December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ waterlelie

Dat klinkt als een harde buik dan moet je wat rustiger aan doen.

@ lindy

Wij geven ook extra naam/namen.
    Bij meisje 3 en jongen 2 :)

2. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    kreeftje wat fijn dat je volgende week de meubeltjes al kan ophalen! :D

ayse..fijn dat het kamertje klaar is!nu lekker shoppen!

Olga..drijf maar lekker verder hoor op je blauwe wolkje!

Ik heb net boodschappen gedaan..ook weer klaar..
    moet morgen naar de vlos...

3. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Oh ja, dopen....

Wij laten ons kindje niet dopen. Mijn man is katholiek maar doet er helemaal niets mee en wil er ook niet veel mee te maken hebben. Ik ben niet gedoopt, maar wel gelovig (op mijn eigen manier).
    We vinden beiden dat ons kindje (net zoals ik) niet gebonden moet zijn aan een bepaald geloof.
    Ik ga wel vragen aan mijn broer en zijn vriendin of zij 'knuffeloom en tante' willen worden. Dat als wij komen te overlijden zij de zorg van ons kindje op zich nemen.

4. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    @Moon
    Dat denk ik ook. Dat zei de vk ook al en ook dat ik het rustiger aan moet doen. Maar deze week doe ik het al veel rustiger aan dan dat ik werk... Ik doe wel het huishouden en maak wat wandelingen, maar verder geen stress of zo...
    Ik ga morgen of vrijdag ook even een plasje inleveren om op blaasontsteking te laten testen. Het lijkt me sterk, want voel verder niets, maar voor de zekerheid.

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Als je zwanger bent voel je een blaasontsteking minder of helemaal niet dan dat je niet zwanger bent.
    Bij mij hadden ze het ook al getest omdat ik urine telkens verloor en toen vertelde de arts dat.

6. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Klopt ik had precieshe tzelfde..
    en had ook helemaal geen pijn ofso,,
    kwam pas een dag laterd at ik ineens pijn kreeg bij het
    plassen.. ze zeggen dat zwangere vrouwen eerder vatbaar zijn
    voor blaas ontstekingen enzo.

7. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    Mamabeer, Met een kitten moet je gewoon goed hygiënisch omgaan. Als je dat doet en je man doet de kattenbak, dan hoef je je niet druk te maken. Wij hebben veel weeskittens opgevangen vanaf een dag oud, dus dan krijg je er snel handigheid in.wel leuk hoor, van die kleine drommeltjes ;)

wij hebben geen peetfamilie, maar willen wel het een en ander laten beschrijven voor het geval ons iets overkomt. We willen daar mijn oom en tante voor vragen.
    dopen doen we niet, wij zijn beide niet gelovig.

kreeftje, ik denk dat je de kleine voelt hoor! ;)

ik heb al een paar dagen een toenemende buikpijn, vooral als ik op m’n werk sta. Ben vanmiddag echt even naar achteren ‘gevlucht’ omdat het zo’n pijn deed. M’n ass. Manager heeft me toen naar boven gestuurd om even te zitten, ze zijn zo zuinig op me haha ;) mocht ook eerder weg. Maar heb zo’n pijn onder in mijn buik, aanhoudend, soms wel 3 uur lang. Maandag naar de vk, dus zal het wel even met haar overleggen.

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Weet niet of ik hier al had neer gezet.
    Vergeet nog al wat ;) 8)
    Maar ons kamertje is zo goed als af :)
    Fotootjes staan op de beebie site.

9. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Meiden ik ben ook echt benieuwd of het idd de beebs zijn geweest....het begint nu wel een beetje te dagen dat het toch zo kan zijn, we zullen het wel zien voel het wel elke dag in ieder geval. Maar heb het ook wel eens dat ik wat hoger dan de navel voel :rolleyes:

@Claartje

Was misschien toch een teken dat je iest te veel hebt gedaan? luister naar je lijf meid en doe rustig aan.

@olga

dat blauwe wolkje zal vast lekker zitten ;) ;)

@waterlelie

ik heb dat idd savonds ook wel eens dat mijn buik echt zeer doet en gevoelig is.
    Ik loop savonds ook meer naar de wc dan overdag ben al getest op blaasontsteking maar dat was allemaal goed.

@moon

Wat een leuk gezellig kamertje. Helemaal top meid die oranje muur knalt er ook lekker uit :thumup:

Meiden allemaal maar lekker rustig aan doen, we hebben nog een tijdje te gaan ;)

10. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    By the way....

Een harde buik hoe voelt dat eigenlijk precies?

11. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    hier gaat er hoogste waarschijnlijk ook gedoopt worden. Peet oom en peettante worden waarschijnlijk mijn oudste broer...maar we moeten ze nog vragen :D

12. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Dan trekt je buik samen ... word hard .. en is best pijnlijk :(

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    buik.. is eigenlijk je baarmoeder geloof ik

14. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Hai hai!

Lisette, wat vervelend zeg dat ze niet een beetje meewerken op je werk pfff, let je op dat je wel voor je zelf blijf kiezen (zeg ik :rolleyes: ) je Vk heeft het tegen je gezegt dus echt rustig aan doen nu! Succes hoor, erg jammer dat ze zo moeilijk doen.

Mamabeer vroeg volgens mij voor de kittens toch? Ik heb ook 2 poezen, doe eigenlijk alles met ze, zoen & knuffel ze nog steeds plat :D en volgens mij kan dit geen kwaad hoor, wel weet ik dat je met jonge katjes EXTRA op moet letten met de ontlasting dus de kattebak moet je mannetje echt doen, leuk hoor kittens! Heb je een foto?

Ik ben morgen lekker vrij, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk! Ga even shoppen, m'n noppies pakje halen, zelf nog wat kleding en op zoek naar leuke koffiekopjes :D

Liefs Es

15. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    lekker shoppen essebes! heerlijk hoor. ik ben vrijdag vrij, dus ga ook even ;)

wij hebben hier 7 katten rondlopen, ook van die lekker knuffeldoosjes! als we gaan verhuizen nemen we er nog een bij. tenminste, dat heb ik besloten, mijn man weet het nog niet sssssssssstttttt ;)

16. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Wij laten de kleine zeer zeker dopen, de andere 2 kids zijn ook beide gedoopt
    De peetoom en peettante zijn al gevraagd :)

17. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Ik zal proberen een foto te maken maar ze is best nog bang alles wat nieuw tevoorschijn komt rent ze meteenn weg

18. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    nieuwe buikfoto!

19. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Claartje gaat goed met je buikie hoor! leuk! en gezellig bij jullie met zoveel poekies, mijn moeder heeft ook altijd rond de 6 katten in huis, alles wat ze ziet zwerfen of aan komt lopen neemt ze onder d'r hoede.
    Jij alvast veel plezier vrijdag, ik laat wel even weten wat ik allemaal gekocht heb 8)

Mamabeer, ben nieuwschierig naar je foto's, leuk!

Xx es

20. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Yes, 21 weken vandaag! (sorry maar ik vier elke week feest ;) )

Vannacht weer beroerd geslapen zeg.
    Ik vond dat liedje : relax...take it easy van Mika erg leuk , maar vannacht heb ik het couplet volgens mij een stuk of 10.0000 x in m'n koppie afgespeelt :( :( ....ben dus even iets minder fan van Mika, whahaha.

Xx Es

Deel Deze Pagina