zo vandaag een visite dagje gehad.. eerst zelf op visite..toen visite gekregen.. en daarna even heroes gekeken.. zo lekker in bed tv kijken..heerlijk! Weltrusten alvast..
Jeeeeeeeetje, wat veel pagina's zijn erbij gekomen! Afgelopen week heb ik het erg druk gehad met vanalles en nog wat, waardoor ik weinig op dit forum te vinden ben geweest. Ik probeer binnenkort tijd vrij te maken om bij te lezen en te reageren. Maar voordat ik mijn pc afsluit en naar bed ga, wil ik jullie wat vragen. Welk fotobedankje (zie album) vinden jullie het mooist? Ik heb in mijn enthousiasme drie versies gemaakt en nu kunnen we niet kiezen... Let niet op de doorgestreepte namen. Alvast bedankt! Groetjes, Nelly
Goedemorgen allemaal @Nelly Ik vind voorbeeld 1 het mooist. Waar jullie en helemaal opstaan ennog een paar details. Ik ben benieuwd wat de anderen vinden. @Marloes Welkom hier! @Peetje Wat fijn dat de echo goed was en leuk een meid! Gefeliciteerd! Ik moet even snel typen, want we gaan straks rijden naar ons vakantieadresjes in de Eifel Duitsland. Ik ben superzenuwachtig omdat ik altijd zo bang ben iets te vergeten. We gaan kamperen en dan is er altijd wel iets wat je vergeet. Gelukkig is daar een supermarkt in de buurt. Ikl hoop dat het het weer wel een beetje beter wordt. Het schijnt daar in de nacht zo'n 5 graden te worden op dit moment. Brrrrrr. Maar dat bovenal de zon wat meer gaat schijnen en dat het iets warmer wordt. Verder heb ik er wel superveel zin in hoor! Het is daar zooooo mooi. Ik zal wel een tijdje het forum missen... Ik moet denk echt afkicken... In ieder geval wens ik iedereen goede 2 weken. Er zijn mensen die voor een echo gaan.... Heel veel succes! Ik hoop het allemaal bij te kunnen lezen als ik terug ben....
Nelly..ik ga voor de v1 ik vind ze allemaal mooi hoor! Maar die vind ik het mooist.. Waterlelie hele fijne vakantie meid!geniet er maar lekker van! Hopelijk valt het met het weer mee!
Goedemorgen... Vandaag geen echte plannen..morgen weer werken maar vandaag nog vrij.. Dus ik ga denk ik maar de klerenkast opruimen.. dat moet nog gebeuren..dus dat kan ik wel eens gaan doen.. in ieder geval mee beginnen... ik heb nogal een grote kast... Fijne dag allemaal..kom tussendoor wel binnenwippen...
@Nelly: ook ik vind V1 het mooist, al mogen ze er alledrie zijn. Wat een mooie foto's zeg! @allemaal: ik ga er zometeen een paar daagjes tussenuit naar familie. Meiden die een echo krijgen: veel plezier en succes!
Goeiemorgen.. GRRRRR het is weer maandag en zo voelt het ook BAh..Wil mijn bedje weer in.. @ Nelly idd kaartje nummer 1 is echt super mooi @ Waterlelie fijne vakantie! @ Miep en Miep fijne dag en succes met opruimen. Ik mag zo lekker naar mijn werk, jippie..
MorgUh! Ik ga zo naar mn gyn en heb absoluut geen zin om mn huis uit te gaan! Brrr tis koud en het regent!
Goedemorgen, @nelly Ik ga ook voor nummer 1 als vindt ik nummer 2 ookwel erg mooi @juffie Veel succes! hoop dat alles er goed uitziet met je beeb @waterelie Je zult al wel weg zijn maar wil je heel veel plezier wensen en kom lekekr uitgerust thuis Hopelijk zit het weer wat mee voor jullie. @miep Veel succes met je klerenkast, ik weet wel hoe het bij mij altijd gaat dan wil ik alles opruimeen maar iets weg doen? HO MAAR Nou hoop dat jij er wel doorheen komt..hahaha... @misskeita Veel plezier bij je familie. @augustus Werkse meid Het is inderdaad een kille koude maandag Brrrrr strax gaan we richting ziekenhuiis ben zo benieuwd is altijd spannend. Heb by the way ook de bevestiging voor de pretecho in huis had er alweer heen gebeld want in de brief stond tussen 22e en 26e week en ik ben op 14 aug 20wkn maar bij een 2ling klopt dat wel dan doen ze het eerder omdat je dan de beebs beter in beeld krijgt. Dus helemaal blij mogen we over 2 weken voor de pretecho Kom vadaag wel even weer kijken meiden die ook voor de echo moeten VEEL PLEZIER EN SUCCES. Liefssss
@ kreeftje Veeeeeel 6ces bij de gyn! @ dames Ik heb nieuwe foto's van mn buik in mn album! Ben vandaag alweer 22 weken!
Kon het toch niet laten om nog even te spieken Bedankt allemaal voor de goede reis.... Nu gaan we echt!
@Marloes welkom bij de december mama's @Nelly ik vind ze allemaal mooi,maar vind nummer 2 het mooist. @ juffie mooie foto van je buik.
hallo allemaal, ik wilde ne naar de supermarkt, gaat het plenzen! dan kan ik beter hier typen! @marloes: welkom! @peetje, gefeli met je mooie echo en je meisje! @nelly: ik vind v1 ook het mooist, wat een prachtige jurk! @jufffie: lekkere buik! @iedereen die op reis gaat: veel plezier en doe voorzichtig! ik krijg straks visite van een oud-collega: die heb ik lang niet gezien. ze is zelf inmiddels 6 keer oma, dus ik zal wel veel kinderfoto's te zien krijgen! het is bijna droog, ik ga wat lekkers kopen voor bij de thee vanmiddag! allemaal een fijne dag! liefs, loopy
goedemorgen allemaal, nog 4 dagen en dan heb ik eindelijk vakantie...pppfff,ben ik echt aan toe @djaminah ik heb 7 augustus de 20 weken echo, en wij willen heel graag weten wat het wordt (is). 8 augustus moet ik dan weer naar de VK. @Miep en Miep veel succes met de klerenkast opruimen.. @ Juffie succes bij de gyn...
Juffie..hopelijk valt het mee bij de gyn! En wat een mooi buikje! Kreeftje..wat leuk over 2 weken al voor de pretecho!spannend! Loopy..veel plezier met je visite! Loesie fijn hoor..bijna vakantie!heerlijk! De klerenkast is klaar..het was een heel werkje..maar het is gelukt.. =D> Ik heb nogal een grote kast..das wel fijn..maar dan spaar je ook meer op hè.. Het is zon kast die tot het plafond loopt en dan 3meter lang . Schrik niet ik gooi 5 vuilniszakken weg en 4 vuilniszakken gaan naar kennisjes van me pa.. dus totaal 9 zakken.. Wat schandalig veel hè.. Je kent me kast nu ook niet weer.. Zo netties.. Ik ga eten zometeen bij mijn ouders.. nu eerst effe de hondjes uitlaten... tot laters..
@ marloes: welkom en ben alweer lekker bijgekomen van ons stapavondje..pff wat was ik brak gister zeg...kwam maar niet vooruit. Werden om 13.30 uur wakker gebeld door oma die Serena weer thuis kwam brengen Verder gaat alles nog prima met mij en de beeb...beweegt steeds meer...echt gaaf! De 22 wkn alweer gepasseerd
Een goede middag Miep: thanks doet nog beetje zeer, moet het maar niet te veel belasten Es: ja ik word goed verwend haha. Krijg sowieso altijd te horen dat ik niet teveel moet doe want ik ben ZWANGER. Kreeftje: succes bij de gyn. En wat heerlijk over 2 weken al de pretecho. Ik nog 2 weken tot de 20 weken echo. En dan weer 5 weken tot de pretecho. Loessie: ook al bijna aan de beurt met de echo! Spannend! Zet je hier neer wat het is? Verder is mijn buikje flink aan het groeien vandaag of morgen weer eens fotootjes maken. En eindelijk is het hier lekker weer. Nu ga ik wachten tot me ouders en zusje thuiskomen van italie. Ze rijden al vanaf gister. Nog een uur.. Groetjes xx dreams