December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Dames hoeveel zijn jullie in totaal aangekomen tijdens zwangerschap?

Ik ben nu bijna 22 weken en ben in totaal 4 kilo aangekomen! Weeg nu 54! Is dat veel?
    je ziet het echt nietw ant ik ben nog steeds heel slank alleen mn buik is wel gegroeid! Ik draag nog steeds maat 34/36 en draag nog steeds mijn eigen kleding!

2. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Juffie..lekker!maak je ook voor mij..? :)

Kreeftje..ik doe je boodschappen wel hoor..maakt me niet uit.. ;)
    enne wat een mazzel met je kruiken!super!
    En wat betreft de bevalling..tja ik denk wel dat ik mijn mams erbij vraag..
    als we er nog tijd voor hebben tenminste.. :)
    Maar ik weet niet of ze dat wel wil...maar ze is altijd welkom zo ook mijn zus en paps hoor! ;)

3. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @miep

Ik wil mijn moeder ook gaan vragen weet ook niet of ze wil hoor maar zal vandaag eens even horen.
    Nou die boodschappen gooi dan maar evenover oke? ;) ;)

@juffie

Ik ben nu al 7 kilo aangekomen :confused: :confused:
    Bij mij zie je het wel duidelijk en ik ben klein dus dat hakt er dan meteen in....weet niet hoeveel kilootjes er nog bij komen maar hoop natuurlijk wel dat het niet al te veel gaat worden wil wel wat mobiel blijven.

4. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

@ Miep;

Je bent van harte welkom rond 19u in Den Haag!

@ Kreeftje

Lieverd jij bent volgens mij even oud als ik zo'n 23 jaar jong en bent zwanger van een 2ling! Ik vind die 7 kilo echt niet veel. Denk zo maar 3,5 per kind!
    Kijk alleen uit met zoetigheden en na de zwangerschap zal echt alles verdwijnen en jij helemaal met 2 kindjes!

Mijn nicht die een 3ling heeft van 6 maanden was 20 kilo bijgekomen en die zijn nu allang verdwenen.

PS Ik ben ook klein. ben 1,61m en woog altijd 49 kilo!

5. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    @bevalling: ja mijn moeder is er bij want ik heb geen man haha

@aankomen: tot nu toe 2,5 kilo en weeg nu 108,5 (twee keer zo zwaar als jufffie :confused: )

ik ben inderdaad net wakker :D en loop nog in mijn jogging broek. dus eerst maar es een ontbijtje bouwen en dan es bedenken wat ik deze dag ga doen. ik geloof dat de regen al bijna weg is. zometeen de buienradar maar weer aanzetten. het moet echt een keer goed droog worden want ik moet een deur verven en dat moet echt buiten want het moet met acrylverf en de dampen daarvan zijn slecht voor mijn :baby:

kalm aan allemaal meiden en succes met voorbereidingen voor het kramperen (nee ik wil echt niet mee! heb jeugdtrauma's van kramperen, doe het nooooooooooit meer!) en voor de ladies die thuisblijven: zullen we een anti-regendans gaan doen?

6. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Toen ik vorige week maandag bij de verloskundige was met 16 weken, was ik opeens 4 kilo aangekomen.. Dat was wel even schrikken omdat ik daarvoor op mijn gewicht bleef. De verloskundige zei dat het netjes was. De meeste kilo's gaan bij mij op mijn billen en benen zitten.. Nog niet zozeer in mijn buik en dat doet me wel af en toe verdriet.... Ik voel me af en toe echt een dikke trol...

Ik ben 1.70 en woog voor de zwangerschap 69 kilo. Was toen bezig met Sonja Bakker, maar heb ik nu afgezworen hoewel ik er na de komst van de kleine wel mee verder ga.

Je moet inderdaad wel matig zijn met zoetigheid, maar het is af en toe zoooooooo lekker! :rolleyes:

7. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @juffie

Ja idd het verschil is dat ik 2 beebs krijg..maar ik dacht het zal wel wat meevallen met groeien maar toch al 7 kilootjes dat gaat dan best wel snel eigenlijk. Nou ja alles voor de beebs hoor absoluut!

@loopy

Lekker in je joggingbroekie :D Zulke dagen heb ik wel eens dan loop ik gewoon de hele dag lekker in een makkelijk kloffie HEERLIJK!
    Hoop voor je dat het droog blijft en je de deur kunt gaan verfen het lijkt vandaag een redelijke dag te worden want vanaf morgen t/m woe wordt het sowieso veel regen :cry:
    Neem jij maar een leker ontbijtje ik heb net wat 7 granen pap op. Het lukt me sochtends echt niet om brood naar binnen te krijgen dus eet ik pap en in de loop van de ochtend neem ik dan nog wat crackertjes.

nou meiden maar niet et gke doen het weekend ;) ;)

Liefsss

8. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

@ Loopy

Ik ben maar een klein lief mensje dat heel tenger is hoor! Ga ff een foto zoeken en schrik niet want ik ben geen anorexia-patiente maar egwoon iemand die alles vreet wat los en vast zit!

@ Waterlelie

Hahhahahah jij een dikke trol? Kom op... 4 kilo's zijn echt wel van je baby, vruchtwater, placenta en bloed etc.

Ik heb mn ma al gevraagd of ze bij de bevalling wil zijn en die wilde wel maar uiteindelijk heb ik besloten om dr toch niet mee te nemen naar het ziekenhuis. ze is zo gevoelig en gaat straks huilen als ze ziet dat ik lijd.
    Ikneem wel één van mijn 2lingzusjes mee die gaat dit jaar afstuderen als HBO-V en die loopt dan stage op de kraamafdeling van dat ziekenhuis. Dus ze wil heel graag aanwezig zijn bij mijn bevalling. En natuuuuuuuuuuuuuurlijk mag dat samen met mn man. Voor de rest niet al te veel toeschouwers. we mogen maar 2 personen meenemen!

9. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    goedemorgen dames

Heb ik weekend maar ik kon niet slpaen zo vak naar wc pffff.

Ik vind zo jammer dat ik mein klein meisje noch niet voel mijn placentazit voor. Of ik merk het niet hoe ik het moet voelen.
    Ik ben 2kilo aangekomen.

10. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Ik zal mijn moeder vandaag ook vragen....verder willen we er ook niemand bij alleen dan mijn manlief en mijn moeder en natuurlijk ikzelf (anders zal het wat moeilijk gaan) de overige familie is na de bevalling welkom :D

11. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Heb net een foto geplaatst in mn album van mij toen ik al zwanger was en het nog niet wist en we waren op vakantie in Marokko!

12. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

@ ayse

Mijn placenta ligt ook tegen mn buikwand aan (aan de voorkant dus) maar begon haar wel met 20 weken te voelen!

13. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    Utrecht
    Juffie Ik weet ook niet pricies wat ik moet voelen mischien voel ik wel wat maar weet niet of mijn meisje is....:)

14. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Het lijkt wel alsof iemand je zachtjes van binnen aantikt!
    Let erop vooral als je rustig zit/ligt!

15. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    Utrecht
    ik zal maar een keer goed opletten. Zou wel gaaf zijn als ik haar echt voel

16. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Juffie
    Jahahaha dikke trol hoor... Mijn hele lijf is aan het veranderen en dat vind ik soms gewoon wat moeilijk.
    Kan het vaak wel relativeren en weet ik dat het voor een goed doel is, maarre soms zijn de hormonen de boosdoeners...

Ayse
    Lekker rustig gaan zitten of liggen. Leg je hand op de hoogte waar je kindje zit en met een beetje geluk....
    Maar het is heel persoonlijk hoor. De een voelt het al met 16 weken en de ander pas met 21 weken. Bij de een voelt het als plopjes of tikjes. Bij mij voelt het als kietels.

17. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

@ waterlelie

Kijk ff in mn album ik had net ff de foto weggehaald maar nu staat ie erop.
    Zelfs ik als ik op de weegschaal sta en er komen wat kilo's bij dan denk ik van huh? weer een kilo bij?
    Terwijl ik al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren maar op 49 bleef haken...

T komt goed!

PS Ik heb net 5 nectarines op, zou het mss daardoor komen?

18. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    juffie, blij dat je weer een beetje mee tikt! hou de moed er in meid ;)

maarruh...... 4 kilo aangekomen..... 7 kilo aangekomen...... pfffff.... stelletje amateurs! ik ben al 20 kilo aangekomen! zo, who will beat that?!

hahaha :)

en dat terwijl de frummel eigenlijk gezien het gem. gewicht aan de lage kant zat ;) 270 gram bij 20w0d, waar de meesten al op 320 tot soms wel 450 gram zitten.....
    je kunt er bij mij ook letterlijk niet meer omheen waar het er bij gekomen is hor! ben inmiddels 2 maten gegroeid, van 40 boven/42 onder naar 46 onder en bonven weet ik het niet meer! haha kon altijd m-etjes mee nemen van shirtjes, maar zit nu regelmatig in de L, XL en soms zelfs XXL.

was even heel erg slikken, maar heb me er maar bij neegelegd.

vandaag nog even werken en morgen lekekr vrij. ben er aan toe

19. Djaminah

Djaminah Actief lid

23 mei 2007
    276
    1
    18
    Ik word helemaal niet gewogen bij de VK! En thuis heb ik geen weegschaal. Ik ga wel eens bij een vriendin of bij m'n moeder erop staan, maar hou het dus niet netjes bij... Ik schat dat ik nu ongeveer 3 kilo ben aangekomen.

20. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    Utrecht
    k had klamboe besteld groene kleur die is binnen ben zo blij mee.

Waterlelie bedank voor je tip

vrijdag hebben we ook kinderwagen gekocht via markplaats ziet er erg mooi uit.
    Nu alleen bay bedje :) daar wacht ik even mee.

Deel Deze Pagina