December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Sam…heel veel succes met de echo!
    Enne wat ben je al lekker geslaagd met al je spulletjes!mooi!
    Ben benieuwd naar je echo hoor!

Claartje..hahaha ja alles op zolder leggen kan ook hè…
    Doe ik meestal ook als ik het niet weg kan gooien…
    Ik ben tot nu toe 13 keer verhuisd…

Lindy gefeliciteerd meid..wat leuk!
    Wanneer is de dag?

Augustus morgen de echo..spannend!

Waterlelie nare dromen heb je meid vervelend hoor!

Olga…heel veel succes met je echo vandaag!

Misskeita succes met ophalen van jullie auto!

Juffie succes met je gesprek hoor!

Wij gaan zo naar ikea en de makro..dus tot later!

2. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    oops...2 keer.. :oops:

3. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Lindy gefeliciteerd met het aanzoek! leuk hoor :D

Wij zijn vorig jaar ook getrouwd..heel klein en weinig poespas..ik houdt er helemaal niet van de hele dag in de belangstelling te staan..jurk is ook niets voor me...maar voor eventuele kids wouden we getrouwd zijn dus hebben we het klein gedaan.

Juffie goed om van je te lezen...fijn dat je wat herkenning vindt bij carulli...niet dat dat leuk is natuurlijk maar ik kan me voorstelllen dat jullie wel wat ervaringen en gevoelens uit kunnen wisselen. Succes bij de Gyn!

4. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    lindy, gefeliciteerd! wat superleuk zeg! wat vindt je dochter ervan? die zal een mooi bruidsmeisje zijn he!

juffie en caruli: heel veel sterkte (en ik ga nou echt die kaart op de bus doen schaam schaam want die ligt hier nou nog)

5. Lisette

Lisette Niet meer actief

Lindy, wat gaaaf dat je gaat trouwen. Van harte!

Caruli en Juffie, niet leuk maar toch fijn dat jullie elkaar kunnen steunen en de ervaringen kunnen delen. Ik hoop dat caruli aanstaande zaterdag even naar huis toe mag.

Alle dames die vandaag echo's hebben, spannend hoor en succes. Ben zeeer nieuwsgierig! 8)

Essebes: Ik werk op een verzorging-/verpleeghuis, voornamelijk late diensten. Mag eigenlijk niet klagen, we hebben maar 4 echte zware verpleeghuisbewoners, het is wel veel loopwerk.

Ik ga zo maar eens een rondje bellen, voor de 20 weken echo en naar mijn werk. (zucht, daar zie ik het meest tegen op, ze doen altijd zo moeilijk, vooral nu in de vakantietijd.) :rolleyes:

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hallo lieve meiden,

We zijn terug van de Vk. Alles zag er goed uit, maar ons kleine mannetje was wel heel erg eigenwijs. Continu bewegen en draaien...
    Oh, het was zo gaaf zeg, om te zien en te horen dat alles in orde was. De VK moest zelf ook steeds lachen om ons dwarse kleintje. Ze moest echt afwachten wat hij wilde laten zien.
    En mijn gevoel van een jochie was dus toch juist! Wat een instinct he!

Pas op het einde vroeg ze of we het geslacht nog wilde weten en toen liet ze het ons zien.
    Mijn vriend zag het gelijk en dacht al eerder een piemeltje te hebben gezien.

Toen we buiten stonden heb ik eerst eens ongelofelijk een potje staan janken zeg...wat een ontlading, opluchting en blijdschap kan je voelen.

Mijn placenta ligt redelijk aan de voorkant, vandaar dat ik hem nog niet altijd goed kan voelen.

Verder belt ze ons misschien van de week nog, want voor het afronden van de opleiding voor die 20 weken screening, moet ze nog veel foto's maken van een kindje.

Pfff, ben zo gelukkig en wat een idee zeg...er groeit een klein jochie in mijn buik!

Liefs Olga

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sam, hoe was jullie echo?

Juffie, wat fijn dat je Caruli gesproken hebt. Succes straks bij de gyn.

Miep, nog aankopen gedaan? Bij Ikea hebben ze zulke leuke hebbedingetjes voor op de babykamer...

Liefs Olga

8. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    gefeliciteerd met je goede echo olga! leuk zeg een jochie! of wisten we dat nou al?

sam: als je terugbent zitten hier een stapel nieuwsgierige meiden te wachten ! :D

9. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Heeeeeeeeeeej Olga, wat een GEWELDIG nieuws! heb eigenlijk geen tijd om hier te piechen maar ik was zo ontzettend nieuwschierig! En wat leuk zeg, een knul. Gefeliciteerd met alles. Enne ik kon mijn tranen maar net bedwingen hoor, moest terug de overvolle wachtkamer in dus probeerde me groot te houden, maar ik voelde ook zoveel ontlading, heerlijk gevoel he?

Sam, we zijn nieuwschierig hoor!

Miep & Miep hebben ze bij de Makro ook babyspulletjes dan? Of ga je gewoon shoppen daar (kan natuurlijk ook ;) )

Augustus, spannend morgen je echo! Hoe laat moet je? Enne trouwlocatie weet ik nog niet zeker, maar dat komt wel goed, mocht het op die datum niet lukken maak ik er ook geen drama van (weet eigenlijk nog niet eens op welke dagen dat valt) ik ga meteen even kijken, ook niet onbelangrijk.

Claartje, kreeg je vandaag wat te horen van je huis?

Lisette, hoezo mag je niet klagen? Ik weet er alles van hoor dat werken in de avond/nacht, ik trek dat ook niet meer, normaal ben ik echt een avondmens maar nu...
    Gewoon naar je lijfje luisteren dus. Werken ze mee op je werk?

Juffie, fijn dat je met Caruli gesproken hebt, dat leek mij ook een heel goed plan, kan je elkaar goed begrijpen & steunen.

Ik ga snel werken!

Dag meiden!

Xx Es

10. Lindy, wat gaaf dat jullie gaan trouwen. Van harte!

Caruli en Juffie, wat vervelend dat jullie in zulke onzekerheid zitten.
    Nog maals heel veel beterschap engeef de moed niet op....blijf hoop houden.

Olga wat gaaf een jongentje!gefeliciteerd!

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Bevallingslijst

01-12-07
    Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

02-12-07
    Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verassing

03-12-07
    Jufffie - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje

04-12-07
    Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - Jongen

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Jongen
    Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Jongen

06-12-07
    Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht???
    Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - meisje

07-12-07

08-12-07
    ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

09-12-07
    loopy - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Jongen
    Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

11-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

12-12-07
    Malaika- 1e kindje - bevallen op... - thuisbevalling - borstvoeding - geslacht???
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft wrs verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

13-12-07
    Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ???
    Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ???

14-12-07
    Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - geslacht ???
    augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???
    Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

17-12-07
    Hairdresser - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht blijft een verrassing
    maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

20-12-07
    Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - verrassing

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

22-12-07
    Dreams - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - geslacht ???

23-12-07
    Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht hopelijk 13 aug bekend :D

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - geslacht ???
    Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

25-12-07
    Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis? - flesvoeding - geslacht??

26-12-07

27-12-07

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Lisette - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

29-12-07

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? (twijfel nog)
    Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- Geslacht ?? nog niet bekend.
    Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - geslacht ???

31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - geslacht ??

Ik heb hem aangepast. Hopelijk ad ik de laatste te pakken...
    Essebes, ik heb jou meid er ook even bij gezet hoor!
    Olga

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Het staat 8-5 voor de meisjes!

Jongens, zet hem op!

Olga

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nee, dat wisten we nog niet, maar mijn voorgevoel was wel goed!

Olga

14. Lisette

Lisette Niet meer actief

Olga, wat gaaf een jochie. Kan me voorstellen dat je een potje hebt staan huilen daarbuiten... 16 augustus heb ik de echo en hoop dat ik de stand dan voor de jongens op kan schroeven. Heb zelf het gevoel dat het ook een jochie is...alhoewel die meidendingen trekken nu ook heel erg...

Essebes, zojuist mijn werk gebeld, ze werken dus niet echt mee, nee. :cry:
    Het is al zo moeilijk, vakantietijd, heb aankomende ma en di. nachtdienst, is niet op te lossen, bloedarmoede is niet onoverkombaar, blah blah blah.
    Mijn rooster staat best wel vol, ma en di nachtdienst, do,za zon en ma avond en dan do en vr avond ben daarna 4 dagen vrij en dan weer 4 avonden in het weekend, en zo gaat het door. :(
    Ze heeft nu eigenlijk gezegd dat ik het maar moest aankijken en aan moest geven wat er niet kan. Heb nog geprobeerd te vertellen dat het nu al teveel is, ondanks dat het rustig is. Maar ja..
    Mannetje lief ligt nu te slapen (nachtdienst) vanmiddag maar eens met hem om de tafel hoe nu verder te gaan.
    We hebben wel een arboarts, maar zit ver weg en is pas de 2e ma. weer in huis. Baal er wel goed van !
    (Sorry voor dit klaagstuk)

15. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Heeee Olga

Leuk een jongen!
    Maar zeker nog belangrijker, een gezond en eigenwijs ;) kindje.
    Kan me helemaal voorstellen dat jullie er emotioneel onder waren. lekker laten gaan die tranen en nu genieten van je verdere zwangerschap!

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Lisette: je kan even met de Arboarts bellen. Je hoeft niet per se langs. Luister nou naar je eigen lichaam! De werkgever heeft zich daar echt naar te voegen.

Lindy: van harte! Leuk joh dat jullie gaan trouwen. Voor mij is het al weer 4 jaar geleden, maar kijk nog elke dag met veel plezier terug op die dagen!

Maria: dank voor de update over Caruli! Doe haar maar veel groeten en wens haar srtekte van mij! Dit is echt een zwangerschap die je niemand toewenst....

Alle dames met 20weken echo's succes!
    Ik mag volgende week donderdag. Ben dan precies 21 weken. Maar wij willen het geslchat niet weten.

17. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Ik schaam me een beetje... heb net binnen een kwartier schaamteloos een halve zak Malthesers naar binnen gewerkt.... Ik had gewoon zo'n drang! Ik wil niet eens weten hoeveel calorieen dat waren... :oops:

18. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @Lindy: van harte gefeliciteerd! trouwen is inderdaad superleuk! de dag zelf en de herinnering later zijn heerlijk. (voor mij alweer bijna 2 jaar geleden!)
    8)
    @Claartje: spannend een nieuw huis, wannneer hoor je het definitief? wij zijn in oktober verhuisd en hebben de afgelopen weken een opruimactie gehouden, sommige kamertjes waren de spulletjes gewoon neergezet zo van dat zien we dan nog wel, maar nu toch maar opgeruimd, heerlijk gevoel! :)

@Kelly, heerleijk he zo´n bad! ik ben ook superblij dat we nu weer een bad hebben, 8 uur is mij ook te lang maar ik houd het toch zeker 2 uur vol, en soms langer :oops:

@ misskeita: hoe bevalt de nieuwe auto?

@olga: wat leuk een jongetje! ben je al fijn aan de shop geweest?

@Juffie en Caruli: heel veel sterkte meiden! wat zal de tijd langzaam voor jullie gaan!

@alle mensen met een 20 weken echo binnenkort: heel veel plezier!

Ik mag volgende week weer naar de vlos en 7 augustus naar de echo, wij willen ook niet weten wat het gaat worden, dan wordt het een verrassing!
    Vind trouwens wel jammer dat er in de winkels niet heel veel neutrale kleertjes verkocht worden, maar goed kan ook aan mij liggen.
    Zijn er meer mensen die af en toe dingen niet van zich af kunnen zetten rondom de zwangerschap? ik blijf maar malen over het kraambed :oops:
    Of ons bed wel op klossen past, heel stom. :rolleyes: terwijl dat toch echt nog 4 maand duurt, als het allemaal goed mag gaan.

19. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @lindy

Van harte gefeliciteerd leuk man dat je gaat trouwen! :D

@Kelly

8 uur in bad.....lijkt me wel lang maar als het je lekker ontspant moet je het vooral niet laten ;)

@Olga

Een jongetje super leuk! de jongens komen nu ook in de aanval zal zijn wat ik er van maken kan misschien wel van elk 1 ;)
    Moet nog even geduld hebben....

@Juffie en caruli

Vervelende situatie meiden ik leef echt met jullie mee....dit is niet leuk je wilt genieten en verwacht dit er dan niet van.
    Hoop dat jullie goede steun kunnen vinden STERKTE hoor [-o<

@nannaf

Ik ben ook alles aan het uitvogelen wb kraambed enzo, ik heb de groene kruiswinkel benaderd en daar ga ik een bed huren wij hebebn hier geen bed die op klossen kan dus doen we het op deze manier 4 weken van te voren moet ik contact met ze opnemen en dan brengen ze een bed.
    Verder zijn er altijd nog wel dingen waar ik me druk om kan maken wb het regelen van alles maar volgens mij hebben wij alles (wb de grote regelzaken) wel aardig geregeld. Natuurlijk zullen er wel meer dingen zijn zoals geboortekaartjes enzo maar dat doen we ongeveer met de 25e week denk ik, ben al wel texten aan het zoeken.
    Ach meid het komt allemaal wel goed! je kunt natuurlijk altijd vast om je heen kijken en overal wat info vragen.

:idea: Meiden die de 20 weken echo hbben of hebben gekregen geniet er lekekr van!

Wij moeten maandag weer naar de gyn misschien weet ik dan ook meer het is dan nog geen 20 weken echo denk dat ik daar nog wel een afspraak voor krijg. Heb sowieso al helemaal zin in 14 aug dan hebben we de pretecho JIPPIEEE :D :D :D :D

Oja ik voel trouwens steeds meer wat plopjes en soms een apart gevoel net of drukt er dan wat tegen mijn buik aan...weet niet of het al wat is hoor dus ik zaL me er nog maar niet teveel op binden maar ik hoop het natuurlijk wel ;)

20. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Olga: gefeliciteerd! Wat bijzonder dat je voorgevoel goed was. En alles erop en eraan. Wow! Kan me de opluchting voorstellen. Het genieten en shoppen kan beginnen :)

Wij hebben net ONZE auto opgehaald. Hihihi, ben echt net een klein kind, zooooooooooo blij met ons eerste automobieltje. Jammer dat er geen stuurbekrachtiging op zit (het parkeren ging dus niet vlekkeloos...), maar ben helemaal blij.

Deel Deze Pagina