kreeftje...nouja oud...is toch niet oud.... je schrijft gewoon teveel.. essebes..ik heb geen idee... 40 weken is 9 maand en een week..
Hoi meiden, Tip voor de warme dagen..de gehele dag in een geairconditioneerde ziekenhuis verblijven, Bleh.... kippevel stond op mijn benen... Niet voor mezelf maar voor mijn mannetje, heeft waarschijnlijk galstenen en errug veel last. Kreeftje wat een gaaf kamertje is het geworden, mooie babykamer heb je ! Ik weet niet zo wie het over aparte namen heeft gehad, maar die van mij komt in heel nederland 2 x voor, en de andere is een nicht van mij. Bij de geboorteaangifte staat zelf een zeer opmerkelijke naam bij... Maar zelf vindt ik het helemaal niks en wordt dan ook altijd verbasterd. Ben erg verdrietig over het nieuws van caruli en loopy. Ben benieuwd hoe het met loopy vanmiddag is gegaan... blijf er in gedachten mee bezig en wie het voorstelde ik ben ook kaarsjes aan het branden, om aan ze te denken.
Wat gaan jullie vandaag eten? Ik heb al vanalles in de koelkast staan om zo een heerlijke warme maaltijd van te maken, maar nu lees ik in de lounge iets over pannekoeken, oef dat wil ik ook!
lisette..beterschap met je mannetje.. en toevallig jij ook al een aparte naam!leuk! Essebes...wij gaan nu pizza eten...is ook wel lekker hoor...
@lisette dankje voor je complimentje moet zeggen dat we ook erg trots zijn, ben er vandaag al een paar x naar binnen gelopen Beterschap met je mannetje. @essebes Wij hebben net gegeten en wat denk je ik zag ook een pak pannekoekmix staan jammie jammie, dat wordt dus deze week nog lekker smullen
Wij gaan woensdag denk ik naar het pannenkoekenhuis hier in de stad.... mmmmmmlekker pannenkoekje ham kaas..of zo...mmmm
hoi dames alles goed met jullie, hier gaat het erg warm en nog veel pijn ,maar ik probeer wat meer te lopen kleine stukjes,,want mijn benen gaan zo pijn doen ,,en mijn heupen,,dus ik moet wel . ik heb vandaag met veel moeite extra kraam hulp kunnen regelen,,normaal heb je 44 uur ( waar je recht op hebt ) ik heb nu meer hulp nodig maar dat was moeilijk te vinden, ik had het voor 16 weken moeten regelen maar toen wist ik dat nog niet! verder loop ik erg achter met bij houden van al jullie reactie. maar ik doe mijn best om alles te lezen zal alleen langer duren( omdat ik gewoon eigelijk helemaal niet mag lezen of tv kijken of achter de pc,,maar ik moet af en toe gewoon even een blik op het forum richten. verder vind ik het wel heel erg voor caruli,,en loopy. en 28 augustus heb ik een pret echo,, iedereen die deze week de echo krijgt veel plezier. ps ik mis het vele babbelen wel met jullie groetjes Gerda
Om nog heel even op de 6de mnd terug te komen, ik kijk nu naar de plaatjes onder m'n profiel (de babyticker), en zie dat er 9 vakjes staan met plaatjes van baby,'s, is het niet zo dat waar het beebje zit dat je dan ook in die maand bent? xx P.s heb m'n plannetje aangepast en ga lekker pannenkoeken bakken zo, mjammie....
Hallo allemaal, Lentefee, alweer een jochie...Je andere twee kinderen zijn toch ook jongens? Leuk hoor! Gezellig dat je er weer bent trouwens. Na de trouwerij ben je amper meer geweest denk ik. (ehh, dat was jij toch...?) Ik voel me hier tussen jullie allemaal ook erg op mijn gemakje. We vertellen elkaar zo veel en soms zo intiem. Het lijkt soms echt of ik jullie ken. Toch heb ik van de week woorden met mijn vriend gehad. Hij vind dat ik wel erg veel achter de computer zit en hier klets. We hebben er gewoon ruzie over gemaakt en dat is natuurlijk niet goed. Ik zal dus misschien niet meer zo lang per keer aanwezig zijn of iets minder uitgebreid reageren, maar ik ga hier echt niet weg hoor meiden! liefs olga
Ben benieuwd naar Loopy, mijn naam is een standaard naam, niet Sanneke, haha. het lijkt erop dat de fietseigenaar gevonden is. vanavond weten we meer. vind het wel spannend, maar als ie gevonden is, hoeven we waarschijnlijk niet zelf te betalen. pfffffffffffffffffff ik heb lekker aardappeltjes gehad met kipfilet en boontjes. jammie. Ik kan alleen wel door blijven vreten... hebben jullie daar ook last van? lisette, beterschap met je man! ik voel me ook helemaal verslaafd aan het forum. elkaar es ontmoeten lijkt me best gezellig. Bij de calculator kun je invullen wanneer je utigerekend bent en dan zegt ie precies hoeveel dagen enz. en maanden je zwanger bent: Data en nummers: Er zijn nog 136 dagen tot je bevaldatum op 20 december, 2007.. Je bent 144 dagen zwanger. Je bent 4.8 maanden zwanger. Je bent in je vijfde zwangerschapsmaand. (huh?) Je 1e trimester: 15 maart, 2007 t/m 13 juni, 2007. (0 - 12 weken) Je 2e trimester: 14 juni, 2007 t/m 26 september, 2007. (13 - 27 weken) Je 3e trimester: 27 september, 2007 t/m 20 december, 2007. (28 - 40 weken ben benieuwd wat voor member ik ben volgens mij zit ik rond de 300 berichtjes. k zal zo es kijken greetz
zo meiden ik ga strax een douche nemen en lekekr op de bank kom morgen wel weer....ben kapot en zo ook mijn rug Doei doei tot morgen (oant moarn )
Hey Gerda, Goed van je hoor dat je al een beetje aan het lopen bent, zal zeker wel pijnlijk zijn ja. Wat een ongeluk hebben de December mama's toch allemaal he! Ik besef me zeker dat ik mezelf heel gelukkig mag prijzen hoor! Nog 22dagen en dan mag je naar je Pretecho, leuk hoor, ik ben morgen aan de beurt, jipee! Miep & Miep, ja in een pannekoekenhuis smaken ze zeker het aller aller best! Kreeftje, grappig zeg, we gaan/zijn allemaal aan de pannekoeken hihi, ik ga nu trouwens even bij je album spieken, volgens mij las ik iets over je kamertje... Lisette, wat zielig voor je mannetje, een vriend van mij heeft dat ook een keer gehad, erg pijnlijk! Xx
gerda..fijn dat je extra zorg hebt kunnen regelen! enne zekers niet te lang achter de pc hoor! je moet goed voor jezelf zorgen! en lekker hoor 28augustus de pretecho! essebes..lijkt me wel hoor met die plaatjes! enne..eet smakelijk..... olga..jammer dat je ruzie met je vriend hebt gehad.. maar wel lekker blijven komen hoor!
een jongetje voor lentefee, leuk zeg! aparte naam , heb ik niet het is gewoon maartje gerda wat leuk weer wat van je te horen, is toch altijd fijn om goed nieuws te lezen, hopelijk lukt het met de kraamzorg... verder dikke voeten en chips van dikke voeten heb ik nog geen last ( gelukkig) maar zin in chips wel zo erg dat ik vanmiddag hamkaas chippies heb gpakt uit de kelder
k ben nog maar op de 240, valt een beetje tegen... zal toch wat vaker posten... hahaha kreeftje, geniet ervan op de bank! essebes, volgens mij ben je dan in die maand. ik sta in het 5e vakje en dat is in de 5e maand. olga, balen dat je woorden had met je vriend. hopelijk kan ie er wel een beetje begrip voor opbrengen dat het gewoon heel fijn is om als vrouw zulke dingen met 'lotgenoten' te delen. gerda, fijn om weer wat betere berichten van je te horen! groetjes sanneke
Geniet van je pannekoeken Essebes! Gerda, wie weet kun je over een tijdje weer volop zelf meekletsen. Zeker als we straks allemaal met verlof gaan; dan wordt het hier een gezellige bende denk ik. Fijn dat het toch gelukt is met extra kraamzorg zeg! Hoeveel extra is dat dan? Kreeftje en Miep, succes met de dikke voetjes meiden! Vanavond in een bak met koud water? Liefs Olga