Met mij gaat het wel dames. Is niks te vergelijken met Loopy en Caruli! Alleen ik zit wel in de stress en er is geen verbetering behalve dat ik nu 1 keer in de week hoef te melden bij de gyn. ipv om de dag! Mijn meisje is nu heeeeeeel actief bezig aan het voetballen in mn buik en daar schrik ik elke keer van. Je ziet echt af en toe van die bobbels en hobbels! Ieuwwwwwwww zo eng iets wat tekeer gaat in je buik! Helaas passen mn spijkerbroeken mij niet meer! helpppppppppp dames ik zoek nieuwe kleding en vind zwangerschapskleding heel lelijk (sorry). @ Es, zijn die spijkerbroeken van Noppies van mooi? @ Dames, Ik ben nu 5 kilo aangekomen in 23 weken! Is dat veel?
Kunnen we daar even een lijstje van maken, wie er mee willen doen met een mooie bos? Want het is wel leuk als ik alle namen kan laten vermelden, goed idee Maartje ik pb m'n rekeningnr wel als ik weet hoeveel er mee willen doen en wat het dus gaat kosten, ik heb alleen nog geen thuisadres van Caruli? Xx
oo dat heerlijk dat ze zo beweegt juffie ik merk nog niets( ga het morgen toch maar ff navragen) volgens mij is 5 kilo niet veel hoor
juffie..wat fijn dat je meisje lekker aan het voetballen is! en wat de noppies betreft..ik heb het ook..en vind het echt wel mooie spijkerbroeken.. heb ook een rok van mamalicious.. essebes..lijstje dat is wel een idee! en het adres van carulli heb ik ook niet..maar misschien iemand anders?
Juffie, ik vind dat ze van Noppies echt hele leuke hippe kleding hebben hoor, ik denk dat je daar wel in zal slagen. En Miep & miep schaam je, allemaal lekkere plaatjes hier posten terwijl je net pizza op hebt hihihi... Wie kan er een lijstje opzetten? Net zoals de bevallinglijst? Makkelijk voor het overzicht denk ik? Of een priveberichtje naar mij? XX
@ Miep, Zijn die spijkerbroeken gewoon bij Prenatal te halen? @ Ess, ik doe zeker mee! @Maartje, mijn meisje is zeker ondeugend en lekker eigenwijs als dr mammie. Maare als ze nu al zo hard schopt, wat moet het dan worden straks over 10 weken?
..ik dacht ik ga iedereen even lekker zitten maken... en inclusief mezelf natuurlijk.... de pizza heb ik maar een kwart van gehad...en kon toen al niet meer op... zonde hè.. heb gelukkig een vriend die wel wat lust en 2 joekels van honden... oh sorry..maartjeh......
juffie..bij prenatal verkopen ze het volgens mij ook.. ik heb het bij een positiemodezaak in zwolle gekocht.. Essebes..lijstje.. ik ben niet zo goed in lijstjes maken.. maar zoiets: Bloemenlijst; Essebes Maartjeh Miep en Miep en dan alleen dit stukje kopieren en dan je eigen naam erbij zetten?
idd, samen met mij in ieder geval. wij zijn ook best 'lang' bezig geweest: van januari 2006 tot ik dus zwanger werd eind maart 2007. maar verbazingwekkend dat je dan zo snel vergeet hoeveel traantjes je gehuild hebt omdat je weeeeeeeeeeeer ongi was. maartjeh, maak je niet druk over je buik. bij mij is het pas nu dat ie opeens naar voren springt! en het meeste is volgens mij nog steeds door mn darmen. en elke buik is weer anders hoor. namen zijn bij ons ook bijna klaar. meisjes naam ligt nog in de week, jongensnaam weten we al vanaf dat we verkering hebben. (op ons 15e) ik pis mn hele zwangerschap al s nachts. mn record is 5x. ik slaap meestal direct weer, in ieder geval als het nog donker is. heb net een poos aan de telefoon gezeten, ben benieuwd hoeveel er weer bijgekletst is. over 4 minuten gaat mn man met de belgische politie bellen.. spannund. groetjes
Ja da's denk wel een goeie Miep & miep, dus iedereen die mee wil doen graag dat lijstje gebruiken, en je bent niet gemeen hoor miepje! M'n vriendje komt net thuis, ik ga even lekker eten nu, tot zo meides! Xx