Goedemorgen dames, ik heb héééérlijk geslapen, wat een zalige stilte haha werd pas om 9 uur wakker omdat mijn hub met de hond uit ging. Heb nog geen snars gedaan hihi. Ben wel begonnen de hond te knippen. Hopeloze vacht vol klitten, dus de schaar er in ze zijn gisteren echt om 11 uur gestopt, kregen nog wel even een kwartier vuurwerk, maar daarna was het echt sssttttttil! waterlelie, verwarrend is al die info hè?! Wij doen het onderdeel voor onderdeel. Stappen bijv. steeds meer over op biologisch, zoeken goed vis tegen slechte vis uit en nu dus de baby spulletjes. Als je een keer weet wat je moet hebben en het bevalt goed, dan heb je er geen omkijken meer naar, maar een gedoe is het wel donshaartjes heb ik ook. Heb ze laatst een beetje geknipt, niet onthaard, lijkt toch wat anders zo. maagzuur begint ook hier steeds meer op te zetten. Ach, het hoort erbij . helaas gerda meid, wat hou je je flink! En inderdaad, wat spannend die echo! Maar ook leuk natuurlijk, weer even zwaaien naar de kleine. Leuke website trouwens, en wat een dotten van honden heb je! Hou vol meid, hoe meer rust, hoe beter en des te eerder is de omslag dat het beter wordt! Btw, je hebt een pb juffie, ben je al wat fitter? Lekker lui doen op de zondag hoor! Een lange hete douche wil bij mij vaak goed helpen!
@Gerda: fijn om weer even wat van je te horen. Maar voel je niet verplicht om ons bij te houden hoor! We denken toch wel aan je. Hier ook weer een beroerde nacht, kan me niet meer herinneren dat ik "vroeger" wel eens doorsliep... heb ook veel last van mijn buik. Het lijkt op harde buiken maar het treedt alleen op vanaf mijn schaambot tot 2 a 3 vingers erboven. Dus niet het gevoel van een leren voetbal. Het duurt vaak ook lang, soms wel een paar uur. Denk toch dat het nog steeds door mijn darmen komt, heb er al vier weken last van maar het wordt alleen maar erger ipv beter. Vrijdag de 20-weken echo, zal het voor de zekerheid eens navragen in het ziekenhuis. Maagzuur begint steeds vaker op te treden ja, meestal 's avonds!
Gerda, wat een heerlijke site, heb je. Kan me er helemaal aan vergapen ! Wat een mooi hondenfoto's! Is dit trouwens jouw eigen zaak zoals sjoerd schreef of doe je geheel wat anders? Ben beetje nieuwsgierig. Zoals kreeftje al schreef kun je op prenatal een lijst downloaden die je kunt gebruiken voor je -uitzet-. Hij staat trouwens ook in de catalogus van prenatal afgedrukt. Ik kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent voor de 20-weken echo, hoe doet het kleintje het, is alles oké. Zelf ben ik hier ook erg mee bezig (moet nog even wachten tot de 16e). Maar ik kan me voorstellen dat de spanning voor jullie vele malen groter is naar dit ongeluk. Liefs lisette.
hallo allemaal! ik kwam dit forum tegen en vond het erg leuk om allemaal te lezen en om ervaringen uit te wisselen... ik ben 24 december uitgerekend...en dit is mijn eerste zwangerschap... groetjes Marloes
Oh wat mij toen straks gebeurde heb er nog pijn van.. mannetje lief "rent" achter me aan zogenaamd ik kom je pakken haha maar het strijkijzer stond nog in de gang ik loop dus de slaapkamer in en blijf ik met me teen hangen in een stuk van die kabel dus viel ik vol op mn knie AUW! Ik wist niet meer of ik moest lachen of huilen echt zon misselijk val en erna leek net of ik heel lichtjes het beebje voelde, ma zal wel niet.. net even alles gezogen maar die knie doet toch een pijn zeg ! Verder loessie welkom, nog een jonge mama erbij leuk hoor! En Proficiat met je zwangerschap nog! Het is wel gezellig hier dus kom lekker meebeppen.. Groetjes
Hoi Marloes, Welkom hier en wij zijn op dezelfde datum uitgerekend! Krijg je ook een 20-weken echo? En wil je dan weten wat het wordt (is)? Groetjes Djaminah
Gerda .wat vreselijk meid dat het nog steeds niet beter gaat.. Heel erg .kan ook niks anders zeggen.. Wel heel fijn dat de familie zo lief is om mee te helpen! En ben benieuwd hoe het gaat worden hoor! De kinderwagen..erg mooi!super! En klopt woensdag heb ik ook de echo en ook ik vind het zekers erg spannend hoor Ben ook best zenuwachtig ervoor ik probeer er niet teveel aan te denken.. Jullie ook bij baby in beeld? En heb even gegoogled hier een lijstje http://www.beebie.nl/uitzetlijst.htm volgens mij staat alles er wel op.. En wat een leuke site heb je!super! Heel veel sterkte meid en marijan bedankt dat je voor gerda wou typen hoor! Dikke knuffels! Loopy..de crocs lopen heerlijk! en zeker een ideetje hoor van het adres van gerda! Loesie22 ..welkom! Gezellig dat je meekomt kletsen! Dreams vervelend meid dat je bent gevallen..hopelijk valt de pijn mee
ik vindt het ook hartstikke spannend de 20wkn echo..idd om te weten of de beebie gezond is en wat het geslacht is. maar in jouw geval kan k me voorstellen dat het nog veeeeeel spannender is*knuff*
zijn vandaag trouwens naar de zwarte cross geweest, ik heb me kostelijk vermaakt. Maar damn onvoorstelbaar wat een modder er lag..je liep er tot je enkels doorheen (en dat is nog positief) je kan je voorstellen hoe mensen eruit zagen die er al een aantal dagen rondliepen Manlief heeft een schattig 't-shirtje gekocht (staat in mijn album )
Haai Lieve Meides! Zozo, ik had weer genoeg bij te lezen! 8) @ Loopy, hmzzzz...ik ben nog steeds m'n regendans aan het doen hoor, zoals Miep & Miep zei. We kunnen wel een deal sluiten? N dagje zon gun ik jullie natuurlijk ook @ Waterlelie, ik moet ook wennen aan m'n nieuwe lijfje hoor, idd de hormonen erbij, af & toe gewoon een beetje balen...we blijven vrouwen toch? Maaaaaar m'n buik vind ik dan weer super mooi! @ frederike, wat n ontzettend mooi buikje! @ Vlindertje, leuk hoor dat jullie babyspulletjes gehaald hebben, eindelijk genieten na al die spanning! Hoe voel je je? @ Miep & Miep, zit ook al een poosje over crocs te denken, wel goed voor ons met staand/lopend beroep, misschien neem ik de slipper uitvoering.. @ Augustus, vervelend zeg dat je zo last van maagzuur hebt gehad! ik heb er ook wel last van hoor, gelukkig niet constant, maar als ik buk of iets..komt het gelijk omhoog, jakkie. Gaat het al wat beter nu? @ Juffie, ja hoor ik heb ze ook die hele vervelende haartjes op m'n buikkie grrrrr...(enne heel fijn dat je een beetje mee aan het typen bent nu ) @ Marloes Welkom, t is gezellig hier hoor! @ he Dreams jakkie dat doet zoooooo zeer op je knie'tje vallen! Heeft je mannekke er n dikke kus opgegeven? Ik ga nu even eten, heb lekker kabeljauw klaargemaakt, kom zo weer even piechen hier. Xx Es
meiden weet 1 van jullie waar je die positie shirts kan kopen met opdruk op je buik. met tekst enzo ?
hallo gerda spannned 20 wk echo en veel sterkte. marloes welkom Vandaag moet ik echt vaak naar wc om de 10 min. Meestal had ik snachts er last van maar, vandag heldag door. Heeft iemand er ook wel last van gehad.?
vrijdag hebben we onze 20 weken echo gehad. Ons kindje is zover ze natuurlijk kunnen zien gezond. We zijn zo gelukkig ik was zo nerveus dat er misschien toch iets mis zou zijn. Nu voel ik me gewoon echt gerust gesteld en geniet echt weer! En het super nieuws we krijgen een dochter! Me gevoel heeft al die tijd goed gezeten! fotos in me album! Op de eerste fotos zie je haar met de handjes en knietje omhoog! Onze gyn waarschuwde ons al wel ze is al lekker eigenwijs Ze moest voor de echo haar mondje open doen en dit vertikte ze eerst. Toen ze het uit eindelijk deed stak ze eerst haar tong naar buiten! @ lindy kijk eens in me album daar staan van die shirts als je zulke bedoeld moet je ff op www.supermom.nl kijken.
@Lindy: bedoel je die van Vivian Reijs? http://www.supermom.nl/categorie/16/t_shirts/ Nou meiden, ben net toch maar even naar de vk geweest wegens constante, pijnlijk harde buiken. Hartje klopte gelukkig prima. Zij dacht aan blaasontsteking maar dat is het niet. Dus de standaard riedel te horen gekregen (tempo aanpassen, pijn kan ook door de groei veroorzaakt worden etc). Maar voel me toch niet gerust. Het is toch niet normaal dat ik elke keer als ik van houding verander een harde buik heb? Sowieso duurt het vaak lang, soms wel 20 a 30 minuten. En buiten de harde buiken voelt het sowieso niet fijn in mijn onderbuik. Soms steekjes, soms krampjes. Maar ja, ik kan verder toch niks doen dan afwachten (tot het overgaat of...). Hopelijk biedt de 20-wk echo van vrijdag wat meer geruststelling. Dat was mijn "gezeur", nu gaan we eten (waren we nog niet aan toegekomen) ookal heb ik geen trek. Hoop dat ik het snel wat positiever in ga zien allemaal...
Johanna wat een leuk tshirt! Essebes..de slippers kon ik hier niet vinden..maar die lijken mij ook zeer zeker wat! Peetje..fijn dat alles goed was met de echo! En gefeliciteerd met jullie meid! Djaminah..misschien toch meer rust nemen .