juffie, je hebt groot gelijk! ook al krijg je er paarse sproeten van, als je beebje maar gezond is. elke dag is er één en elkde dag is jullie frummeltje weer wat sterker. en als ik kijk naar jou of caruli of gerda, dan neem ik mijn pijnen en kilo's voor lief hoor! wij hebben hier niet ver vandaan op de drafbaan een spoort house festival gaande. techno en hardcore zijn er kinderliedjes bij! vreselijk, gaat al vanaf 11 uur vanochtend en stopt pas om 11 uur vanavond. ik hoor niks anders dan een opgefokte snoeiharde dreun, de tv moet er harder om! volgens mij stuiter ik vanavond in mijn bedje nog haha. wat zal ik de zondagse rust waarderen morgenochtend
Ach Claartje...dat is toch best leuke muziek..maar idd als je het de hele dag moet horen..ben je het wel zat..
Natuurlijk mag jij ze grappig vinden... Het is wel een lief kleurtje hoor... Ik hou het wel bij mijn AS gympies en slippertjes.... @Kreeftje Heb vandaag een hoop gedaan, dus ben nu in de rustmodus (heeft mijn man ingebouwd ) Dan moet ik van hem gewoon op de bank gaan zitten... Morgen gaan we de spullen alvast in de auto laden zodat we maandagmorgen lekker vroeg en relaxed kunnen vertrekken. Lekker dat jij zo'n weekendje houdt. Je hebt het vast verdiend!
hier ben ik nog een keertje vandaag @ miep nou voor mijn gevoel schiet het dus echt niet op, 14 augustus klinkt nog heel ver weg maarja als augustus er eenmaal is gaat het ook wel weer snel (hoop ik) Phoe phoe heb alle was aan de kant gestreken en alles opgeruimd dat me moeder niet hoeft te poetsen als ze thuiskomt. Wat een werk! @ Vlindertje: jij bent ook al bijna aan de beurt! Wil je weten wat het is? Oh spannend allemaal! Groetjes
miep, ik heb veel houseparties afgelopen vroeger, maar dit, nee, zit geen melodie meer in en het heeft minimaal 200 beats per minute met veel geschreeuw er tussendoor haha en inderdaad, de hele dag door.... pfff..... nog even volhouden, nog 2 uur te gaan hihi
Gerda: jeetje meid,, zit je ook niet mee ookallemaa he,. sterkte hoor .. houw je sterk meid.. je kan het,, JUffiej,, jou zit het ook niet mee het meid.. jeetje zeg,, isook niet nisk als je dat zo allemaal leest. sterkte. hou je goed en denk aan je zelf en aan je kindje, nog gefeliciteerd met je zusjes,, en hopen datje kindje voorlopig nog even blijft zitten meid. Waterlelie veel plezier op vakantie Kreeftje : ik heb niet echt een voorkeur wie er bij me bevalling is.. mijn moeder woont aan de andere kant van het land dus dat gaat een beetje moeilijk. Ik denk dat als mijn oma er bij is dat mag ze van mij er bij komen Miep en Miep die dingen zitten lekke rhe ik heb ze ook alleen in het wit Over de kilo`s ik ben van 61 naar 63,5 gegaan dus valt nog wel mee . verder gaat alles goed .. alleen veel last van krampjes.,,. me darmen zitten weer te vervelen.. erg irritant.. Ben al lekker aanhet aftellen tot 8 augustus,, 20 wkn echo.. ik heb ook al best veel geshopt,, maar alleen nog maar shirt bijna dus moet nog ff op broeken jacht Iedereen die ik vergeten ben sorry
heb trouwens net gisteren mijn zwangerkadoos van de etos gekregen. zitten best leuke dingetjes in, maar 't bestaat toch voornamelijk uit bladen en bonnen hihi. wel heel handig, zwitsal bijdehandjes met de opbergdoos en iets gekker vond ik 'een bewaarbus voor moedermelk'.... ik wil graag borstvoeding geven, dus wat ik er mee moet haha iemand interesse? zat trouwens ook een fles zeepvrije wasgel van de etos in en dat ruikt echt net naar zwitsal! dat gaan we echt wel aanschaffen hier zwitsal was ik op afgeknapt toen ik er achter kwam dat ze niet op proefdiervrij.nl staan. etos wel en we wilden toch al de eco luiers van de etos doen, dus nu halen we gewoon alles daar! lekker makkelijk. kun je nog babyzegels sparen ook, alsof het niet op kan
Zo, ik ben net thuis van het zomercarnaval. Wat een heerlijk feest is dat toch! Merk alleen wel dat ik niet meer zo lang kan staan: kreeg overal pijntjes. Vriendlief staat dus ook nog flink te swingen op de Coolsingel, maar ik ben afgetaait... @Crocs: mijn vriend heeft ze ook. Moest er erg aan wennen, maar moet zeggen dat ik ze steeds meer ga waarderen. En ze zijn zoooo praktisch. Ik leen de zijne wel eens (weliswaar 6 maten te groot, maar goed), want ze zelf kopen is toch net een bruggetje te ver. @Bevalling: ik heb er eigenlijk nog helemaal niet over na gedacht of we nog iemand bij de bevalling vragen. Ik denk het eigenlijk niet. Moet in het ziekenhuis bevallen. Denk wel dat ik mijn ouders vraag te komen als het begonnen is, dat ze in ieder geval in de buurt zijn. We zijn aan het proberen de moeder van mijn vriend over te laten komen vanuit Afrika (voor de bruiloft en de bevalling). Als dat lukt, denk ik wel dat mijn vriend haar erbij wil hebben... Moeten het er maar eens over gaan hebben bedenk ik me nu!
@Zwangerkadoos van de etos: ik vond er echt bar weinig aan. Zat bij mij, naast reclame, reclame en nog eens reclame, ook alleen maar die zwitsal-doos in (die natuurlijk wel weer heel handig is!) Maar zwitsal is dus niet dierproefvrij? Hmmmmm, dan ga ik misschien ook maar voor de etos-lijn...
Nee, Zwitsal is niet proefdiervrij. Eigenlijk is niet veel proefdiervrij voor baby's. Natusan ook niet. De grondstoffen van de Etos zijn eigenlijk ook ooit getest op dieren (omdat deze bijna hetzelfde zijn als de Zwitsal), maar het is wel een stuk vriendelijker en Etos eigen merk test inderdaad niet op dieren als het produkt klaar is. Ikzelf wil de lijn van Weleda proberen. Het ruikt zeker niet zoals Zwital (wat toch erg lekker is) maar het is heel natuurlijk en zuiver.
ik weet het nog niet,, denk ook Etos.. vind zwitsal ook eigelijk wel een beetje duur,,vergeleken met eigen merk..
op proefdiervrij.nl staat dat de ingredienten van de etos ook proefdiervrij zijn. dit zijn de proefdiervrije babymerken: Albert Heijn Eigen Merk en Euro Shopper Aruba Aloë Badger Chebella Da Huismerkproducten Dr.Hauschka Etos Eigen Merk Golden Nature Products Harmonie Hegron Hegron New Style HEMA Kruidvat eigen merk Lakshmi Lavera Natuurcosmetica Logona Mineral Care Moods Nature Knows Best Regina B. Kosmetica Individueel RoyalWomen Santé Slurfie Spinnrad/Pura Natura Traay, de Trekpleister-Huismerk Tuinen, de Urtekram Valeria Serratura Volatile Weleda Zarqa bij etos wordt vermeld: Etos Eigen Merk Niet alleen de producent, ook alle leveranciers van de ingrediënten hebben schriftelijke verklaringen kunnen leveren dat de ingrediënten van dit merk proefdiervrij zijn. http://www.proefdiervrij.nl
Waterlelie..lekker hoor vanavond uitrusten morgen inladen en dan op vakantie! Dreams..net als je zegt als het eenmaal augustus is dan gaat het wel snel hoor! Claartje..tja die goeie oude tijd is het allang niet meer hè.. 8) Lindy..leuk dat jij ze ook hebt! Misskeita..lekker gefeest vandaag! Enne wat zwitsal betreft..tja ik ga wel voor zwitsal.. Heb al een heleboel gekregen dus het is er al
miep, zwitsal is ook lekker hoor en die goede oude tijd.... nog 25 minuten te gaan..... heb inmiddels al twee paracetamol op en ben op van de zenuwen! wat zal mijn bedje lekker liggen straks!
ik heb ook gisteren 2 grote zwitsal flessen aangeschaft gewone shampoo en voor de haartjes extra zacht nou miep ik denk er te veel aan de dagen gaan best snel hoor los van dat en ik sterf van de hoofdpijn wat zo achter mn oog begint en omhoog trekt ik ga me lekker douchen en het bed inrollen morgenavond zijn mn ouders alweer terug zoals gezegd weltrusten en tot morgen xxx dreams
na nog een enorme hoeveelheid vuurwerk is het dan toch eindelijk stil! mijn hoofd bonst nog wel als een idioot, maar ik ga heeeeeeeerlijk mijn bedje zoeken! eindelijk rust. dames, morgenochtend meld ik me niet hoor, ik slaap uit!
Goeiemorgen, Heb van de week wel met jullie mee gelezen maar niet gereageerd. Had niet zo'n beste week. Wordt gek van het maagzuur, BAH! Over het aankomen, ik ben nu 4 kilo aangekomen. Heb ergens zo;n tabel gezien waarin staat hoeveel je gemiddeld aan komt per maand. Weet iemand waar ik die kan vinden?
Morguh dames, Ik heb zoooooooooo slecht geslapen. Buikkrampen en keiharde buiken! Ik word er gek van. En maar te zwijgen over de krampen in mn kuiten/benen! Die zijn echt pijnlijk! Morgen moet ik naar de gyn. en moet dan ook bloedprikken. Hoop dat mn HB stabiel is want ik verlies nog steeds bloed! Ik werd vannocht wakker met zo'n beknellend gevoel. Voel me zo leeg van binnen!