oja..heeft die ook een winkel dan? dat wist ik niet.. heb de link gekregen van een vriendin van me zus.. ik ga er ook vast nog wel eens wat bestellen...
ja ben er alleen nog nooit binnen gelopen maar is denk ik wel de moeite waar voor een bezoekje straks denk ik
@ Miep, jah de luiertas heb ik van mijn allerliefste mama gehad en toen kwam een zwangere vriendin langs en vond ze deze heel leuk omdat ze een jochie krijgt en ik krijg een ROZE van dr. Gelukkig is mn ma ermee akkoord gegaan anders had ik het niet gedaan!
THNX meid, maar ik denk dat ik zo wel genoeg heb! Mijn man doet mij eens wat als ik nog meer met ROZE thuis kom!
hmmm de babykamer staat inelkaar...nu nog even aankleden en dan volgen de foto's. ik heb een hele roze badset van bebejou besteld en voor de rest qua kleding is bijna alles roze. vrijdag heb ik mijn 20 weken echo. ik ben blij dat ik 2 weken geleden een pretecho heb gehad en dat er geen gekke dingen te zien waren...brrr die verhalen van caruli en loopy knaagt toch wel. de kinderwagen ga ik over 2 weken bestellen ...een musty in de kleur coffee.
juffie... ... is toch ook geweldig al dat roze... ik heb die van mij al gewaarschuwd..dat als het een meid is.. alles roze wordt..... vooral oiliy en zo...geweldig he..om te kwijlen maartjeh..ik doe me best....
wij hebben de rode bad set van bebejou(?) ben er echt super blij mee was toen een aanbieding het lijktme wel heel leuk om voor kleertjes te shoppen
french...dat worden foto's hoor! leuk zeg! enne ook al roze..geweldig toch! Die roze badset is ook geweldig zeg! wij hebben maar gewoon vast een witte besteld... en zekers naar hoor die verhalen...je trekt het je toch aan hè.. De kinderwagen is hier ook nog niet besteld.. maar heb al navraag gedaan hier in de winkel.. op de stokke zit niet zo lange levertijd..dus het kan nog makkelijk.. mutsy ook een mooie wagen!
Oh ja dames over 1,5 week heb ik een pretecho 3/4D en krijg een CDrom met 50 3Dfoto's, een dvd mete en half uur, een paar foto's zwart/wit ook 3D, een fotoalbum en een knuffel en dat voor E115 bij baby's world in Den Haag! Ik heb tot nu toen 22 echo's gehad en heb een een keer een dvd gekregen. En wat zijn de echo's van het ziekenhuis zo onduidelijk en zo lelijk! Mijn kind lijkt wel een alien.
ik lees wel veel roze hier vanaaf hebben jullie nog speciaal ergens op gelet bij kinderwagens? gaaf juffie wel al een hoop echo`s gehad zeg
Ik ben gek op oilily maar het is wel duur zeg! Ik heb maar één setje besteld en ga mn zusjes vragen of ze meer willen halen! Wat gaaf dat je de stokke gaat halen. Wilde ik in het begin ook (groene kleur) en zat heel erg te twijfelen tussen die en bugaboo. Werd mij in prenatal de bugaboo juist aangeraden....
maartjeh..leuk een rode badset! enne roze is mijn favo kleur...erg hè... Juffie..wat leuk dat je al snel een pretecho krijgt! ik moet 21 september voor een pretecho.. dit krijg ik.. 3D-4D pakket 110,- Echoconsult (20 min. 2D en 15 min. 3D en 4D) 3 zwart/wit foto's (2D) 3 kleurenfoto's (3D) Geslachtsbepaling (indien gewenst) Fotomapje DVD/Videoregistratie met geluid en dan nu voor de prijs van 80 euro..koopje toch.. oilily is ook schandalig duur.. maar op oliewood is het ook goedkoper.... dus ook nog leuk om straks op te kijken! De stokke..is vanaf het begin onze wagen ... lekker apart.. We zaten te twijfelen tussen de urban jungle of de stokke.. Hier bij ons in de babyzaak zei die man dat we de keus uit de 2 beste wagens gingen maken..
zo jullie hebben lekker bijgekletst. Nou ik heb geen blaasonsteking gelukkig ik moet rustig aan doen met werk. Ik wil ook wel meedoen met bloemmetje. Ik voel nu mein klein meisje ik merk door bubeleln in me buik hoop dat niet mijn darmen zijn
Bloemenlijst 1 Essebes 2 Maartjeh 3 Miep en Miep 4 Jufffie 5 Malaika 6 Kelly 7 bipat 8 Dreams 9 johana79 10 sanneke 11 Misskeita 12 Ayse _________________
oo gelukkig dat je geen blaasontsteking hebt ik weet eigenlijk niet wat mijn pretecho kost heb een afspraak gemaakt maar verder eigenlijk niet op de prijs gelet hoeveel mensen mogen er eigenlijk mee naar de pretecho? naar de 20weken echo maar 1