Te laat Olga, het zit al en m'n buikje haha! maar het was maar een heel klein handje hoor 8) Maartje, ik heb ook al een poosje positiekleding hoor en kan er ook geen geheim meer van maken dat ik in verwachting ben! Ben benieuwd Sanneke naar je foto, ik wil bloemen wel voorschieten hoor, doen we een hele mooie grote bos voor Loopy & Caruli, vind het wel een goed idee, kunnen we toch iets doen, ookal is het maar heel klein...Enn 4 x plassen sannke? Pfff Beginneling! Haha 8) Over de namen zijn we het half eens, we hebben er twee, moeilijk hoor om te kiezen... xx
Meiden iedereen groeit anders met de buik zo vertelde me verloskundige het. want ik ging in het begin heel hard en nu gaat het wat langzamer. het is wel te zien maar nog niet dat je echt zegt van zooo zij heeft een buik.. komt nog wel denk
maartjeh..ja..fotooooooo enne ik kan zowat op commando plassen..tja nu nog dan hè.. voordat ik ga slapen ga ik 2 keer plassen.. en smorgens als ik eruit kom meteen... tja dat gaat nu nog..
ik hoef er gelukkig ook nog niet uit `s nachts maar het scheelt wel we hebben een toilet boven dus ik hoef niet heel de tijd op en neer straks gewoon kamer uit en de volgende in
Essebes..ik doe mee hoor met een bossie bloemen.. enne heb je geen handje voor mij meegenomen? Lindy..gaat straks vast nog hard genoeg met onze buikjes... dan zit het allemaal in deweg...dat heb ik nu al soms.. juffie..gezellig kom erbij!
Mijn ventje moet ook nog thuiskomen Juffie, ik wacht met smart op hem dan kan ik lekker eten! (uhhh en ik ben uiteraard blij om hem weer te zien ) Hoe gaat het met je Juffie?
lekker de mc flurry hihi och arme juffie ik las toen straks je zit nu nog 3 weken in de stress DAAR was ik vergeten op te reageren! Is voor jou ook niet gemakkelijk. Klets gezellig mee, misschien gaat de tijd dan wat sneller voor je. Knuffel!
Nou Miep & Miep toch? Ik heb je al twee handjes chipies toegeworpen hoor....zit je die nou op te peuzelen zonder dat je het zelf in de gaten hebt? Ja zullen we dat doen met die bloemen? Voor Caruli & Loopy, wie wil er mee doen? Ik schiet het wel voor, en als het bezorgt is kunnen degene die willen ook wat storten. Xx
oja...sorry..ik merk het de chips is al op..essebes.. nou maar een mc flurry dan... ik doe ook mee met de bloemen.. hoe gaan we dat doen..? heb je de adressen? enne doen we allemaal mee met een vast bedrag?
Essebes: ik wil ook graag meedoen met de bloemen! Namen zijn we helemaal uit! Positiekleding draag ik sinds een week of 4, daarvoor was het echt niet nodig! Wat heb ik een zin in een ijsje van McDonalds en pannenkoeken............(ik ben dus kennelijk niet de enige....)