December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

PS Heeft iemand last van donshaartjes op de buik?
    Ik heb ze nu al weken en vind ze zooooo lelijk.
    Ik ben heel witjes van mezelf en heb donker haar!

Pffff wat mis ik het strand zeg!

2. augustus

augustus Niet meer actief

Juffie waar woon jij dan?

Die donshaartjes heb ik ook hoor. Niet weg halen he, deze vallen na de bevalling gewoon uit.
    Als je ze weg gaat halen dan blijven ze komen...

3. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Nee ik haal ze absoluut niet weg en zo lang zijn ze niet hoor!

Ik woon in Den Haag! Is je vriend Marokkaans?

4. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Claartje…hopelijk heb je lekker geslapen vannacht?

Dreams..lekker hoor ook al zwitsal gekocht!
    Enne wat vervelend van je hoofdpijn!Hopelijk gaat het snel over!

Augustus vervelend hoor dat je zo’n last hebt van maagzuur..
    Ik heb het ook soms..maar neem dan gewoon rennies ..

Juffie..wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen!
    Ik slaap nog steeds als een roosje..
    En wat de haartjes betreft..ik heb ze ook…

5. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Lekker hoor MIEP.

Ik sliep altijd als een roosje en sinds ik zwanger ben niet meer!

Ik begin me te vervelen en wil weer gaan werken en dingen doen.
    Ik mis het lesgeven!

6. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Dank je voor de info Claartje. Mij is altijd wijsgemaakt dat de grondstoffen wel op dieren waren getest... Zo zie je maar dat er nog veel onduidelijk is..
    Hoe is het me je hoofdpijn?

Miep en Miep
    Als jij Zwitsal gewoon wil gebruiken... doen hoor.... Ik ben er tenslotte ook groot mee geworden... ;)

Augustus
    Vervelend dat je zo'n last hebt van maagzuur. Al wat vla eten geprobeerd? Helpt mij wel... Ook neem ik gewoon een Rennie als het te erg wordt. En natuurlijk veel water drinken door de dag heen....

Juffie
    Weer een slechte nacht achter de rug....? Kan me voorstellen dat je helemaal gek wordt van alle krampen. Er zit natuurlijk een hoop onzekerheid achter... Hoop dat je vandaag lekker uit kunt rusten.
    En die donshaartjes heb ik ook. Eerst viel het helemaal niet op, maar mijn man zei opeens dat ik een 'kleedje' op mijn buik kreeg. Gelukkig zijn ze bij mij blond...

Vannacht ook slecht geslapen. Wij worden al weken geterroriseerd door een mug in de slaapkamer die we maar niet kunnen vinden.
    We zijn er vannacht 3 keer uit geweest om dat beest (na weer lek gestoken te zijn) dood te meppen. En hallelujah..! Om 4 uur eindelijk pats! Een vlek op de muur, maar deze maak ik met plezier schoon... :evil:

7. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ik slaap nog steeds als een roosje..gelukkig..
    Enne tja kan me voorstellen dat je weer wat wilt gaan doen!
    Ik heb nu partimevakantie..werk nu 2 dagen en ben de rest vrij…
    Haha..dat krijg je als je voor jezelf werkt..

Waterlelie…vreselijk hè die muggen..
    Ik heb tot nu toe 5 muggebulten..
    Maar hier ook geen mug kunnen vinden!
    Gelukkig hebben jullie m te pakken gekregen!

8. augustus

augustus Niet meer actief

@ Juffie, dat is zeker dichtbij. Mijn vriend is Portugees :)

Tegen de maagzuur drink ik melk, dat helpt een beetje. Vla ga ik ook maar eens proberen. Water drink ik ook erg veel.
    En als het echt niet te houden is gebruik ik de maagtabletten van het kruidvat. Kan de mintsmaak van rennie echt niet verdragen.

Thanx voor de tips meiden!

Ga zo even lekker shoppen, wil slagen voor een wipstoeltje en een boxkleed.

Fijne dag allemaal!

9. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Zo, ben net pas uit mijn bed komen rollen. Het mag duidelijk zijn, ik slaap nog heeeeeerlijk! Vervelend voor de meiden die zo slecht slapen....

Gisteren meteen bij vriendlief de vraag neergelegd of we nog iemand bij de bevalling willen hebben. Nee, natuurlijk niet! zei hij. Gewoon jij en ik. Ok, dat was dus eigenlijk ook wel mijn idee. Dat is dus geregeld :)

Ik ga vandaag lekker hangen op de bank met een boek. Heb gister een hele stapel boeken aangeschaft. Door het jaar heen kom ik nooit zo aan lezen toe, maar de zomervakantie is altijd een goede tijd om de schade in te halen.

10. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Hallo allemaal hier weer even eenberichtje names Gerda

ik kan nog niet overal voor haar op reageren want jullie typen zoveel ,,jullie kunnen in december wel een boek maken samen.
    ik reageer voor gerda vanaf dat ze zelf heeft geschreven.
    jullie vroegen of de pijn minder werd,,helaas is dat niet zo,,de pijn in haar nek en hoofd wordt elke dag een beetje meer en soms is het ondraagelijk.
    dat komt de whiplash,,
    en door de grote hoeveel snelheid dat de auto tegen haar is op gevlogen.
    er loopt een zenuw achter haar rugge wervel langs en die is 10 cm langer geworden hij is op gerekt en dat zit nu op een bult half in de hersenen en in haar nek,
    daarom moet ze ook rust zodat hij niet meer schade aan brengt,
    stel dat hij tussen de nekwervel gaat zitten krijgt ze er een nek henrnia bijj,,dus ze moet gewoon goed op haar lichaam passen en heel veel geduld hebben .
    en ze mag geen tv kijken omdat je een hersen beschadiging heeft gekregen door die klap en dat moet ook rustig kunnen herstellen .vandaar

verder wil ze juffie ook nog weer heel veel sterkte toewensen .

gerda heeft ook last van branden maagzuur,( heeft daar nu een drankje voor gekregen omdat ze niet mag over geven )

zij heeft geen last van harde buiken

en over zwitsal ,zij gaat het wel gebruiken ze hele de hele collectie gekregen van zwitsal.

en over de bevalling,gerda wil alleen haar man er bij hebben.

en ze is 4,5 kilo aan gekomen

en water lelie over dat rot weer ,,als ik hier kom en gerda is depresiefe bui en ik zeg tegen haar het weer wordt beter,zegt zij gelijk nou het mag van mij wel de hele dag regenen de hele vakantie lang,,dus zij besteld,maar ze zal het nu niet meer zeggen ze hoopt dat het weer vanaf nu heel mooi wordt .

verder heb ik een foto geplaatst van de kinderwagen van gerda en sjoerd in het foto album. die hebben ze gisteren gekregen .

verder moet gerda alles uit besteden om de baby uitzet op te halen ,hebben jullie misschien een lijst waarprecies op staat wat je nodig hebt,ze zijn hier al druk bezig,,maar ze zijn bang dat ze dingen vergeten.

nog een week en dan gaan vrienden en familie onder begeleiding van sjoerd,de baby kamer maken,,iedereen doet wat,,zodra het klaar is krijgen jullie de foto's

en dan volgende week woensdag is het zover dan krijgt gerda de 20 weken echo.
    miep en miep en johanna krijgen hem dan ook zegt ze ik weet het niet precies dus als het niet klopt mijn excuus.
    ik moets vragen of jullie ook zo zenuwachtig zijn,gerda is enorm zenuwachtig ze hoopt echt dat alles goed is met de baby.want ze kunnen heel veel zien op die echo.

en ik heb gerda website ook maar even vermeld ,ik weet niet of ze dat wil hebben omdat dat nog niet gebeurd was ,,maar gerda grootste hobby is honden dus de website gaat ook over honden ,,alleen ligt de website nu even stil,maar ik kon het niet laten

verder alle dames die op vakantie gaan een hele fijne vakantie..

en de dames die overblijven een hele fijne week

groetejs en liefs gerda en haar nichtje marijan :)

11. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
  12. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Gerda: heb het echt zo met je te doen! Moet vaak aan je denken... Balen dat de pijn nog niet minder wordt. Kan me de spanning voor de 20-weken echo zoooo goed voorstellen. Ik ben zelf nu ook al ontzettend zenuwachtig (en ik moet nog anderhalve week), en jouw situatie is natuurlijk een stuk complexer. Ik hoop zo dat je een prachtig mini-mensje gaat zien die vrolijk aan het bewegen is! Heel veel sterkte en houd vol he? Liefs en KNUFF

13. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Mooie kinderwagen trouwens!

14. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    @Gerda

Elke keer lees ik vol spanning of het al beter gaat met je. Helaas heb je nog veel pijn. Ik hoop zo dat het een keer beter voor je wordt.
    Fijn om te lezen dat je zoveel hulp hebt om toch een babykamertje in elkaar te zetten en alle spulletjes op te halen.
    Je kinderwagen ziet er trouwens gaaf uit! Leuk die combinatie van kleuren.
    Gerda, ik wens je heel veel beterschap en sterkte. Ik hoop dat je snel een beetje vooruitgang hebt.
    Ook veel succes en plezier met het zien van de kleine op de echo. Hoop dat dat kleine het naar zijn/haar zin heeft in je buik en daar voorlopig nog lekker blijft zitten.

Dikke knuffel

15. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    @gerda: sterkte hoor wijffie. misschien kan je nicht marijan ons een huisadres sturen met een pb zodat we je een kaart kunnen sturen? misschien kan er iemand voor je naar de bibliotheek om luisterboeken te lenen: boeken voorgelezen op cd. dat doodt de tijd misschien een beetje?

@crocs: ze zijn niet echt mooi maar ik heb er ook een zwak voor en denk er aan ze ook te kopen :) ze zijn lang niet zo lelijk als birckenstocks!

@housemuziek: wat erg! zijn ze echt wel opgehouden na 11 uur? ik heb echt een superhekel aan house. in mijn cd-verzameling voornamelijk ouwe meuk, want ik hou van 70ies en 80ies \:D/ haha. ben denk ik van net na de house-periode. mijn jongste zussen (9 en 11 jaar jonger dan ik) hebben er totaal geen problemen mee...

hè sjips nou ben ik de rest alweer vergeten wat ik allemaal wou typen :(

allemaal een fijne dag gewenst!

16. Het is allemaal een beetje ingewikkeld maar we hebben al een soort 20-weken echo gehad toen ik 18 weken zwanger was.
    Deze echo was uitgebreider dan een normale 20 weken echo(door verlies van ons zoontje)
    Maar nu dankzij onze verloskundige waar ik sinds vorige week bij terug ben(heb deze hele zwangerschap bij de gyn gelopen)krijgen we aanstaande donderdag toch een normale 20-weken echo.
    Het is meer om ons nog een keer gerust te stellen dat alles goed ismet de organen en dat het kindje echt gezond is.
    En met 18 weken hebben ze gezien dat het een meisje is...als deze man het goed gezien heeft natuurlijk.

Liefs Vlindertje

17. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Goede middag meiden
    JOEHOE al weer 18 wkn vandaag
    gaat snel zeg,., nog 2 wkn en dan zitten we
    al weer op de helft :).. hihi
    ben helemaal blij vandaag.. alleen
    beetje jammer van het weer

Gerda nog steeds heel veel sterkte ..

18. @gerda,juffie en caruli heel veel beterschap en blijf hoop houden dat alles goed gaat komen.
    Leef met jullie mee.

Het schiet echt op nu,vind dat de tijd sneller gaat dan in de eerste 3 maanden.

Hier vanacht ook een muggen jacht,...vriend lief word nooit gepikt en mij moeten ze altijd hebben.

Ik ben trouwens nog niks aan gekomen,maar dat komt omdat ik vrij stevig ben en volgens de verloskundige kom je dan niet zo veel aan,geen idee waarom.
    Bij de zwangerschap van Djordy* was ik 6 kilo afgevallen,ik vind het niet erg zo lang het maar goed gaat met het kindje.

Hier trouwens vreselijk triest weer,bah.
    Ik ga stoppen ga vriend helpen met zolder opruimen.
    Prettige dag dames.

19. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    @ vlindertje
    ah zo, sorry wist ik niet, maar staat me wel iets bij dat je hiervoor een miskraam had?
    Maar alles is nu wel in orde toch..
    en proficiat alsnog met je meidje en leuk toch nog een normale 20 weken echo!

@ Gerda: HEEL VEEL STERKTE! en geluk met de 20 weken echo. Bah wat vervelend dat je niks kan. En dat door zo'n klojo.

Caruli & juffie ook heel veel sterkte!
    Weet iemand eigenlijk hoe het is verder met caruli?

groetjes dreams

20. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Zo even snel een post van mij ;)

Vandaag lekker een luie dag dus doe echt niet veel ;) ;)

@gerda

Ik hoop dat je er toch gauw weer bovenop bent meid, fijn dat je allemaal hulp hebt dat is toch een hele zorg minder oja wat betreft een uitzet lijst op de site van pranatal vindt je ook een mooie lijst die je kan uitprinten.
    Wil je verder nog heel veel sterkte toewensen en hopen dat de 20 weken echo een mooie uitslag zal geven..........

Hier wordt onze lijst met namen alleen maar groter dat is wel fijn. We kunnen het aardig eens worden, zowel voor jongens als voor meisjes hebben we al mooi wat namen waar we zeker wel gaan uitkomen :D :D

Nou meiden have an nice day....morgen hebben we weer een afspraak bij de gyn ben weer erg benieuwd :rolleyes:

Deel Deze Pagina