December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    @Sanneke
    Wij gaan over een kleine week ook kamperen. Ik kampeer mijn hele leven al en ik weet niet beter dan dat we een 'plasemmer' hadden en nog steeds hebben. Ik vind het ideaal. Omdat de temperatuur flink kan dalen 's nachts is het heerlijk om je plas op de emmer te doen. ;)
    Ik doe er altijd een laag water in met biologisch afbreekbaar afwasmiddel of groene zeep. Dan heb je niet zo'n last van geurtjes bij het lozen... Mischien een goede tip? :rolleyes:

Wat betreft harde en onrustige buiken. vooral 's avonds word ik er helemaal gek van! Het lijkt wel of er een harde bal in mijn buik zit. Mijn vk zegt dat ik een blaasontsteking kan hebben, maar omdat ik overdag nergens last van heb lijkt me dat dat het niet is.
    Naast dat ik mijzelf Reiki geef, heb ik iets anders gevonden wat mij ook heel goed helpt en doet ontspannen.
    Van Weleda heb ik zwangerschapsolie gekocht (ben erg van de natuurprodukten) en daar masseer ik mijn buik en borsten mee. Dit doe ik na het douchen 's ochtends en als mijn buik erg onrustig is, ook 's avonds.
    Ik vind het heerlijk en door de wrijving worden je handen warm zodat het als natuurlijke rustgevers werkt.
    Je moet er wel even tijd voor nemen, maar ik vind het zeer de moeite waard!

2. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Kreeftje: ik heb dat ook pas gehad, dat ik 's nachts dacht opeens een hele harde schop te voelen! Volgens mij kan dat nog niet echt, want de beeb heeft nog genoeg ruimte om te bewegen. Ik voel de beeb trouwens sinds kort. Wel alleen als ik stil zit of op bed lig. Heel zacht gerommel, heel laag in mijn buik. Bijzonder!

@iedereen: zijn er al meiden die slapen met zo'n voedingskussen? Slapen wordt hier namelijk steeds lastiger, en ik hoor dat zo'n kussen wonderen doet. Maar 'vind 'm best wel prijzig. Dus ik zou graag even van jullie horen of het echt fe moeite waard is om 'm aan te schaffen...

3. Ik slaap ook met een zwangerschaps kussen(van de hema)
    Vind het heerlijk slapen.

4. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @misskeita

Het was vast een droom vannacht, hoop zo dat ik de beebs snel zal gaan voelen al voel ik wel eens wat gerammel vanbinnen dus ben erg benieuwd :rolleyes: :rolleyes:

W.b. het slapen ik slaap met een gewoon extra kussen, een voedingskussen vindt ik zo dik heb amper nog plek over in bed dan en kan manlief er niet uit sturen.... ;)

5. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    essebes leuk dat jullie een meid krijgen :D

Ik kan ook haast niet wachten....nog een weekje en dan hebben we de 20wkn echo (1 aug)...

6. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Ben ik nog ff. Die klerekies is eruit! (bij mn man)
    Hopelijk is ie vanavond weer een beetje opgeknapt, want dan gaan we op vakantie! 't Was zo gepiept gelukkig.

ik ga ook nog ff een tukkie doen.

Groetjes allemaal en tot over 2 weken!

liefs sanneke

7. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    kwam net via een ander topic weer eens terecht op de website van de Large (bestelde ik 10 jaar geleden altijd al mijn kleding! jaja, stevig alternatief haha) en kwam opeens weer op allemaal cadeau ideetjes voor mijn man, die is 9 augustus jarig! stoere kinder shirtjes dat ze daar hebben! is nog wel op de groei, want kleinste maatje is 86, maar het gaat om het idee ;)

8. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hoi meiden, hier een kort berichtje van mij: ik heb me een beetje te druk gemaakt gisteren en vandaag dus heb last van mijn buik, benen, voeten en humeur.

essebes: leuk een meid! gefeliciteerd met de goede echo!

alle vakantiegangers veel plezier (ik heb een hekel aan kramperen dus ben blij dat ik niet mee hoef hahaha) en hopelijk hebben jullie mooi weer!

aan alle mensen met klachten: sterkte en ik denk aan jullie hoor!

liefs, loopy

9. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Maartjeh..beterschap hoor meid!

Essebes..heerlijk hoor dat ze dan al het kamertje brengen!
    Hier half oktober pas..
    En om eerlijk te zijn vind ik dit weer ook beter…

Sanneke …fijne vakantie meid!

Loopy rustig aandoen vandaag hoor!

Ik heb vanmorgen gewerkt
    En vanmiddag zijn we boven bezig geweest..moet vanavond nog even verder..
    Morgen gaan we naar ikea..kastje halen..

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Essebes, wat gefeliciteerd met jullie meid! Fijn dat alles goed was en op naar dat leuke pakje van Noppies!
    Ik denk toch echt dat wij een jochie krijgen...en we zullen het hoop ik morgen horen. Gelukkig mogen we al een negen uur 's morgens!

Maartjeh, sterkte met je keel ontsteking!

Liefs Olga

11. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    spannend olga, ben super benieuwd! wel meteen laten weten hè ;)

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Waterlelie, ik heb ook de olie van weleda. Inderdaad erg lekker!

Claartje, weten jullie al meer over het huis en de hypotheek? Ik hoop zo voor jullie dat alles doorgaat. Ik wil ook dat jij lekker aan de babykamer kan gaan beginnen!

Loopy, voel je je alweer wat beter meid? Ben je druk aan het haken en klussen in je vakantie? Niet al te druk doen hoor....

Sanneke, fijne vakantie!

Liefs olga

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ja, jullie krijgen het morgen te horen hoor! Ik ga denk ik ook gelijk shoppen als we het weten!

Olga

14. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Hey Meides!

Bedankt voor alle felicitaties! Ik ben nog steeds 1 en al glimlach! Happy de peppy!

Olga, spannend morgen, gelukkig mag je vroeg, enne meteen hier inloggen zodra je het weet, kijken of je de stand vd jongens een beetje omhoog krijgt :D

Xx Es

15. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    olga, het lijky er op dat het dan toch gaat lukken met het huis. voor 95% zeker ;) zou zo fijn zijn, dan hebben we echt een grote kinderkamer die niet zomers in de bakkende zon ligt met 40 graden binnen ;) en een tuin! de laatste dingen worden doorgenomen en het lijkt goed te komen!

16. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Claartje wat een goed nieuws! Ik ga duimen voor je!

XX

17. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Hey dames,
    Wat een @&^%^R$&^ weer.
    Vanmorgen toen ik opstond keek uit de raam...bah meteen maar het bad laten vollopen en heerlijk met mijn ontbijtje en 2 nectarines in erin gedoken...ZALIG.

En nu 8 uur later ben ik er pas uitgekropen, helemaal gerimpelt.

Morgen naar de VK en donderdag naar de Gyn, dan hebben we de apk weer gehad.

18. Djaminah

Djaminah Actief lid

23 mei 2007
    276
    1
    18
    Wow Kelly, heb je ECHT acht uur in bad gelegen...?! :(:

19. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    dames, mijn echo foto's staan in mijn album! duurde even, maar nu zijn ze er dan toch echt haha ons mooie knulletje!

20. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0

JAha :oops: dat is mijn specialiteit :oops: hahaha
    Daar ben ik echt goed in. Daar ben ik ook helemaal in mijn element.
    Het liefste zou ik ook een bad bevalling willen ....nog even afwachten of alles zo goed blijft gaan dan hoef ik niet in het ziekenhuis te bevallen en dat zou ik super vinden.

Deel Deze Pagina