Hoe komt dat toch Moontje? Let op hoor! Gerda, je bent een sterke vrouw! Ik zou helemaal gillend gek worden: niet lezen, geen tv (waarom mag je dit eigenlijk niet?) En maar liggen en straren naar het plafond, ik heb echt geprobeert om iets te verzinnen voor je, wat je kan doen tijdens stil liggen?! Maarre hier geen ideeen...ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen....vind het echt ontzettend rot meis. Denk aan je! Doe maar lekker de hele dag tegen je mooie buikje praten & lief aaien.. Kusje Es
@Moon Lastig he die harde buiken. Het is ook zo'n raar gevoel! Ik ben vanaf vanochtend vroeg ook al bezig en heb nu al wat harde buiken achter de rug. En voor zo'n rauwdouwer als ik is dat een nieuwe ervaring... Ik heb zelfs mijn urine laten testen vanochtend, maar zoals ik al dacht, niets aan de hand. Ik moet gewoon eens leren af te kicken van het harde werken... Nou, nog 3 dagen en ik zit in de Eifel.
heel veel sterkte gerda volhouden ha wie heeft er hier ook last van brandend maagzuur? wordt er gek van
Hoi dames, Ik ben de afgelopen dagen niet op mn lap(top)pie geweest omdat ik ff rustig aan wilde doen en de krampen zijn zo misselijkmakend en zo gemeen! Woensdag ben ik idd bij mn gyn. geweest en die vertelde mij dat ze nu echt niks kunnen doen en alles duidt op een vroeggeboorte en de hematoon is er nog steeds en ik moet echt heel rustig aan doen. Met week 26 krijg ik medicatie om het kindje 'af te maken' oa longrijping etc. Nou nog 4,5 week! Pffff wat is dat lang zeg! Maandag weer terug bij mn oude gyn. (die had ik toen ik zwanger wilde raken) en hopen dat mn meisje het nog steeds naar dr zin heeft! Verder blijf ik onder behandeling in dit ziekenhuis en vraag me niet waarom.... Vandaag werd ik 's ochtends wakker met zo'n beknellend depri gevoel en wilde zooooooooooo graag naar mn ouders! Helaas zijn die op vakantie dus zit ik hier in mn uppie. Zelfs mn lieve grappige zusjes zijn voor 8 weken op vakantie! De Troela's! Gelukkig werd ik tegen 11 uur gebeld door mn nicht die een half jaar geleden bevallen is van een 3ling (3meisjes) gebeld of ik zin had om te winkelen aangezien ik al wekenlang mn huis niet uit ben geweest alleen om naar het ziekenhuis te gaan. Ik mocht een van de meisjes in een buggy meesleuren en zij sleurde een 2ling buggy mee! Zo gingen we met de allermooiste 3ling op pad! We werden door alle mensen bekeken en aangesproken. Veel mensen dachten dat ze van mij waren en keken vol verbazing ook nog eens naar mn buik! Hahahahahaha! Zoooooooooooooo is de 4e nu al opkomst? hahahahahahha je had die blikken moeten zien! En natuurlijk heb ik voor mezelf leren Tommy Hilfiger sandalen gehaald en voor mn meisje een witte winter-MEXX-jasje en lieve roze Tommy Hilfiger laarsjes! Echt om op te vreten! verder durf ik niet veel te kopen want ik ben als de dood dat er wat misgaat! Ik ga zo een foto plaatsen van wat ik gekocht heb! Tijdens de terugreis naar huis kreeg ik erge krampen en nu zit ik hier met pijnlijke krampen en harde buik! Pfffff doe ik eens een keer wat mag ik gaan lijden! Ik heb net mn ouders gebeld en ik moest mezelf sterk houden om niet te gaan huilen. Wat klonken mn ouders bezorgd ondanks dat ik ze vertelde dat alles naar wens is. Ach een ouder kent zn kind als geen ander ook al zijn ze nu zo'n 3000km verderop ze voelen wel dat er wat aan de hand is! Nou nog 4 weken te gaan en dan zie ik ze weer! Morgen komt een hele lieve nicht van mn man op bezoek en daar kijk ik naar uit. verder bellen veel vrienden en die willen langskomen maar daar is het nog wel te vroeg voor. over een week als het een beetje wel oke gaat mag iedereen langskomen! nou wat een verslag zeg, maar dit klink wel wat 'vrolijker' dan anders! xxx Jufffie
Dames; Wie heeft elke avond last van maagzuur? Wie heeft elke nacht last van een keiharde buik? Het lijkt wel alsof je een harde bal in je buik hebt? Wie is 's nachts echt misselijk en beroerd? Oke nu iets positiefs; Ik voel me meisje nu zooooo duidelijk en zoooooooooo lief! Ben echt verliefd op dr!*smelt*
Hihi soms wel je nog doen als voor de zwangerschap @ jufffie Is die bal je kindje niet?" Ik heb ook s'nachts maagzuur, dacht dat van8 m'n keel weg zou branden.. Wat schattig!
Hahahh Moon mn kind een bal? Nee joh mn buik zwelt op en het is dat zooooooooooooo hard. Echt alsof het een en al spierbal is. Heel vaag! Oh ja tegen maagzuur helpt vanillevla!
jufffie, wat ik me afvroeg: kunnen je ouders of zussen niet wat eerder naar huis komen? 8 weken, straks missen ze je bevalling! als er thuis problemen zijn, kun je dit vaak verhalen op je reisverzekering... zou je moeder nu niet liever bij jou zijn?
@ jufffie Ons kleintje lag waarschijnlijk met ruggetje naar m'n buik en kwam er een balletje. Toen drukte ik er op ging de kleine weg. Later kwam ie weer terug legde ik m'n hand er op kreeg ik een trap.
@ Loopy Mijn ma wilde helemaal niet op vakantie maar ik was zo woest en wilde perse dat ze ging. Mijn zusjes (2ling van 20) willen pas terugkomen als er 'echt' iets aan de hand is. Eerlijk gezegd verzwijg ik veel dingen voor ze ivm vakantie. ik heb ze verteld dat er geen oorzaak is voor het bloedverlies en dat het niks voorstelde. ze waren heir nog met de opname en toen heb ik verteld dat ze me alleen wilden observeren en meer niet (En dat was niet gelogen want veel meer dan dat hebben ze niet gedaan). Mocht het kindje nu komen dan zal het niet overleven en ik wil dit mn ouders niet anadoen. Met week 26 zijn ze dan net terug. Dat is de week van 27 augustus!
@ Moon Wat een schatje is je kindje. Lekker bij de hand. Hup lekker schoppen tegen de hand van mama! Nee ik weet zeker dat het niet mijn kindje is want het is dan echt pijnlijk. Pas als ik een uur wakker ben in de ochtend en met warm water heb gedoucht dan pas trekt het een beetje bij beetje! Volgens mijn gyn. is mijn baarmoeder heel erg geirriteerd door het bloed en elke orgaan wat omringt wordt door bloed kan geirriteerd raken en heftig reageren! Soms voel ik letterlijk dat mijn baarmoeder aan het kneden/knijpen is!
Nou wil je een hartig woordje met dr voeren? Want naar mama en papa wil ze af en toe niet luisteren! * wat me straks allemaal wel/niet staat te wachten!
MIJN GOD! Het is vandaag de 27e! Mijn zusjes zijn vangaad jarig en wel 20 jaartjes jong!*eek* Ik wil taaaaaaaaaaaaaaart *huil*
Hahhahaha Loopy nee ik wil echt een verjaardagstaart! Geintje hoor, ik kan absoluut geen zoetigheid door mn keel krijgen ben zo kotsmisselijk!