December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Zo dat waren mijn reacties voor jullie even :D .....Heb weer een slechte nacht gehad heb zo'n last van mijn heupen/bekken en rug steeds dat ik gewoon niet goed kan slapen ook lopen wordt me even teveel (ja het gewicht eist wel zijn tol voor mijn voetjes ;) ).
    Het vocht zit er ook nog steeds dus denk dat ik vandaag maar lekker ga relaxen en niet veel ga doen.

2. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    kreeftje...wat naar dat je niet lekker kan slapen..
    want je rust heb je nodig hè..
    en ook nog last van vocht..lastig hè..

ik ga zo even de stad in..moet stofzuigerzakken halen...
    tja is ook belangrijk hè... ;)

3. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Ja begin het nu echt te merken allemaal hoor, heb het er graag voor over dat absoluut maar die pijntjes zijn niet altijd prettig en mijn buik nou die ziet er uit al ben ik al voldragen zo hard groei ik nu :confused: :confused: :confused:
    Mensen in winkels zeggen ook al zooo je bent ook al bijna uitgerekend zeker? Nou nee hoor moet nog tot december :oops: :oops:
    Na de vakantie ga ik ook niet meer op de groep werken ik redt het nu niet meer thuis wordt het werk me al te veel.
    Dus zal mij benieuwen wat ik nog kan doen aan werk denk dat het kantoor wek gaat worden voor zolang ik het allemaal vol hou :rolleyes: :rolleyes:

ZAl deze week nog wel even een buikfoto maken. Eerst nieuwe batterijen voor de camera halen.

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik vraag me af hoe het met Loopy gaat. We hebben nog niets van haar gehoord toch over gisteren?

Kinderkamer zijn we nog niet aan begonnen. hebben wel al ht wiegje en bedje, maar we verhuizen over 6 weken naar het buitenland dus dan gaat de kinderkamer pas worden ingericht! Mijn moeder en schoonmoeder komen dan helpen! (vind het wel lekker rustig dat ik daar dus nog niet over hoef na te denken!).

5. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    goedemorgen meiden.
    heb slecht geslapen ., was weer om 6 uur wakker
    de kleine is erg bewegelijk vandaag.
    morgen de 20 wkn echo,,
    ben wel zenuwachtig hoor hihi,,
    ga zo lekker ff douchen en ff naar de winkels..

tot vanmiddag :)

knuffell

juffie hoop da tje harde buiken snel weg trekken

6. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    Dames! 1 dag niet gelezen, 10 pagina’s er bij haha wat een drukte hier ;)

wat een hitte he? Normaal kan ik tot 40 graden zat aan, maar nu ik zwanger ben, pfff..... nee hoor....

week 26 is een half jaar. Een jaar heeft 52 weken, de helft daarvan is dus 26, in 27 ga je je laatste trimester in dus ;) nog even en we hebben 2/3 gehad!

gerda, wat een gedoe nou weer. Dat mensen zelf ook niet snappen dat je heir niet voor gekozen hebt. Maar ik ben blij dat ej weer een beetje loopt, het gaat volgens mij toch elke dag weer een stukje beter. Hou vol hoor meid, op naar die pretecho, die hebben jullie echt verdiend!

sanneke, goed nieuws! Dat scheelt hopelijk weer in de kosten.

lentefee, een jongen! Osn ‘team’ groeit haha

nou dames, ik ben tot pagina 473 gekomen. Moet nu echt de winkel in haha
    in de pauze lees ik hopelijk de rest bij!

7. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Nu al? Das vlot! ik heb pas net bericht gekregen dat ik me heb aangemeld en dat ik tzt uitgenodigd word. hier begint het in week 27 ongeveer.

lekker geslapen allemaal? ik redelijk, al heb ik wel eens beter geslapen. ik voelde me nog schuldig van die zak pastrellis denk ik. :)

ik ga even verder lezen.
    mzzl

8. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Kreeftje..tja het gaat natuurlijk dubbel zo hard met een tweeling hè..
    Wel fijn dat je straks van de groep af gaat want dat is natuurlijk veel te zwaar!

me2..gaan jullie naar het buitenland verhuizen?
    waar gaan jullie heen dan?
    spannend!

lindy..shopse..enne zekers spannend hoor de 20weken echo!

claartje..hier net zo hoor met de hitte..
    kan er helemaal niet meer tegen..vervelend is dat..
    werkse vandaag hoor!

Ik heb de stofzuigerzakken binnen..
    nu even hier de hondjes uitlaten..
    en dan eten bij mijn ouders...
    tot laters..

9. Bowie

Bowie Actief lid

15 jun 2007
    438
    0
    0

Ik wacht je pbtje af essebes, alvast heel erg bedankt voor het regelen!

10. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    en dan nu even reageren:

Djaminah, gefeli! [​IMG]

Kreeftje, je krijgt een voorkeursbehandeling man! nou ja, jij zal het ook wel zwaarder hebben dan de gemiddelde zwangere dame.

Lindy, zenuwachtig maken helpt helaas niks... ik moet vrijdag, maar probeer er zo weinig mogelijk aan te denken (makkelijker gezegd dn gedaan)

Hier is het niet heet meer trouwens. Ergens anders wel?

Claartje, we moeten nog even afwachten of het idd goed nieuws wordt. donderdag weten we hopelijk meer. t schiet neit op. gelukkig kunnen we nu de auto van vrienden lenen die toch op vakantie zijn. Werk ze vandaag.

Me2, waar ga je heen verhuizen? Wij zijn ook nog niet begonnen met de kk. Eerst moet er nog heeeeeeeeeeeeeeel veel (op)geruimd worden... Ik heb net even gekeken en het laatste berichtje van loopy is idd nog niet over gister, maar een reactie op caruli.

Miep en miep, sterkte hoor, met de stofzuigerzakken. k Moet wel lachen om de dingetjes die we elkaar vertellen. Gaat helemaal nergens over,maar das juist leuk. Geniet van je vrije dag. Ik heb zomervakantie en heb nog 4 weken voor de school weer begint, al ga ik in de laatste week wel weer klas inrichten en planningen maken enz. waarom moet je de vlos bellen? heb ik wat gemist?

juffie, hopelijk is je buik weer zacht.

dianne, lekker dat je huis bijna af is. kan me voorstellen dat je het wel zat bent.

maartjeh, hoe was het bij de vlos?

Nou, dat waren weer veel reacties. Hopelijk heb ik niemand overgeslagen die nu verdrietig is. :cry:

wij gaan zo ff de stad in,
    groetjes sanneke

11. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    dag damess

flink nog doorgekletst gisteravond he, gezellig!
    nou gister had ik een ijs en heb net al chips gegeten :O
    straks even een lading fruit naar binnen werpen

oh al dat gepraat over roze dingetjes :D
    een vriendin van mij komt straks en ik wil even naar de woonboulevard hier
    en liggen ook 2 babywinkels, zien of het me lukt tot na de echo te wachten
    met iets kom ik toch altijd terug haha

verder ben ik veel kwijt ...

12.  
  13. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Miep miep en Sanneke, we verhuizen binnen Europa voor mijn mans baan, maar is toch weer eenheel gedoe. Gelukkig hebben we daar al een mooi huis gevonden. Mijn man is heel lief (en zijn bedrijf :)) want ik hoef helemaal iets te doen (moet zelfs van mijn man uit logeren tijdens de verhuizing) voor de verhuizing, die wordt gedaan door de verhuizers en betaald door mijn man's werk. Ik mag pas komen als de spullen er zijn :). Ondertussen ga ik lekker met mijn moeder en schoonmoeder babyspulletjes kopen en door hun verwend worden :)

14. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Even een berichtje in de pauze...
    Vanochtend hebben we de 20-weken echo gehad en voor zover de echoscopiste kon zien, was alles goed. Beeb ligt mooi op schema. :D
    Wel vreemd. Bij de 12-weken echo was de lengte van de baby 5,7 cm (kruin-stuit) en nu is de doorsnee van het hoofdje alleen al zo'n 5 cm. Het gaat stiekem hard!
    Het geslacht weten we niet, want de baby lag met de voorkant naar mijn rug. We wilden het trouwens ook niet weten. Het is wel jammer dat we nu dus ook geen profielfoto van het gezichtje hebben. :(
    Wel leuk om te zien hoe de baby in mijn buik ligt (hoofdje naar beneden), nu weet ik tenminste of ik gestompt of getrapt word. :) Maar goed, dat is vandaag. Voorlopig heeft hij/zij nog ruimte genoeg, dus dat kan zo veranderen he!

Groetjes,
    Nelly

15. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    Hallo

Zo ik kon vanacht ook niet slapen ik moet zo vaak naar wc pfff.

Het is vandaag wel lekker koel heerlijk heb nu pauze.

Dames succes die echo hebben spannend.

Ik heb zin in morgen dan ben ik lekker vrij heerlijk.

16. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Hier bewolkt weer vandaag, maar wel lekker!
    De slaapkamer weer verder opgeruimd vanmorgen en straks de zolder op om de babyspullen uit te zoeken en het bedje opzetten :) :)
    Word nu langzaam te zien dat er een beeb bijkomt hier in huis...heerlijk!

17. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Ik ben al een paar dagen behoorlijk moe dus nu en dan zeg ik wat tussen door. Ik voel me alsof ik 2 weken lang geslapen heb het lukt me ff niet om op iedereen te reageren op dit moment voel ik me een vrouw van 85 :)

Vandaag om 5 uur naar de verloskundige :D en morgen de echo.
    Wat gaat het worden? :(:

18. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    dames, het spijt me, maar ik heb de laatste pagina's overgeslagen, hou het niet bij haha

las wel iets over bloemen? wat hebebn jullie op touw gezet?

ben blijven steken in pagina 478, heb ik iets gemist? caruli, loopy, juffie of gerda?

19. Lieve meiden een berichtje namens loopy

Ze mist iedereen heel erg.
    Gisteren had ze een echo en daar was op te zien dat er geen schedeldakje aan wezig was en dat het kindje ook een hartafwijking heeft.
    Aanstaande donderdag laat in de ochtend heeft ze een gesprek en dat gesprek zal over de voorbereiding van de bevalling gaan.
    Ze zegt dat ze zich sterk voelt en veel steun van haar moeder krijgt...die ook bij de bevalling aanwezig zal zijn.
    De lieve loopy dacht ook nog aan gerda ,jufffie en caruli deze wil ze sterkte wensen.

Ze is heel bang voor de bevalling en hoe haar kindje eruit zal gaan zien.

20. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Zo damen snet terug van de verloskundige en ja hoor heb weer echo gehad wat was dat GEWELDIG de beebs waren druk met voeten en handen in de weer zo mooi..je ziet dan echt 4 armpjes en 4 beentjes de lucht in gaan is echt een drukte van belang daar binnen.
    Maar de beebs deden het goed Gelukkig :D :D :D

Heb ook een verwijzing naar fysio gekregen mijn bekken wordt minder en het lijkt dan toch beter met fysio te beginnen.

Nou en dan nu op naar 14 augustus ;)

@sanneke

Wel fijn hoor zo'n voorkeursbehandeling..haha...officieel loop ik bij de gyn hoor maar de verlos heeft nog niet een meerling zwangrschap meegemaakt en ze wil graag contact houden vandaar dat ik daar eens in de 4 a 6 weken heen ga, en meestal kom ik er met een echo weg[​IMG]

@loopy

Wat vreselijk allemaal! leef echt met je mee :cry: :cry: :cry:
    Heel veel sterkte wel fijn dat je heel veel steun bij je moeder vindt en weet dat wij er ook voor je zijn neem alle tijd meid.

Foto van de echo's in mijn album :D

Deel Deze Pagina