December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik tel ook nog steeds elke week af hoor, stiekem zelfs de halve weken. 20w4d? dan mag ik voor mijn gevoel al een beetje afronden naar 21 weken... ;)

je moet wel goed voor je rust zorgen hoor! ennuh.... er zijn nog meer liedjes die je kunt spelen ;)

2. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    goedemorgen meiden, ik heb weer lekker uitgeslapen en ben nu naar de herhaling van atwt aan het kijken want dat had ik gisteren niet gezien... wat een berg reclame en rotspelletjes! grrrr

ik zou het leuk vinden om foto's te zien van het jonge katje van mamabeer en van de verlovingsring van linny dus dames : zet hem op :)
    mijn camera is stuk :( dus voorlopig geen foto's van mij.

hebben we al van sam gehoord hoe haar echo was of heb ik het totaal gemist?

veel plezier vandaag allemaal, ik kom af en toe effe buurten.

3. Djaminah

Djaminah Actief lid

23 mei 2007
    276
    1
    18
    Pfff net voor anderhalve dag bijgelezen, kletkousen! Heb niet veel onthouden, maar:

@Olga: gefeliciteerd, hartstikke leuk voor je! En grappig dat je voorgevoel juist was. Ik gok ook op een jongen, maar weet het (hopelijk) 3 augustus pas.

@Lindy: gefeliciteerd met je verloving!

@caruli: fijn om weer wat over je te horen.

@ochtendmisselijkheid: jep, nog steeds... Maar ik word vaak ook gespannen wakker omdat ik naar gedroomd heb en onrustig geslapen (ga er gemiddeld 5x per nacht uit), dus het kan ook spanningsmisselijkheid zijn.

Pfff heb echt het idee dat mijn buik niet meer/langzaam groeit, maar ik zal wel te ongeduldig zijn... Hopelijk zal de 20-weken echo goed nieuws brengen. Nog acht nachtjes slapen!

4. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Goedemorgen

Hier ook iemand die belabberd heeft geslapen. Ik heb zoveel last van erge hoofdpijn en mijn allergie...En weer die rotdroom. Ik word er helemaal verdrietig van. Elke nacht voel ik koortsachtig of mijn buik er nog wel is. :rolleyes:

@Djaminah
    Mijn buik groeit ook niet echt snel hoor. Als ik mijzelf vergelijk met andere mensen hier op het forum of in mijn omgeving, dan heb ik echt een bescheiden buikje. Dan denk ik maar, wees blij, hoef ik nog niet zoveel mee te dragen als ik wandel, fiets of het huis schoonmaak... ;)

@Essebes
    Ik tel ook de weken af. Vind ik leuk om te doen en het gaat zo snel naar mijn idee. Elke maandagochtend als mijn man wakker wordt, zeg ik; gefeliciteerd, je spruit is nu alweer ... weken!

Harde buiken is dat je baarmoeder krachtig samentrekt. Doordat dit gebeurt, trekken de spieren eromheen ook samen en dat voelt als een harde buik. Vroeger noemden ze dit oefenweeen. Nu zijn het tekenen dat je baarmoeder groeit, de kleine lekker feest viert of dat je het rustiger aan moet doen. Meestal is het het laatste. Niet van mijzelf hoor, van de vk gehoord. :oops:

Ik ga zo even langs mijn moeder. We gaan maandag twee weken weg en dan vind ik het altijd wel fijn als ik iedereen nog even gezien heb.
    En ik vind het meestal ook wel prettig. Ze is een goede raadgeefster als ik weer eens onzeker ben.

5. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Ook hier tellen we elke week af :)
    Zaterdag alweer 22 weken....gaat zoooo snel zeg!

Vanmiddag ga ik lekker shoppen met een vriendin, lekker zonder kids :)
    Heb er al zin in, zonnetje schijnt ook hier 8), dus lekker zomershoppen :) :)

6. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ik ben dus niet de enige met een klein feestje per week, hihi..

Claartje op 1 of andere manier blijft mijn ''jukebox'' s'nachts altijd hangen.. :)

Loopy, we hebben inderdaad nog niets van Sam gehoord, ze had de echo gelijk met Olga, ik hoop dat ze snel iets laat weten, vind dit een beetje spannend.
    Hoe bevalt je vakantie je? Al met je tuin begonnen?

Iloon, shopse vanmiddag, ik ga zo ook de stad in, shoppppppeeeen!

Waterlelie & Djaminah, wat rot die dromen, ik droom ook zulke rare dingen, gelukkig zijn het ''maar'' dromen, maar ik moet ook elke ochtend even bijkomen hoor, en idd het eerste wat ik doe is dan m'n buikje aaien!

Djamninah, ik heb ok het idee dat het groeien van m'n buikje nu even niet zo snel gaat, of zijn we er al n beetje aan gewend dat er een bolling zit? ;)

Kuzzy Es

7. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Grappig Iloon, we hebben nu precies evenveel berichtjes getypt :D hahaha, waar ik wel niet oplet he?! ;)

8. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    En nu sta ik voor! :) :) :) :) :) :)

9. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    hihi grappig, daar let ik helemaal niet op :)
    Moet ik dan snel meer gaan posten whaha :)

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik tel ook de weken hoor! Vandaag dus precies 20 weken (loop dus precies 1 week achter op je Essebes!). Ik mag dan van mezelf het volgende berichtje in tijdschrift Kinderen (zwangerschap van week tot week) lezen over wat er deze week allemaal gaat gebeuren in mijn buik! hahahahahaha

11. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Me2 ik doe precies hetzelfde, lees per week de zwangerschapkalender(s), als je trouwens doorklikt op de babyticker krijg je ook een hele leuke tekst per week he, maar dat wist je vast al!

Trouwens in een boekje van Prenatal zag ik een aanbieding staan van schattige baby jogginspakjes *smelt* ga ik natuurlijk ook halen voor mijn dochter *trots*

xx

12. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Enne..Iloon, was ook een beetje toeval da'k t zag, maar moest het even vermelden..hihi

13. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Heyy dames,
    Ik heb super goede zin ..en dat komt niet alleenmaar door het goede weer.

Ben vanmorge bij de gynaecoloog geweest en voorzichtig al eens gepolst of ik niet weer gewoon naar de Verloskundige mag gaan en thui smag bevallen.

En jawel hoor hij zag er geen probleem meer bij en wenste me veel sucses.
    Ik hoef dus niet meer dubbele afspraken te maken.

EN IK MAG THUIS BEVALLEN!

14. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Bevallingslijst

01-12-07
    Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

02-12-07
    Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verassing

03-12-07
    Jufffie - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje

04-12-07
    Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - Jongen

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Jongen
    Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Jongen

06-12-07
    Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht???
    Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - meisje

07-12-07

08-12-07
    ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

09-12-07
    loopy - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Jongen
    Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

11-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

12-12-07
    Malaika- 1e kindje - bevallen op... - thuisbevalling - borstvoeding - geslacht???
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft wrs verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

13-12-07
    Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ???
    Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ???

14-12-07
    Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - geslacht ???
    augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???
    Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

17-12-07
    Hairdresser - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht blijft een verrassing
    maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

20-12-07
    Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - verrassing

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

22-12-07
    Dreams - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - geslacht ???

23-12-07
    Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht hopelijk 13 aug bekend :D

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - geslacht ???
    Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

25-12-07
    Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis? - flesvoeding - geslacht??

26-12-07

27-12-07

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Lisette - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

29-12-07

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? (twijfel nog)
    Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- Geslacht ?? nog niet bekend.
    Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - geslacht ???

31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - geslacht ??

Ik heb hem aangepast. Hopelijk ad ik de laatste te pakken...
    Essebes, ik heb jou meid er ook even bij gezet hoor!
    Olga

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

15. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hallootjes a.s mama's

Hier weer en slechte nacht gehad echt niet leuk meer, ik slaap zo slecht en ben dan de halve nacht gewoon wakker.
    En vanmorgen toch een flinke kuitkramp AUW wat doet dat zeer zeg :confused: :confused:
    Verder zal ik niet klagen hoor want het gaat goed op de bekende rugpijn en bandenpijn na maar dat hoort er allemaal bij.
    Voel ook steeds meer het gewicht op mijn voeten komen ben dan gewoon te loom om te lopen....

@Kelly

dat is goed nieuws zeg, snap best dat joun dag nu top is :D

@essebes

Ik heb die pakjes ook gezien ze zijn echt zoooo schattig! O:)
    Ik wil ze ook voor de twins maar wil toch eerst weten wat het gaat worden....

@waterlelie

Dromen? pff ik heb er ook zo'n last van echt vreselijk...zou het er bij horen?

@djaminah

Je buik zal vast nog groeien meid...het kan ook zijn dat het juist op laatst heel snel gaat je zult vast nog een mooie buik krijgen meid ik denk soms ook wel dat het heel langzaam gaat soms kun je dan ook zo onzeker en ongeduldig zijn ;)

@loopy

Uitslapen? oow wat heerlijk weet alleen niet goed meer wat dat is mij lukt het niet meer.
    Hoe gaat het met die schattige truitjes ben erg benieuwd (je hoeft je niet te haasten hoor zo bedoel ik het niet) ;) ;)

Hier worden de weken ook lekker geteld ik vindt het toch wel snel gaan allemaal om te bedenken dat het gewoon over een kleine 5 maand al december is, zei vanmorgen nog tegen manlief ben benieuwd wat we allemaal nog gaan krijgen en hoe het allemaal zal gaan verlopen we hebebnwer wel zin in hoor strax 2 kleine spruiten hier inees zijn we dan met zijn 4en ;)

nou meiden hou het hier wel weer in de gaten vandaag...

Liefssss

16. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Leuk zijn die pakjes he kreeftje! Er zit trouwens ook een witte bij hoor, dan hoef je niet te wachten tot je het geslacht weet ;)
    Ik ga denk voor de rose de grij-8bbk (hmzzz m'n poekie kwam op m'n toetsenbord staan haha)...de grijze of de witte, kom zo wel even melden welke het is geworden.

Jullie hebben me trouwens aan het denken gezet over peet oom/peet tante, moet je dit schriftelijk vastleggen? Hoe gaat dit in z'n werk? misschien wel een domme vraag maar ik heb geen idee...

Het erkennen hebben we een paar daagjes geleden geregeld, ons kindje krijgt de achternaam van m'n ventje, wel zo makkelijk, krijg ik waarschijnlijk volgend jr ook ;)

Ik ga shoppppppppppppen, doei, doei tot zo!

Xx

17. Lisette

Lisette Niet meer actief

Hoi meiden,
    Gister toch nog enigzins goed doorgekomen, mijn teamleidster belde dat ze toch wat rekening met me wilden houden en heeft in ieder geval mijn 2 nachtdiensten geschrapt. Verder afgesproken dat ik mijn rooster werk en dan aan ga geven waar de knelpunten zitten.

dopen...ons kindje wordt niet gedoopt. We zijn zelf ook niet gedoopt. Mijn mannetje heeft wel een geloof maar doet daar weinig mee en ik heb van thuisuit geen geloof meegekregen. Wel hebben we als ons iets overkomt mijn ouders en anders mijn broertje gevraagd de kleine op te vangen.

19 augustus wordt mijn mannetje wel peetoom, van de dochter van onze vrienden. Vindt het wel spannend, heb niet helemaal een beeld wat er die dag dan gaat/ kan gebeuren.:-k

Iedere week wordt hier ook een klein feestje gevierd hoor, dan lees in het boek weer wat de volgende week allemaal gebeurd. Vandaag alweer 18 weken. :D

18. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Lekker shoppen meid! laat je de kleur ff weten, denk dat ik ze dan ook ff ga halen volgende week........ze zijn echt heeeeel erg leuk :D

19. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Het is me gelukt :D heeft wel best een tijd gekost voor ik een foto had ze is best snel ze is sneller als ons konijn had ik niet gedacht :D

is ze niet lief ;)

20. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    en nog eentje

Deel Deze Pagina