December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    hier nog zo een.

2. Niet meer actief

had ik ook hoor!

3. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    oo gelukkig sanneke en lentefee

daarna kunnen de dameshier dan van onze shopaankopen genieten

4. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ja, ik ook wel hoor, maar toch. Bij een vriendin van mij gaat het ook moeizaam en dingen die zij beschrijft kan ik me levendig voorstellen.
    Mijn man maakte zich niet zo zorgen gelukkig, die is heel nuchter en had nog wel goede hoop, dat stelde mij ook wel weer enigszins gerust.

5. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    zo kon het niet laten nog even bij mijn vriendinnen te kijken....maar moest gelijk al 12 pagina's lezen nou ben er even vluchtig doorheen gegaan.

@juffie

Leuke maxicosi zeg wat schattig!

@essebes

Heb de foto's in mijn album hoor moest ze nog kleiner maken dus je kunt ze nu gaan bekijken ;)

Uhm ff weer denken want ik ben het eigenlijk vergeten :oops:
    Ging in ieder geval over veel eten en french had het over veel roze ben erg benieuwd naar foto's hoor.....
    Heb nog wat over pretecho's voorbij zien komen: wij gaan het volgende week dinsdag doen het kost ons voor een pakket 75 euries heb er wel zin in vindt het ook spannend :rolleyes:

Nou meiden sorry maar ben het echt even kwijt nu.....oja in ieder geval las ik iets over bloemen zet mij ook maar op het lijstje wat een goed idee!!!!! :thumup:

6. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Bloemenlijst

1 Essebes
    2 Maartjeh
    3 Miep en Miep
    4 Jufffie
    5 Malaika
    6 Kelly
    7 Bipat
    8 Dreams
    9 Johana79
    10 Sanneke
    11 Misskeita
    12 Lindy
    13 Ayse
    14 Me2
    15 Olga
    16 Kreeftje

VOlgens mij halen we de 500 pagina's niet hoor, vandaag, maar dan morgen.
    Bankhangers/ bedliggers en iedereen: weltrusten, ik ga ook maar es kappen.
    groetjes sanneke

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis

8. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Een vraagje: Als jullie s'avonds trek hebben wat nemen jullie dan? het lukt me niet altijd iets gezonds te nemen hoor :oops: :oops:

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik heb nu iets met rode bietjes :)

10. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Dat ligt eraan hoelaat het is op de avond....is het al laat dan g aik gewoon naar bed.

Soms lukt het me een appel te nemen maar nu moet ik me ook heel erg inhouden om mijn man niet te bellen ....voor als hij dadelijk naar huis komt om me een hamburger mee te nemen.

en meestal heb ik zit in hele zoete dingen. Maar ik kan me dan nog wel beperken tot fruit

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Mamabeer, dat ga je toch nu niet meer klaarmaken he!

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Kelly, wat super dat jullie zo gesponsord worden!

Wij hebben ook wel het een en ander gekregen hoor.

De vriend van mijn schoonzusje werkt bij een drukkerij en heeft aangeboden de kaartjes voor ons te regelen. Die krijgen we dus van hun. Nu maar eens druk op zoek gaan naar een leuk kaartje, of zelf een ontwerpen. Hij had al wel twee boeken meegenomen om wat ideetjes op te doen. Wij zijn wel kieskeurig heb ik al gemerkt. Gelukkig wel aardig dezelfde smaak.

Ga nu ook lekker slapen,

Liefs Olga

13. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    oooow dan eet ik niet iets verkeerd dus, ik pak meetsal wel een stuk fruit maar soms is het ook wel een bakje nootjes of chips manlief doet dan ook gezellig mee ;)
    Maar moet wel zeggen dat ik chips nog maar 1x in de week neem hoogstens 2x in de week best knap van mezelf
    Ben momenteel fruit verslaafd en vindt een crakcertje ook wel lekker voor de trek.

Was even wat onzeker sorry :oops:
    Denk er soms teveel bij na wil gewoon dat de beebs wel voldoende binnen krijgen natuurlijk.......

Hier strax ook het bedje in...weltrusten meiden tot morgen.[​IMG]

14. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Hai Meides!

Wat leuk dat er zoveel met een bloemetje mee willen doen, ik wacht nog even af zodat iedereen die mee wilt doen nog op tijd kan reageren.

Juffie, ik heb dat pakkie van Noppies voor een meid, zal proberen zo een foto te maken en hem in m'n album te doen.

Kreeftje, ik ben zo ontzettend fruit verslaafd maar mag helaas nu nog maar 3 stuks per dag, snik..

Olga wat lief zeg van die kaartjes! Dat scheelt een hoop geld.

Heb trouwens echt last van maagzuur zeg *burp*.
    M'n mannetje heeft net het kamertje naar boven getilt (zit nog in de dozen) kwam uit 1 doos flink wat zaagsel ed, o,o geen goed teken...

Xx

15. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Erg leuk je kamertje Kreeftje!

16. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Ik word zo onzeker van wat ik nou wel of niet kan drinken.
    Alles wat ik lekker vind moet met mate maar met dit weer wil ik niet met mate drinken maar mety liters

Zo vind ik cola en icetea heerlijk maar met de tea-ine en cafeine mag dat weer niet en dan nog maar te zwijgen over de suikers die erin zitten.

Wat drinken jullie eigenlijk

17. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    meestal pak ik fruit `s avonds

ik drink nu veel water en af en toe ranja of een glaasje ice tea

waarom mag je maar 3 stuks essebes?

18. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Net even wat foto'tjes gemaakt maar ik plaats ze een ander keertje, ga nog een paar dingetjes doen en dan maar s proberen op tijd naar bed te gaan.

Sweet dreams meides!

19. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Maartje ik mag maar 3 stuks fruit omdat er zoveel suiker in fruit zit, moet alleen eerlijk bekennen dat ik me hier niet zo goed aan hou hoor, ik vind het zo lekkerrrrrr!

Kelly, ik drink ontzettend veel sap, water, (theine vrije)Thee, siroop, roosvicee, melk, mmmm best veel eigenlijk alleen niet zoveel prik...

Xx

20. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    :oops: :oops: :oops:
    heb net een zak pastrellis helemaal in mn eentje leeggevreten... al dat gepraat over lekkers hier ook...
    Ga morgen maar aan het fruit denk ik... Volgens mij steken we elkaar een beetje aan met de vreterij.
    ik drink veel water en af en toe vruchtensap, maar idd oppassen met de suikers.
    Per dag 1, 2 of max. 3 kopjes koffie/ cola. Niet meer.
    Ga nog ff kijken of er iets op tv is, ik heb vakantie dus heb geen drang om vroeg naar bed te gaan, voel me ook niet moe ofzo en ben een avondmens, dus ik zie het vast nog wel 12 uur worden.
    Weltrusten allemaal en tot morregu

Deel Deze Pagina