December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    @Essebes: hey ja toevallig! Ook al 8 kilo bijgekomen. Het gemiddelde is 12 kg he. Oh ik maak me nu al zorgen. Als ik maar niet TE dik word

Nou, mijn foto-album is ge-update maar in het echt lijkt mn buik dikker je ziet het niet echt goed. Maar wl leuk.

Groetjess xx

2. Bowie

Bowie Actief lid

15 jun 2007
    438
    0
    0
    Hoi allemaal,

ik lees regelmatig met jullie mee hoor, maar heb niet altijd tijd om steeds te reageren.
    Nu zie ik Claartje d'r verhaal en moet ik die van mij ook ff aan jullie kwijt:
    Ik ben namelijk op van de stress! :confused: :confused: :confused:
    We hebben vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was ons pas gekochte huis weer te koop gezet om weer terug te gaan naar mijn geboortedorp waar ook mijn moeder woont die straks op de kleine gaat passen als ik weer ga werken (mijn vriend heeft helaas beide ouders verloren). We hebben een belachelijk hoge vraagprijs neergezet met het idee van: kijken of er een gek langs komt die het er voor wil geven. En die gek die kwam dus vorige week! Hup zo de vraagprijs op tafel, geen gezeur verder, maar wel uiterlijk november oplevering. Tja, daar konden we geen nee tegen zeggen. Maar nu: als een gek op zoek naar een huis in mijn oude dorp wat echt hel blijkt te zijn. Het is een erg gewilde plaats waar de huizen niet voor het oprapen liggen en daarbij zijn we gisteren nog maar even naar de bank geweest en nu schijnen we niet op zomaar elk willekeurig huis een hypotheek te kunnen krijgen ivm het enorme verschil van executiewaarde en vraagprijs in mijn dorp (ondanks hoog inkomen van mij en mijn vriend! Ga je ervanuit: ach we verdienen toch genoeg, heb je dat weer!). Ik zal het niet veel technischer maken dan dit, wil jullie niet vervelen, maar om een lang verhaal kort te maken: IK BEN IN PANIEK! Wat als ik niet op tijd een huis vind? Wat als we wel een huis vinden maar nog heel veel moeten doen en de boel niet op tijd afkrijgen. Ons kinderkamertje zou half augustus afgeleverd worden, heb ik ook maar afgebeld.
    Ik baal echt meiden, heb er slapeloze nachten van, loop hysterisch op internet te zoeken naar een woning, naar vloeren, keukens (ivm mogelijke nieuwbouw) etc.
    Daarbij nog mijn zeer drukke fulltime baan waar ineens de een na de ander van mijn afdeling zijn ontslag indient vanwege onvrede over het management, pffffffff, ben gewoon op! Sorry hoor voor mijn geklaag hoor. Elke keer als ik het even niet meer zie zitten en de neiging heb tot klagen dan moet ik aan Juffie, Caruli en Gerda denken en dan denk ik: schaam je en ophouden met zeuren! Maar ik probeer me al zo groot te houden maar ik voel gewoon dat ik in paniek begin te raken.....
    Sorry meiden, voor mijn lange bericht. Maar jullie kunnen altijd zo heerlijk je hart luchten bij elkaar dus ik dacht, ik ga het ook doen.

xx

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ claartje

Wat een gedoe zeg.
    En dat om 1 rekening!

@ bowie

Hmz ik zou ook helemaal in de stress zitten hoor.
    Is er niet een tijdelijk huur huis voor als jullie nog niks gevonden hebben?

4. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik moet om half 10 :D

5. Bowie

Bowie Actief lid

15 jun 2007
    438
    0
    0
    Moon, ja dat zouden we kunnen doen wat natuurlijk geen fijne oplossing is maar buiten dat betaal je in de plaats waar ik naartoe wil verhuizen rustig 1500 euro huur per maand. En dat vind ik dan zo vreselijk zonde. Tuurlijk, als het echt niet anders kan dan moet dat maar, ik ga niet achter een boom bevallen ofzo hahaha. Maarja, ik hoop natuurlijk op een goede afloop. Heb morgenavond weer een bezichting voor een nieuwbouw appartement. Maar daar moeten we dus nog wel veel in doen (keuken plaatsen, vloeren etc).

6. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @bowie

Dan is dat huren idd wel duur :confused:
    Hoop echt voor jullie een goede afloop (zal zeker goed komen) en dat je strax lekker in een nieuw stekkie kunt gaan bevallenen genieten van je beeb.
    Bah wat een ellende soms :( :(

@johanna en miep

morgen echo SPannend hoor! laten jullie het wel snel weten?

@moon

wil jij by the way het geslacht weten?
    Jij hebt over 2 weken ook een 20 wkn echo zie ik wel.
    ik heb de dag ervoor de pretecho :D

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja wij willen het geslacht weten als het te zien is.
    Anders dan blijft het een kadootje ;)

8. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Nou ben erg benieuwd wat de beeb voor jullie in petto heeft..hahaha..
    :D

9. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Haj meiden vandaag naar madurodam geweest
    was hier zulk lekker weer :)..
    echt naar me zin gehad,.
    vanavond ga ik even na lezen en reageren :)

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ bowie

Jeetje dat is duur zeg!
    Hoop dat er snel een mooi huisje op jullie pad komt.

@ kreeftje

Hihi ja me 2.
    Ik denk zelf dat we er niet achter komen haha

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Kreeftje..lekker rustig dagje gehad vandaag?

Gerda..MarijanÂ…wij moeten morgen om kwart voor elf bij baby in beeld zijn..
    Dus Gerda is eerderÂ…spannend hoor!
    En johanna ookÂ…ik ben laatsteÂ…

ClaartjeÂ…wat vervelend meid!
    Zo is mijn zus al eens met haar toenmalige vriend terug van vakantie gekomen
    En kwamen niet door de douane heen..omdat haar vriend nog een boete uit had staan..
    Dan voel je je ook crimineel hoor!

Dreams..mooi buikje!
    En wat een lief rompertje!

BowieÂ…wat balen meid dat je niks kan vinden!
    Maar het komt vast wel goed hoor!
    En anders misschien eerst een huurhuis in de buurt maar dan ander plaatsje..

Lindy..leuk hoor gezellige dag gehad!

12. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @moon

Jullie beeb zit vast vol verassingen ;)

@lindy

Fijn dat je dagje geslaagd was! vanaaf maar lekker uitusten.

@miep

Ja hoor een lekker rustig dagje gehad HEERLIJK niet veel gedaan :D
    Moet ook even energie sparen voor het weekend dan gaan we de kamer inrichten dus daar heb ik wel zin in.
    Heb alleen erg last van mijn bekken hoop niet dat het door gaat
    zetten :rolleyes:

:idea: P.s heb wat leuke oude fotootjes in mijn album gezet van mijn broertje en zusje als baby en van mezelf in de jongere jaartjes ;)

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Claartje, wat geweldig dat alles toch nog goed lijkt te komen met het nieuwe huisje!
    Is het nu echt officieel?

Miep en Johana, het is al bijna woensdag! Veel plezier meiden. Ik mag dus morgen ook nog een keer en hoop dat het nog steeds een jochie is...ben er nu zo aan gewend.

Kelly, wat een situatie zeg...maar goed dat je er op tijd achter kwam.

Loopy, heb je een lekker dagje gehad en nog leuke spulletjes geshopt?

Liefs olga

14. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    kreeftje..verstandig hoor..lekker rustig aandoen!
    wat vervelend dat je last hebt van je bekken!hopelijk snel weer over!
    en superleuk hoor lekker je kamertje inrichten! ;)

olga..jij ook veel plezier bij de echo morgen!
    enne hopelijk is het nog steeds een jochie dan hè.. :)

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dreams, wat leuk dat je ouders kadootjes hadden mee genomen. Die van mij komen straks ook vast met iets terug.

Ik lees dat veel meiden hun kindje voelen als ze liggen, maar dan voel ik het juist echt niet. Alleen nog maar als ik zit. Gisteren precies onder de hand van mijn vriend alleen kon hij het echt niet voelen nog. Placenta ligt er nog voor, dus hoop dat hij gauw wat harder gaat trappelen...

Wat erg voor november mama Linda. Dan ben je al zo ver en blijkt er iets mis te zijn. Ik hoop dat de kleine het redden gaat.

Ayse, ik werk ook met gehandicapten; alleen dan kinderen. Volgens mij hebben we hier veel meiden uit de zorg en heel veel in het onderwijs.

Liefs Olga

16. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Miep aah wat spannend smorgens meteen al oh ik ben benieuwd hoe alles verloopt
    veel plezier en "succes"
    en voor olga hetzelfde, en johana moest geloof ik ook he?
    ik moet nog 14 daagjes aftellen

xx

17. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    dreams dankjewel hoor!
    vind het ook superspannend..
    Sta nu ook in het kamertje..wat voor kleur zou het worden.. :)
    ik hoop maar dat ze het kunnen zien.. ;)

en volgens mij heb ik vanmiddag iets gevoeld..maar of het ook zo is..
    ik denk het wel..ik lag even op bed..en toen voelde ik iets..

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Claartje, wat een gedoe om een stomme rekening zeg! Kan me voorstellen dat daar veel frustratie en stress van komt. Wanneer is nu de overdracht, dan vieren we hier een feestje!

Bowie, jij ook al in zo'n ongemakkelijke situatie. Die hormonen zitten je dan echt in de weg! Kan me je paniek trouwens wel voorsetllen hoor...zou zelf ook willen weten dat het allemaal op tijd goed gaat komen. Helaas kun je daar niets over zeggen. Je mag hier natuurllijk altijd even je twijfels uiten en je hart luchten hoor. Hoop dat jullie snel iets passends gaan vinden.

Gerda, jij ook veel plezier morgen met de echo. Lekker naar je kleintje loeren. Willen jullie weten of het een jochie of meissie is?

Moon, wat staat jou buikje mooi en een puntje vooruit!

Me2, jullie willen het geslacht juist niet weten toch? Veel plezier donderdag!

Liefs olga

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik ga trouwens volgende week dinsdag al voor de 1e keer naar zwangerschapsgym. Vroeg he!
    De volgende cursus zou voor mij net iets te laat zijn; die eindigt namelijk half december en dan kan het maar zo zijn dat ik hem niet eens af kan maken omdat de kleine er al is.

Deze cursus loopt tot begin november, want er vallen tussendoor nog drie weken uit i.v.m. vakantie van degene die het geeft. Ik mag daarna dan eventueel nog een paar lesjes meedoen bij die andere.

Ben benieuwd wat ik er van ga vinden. Wie van jullie begint ook al binnenkort?

Olga

20. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Oh das al best snel!
    Wat leuk!
    ben benieuwd wat je ervan vindt!
    Ik ga niet naar cursus..is niks voor mij.. :)

Deel Deze Pagina