Oow ja daar ben ik ook verzot op jammie jammie vanaaf maar ff voor de tv lekker een bakje chips hahaha....
http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=26734 de echo van vorige week, wie het geslacht ziet mag het zeggen
http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=26735 sorry nieuwe link van de echo... eh wat raadt jij dat snel hihi
Lente fee ik d8 ook een jongentje hihi leuk hoor gefeliciteerd .. en mijn naam i snie tzo apart haha echt een naam die je vaak hoord
Hai Meides! Zozo wat zitten we lekker over chipies te kletsen, ik zou bijna naar de voorraadkast lopen 8) Lentefee, gezellig dat je weer meekletst, we vroegen ons al een beetje af waar je was gebleven. Miep & miep, jij had ook al zo'n last van dikke voeten? zo pfff gister leek ik wel maat 50 te hebben zo opgezet (&pijnlijk ) waren ze. Nou had ik wel onwijs veel gelopen (lees me het rambam gerent) op m'n werk met die tropische luchten, gelukkig is het nu iets minder warm. M'n kinderkamertje is binnen gekomen, moet alleen nog in elkaar, als het goed is gaan m'n papa & broer dat doen, maar m'n vader moet morgen eerst geopereert worden, niets ernstigs gelukkig. Morgen ook m'n pretecho, ole ole ole! Ben benieuwd hoe het met Loopy is gegaan vandaag, ik ga even kijken of ze iets heeft getypt. Xx Es
@lentefee Gefeliciteerd met je knulletje wat leuk de jongens komen nu ook in opstand Gelukkig hoef ik nu niet zo heel lang meer te wachten het kriebelt nu al zo lang.......nog 8 dagen.
Lentefee dat lijkt mij toch ook een jongetje . Essebes tja dikke voeten..praat me er niet van..vreselijk Hopelijk wordt het weer snel iets minder .voor jou helemaal hè! Wat fijn dat je kamertje binnen is! Gelukkig niks ernstigs met je paps.. Enne wat dat senior member betreft..ik heb geen idee..
kreeftje...nog 8 dagen..dat is nog af te tellen hè! Essebes morgen lekker pretecho..leuk! Enne ik ....mag gelukkig volgende week donderdag nog een keertje..
..wow..kreeftje...jij bent dubbelseniormember enne het duurt zekers lang hoor.. ik ben gelukkig vorige week al geweest.. dan is het echt aftellen..
Ik dacht dat dus in eerste instantie ook, maar er zijn wel meer meiden over de 500 maar dan staat het er niet bij, hmmmmmzzzz...o wacht volgens mij staat er dan eigen tekst! Dat zal het zijn!
Jep dat klopt, ik heb er ook een eigen tekst bij gezet dta kun je in je profiel wijzigen. Is 6mnd niet bij 25 weken? :-k