo in een ander ziekenhuis krijgt? Neem anders een goedgebekte vriend of vriendin mee, succes hoor meis! Xx Es
Gerda fijn om weer even wat van je te horen, heel veel succes morgen, ik duim elke dag dat de pijn afneemt voor je! En heeft iemand nog iets van Caruli gehoord? Ik baal van mezelf heb nog steeds niet dat kaartje gestuurd....
Essie : PROFICIAAAAT! Met je meid, dacht al een meisje. Oh wat leuk zeg! En helemaal goed dat alles in orde was / is! OH IK KAN NU OOK ECHT NIET MEER WACHTEN HOOR ! NOG TOT EN MET 14 AUGUSTUS! JEETJE! WAT GAAT DAT LANGZAAM ZEG!
Ja claartje daar ik ze zeker blij mee! Al vond ze het alletwee prima. Ik had gebak gehaald voor m'n vader, moeder & broer en in het doosje had ik een rose kraamkado'tje gedaan, toen ze een gebakje uit gingen kiezen zagen ze dat, leuk hoor! Dreams nog maar 3 weekjes Dank je wel voor de felicitaties! Hoe gaat het met je opa? Xx
@essebes wat leuk een meid!ik heb er zelf ook1 is zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo leuk! pffffff ik ben ook zo benieuwd moet w88 tot 6augustus
Es : Weet je wel wat je zegt? Nog MAAR 3 weken haha. Maargoed als me ouders terug zijn van vakantie nog 2. Probeer er maar niet te veel aan te dneken, maar dat kan ik ook niet. Nou, me opa is van alle computers en bedrading afgehaald en hij zag er gister alweer wat beter uit gelukkig. Nu is het gewoon herstel en moet nog tot het einde van de week in Maastricht blijven. En als die geluk heeft kan hij daarna weer terug naar heerlen, onze woonplaats. Hij heeft een grote wond nu op zn borstkas dat moet genezen. En veel uitrusten. Wel lief dat je eraan dacht. En wat leuk dat kraamcadeautje voor je familie leuk ideetje. Nou ik ga zo weer achter mijn spannende boek zitten. Fijne avond allemaal xx
Linny thanks! Ik kijk er zo ontzettend naar uit! Goed nieuws dreams van je opa, pffff gelukkig hoor! Veel leesplezier, ik ga ook m'n computertje afsluiten en m'n spannende boek van Harlan Coben erbij pakken. Trusten allemaal! P.s ik had al zo'n super leuk pakkie van Noppies gezien maar wist het geslacht toen nog niet en aangzien het echt voor een meid was heb ik het maar even laten liggen, maar nu dus SHOPPEN!
Olga fijn hoor dat je zo goed geslaagd bent voor een 2e hands maxicosi! Essebes..wat fijn dat alles goed is meid! En van harte gefeliciteerd met jullie meid! Wel sneu voor je mams dat ze zo in de stress zat maar gelukkig kon je goed nieuws vertellen! Enne welk pakkie van noppies wordt het wel effe een fotootje maken hoor! Dreams gelukkig gaat het beter met je opa! Ik mag gelukkig volgende week woensdag al heen..voor de 20weken echo.. Dan ben ik net geen 19 weken maar dat kon niet anders ivm met vakantie.. Maar ik ben zooooo benieuwd wat het wordt Ik meld het hier dan wel effe maar niet in de lijst.. Voor het geval er meelezers zijn .. Ik mag alleen vanmorgen aan het werk dus das wel lekker.. vanmiddag ga ik beginnen met kasten leegruimen.. want die moeten verplaatst worden... fijne dag allemaal!
Zo, zit het slaap nog uit mijn ogen te wrijven en lees dat Essebes een meid gaat krijgen..... Essebes gefeliciteerd! Wat fijn trouwens dat de kleine meid helemaal gezond is. Dat is natuurlijk het allerbelangrijkste. @Kreeftje Je bent niet de enige die zo lang moet wachten. Ik heb mijn 20weken echo pas over 4 weken. Het is is niet echt dat ik perse wil weten wat het is maar dat het gezond is... Maar je zal zien dat het allemaal best wel snel gaat. We zijn tenslotte ook al 17 weken in verwachting en dat is naar mijn idee ook heel snel gegaan. @Dreams Fijn dat het beter gaat met je opa. Hoop dat hij snel weer goed opknapt! Hier lijkt het wel herfst buiten. Het waait hier behoorlijk en het is grijs,koud en nat. Ik geloof dat ik dit weer niet besteld had in de vakantie... Nou ja, dan ga ik maar weer aan de slag in huis..... Dan is dat voor de vakantie ook weer spik en span.... Blegh....
kom me ff melden wat een rot weer zeg voor alle meiden die het nodig hebben heel veel sterkte voor de vakantie gangers heel veel plezier........ en verder een hele dikke knuff voor iedereen die ik vergeet........ ik heb op dit moment keelontsteking en ben heel moe...............
Thanks Miep & Miep & Waterlelie, zeker weten hoor het allerbelangrijkste is dat het er allemaal goed uit zag! Ik voel me ook zo ontzettend blij & opgelucht, is echt met geen pen te beschrijven, was ook best angstig ivm de aandoeningen in de familie, maar alles lijkt er goed uit te zien \/ Miep& Miep, ik zal zeker een foto'tje van het pakje plaatsen, vind m zooooo lief. Net gebelt voor m'n kamertje 6 aug komen ze het brengen, weer goed nieuws zeg! Enne wat het weer betreft, sorry ik zal bekennen dat ik elke avond de regendans in mijn tuin doe Egoistisch he... Voor het eerst in m'n leven vind deze zonaanbidster het heerlijk dat het snertweer blijft, ben zo bang dat het daardoor ontzettend druk gaat worden op m'n werk, met deze luchten kan ik tenminste m'n 40 uur per week maken en als het weer omslaat tjsa.... Dusse mij horen jullie niet klagen! (over het weer dan.. ) Ik ga nu lekker werken! Dikke kusssssss Es
pff heb vannacht slecht geslapen en voel me vandaag niet zo heel lekker, dus vandaag lekker een relaxdag
daar heb ik nu de laatste tijd ook last van slaapproblemen hoe ik ook lig het ligt nooit goed genoeg ik draai de hele nacht door. ik heb ook last dat me buik zwaar aanvoelt terwijl alles nog ieniemienie is het trekt echt aan de zijkanten
@waterlelie Het gaat idd allemaal erg snel Ach dat wachten duurt dan ook niet zo lang meer...ik krijg sowieso een 20 wkn echo en het gaat mij er ook om dat de beebs gezond zijn en het goed maken maar wil toch wel erg graag weten wat het gaat worden we zullen het wel zien. @dreams Fijn dat eht beter gaat met je opa! Het weer is niet echt om naar huis te schrijven maar ik geniet echt van het relaxen en de vakantie lekker samen met manlief thuis..... Vannacht had ik echt iets raars en ik weet niet of het een droom is geweest...ik werd ineens wakkeer en leek net of ik ineens een schop voelde maar nogmaals weet niet of dit echt was of weer eens zo'n rare droom Kan ook komen omdat ik er gewoon op wacht natuurlijk....mijn dromen lijken zo echt momenteel. Hebben jullie ook wel eens pijn onderin de buik dan is het heel gevoelig ik had dat gister ook weer heel erg. Ik heb dat ook na de ''daad'' zeg maar (maar dat zal wel door de baarmoeder komen).
dreams, wat een opluchting, slaap je toch wat lekkerder op! voor alle dames die nog moeten wachten op hun 20 weken echo: het is het echt waard! dus nog heeeeeel eventjes geduld! ik ben aan het bedenken naar welk punt in de zwangerschap ik nu ga toe leven. denk week 28, als het kindje levensvatbaar is, ook wel een mooi punt toch?! om nu meteen te denken aan 5 december, pffff, dat ligt nog zover weg! hier valt het weer nog mee. zit nu op mijn werk en heb geen zin! zul je zien dat er vandaag alleen maar zeur klanten komen. als het goed is krijgen we vandaag uitsluitsel over ons huis + hypotheek. hoop het ook wel, want ben zat van het wachten en stressen haha wil graaag weten waar we met de babykamer mogen beginnen! de harde buiken heb ik volgens mij inmiddels ook. net als er een spier dwars over mijn onderbuik ligt die dan een hele tijd hard en verkrampt is. iemand die dit herkend? meiden, ik sla mijn koffie achterover en duik de winkel in, anders begin ik nog te laat ook
Claartje, zo voelt bij mij een harde buik ook. t doet niet zeer, maar wel verkrampt een beetje. Ik moet tot 10 augustus wachten, maar ik vind het niet erg. Eerst vakantie en als we terugkomen op 6 of 7 augustus is het al bijna zover. GAaf essebes van je meid. Ik wil het bij mij echt niet weten. Dreams, gelukkig dat het beter gaat met je opa. Elke keer als ik snachts moet plassen denk ik: lekker, straks in de tent en dan snachts naar het toiletgebouw waggelen om te plassen. Dus ik heb maar zo'n mini toiletemmertje met deksel gekocht. GA ik daar lekker in plassen (en dan 's ochtends over de camping lopen met een emmer vol plas ) Iedereen die het nodig heeft, veel sterkte. En waterlelie, hopelijk komt de zon nog door al zijn de voorspellingen echt slecht! misschien nog tot later vandaag, anders fijne vakantie! Groetjes sanneke