hoi ben ik weer even wilde kijken hoe het met loopy was ,,alles is me voor gelezen maar ben de helft al weer kwijt,, ik eet s,avonds niet zoveel weet eigelijk helemaal niet meer waar ik zin in heb,,en lust ook nog niet alles zoals hamburgers,en frikandillen enz lust ik helemaal niet. en olga mijn kraam hulp wort 4 x verdubbeld,en dan wordt het op nieuw bekeken. mag je trouwens gewoon soft ijs hebben volgende keer zal ik meer typen. en kan iemand mij ook op de bloemen lijst zetten ,,ik hoor wel hoe het verder gaat! groetjes gerda
Hey Gerda, Nog even over softijs, volgens mij wordt dit een beetje afgeraden, schijnt ontzettend veel zout in te zitten, raar he en die softijsmachines kunnen een bron voor bacterien zijn, ik neem nu maar lekker een raketje ofzo voor de zekerheid. Nu ga ik echt slapen hoor uhhh nou niet slapen maar in ieder geval verhuizen naar m'n bed en daar nog even zappen... Sanneke jij ook nog veel ''zappplezier'' kuzzy Es
Bloemenlijst 1 Essebes 2 Maartjeh 3 Miep en Miep 4 Jufffie 5 Malaika 6 Kelly 7 Bipat 8 Dreams 9 Johana79 10 Sanneke 11 Misskeita 12 Lindy 13 Ayse 14 Me2 15 Olga 16 Kreeftje 17 Mamabeer 18 Gerda
@olga ik heb een kant en klare pot maar we hebben niks lekkers meer in huis. Hebben we extra gedaan we halen niet meer vaak snoep omdat ik bij me vorige zwangerschap 30 kilo was bijgekomen maar er was wel al na 3mnd toen 20 kil9o af dus denk zelf dat het meer vocht was.
Ik kwam toch maar even kijken, ben vandaag jarig EN precies 20 weken zwanger! Ben wel heel verdrietig voor Loopy en Caruli. Weet nog dat ik haar een kaartje in het zh stuurde met, "gelukkig ben je nu in goede handen". Zo zie je maar weer... niets is vanzelfsprekend. Heb niet zo goed bijgelezen *sorry* maar zijn die bloemen voor bovenstaande meiden? Want dan wil ik ook heel graag meedoen. Slaap lekker allemaal en tot de volgende x, groetjes Djaminah
Bloemenlijst 1 Essebes 2 Maartjeh 3 Miep en Miep 4 Jufffie 5 Malaika 6 Kelly 7 Bipat 8 Dreams 9 Johana79 10 Sanneke 11 Misskeita 12 Lindy 13 Ayse 14 Me2 15 Olga 16 Kreeftje 17 Mamabeer 18 Gerda 19 Djaminah
Ha ha, Maartjeh is bezig met een inhaalslag! Was gisteren vergeten brood uit de vriezer te halen...Eet dus nu maar een liga en even wachetn tot de bammetjes ontdooid zijn. Liefs olga
MorgUUUUUUUUUUUUUUUUUUh! Au mijn buik is zo hard als een steen (harde buik) en doet zeer man! verderben ik nog halfslaperig en moet zo de container buiten zetten.
Ik heb net ingesmeerd en het blijft hard. Ik probeer het altijd weg te masseren. Jemig ik kan nooit uitslapen door harde buiken. Ga zo als ik ben bijgekomen van de lange nacht ff onder de douche staan in de hoop dat het snel wegtrekt.
Doei, gauw wat broodjes semeren en dan naar mijn werk. Vanavond eerste les van zwangerschapsgym, ben benieuwd... Liefs Olga
ik ga zo naar de verloskundige kriebels komen nu wel eenbeetje ben benieuwd... doei doei dames iedereeen veel plezier en succes vandaag
Morguhhhh Pfff kon niet langer in bed liggen zo'n last vam rug en voeten vreselijk Strax maar een bordje pap eten en dan kan de dag weer beginnen.....vanmiddag naar de verloskundige hier in het dorp ze wil graag contact houdeen ze heeft namelijk nog niet eerder een meerling zwangerschap gehad wie weet krijg ik nog wel een echo vanmiddag
heey ladies, Zo ben een poos niet langs geweest, zo druk gehad in en om het huis,maar nu is alles netjes, boven verdieping is bijna af, ik krijg vrijdag door het hele huis nieuwe vloeren (muv woonkamer) En dan is alles af, ik ben blij dat het achter de rug is,wat een gestres en de hormonen helpen ook niet echt mee ik ben vandaag precies op de helft en morgen de 20wk echo! en hoe is het met jullie meiden? last van de warmte? en zijn er al babykamers af?
Kelly..fijn hoor dat jullie zo verwend zijn! Maartjeh..straks lekker shoppen na de echo..donderdag al hè! Enne gister zoveel berichtjes erbij..dat gaat goed hoor! Je moet gewoon vaker komen! Succes bij de vlos straks! Mamabeer..rode bietjes .blerhk..dat kan niet lekker zijn.. Olga wat lief dat jullie de kaartjes krijgen!leuk hoor! Enne een liga is ook wel heel lekker Ik heb net een cakeje op . Enne werkse..en veel plezier met gym vanavond! Essebes..hopelijk zat er niet alleen zaagsel in de dozen Waar blijven je fotooooos Sanneke..waren de pastrellis lekker? Gerda..neem je toch een lekker waterijsje..of een magnum . Ik heb gister wel 4 ijsjes opgepeuzeld Djaminah..gefeliciteerd hoor met je verjaardag!! Juffie..hoop dat je harde buik snel wegtrekt hoor! Kreeftje..oh das ook wel lekker een bordje pap..mmmm met suiker natuurlijk! Enne veel plezier vanmiddag..hopelijk een echo..altijd leuk! Dianne..lekker op de helft! En al bijna klaar in huis..lekker hoor!
Zo..eerst effe gereageerd..... en dan nu....Goedemorgen! vandaag dinsdag..en ik ben lekker vrij.. heb eigenlijk weinig op de planning staan.. tussen de middag eten bij mijn ouders.. en ik moet de vlos even bellen.. dat kan tijdens het telefonisch spreekuur..das om 1 uur..
@dianne Al op de helft JOEHOEEEEE wat betreft de babykamers ja die van ons is klaar ben er zoooo blij mee voor foto's moet je maar ff in mijn album kijken. Fijn dat jullie huis ook bijna klaar is zal vast een fijn gevoel geven. Alvast veel plezier morgen bij de 20 weken echo altijd spannnend. @Miep Bordje pap was lekker hoor dat neem ik elke morgen ik krijg er geen brood doorheen sochtends dus dan doen we het zo maar Ben idd beniuewd vanmiddag of ik een echo zal krijgen het leuke is dat de vlos het zo leuk vindt dat zij eigenlijk altijd wel een echo maakt.... Maar lekker relaxen meid vanmiddag genieten van je vrije dag het wordt gelukkig niet zo warm 8) @djaminah Nog van harte gefeliciteerd meid!!! @juffie Gaat het al wat beter met je buik, wat vervelend zeg.....moet zeggen dat ik momenteel ook een erg gevoelige buik heb dat is niet zo fijn Nou meid maar rustig aan doen dan. @olga WErkse! en een liga koekje is toch ook lekker Veel plezier vanaaf breng je wel verslag uit?