Laten we met zijn allen maar heeeeel veel kaarsjes branden als teken dat we in gedachten bij hun zijn..
Pff echt helemaal verschrikkelijk had het echt niet verwacht toen ik vlak voor de update nog wat had gepost Die lange weg eindigt nu zo WAT ONEERLIJK!
Hai Meides, Ik wilde even bij gaan lezen, reageren en nog een stukje typen over van alles en nog wat, maar ik lees dus als eerste dat het verkeerd is gegaan met Caruli, ontzettend erg zeg! Ik moet eerlijk bekennen dat ik hier even allemaal niet tegen kan hoor, wordt er echt hee; erg down van, Loopy, Caruli...zo zielig voor die lieve meiden.... Getsie wat oneerlijk allemaal! XXx
dat is het inderdaad...zo oneerlijk! na de positieve update had ik echt goede hoop.... in en in triest.... die kaars brand ik mee een hele grote....vlammen maar.... beide dames en natuurlijk familie wens ik heel erg veel sterkte.....
Meiden, Kwam kijken in de hoop op goed nieuws, maar helaas.... Caruli en haar zoontje zijn zo sterk geweest en hebben zo gevochten, maar ik denk dat haar lichaam het gewoon niet meer aan kon... Het is echt verschrikkelijk en heb zo met ze te doen, snik... Liefs Olga
Kreeftje, jullie kamertje is echt super geworden! Miep, volgens mij is de aerosleep in de winkel 65 euro... Sorry, ik kan me gewoon even niet concentreren op verdere reakties... Olga
Wat een verschrikkelijk nieuws van carulli Ons duimen heeft niet mogen helpen Ik vind het zo erg .en zo oneerlijk Claartje..bedankt! Enne wat fijn dat het goed ging met de hondjes samen! Olga..nou dan heb je wel een koopje toch met die aerosleep! Dat scheelt alweer mooi! Moet vandaag werken..de hele dag Vreselijk met die warmte Ik houd ook vreselijk veel vocht vast.. Mijn vriend noemt mijn voeten nu al olifantenpoten Tja hoe verzint ie het..
Hoi Hoi Hier weer eens een berichtje van mij! Het gaat hier zijn gangetje weer, nog wel wat pijn aan het litteken van de operatie, en zeker omdat mijn buikkie goed door gaat groeien. En het jeukt, maar daar smeren we goed tegen, overal staat geloof ik wel in huis een bodylotion. De beeb voel ik ook regelmatig spartelen door de dag heen.wat een fantastisch gevoel is! Vanmiddag de 2 e poging voor de 20 weken echo, vorige week, was de echoscopiste er niet helaas hadden ze ons vergeten te verzetten. Dus weer heel spannend vandaag, en benieuwd of we gaan weten wat ons kleintje wordt. Als ze het kunnen zien natuurlijk. Groetjes dieneke
wat een afschuwelijk nieuws van caruli ik brand ook een kaarsje voor je meid heel heel veel sterkte en loopy ik wens je vandaag heel veel kracht en sterkte toe... zag nog een heel gaaf kinderkamertje van kreeftje verder ben ik er ff niet met mijn gedachten bij wat een impact kan zo`n nieuws op je hebben ha
oh niet ook nog caruli... ik hoopte zo op een wonder voor haar. waar hebben we het aan verdiend. ik ben zo verdrietig... lieve meiden, vergeet niet om blij en dankbaar te zijn dat het met jullie wel goed gaat hoor! jullie kindjes hebben jullie heel hard nodig dus vergeet dat niet.
Hoi allemaal Internet ligt er thuis uit dus kan nu eindelijk op mijn werk bijlezen en wat een vreselijk nieuws allemaal. Loopy, ik heb de vlindertuin nog niet gelezen, ga ik zo doen, maar uit de verhalen kan ik opmaken dat het slecht nieuws is wat de verloskundige je kwam vertellen. Ik ben zo intens vedrietig voor je! Lief dat je aan ons denkt dat we blij moeten blijven, dat zijn we ook best, maar ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat we toch allemaal verbonden met elkaar zijn en zoveel met elkaar delen dat dit wat er nu bij jou gebeurd gewoon ons allemaal raakt. Loopy, ik wilde dat ik iets voor je kon doen. Het enige wat ik kan doen is aan je denken.... Caruli.... ik was er al bang voor. Het hele weekend heb ik voor haar gehoopt maar ik was zo bang dat ik maandag ochtend de computer aan zou zetten en slecht nieuws zou lezen.... Dit is echt teveel slecht nieuws in één week....
is het bij jullie ook zo dat bij het lezen van de berichtjes de tranen in je ogen springen? zoveel narigheid en slecht nieuws
mamainspe...fijn dat het goed gaat.. en veel plezier bij de echo vanmiddag! loopy...tuurlijk zijn we heel dankbaar dat het tot zover goed gaat.. maar het doet wel heel wat met je .... zo samen lief en leed delen..en dan zoiets..... ik vind het echt vreselijk.....heel veel sterkte hoor!
2 meiden hier die een kindje verliezen! Ik wens jullie allebei heel veel sterkte en meer kan ik niet zeggen want alles wat ik nu ga zeggen is overbodig! De intense pijn zal niet verzacht worden maar hoop dat het in de loop van de tijd wat minder wordt. Ik denk aan jullie! Dikke KNUF!