December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Vlindertje: doe heel veel liefs terug aan Loopy! Ik denk constant aan haar! Ik las onder de vlindertuin dat zij ook een vruchtwater punctie heeft gehad....

2. Lisette

Lisette Niet meer actief

Bloemenlijst

1 Essebes
    2 Maartjeh
    3 Miep en Miep
    4 Jufffie
    5 Malaika
    6 Kelly
    7 Bipat
    8 Dreams
    9 Johana79
    10 Sanneke
    11 Misskeita
    12 Lindy
    13 Ayse
    14 Me2
    15 Olga
    16 Kreeftje
    17 Mamabeer
    18 Gerda
    19 Djaminah
    20 Bowie
    21 Lisette

Ik wacht je pbtje af essebes, alvast heel erg bedankt voor het regelen!

3. Lisette

Lisette Niet meer actief

Meiden ik heb lang niet alles teruggelezen maar las iet over de bloemenlijst.

Ben megamoe en emo... :cry: :cry: mijn mannetje is naar een ochtendje eerste hulp nu uiteindelijk opgenomen in het ziekenhuis. Morgen wordt hij geopereerd aan de galblaas die volzit met galstenen.
    Net nu uitgerekend niemand, maar dan ook niemand thuis is(allemaal op vakantie of andere langdurige dingen). Moet wel zeggen dat het kringetje niet echt groot is.

Kruip eerst mijn bedje maar eens in voor een uurtje slaap en dan weer straks de gang naar het ziekenhuis.

4. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    hai meiden
    heb niet bijgelezen zal jullie gauw de update over mijn afspraak bij de VK geven

verloskundige :
    alles was super
    bloeddruk was helemaal netjes echt super
    baarmoeder kon ze moeilijk vinden
    hartje had ze zo
    dat klonk ook super
    en het was gewoon goed mogelijk dat hij nog heel diep lag
    want ze vond ook dat ik eenbescheiden buikje had
    Maar op de echo donderdag werd alles wel zichtbaar zei ze
    maar er was geen reden om me ongerust te maken
    dus dat scheelt weer gelukkig
    (maar stiekem diep in mijn hart blijven de kriebels voor de 20 weken echo)

5. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Heb ook even buikfoto's geplaatst ;)

@lisette

Rustig aan doen en ga maar even lekker languit je bedje in ;)

@maartjeh

fijn dat alles goed eruit zag nu maar aftellen naar de 20 wkn echo, dat zal vast ook allemaal super zijn.

6. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Hey dames,

Mijn buik is inmiddels wat zachter en de pijn is nu vaag. Gelukkig!
    Morgen moet ik naar de gyn. en krijg te horen wat dit is!

Ik ben vandaag met mn man boodschappen gaan doen en zijn langs prenatal gereden. Daar heb ik de eerste kleertjes gehaald. Een roze pakje, rompertjes, sokjes, mutsje en een pakje van noppies in het oranje.
    Verder heb ik de allerliefste puma's binnen gekregen voor mn kleine meid maat 16. Ze zijn zo klein en zo lief!

Ik heb mijn zwangerschapsdagboek van Anne geddes weer naar boven gehaald en ga lekker erin schrijven. Al die tijd zat ie onderdoken in mn kast en durfe niks erin te schrijven sinds week 13! Nou die staat ook in mn album!

Ik ga ff spieken in de album van Es om te gluren naar dat rozige pakje van noppies want ik kon echt niks vinden in prenatal (manlief helemaal opgelucht).

Oke en nu ga ik de afgelopen pagina's lezen!

7. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    vlindertje doe loopy een knuff namens ons..ik ben in gedachten bij haar...wat zal ze het moeilijk hebben :(

hier ook slecht geslapen het was warm en ik moest steeds naar de wc....

heb een nieuwe buikfoto geplaatst ;)

8. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    vannacht hoefde ik gelukkig maar 1 x naar de wc.

wat vreselijk allemaal he, voor loopy. las net bij de vlindertjes haar berichtje.

maartjeh, gelukkig heb je morgen de echo al, dan hoef je niet lang ongerust te zijn over je buikje.

juffie, is het geen blaasontsteking?

ik zit aan het fruit. toch beter dan pastrellis en minstens zo lekker!

groetjes sanneke

9. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

@ sanneke,

Nee het is ZEKER geen blaasontsteking. De pijn istoch anders!

10. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    @kreeftje: Mooi kamertje hebben jullie:D En een mooi buikje!

Enne wat is dat met de bloemen?

11. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    hmmmmmmmmmmmm dan weet ik het ook niet meer... altijd al geweten dat ik niet zo 'n goede dokter ben, [​IMG]

nou, heel veel sterkte dan maar en hopelijk is het gauw minder.
    ik had vorige week maandag de hele dag pijn in mn onderbuik. geen kramp ofzo, maar wel hard en pijnlijk, vooral als ik te ver voorover zat. Ik heb maar heel veel gedronken, ook zure sinaasappelsap en de volgende dag was het gelukkig over. ik denk dat het bij mij mn blaas was, want ik had ook kleine rare plasjes. (maar goed, aangezien ik dus niet zo'n goede dokter ben, kan het ook best wat anders zijn geweest :) )

groetjes

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    De andere cursus zou doorlopen tot eeen week voor mijn bevallingsdatum. Dat leek haar niet zo een goed idee. Vandaar dat ik zo vroeg al begin. Tussendoor nog wel drie keer vrij omdat zij dan met vakantie is. Het loopt voor mij nu tot begin november en dan mag ik eventueel nog 1 of 2 lesjes met die andere groep mee doen.

Olga

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Kreeftje, mooie foto's van je kindjes en je buik!

Maartjeh, fijn dat alles goed was en nu op naar donderdag!

Lisette, sterkte en succes met je mannetje! Is niet fijn voor je nu iedereen op vakantie is...

Vlindertje, bedankt voor je bericht namens Loopy.
    Ik las er inderdaad ook al over in de Vlindertuin. Kan me voorstellen dat ze heel bang is voor hoe haar kleine Bas eruit zal zien. Gelukkig krijgt ze veel steun en ik hoop maar dat alles zal gaan zo als zij het het liefste wil.

Claartje, het voorstel was om voor Caruli en Loopy een mooie bos bloemen met kaart namens ons allen te sturen. Essebes heeft aangeboden dat verder te regelen. Ze zal ons pb'en over de kosten.

Nelly, fijn dat je echo er goed uit zag!

Me2, wat heerlijk dat je niets hoeft te doen aan de verhuizing. Wel een gek idee om opeens zomaar ergens anders te wonen... Of kennen jullie daar al mensen?

Mamabeer, hopelijk ben je niet meer zo moe.

Dreams, toch al stiekem weer iets leuks mee genomen?

Liefs Olga

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Johana, mooie vorm buikje heb je!

Juffie, morgen weer naar de gyn is toch wel even fijn. Schrijfse in je dagboek.

Ik ben vanavond denk ik niet meer aanwezig, dus niet weer zoveel ouwehoeren als gisteren he! Nee hoor, ga lekker jullie gang. Ik ben morgen vrij en heb dan alle tijd om bij te lezenen te reageren.

Liefs Olga

15. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    Vlindertje, geef loopy maar een dikke knuf van mij!

kreeftje, wat fijn meid. Ik vind 1 al zo mooi om te zien, dus twee is natuurlijk dubbel de pret ;) en dan te denken dat dat allemaal in jóuw buik past ;)

lisette, wat vervelend meid. Vakanties zijn dan zulke moeilijke momenten, iedereen weg. Rust maar lekker uit! Voor je het weet is je mannetje weer thuis en mag je em lekker vertroetelen.

maartjeh, goed nieuws is altijd lekker, en nu op naar de echo!

juffie, heerlijk geshopt meid?! Goed zo, jullie hebben het verdiend, ga je maar hélemaal te buiten aan het roze hoor ;)

die bloemen vind ik een heel mooi idee! Ik doe zeker mee. Volgens mij was het weer copy-pasten die lijst?

16. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen

17. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    waar is bevallingslijst eigenlijk gebleven? volgens mij kan die al flink geupdate worden met alle geslachten die inmiddels bekend zijn?

18. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    ja geweldig 2 ukkies in mijn buik...ben ook erg trots en vooral naar die echo dat ze zo aan het bewegen waren helemaal geweldig!!!!![​IMG]

@vlindertje

Geef je loopy van mij ook een knuffel!

meiden zal even de vaatwasser inruimen..lekker makkelijk en dan douchen en maar weer plat heb erg last van mijn voetjes en rug weer.....
    kijk vanaaf ZEKER wel weer hoor ;) ;)

19. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Hai Dames!

Claartje, volgens mij zit het toch anders hoor met ''zwangerschapsmaanden'' (weet alleen niet hoe precies :rolleyes: )

Djaminah, van harte met je Birthday! Ben je verwend?

Lindy, vervelend dat je zo slecht geslapen hebt (weet hoe het voelt)
    en veel succes morgen!

Me2 wat fijn zeg, dat je op deze manier kan verhuizen, al dat gedoe altijd, ben ik geen fan van hoor, maarre hier teken ik voor! ;)

Nelly, gefeliciteerd met je goede echo, fijn zeg!

Ayse, geniet van je vrije dag morgen (ik ben lekker ook vrij, heeeeeerlijk!)

Vlindertje, bedankt voor je update van Loopy, triest allemaal hoor.. :cry:

Kreeftje, gaaf zeg je buik! al zo lekker groot hihi...

Juffie, ik lees dat je in m'n album had willen spieken, uhhh stond er nog niet in he :oops: ik probeer het vanaaf nog!

Erg leuk dat er veel meiden met de bloemen mee doen, we kunnen in ieder geval 2 mooie grote bossen versturen, zal ik het al gaan regelen of nog 1 dag wachten zodat iedereen nog kan reageren?
    Ik ga nu even eten klaarmaken en dan op naar m'n pretecho \:D/ , met m'n vader gaat alles goed gelukkig dus hij gaat waarschijnlijk mee (kijken naar z'n kleindochter :D )

Tot vanaaf meides, ik probeer dan ook meteen m'n echo (en andere foto'tjes) te plaatsen.

Liefs Es

20. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    kreeftje, Je zal wel super trots zijn! echt mooi!

trouwens over de bloempjes wat is het bedrag eigenlijk wat we samen leggen want wij krijgen nu vrijdag pas het loon. En bij wie moet ik het storten dan?

Deel Deze Pagina