Wat zijn jullie gemeen om zo over eten te praten. Ik heb net m'n avondmaal achter m'n kiezen, maar krijg nu alweer zin in ijs, chips, chocola, enz......
sanneke..spannend hoor met die fiets! Essebes...eet smakelijk ! enne dankjewel hoor.. Malaika...tja het is ook allemaal zo lekker hè.... Maartjeh..hormone..wat zijn dat..
uhmm tja dat zijn die dingetjes die er zo nu en dan voor zorgen dat je dingen doet en zegt die je anders nooit zou doen/zeggen hahahah
Oh kijk nou snap ik het! Ik heb net ter informatie een heerlijke magnum opgegeten.. een witte met aardbeienvulling!mmmmm
aaaaaa hellllllllppppppppppp die had ik vorige week ook gekocht maar min vriend heeft gister de laatste opgegeten
Nu is het fijn maar hoop niet dat ze me straks de EHBO-post inschopt met gebroken ribben Hoest met jou?
Mijn man wilde heel graag jongen om mee te voetballen! heeft ie nu een meisje dat straks bij ADO Den Haag wilt spelen!
ja lekker zijn die hè met aardbeienvulling.. heb er vanmiddag ook al eentje op... en er ligt er nog eentje in de vriezer...mmmm juffie..dat wordt vast geen ballerina dan...
@ Miep, Nee helaas geen ballet terwijl dat JUIST zooooooo schattig is voor een meisje! Eigenlijk moet ze het onderwijs in en niet achter de 'ballen'gaan aanhollen....wat me straks te wachten staat...pffff.... @ Maartje, weet jij al wat je krijgt?
Maartjeh...vang....komt ie hoor... juffie..ach ja voetbal is toch ook leuk.. het is toch maar afwachten waarvan ze houden hè...