Loopy, DAt kan heel goed aan de weegschaal liggen, bij de vlos ben ik ook 2 kilo zwaarder. In elke weegschaal kan verschil zitten. Maar als je gewoon normaal blijft eten, dus niet gaat lijnen, kan enkele kilotjes geen kwaad want je lichaam verbruikt nu natuurlijk ook een stuk meer. In het begin ben ik ook 5 kilo afgevallen en sinds vorige week begin ik pas bij te komen, maar tot nu toe ben ik nog altijd lichter dan voordat ik zwanger werd en de vlos zei tegen me dat het geen kwaad kon. Maar het moet natuurlijk geen gigantisch verschil gaan worden.
Miep: hihi ja echt een lieverd is het ! zal er een foto van maken en straks even nieuwe buikfoto's erop.. heerlijk die groei! Ben zo op en top blij hihi ben wel al 8 kilo aangekomen voor de zwangerschap woog ik 54 en nu al 62
Hallo iedereen! Blijven de buikjes overal even mooi groeien?! Geweldig hé, kijk constant in de spiegel en kan niet geloven dat 't zo snel gaat. Al 5 maanden op weg! Mijn buik groeit echt naar voren, en het is meer m'n onderbuik dat zo bolt. Dus als ik op m'n rug lig zie je het bij m'n onderbuik zo uitsteken alleen En bij jullie? Maar soms wel last van nare steken in m'n zij en onderbuik, bandenpijn zegt de VK. Poeh, er moet toch wat gebeuren voor zo'n kleintje Vorige week 20 wkn. echo gehad, was zo bijzonder, alleen weten we niet wat het wordt. Dat was ook onze bedoeling om het een verassing te houden, maar begin wel ontzettend nieuwsgierig te worden! En hagelslag is ook al op! Even naar de winkel rennen, heb er zo'n zin in!
Dreams..ja fotoooo! Leuk toch dat je al een mooi buikje krijgt!super hoor! Zeema..tja het gaat best snel hè! wat fijn dat alles goed was met de echo! en zo blijft het wel een verassing hè wat het wordt..spannend!
Weer lekker veel geschreven zeg @ dreams: leuk zeg....enne foto hier nog alles prima....heb vandaag al lekker veel in huis gedaan, de afwas, de was opgevouwen en ingeruimd, was opgehangen, huisje opgeruimd, partytent weer opgezet en bbq pakket gehaald..want we gaan straks lekker bbq Verder straks als mijn dochtertje in bed ligt nog ff stofzuigen en dweilen en dan ben ikke klaar! Gisteravond was onze beeb weer lekker actief, mijn buik kwam heel duidelijk omhoog en papa heeft het ook kunnen voelen
Goede morgen(bijna middag) Ik lees dat er dames zijn die last van hun darmen hebben die niet goed op gang komen. Van de verloskundige in het ziekenhuis heb ik een heel lijstje met producten die goed zijn voor de stoelgang. Zal hem zo even over typen,misschien hebben jullie er iets aan.
Miep & Miep je gaat door voor de koelkast! Antwoord A is helemaal goed, ben toevallig ook echt 8 kilo totaal aangekomen, lijkt zo veel maar volgens de VK volkomen normaal, jij ook 8 kilo Dreams, grappig! Ik ben op een"'niet teveel fruit dieet'' gezet, het doet me gewoon zeer...ben nml echt fruitverslaafd, maar ik mag nu maar 3 stuks per dag ivm het suiker wat erin zit, boeboe... Voor de rest zag alles er goed uit. Ik heb niets meer van Juffie gehoord sinds ze bij de VK is geweest. En Maria heb je nog een update van Caruli? Ik hoop dat ze al lekker thuis is. Net eindelijk m'n schattige Noppies trui'tje, broekje , mutsje & bijbehorende sokjes gekocht, zo schattig! (ik zal eerdaags foto'tjes neerzetten hoor, misschien doe ik het zo even..) Kelly, whahahahahah, (zo herkenbaar ook ) maar nu lach ik even smakelijk over jou! Iloon, lekker zeg bbq, ik kom ooooooooooooooooooooook! Kuzzy Es
Trouwens ook nog even heel verdrietig nieuws... Ik las net even bij de Novembermama's, het gaat daar heel slecht met een kindje in de buik van haar mama Linda...ze heeft een ernstige hartafwijking en er moet een heel groot wonder gebeuren wil ze het overleven volgens de doktoren. Zullen we even met z'n alle een kaarsje branden en onze duimen flink laten draaien? Kus Es
Iloon...bbqse !lekker hoor! vlindertje..altijd handig zo'n lijstje! Essebes..applaus voor mezelf.. 8 kilo lijkt mij ook heel normaal hoor.. je komt geloof ik gemiddeld 14 kilo aan in een zwangerschap.. das natuurlijk per persoon wel verschillend.. jammer dat je iets minder fruit mag.. ik eet ook best veel fruit..vanmorgen nog 4 nectarines opgegeten.. en sinaasappels geperst... straks een banaantje..en dan nog kiwi's.. Fijn dat alles er goed uit zag! Ik ben heel benieuwd naar je noppies setje! lijkt het op dat van mij?..zo lief spul hè! en wat vreselijk zeg van Linda...ik ga ook flink duimen dat alles goed komt!
Zkrs en na een miskraam ben je al mega onzeker. Maar goed alles was goed en moeten er gewoon vertrouwen in hebben toch? Ook al is het soms best moeilijk. @ miep Sja maar durf nooit zo goed vaak te bellen haha. Dan denk ik dat ze denken daar komt ze weer @ es Jakkie wat erg! Ja laten we maar kaarsje brengen en hard duimen. Heb nieuwe buik foto in m'n album
zo spannend morgen dames die 20 weken echo krijgen heel veel succes. Met mij gaat gelukkig alles goed ik voel me goed alleen slapen word minder en last vanme rug. Het word zwaar opwerk. Ik werk met verstandelijke gehandicapten.
Moontje...daar moet je niet mee zitten hoor! Je moet echt gewoon bellen als je je niet goed voelt hoor! Enne wat een mooie buik!super! Ayse,..dankje.. enne dat is zekers zwaar werk wat je doet..misschien andere werkzaamheden..of kan dat wat moeilijker? Ik ga nog even werken..tot vanavond...waarschijnlijk.
Meiden sorry heb het even vlug allemaal doorgelezen, zal later wel even reageren oke? Mijn energie is vandaag 0,0% Zal hier vandaag dus wel weer een relax dagje worden heb heel erg last van mijn bekken kan bij tijden amper lopen AUW AUW....hoop dat het wel gaat afzakken Verder voel ik veel plopjes en gerommel in mijn buik denk dat de beebs zich wel goed vermaken. En nog een paar daagjes dan lekker het kamertje ophalen WOEHOEEEE
johanna en miep en miep hoe laat moeten jullie morgen voor de 20 weken echo gerda moet om 10:00 uur groetjes marijan
goedemiddag dames! visite gisteren was gezellig, een vriendin die ook zwanger is! allemaal overeenkomsten vergelijken dus haha dat huis is aan de ene kant fantastisch, aan de andere kant een verschrikking. het ging als volgt: we hadden het huis bekeken, bod uitgebracht volgens onze norm en deze is geaccepteerd. hypotheek in werking gezet. die werd echter afgewezen, omdat ik een bkr notering had. wist niet wat me overkwam! dus ik bij 't bkr gegevens opvragen, helemaal schoon (heb namelijk nog niet eens een lening en ik kan ook niet rood staan op mijn rekening), op één na. blijkt dat er in 2001 een nota bij de wehkamp niet betaald is, waar ik niks van wist. heb nooit een herinnering gehad, heb zelfs daarna nog weer besteld! sterker nog, mijn positiekleding komt voor een gedeelte zelfs van de wehkamp. maar dacht je dat het lukte om deze rekening te betalen?! niet dus! kreeg geen bedrag los, geen rekening nummer of hoe ik anders moest betalen, ik moest maar wachten op de acceptgiro. dat is inmiddels 2 maanden geleden en nog niks gehoord, we bellen dagelijks met die lui! gisteren was voor gerben de maat vol (was de deadline voor onze financiering voor het huis) en hij heeft geeist dat er gegevens zouden komen. We hebben nu eindelijk met spoed toch het bedrag kunnen betalen, bewijs naar de bank gestuurd en nu zijn ze akkoord met de hypotheek (we hebben verder namelijk helemaal geen rare betaal historie of zo). ik ben ook zo boos nu op de wehkamp. dat ik een rekening nog moet betalen, dat is mijn fout, maar ze hebben nooit een herinnering gestuurd, het incasso bureau en ook de gerechtsdeurwaarder hebben nooit van zich laten horen en ik kan de gegevens nu niet eens inzien, omdat ze niet mee willen werken. zelfs betalen lukte vrijwel niet (raar hoor, wíl je betalen, kán het niet, rare insteek voor een incasso bureau ) we hebben inmiddels onze rechtsbijstand erbij gehaald en die zegt ook dat zij verzaakt hebben en dat we waarschijnlijk de rente geheel terug mogen vorderen. zij zijn namelijk verplicht jou te berichten voordat ze rente in rekening mogen brengen. pfffffff.......... het waren twee stress volle maanden hoor! al die tijd wisten we niet of het wel door zou gaan, om zoiets relatief knulligs (het was ook nog zo'n dom klein bedrag). en dan moet je mensen uitleggen waarom. iedereen had z'n mening klaar natuurlijk! we geloven nog steeds niet echt dat het nu echt gaat gebeuren, pas als de handtekeningen gezet zijn geloven we er in op zich zijn we heel blij met ons nieuwe huis, maar we zijn er ook even helemaal zat van haha maar goed, we mogen nu gaan shoppen voor onze nieuwe babykamer! eindelijk maar toch kunnen we beginnen!
@claartje Vreselijk he? dat gedonder dan denk je dat alles goed geregeld is...wij hadden ook wat tegenslagen bij de hypotheek ook niet onze schuld je wordt daar niet bepaald vrolijk van BAKKES. Maar nu maar lekker shoppen meid geniet er van!
Claartje: hopelijk eind goed al goed! Miep Miep en Gerda suces morgen met de 20 weken echo! (ik dus overmorgen, brrr, spannend)