December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Zo meiden nou alles was weer fantastisch daar binnen met de beebs, ze waren druk in de weer en volop aan het bewegen de hartjes hebben we ook weer gehoord helemaal GEWELDIG! lig daar dan echt met kippenvel Onze hummeltjes.... :D
    De plopjes die ik voel zijn idd de beebs ben erg benieuwd wanneer ik het duidelijker ga voelen vindt het allemaal nu al mooi!

Nu tellen we af naar de pret echo nog even 2 weekjes wachten :)
    Na de pretecho hebben we ook al gauw de 20 wkn echo dus dat wordt weer aftellen ben echt zooo benieuwd wat we gaan krijgen....

@miep

Fijn he dat je kast dan lekker opgeruimd is, het s ook niet verkeerd eens goed een opruiming te houden ;)

@juffie

Alles goed gegaan bij de gyn? en mooi buikje hoor :D

@dreams

Voor je het weet ben jij ook aan de beurt met pretecho en 20 wkn echo de weken vliegen echt om vindt ik :rolleyes:

2. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    hallo als iemand gerda mischien een kaartje wil sturen ,,
    stuur dan even een pb dan stuur ik jullie het adres
    in een pb terug

groetjes marijan

3. Lisette

Lisette Niet meer actief

Wat een weer buiten zeg, bbrr...

Vanochtend bloed geprikt, voor het ijzergehalte. Ben altijd blij dat weer te hebben gehad. Heb nu wel een flinke blauwe plek.

Marijan: ik heb je net een pb'tje gestuurd.

Nelly. ik vindt voorbeeld 2 erg mooi voor een bedanktkaartje.

4. Djaminah

Djaminah Actief lid

23 mei 2007
    276
    1
    18
    @Nelly: ik stem ook voor 1!

Nou, na al die harde buiken werd ik vannacht ook nog eens wakker van de buikpijn :( echt constant van die gemene steken in de onderbuik. Kon er gewoon niet meer van slapen. Heb me vandaag maar ziek gemeld. Gelukkig nog maar 4 nachtjes slapen tot de 20-wk echo.

5. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Hier ben ik weer na een klote weekend.

Ik was bijna opgenomen geweest in het ziekenhuis. Afgelopen donderdagavond kreeg ik voor de tweede keer die dag hele erge buikpijn. Ik heb echt heel erg zitte janken van de pijn.
    De VK kwam en deed een inwendig onderzoek. Ik gilde het toen nog meer uit van de pijn en de vk dacht dat het met mijn baarmoeder te maken had.
    Ik moest meteen naar het ziekenhuis en ik kon er wel op rekenen dat ik zou moeten blijven dus ik moets mijn spulln meenemen.

In het ziekenhuis hebben ze allerlei onderzoeken gedaan zoals urine en bloedtest.
    Omdat ik zo'n pijn had was k natuurlijk als de dood dat er iets met de kleine was, maar wat me wel sterk hield is dat ik de kleine tussen de pijn door wel bleef voelen ook het hartje hadden we nog gehoord.
    Voor de zekerheid toch een echo gemaakt, maar ook daar bleek alles in orde te zijn. Ik was natuurlijk opgelucht.
    Ze dachten aan een beginnende blindedarm ontsteking, maar aan mijn bloed was niets te zien.

Ze wilde me eigenlijk houden, maar ze zeiden ook dat als ik liever naar huis wilde dat ze dat ook begrepen. Ik moest me de volgende dag wel weer melden.
    Ik heb er dus voor gekozen om naar huis te gaan omdat ik nu wist dat ik me niet direct zorgen hoefde te maken om de kleine. Ik mocht twee paracetamol nemen tegen de pijn en de volgende dag om 9 uur wilde hij me weer zien.
    Die nacht heb ik gelukkig niet zoveel pijn meer gehad en ook de volgende morgen ging het goed.

De gynecoloog heeft nog wat nagekeken en gevoeld en later bleek dat mijn darmen verstopt zitten. Die verstopping zorgt voor de hevige pijn.

Ik zit nu dus aan de vezels en gelukkig is de pijn nu een stuk minder. Ik voel het nog wel, maar gelukkg niet meer zo erg.

Ik ben die donderdagavond echt heel bang geweest. Ik was zelfs even bang voor weeen, want het kwam en ging weer.

Sorry ik moest mijn verhaal even kwijt.

Groetjes Sam

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    He gat Sam...het zouden heel erg goed je darmen kunnen zijn. Ik heb avn het weekend ook helse pijn gehad in mijn zij (gelukkig met de Angelsounds meteen mijn Pukje kunnen horen) en dat was echt van mijn darmen (waar ik dus later achterkwam op de wc...)
    Veel sterkte meid. Hoop dat de pijn zakt en wegblijft!

7. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    Nelly, ik stem voor 2, vind foto's van het bruidspaar altijd het leukste ;)

sam, wat kunnen darmen dan voor een opschudding zorgen zeg. meid toch, wat een schrik. gelukkig gaat het nu beter en was het iets relatief makkelijk op te lossen. hoop dat je er nu snel helemaal vanaf bent!

8. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Nou zeg Sam da's zeker schrikken! gelukkig voel je je al iets beter, ook lekker pruimpjes eten dan he ;)

Juffie mooie buik hoor! Hoe ging het bij de VK?

Claartje, weet niet zeker of ik er misschien overheen heb gelezen maar was het gelukt met het huis?

Miep & Miep, ik ken het de zakken met kleding :oops: Alleen ben ik het in fases weg aan het doen (te emotioneel anders, haha geintje) maar ik moet het nog 1 keer uitzoeken en opnieuw ordenen en dan is m'n kastje weer netjes. Trouwens niets weggooien hoor, goede doelen zijn er erg blij mee, ik heb veel meegegeven naar Polen.

Nelly, had je al een beetje gemist hier! ik vind 1 erg leuk (vooral die met jullie drie'tjes erbij) en 2 vind ik ook mooi en 3 eigenlijk ook mooi.....aaaargh je hebt niets aan mij, besluitenloosheid! :rolleyes:

Djaminah, super vervelend voor je wijffie, misschien je buikje ook lekker warm houden? Kruikje?

Lisette, nix aan he dat bloedprikken!

Loopy, lekkere weer is in aantocht hoor ;)

Kreeftje, fijn dat alles goed was met je hummeltjes! Ik heb ook over 2 weekjes m'n pretecho op 7 aug, heel misschien moet ik het alleen verplaatsen want ik wil zo graag dat m'n ouders erbij zijn, maar m'n papa moet waarschijnlijk op die dag geopereert worden :(

Kuzzy Es

9. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @lisette

Lang leve het bloedprikken NOT :confused:

@djaminah

Vervelend dat je pijn in je buik hebt gehad ik heb er savonds ook veel last van en daarbij spelen mijn darmen ook erg mee.

@sam

wat een verhaal zeg, gelukkig liep het allemaal goed af en waren het je darmen, al kan dat voor helse pijnen zorgen AUW :cry:
    Fijn dat het met je beeb goed gaat, nu maar goed aan de vezels meid hopelijk helpt het je allemaal een beetje

@essebes

Wat minder dat je de pretecho waarschijnlijk moet verschuiven MAAR je zult er dubbel en dwars van genieten. Het lijkt mij zo leuk allemaal we zijn de dagen al aan het aftellen ;)
    Je zult er vast van gaan genieten ik heb er ook erg zin in ben ook erg benieuwd wat we gaan krijgen.....SPANNEND

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ sam

Hmz ik kan je de hand schudden.

Wij zijn zaterdag avond met spoed naar het ziekenhuis gegaan.
    Had al 2 dagen mega buikpijn maar vond het niet nodig om te bellen.
    Tot ik zaterdag avond ook roze slijm begon te verliezen.
    Kleine maakte het prima en mam's werd ook helemaal na gekeken.
    Was ook niks bij mij te vinden.
    De pijn komt van groei stuip en roze waarschijnlijk van naar de wc gaan.

11. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    @ sam
    bah wat vervelend zeg. Ik heb dat ook gehad maar moest gewoon naar de huisarts. En ook aan de vezels vooral bruinbrood. Had ook iets aan mn darmen vervelend zeg!
    Ben je trouwens nieuw hier? Ik kan je naam even niet herinneren :role:

Verder hier heel erg last van m'n rug en hoofdpijn maar ik wil geen paracetamol innemen.
    En morgen even langs alle woningverenigingen gaan om ze de kop gek te maken duurt nu wel erg lang.

Groetjes dreams

12. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Kreeftje..wat fijn dat alles goed is met de beebs!
    En al lekker snel de pretecho!

Marijan..ik heb je ook gepbt!

Lissette …ik heb nooit hoeven prikken verder als de 1e keer..

Djaminah..vervelend hoor die buikpijn!

Sam…wat ontzettend naar meid, maar gelukkig viel het allemaal nog mee!

Essebes…gelukkig ben ik niet de enige met zo’n klerenkast.. :)

Moon…ook al naar het ziekenhuis geweest..maar gelukkig ook niks mis!

Ik ben vanmiddag even wezen winkelen..heb nog een shirt gekocht
    en anticonceptietenten.... :)

13. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Moon wijffie toch...gelukkig is t okee! Hoe kan dat dan van het plassen komen?

Kreeftje, ik heb even in m'n glazen bolletje gekeken en jij krijgt een jongen en een meid! ;)

Ik ga morgen maar even nog een plasje bij de dokter brengen, is nog niet helemaal toppie daar beneden (niet helemaal toppie= zwaar kl#te).
    Ook naar de VK om half tien, erg benieuwd hoeveel kilo'tjes er nu bij zitten, okee gokken allemaal meiden A=7 kilo, B=8 kilo, C=10 kilo. Hihihi...laatste keer waren het er 5, spannend!
    Sinds ik m'n kindje gevoeld heb kan ik er geen genoeg van krijgen om haar te voelen, maar het is zo rustig daar! Lui dametje hoor ;)

XX

14. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Hihi, nee hoor Miep & Miep, enne eind oktober laat ik een inbouwkast op zolder maken (net na de dakkapel) en die wordt zo lekker GROOOOOOOOOOT :D

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ik ga voor A essebes..... :)
    en wat vervelend dat het nog niet helemaal toppie down under is..
    hopelijk snel weer over!
    Enne goeie beslissing hoor met zo'n grote kast..
    wij hebben ook nog een inbouwkast...das ook erg prettig.. ;)

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hallo meiden,

Daar ben ik ook weer. Moest enorm veel bij lezen, en heb niet alles onthouden. Toch nog wat reakties.

Juffie, wel lekker dat je even weg bent geweest en leuke kleertjes hebt gekocht voor jullie meid!

Johanna en Miep eindelijk hebben jullie ook bijna de echo! Spannend.

Ik wil echt alleen mijn eigen vent bij de bevalling hebben en van mij mag hij gewoon naast me staan en me vasthouden en natuurlijk wel kijken als de kleine man eruit komt.

Ik ben denk ik drie kilo aangekomen in totaal, dus valt wel mee…

Ayse, mijn placenta ligt ook voor en daardoor voel ik ons ventje maar heel weinig en onduidelijk. Ik voel hem ook alleen wanneer ik zit en rustig ben. Nog nooit liggend gevoelt. En ook nog niet gehad dat ik een trapje tegen mijn hand ofzo voelde. Maar ik ben al heel blij dat ik hem af en toe voel.

In mijn etos doos zat alleen een pak zwitsal doekjes en een bewaardoos en een mini baby gel. Geen moedermelkbewaardoos hoor….

Gerda, wat een mooie wagen meid! Fijn dat jullie hulp krijgen met de babykamer. Tuurlijk is het jammer dat je zelf niets kan en mag doen, maar wel fijn dat iedereen mee denkt en helpt. Lief dat je nichtje weer even een up-date gedaan heeft.

Peetje, fijn dat alles goed was met jullie meid. En ook al een lekker eigenwijsje, lief he!

Sam en Moon, wat vervelend al die pijnen, maar gelukkig niets aan de hand en alles goed met de kleintjes!

Johana, ik heb je niet gezien op de Zwarte cross hoor…inderdaad wel veel buikjes, dus wie weet…En wat een modderbende. Heb de hele tijd mijn paraplu als wandelstok gebruikt. Ik wilde echt niet vallen! Heb je nog een kippenhok voorbij zien rijden? Daar zat mijn vent in. En hij ging ook op een brommer als Elvis over de baan.
    Mijn vriend heeft ook een zelfde shirtje gekocht voor de kleine jongen. Alleen dan met gele letters en staat er alleen Metallica op. Vond ‘ie ook helemaal leuk!

Mijn VK belde vandaag nog op en vroeg of wij woensdag voor een extra echo wilden komen. JAAA natuurlijk willen we dat. Ze moet heel veel goede foto’s hebben van 1 kindje, dus ze probeert dit nu bij een paar mensen voor elkaar te krijgen. Hopelijk laat onze kleine jongen zich van zijn goede kant zien en werkt hij goed mee.

Liefs olga

17. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Wat leuk olga..dat je lekker weer heen mag voor een echo!leuk! :D

18. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    Essebes, lief dat je er aan gedacht hebt! wij hebben net vanmiddag groen licht gekregen van de bank! zat nog wel een randvoorwaarde aan vast, maar die konden we vandaag alsnog voldoen. (ik leg morgen het hele verhaal wel even uit ;))
    durf het pas te geloven als we de offerte ondertekend hebben en daarna de sleuteloverdracht gaan krijgen, maar het lijkt er toch echt op dat we gaan verhuizen ieieieieieieieieieie :)
    nu ben ik alleen snel weer weg, sorry meiden dat ik jullie berichtjes niet even gelezen en beantwoord heb, morgen bin ich wieder da!
    we krijgen nu visite, dus even gezellig doen hoort erbij!
    Fijne avond!

19. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @essebes

Die voorspelling hebben al meerdere bij me gedaan ze gaan dan tot nu toe voor jongen en meid :D Ben zooooooooo benieuwd nu.
    Kunnen we de tijd niet gewoon vooruit zetten ;) ;)

@claartje

Spannend joh toch verhuizen hoop dat het dan allemaal voor de bevalling kan.

@olga

was idd een flinke modderboel daar heb het op tv gezien was wel erg lachuhhh hoor :D
    Heb geen dikke buikies gezien trouwens je had je ff moeten kenmerken dan konden we je misschien op de tv spotten ;)

20. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Claartje...wat spannend meid!
    Leuk hoor!
    Dan zijn jullie nog lekker druk! ;)

Deel Deze Pagina