Ja ik vroeg me ook af wat de kosetn voor de bloemen gaan worden @essebes Ja die buik is al aardig groot, ben benieuwd hoeveel groter hij nog gaat worden @mamabeer Been echt superrrrrrr trots
Mamabeer & Kreeftje, het bedrag zal ongeveer op 2,- pp komen denk ik, voor ong 15/20 euro een bosje voor Caruli & Loopy en volgens mij kost dat bezorgen iets van 5,- omdat het in een andere plaats is. Het mag op mijn reknr overgemaakt worden (ik schiet het even voor) maar wacht nog heel even af tot iedereen gereageerd heeft. Kusje Es
Prima we horen het wel...kom helemaal goed dit is een heel leuk gebaar om te laten zien dat we aan ze denken. Kussssssssssssssssss
is dat niet wat weinig 2 euro per persoon? voor een echt goed boeket ben je toch al gauw 90 euro kwijt. Wij hebben namelijk vanuit hier een bloemetje naar groningen gestuurd en dat koste ons toch 75 euro was wel met bezorg kosten
Hello ladies, Ben niet superverwend op mijn verjaardag, want het was maar een klein feestje. Zit namelijk nog steeds thuis met harde buiken, ik was blij toen alle visite weer weg was eerlijk gezegd Van mijn mannetje zou ik een boottocht over de Vecht krijgen maar dat hebben we ook maar even uitgesteld. @Es: alvast heel erg bedankt voor het regelen en ik zie je pb'tje wel verschijnen! Ben vandaag voor controle bij de vk geweest en alles was in orde. De baarmoeder ligt al iets boven de navel. Groetjes, Djaminah
Claartje, nu je het over bevallingslijst hebt. Het lijkt mij wel gepast om de kindjes van caruli en loopy te benoemen in onze lijst, of zou dat te heftig zijn voor de meiden? Essebes, misschien nog even morgen afwachen voor de bloemen...Er zijn natuurlijk ook wat meiden op vakantie die misschien achteraf wel mee hadden willen doen. Doe je er een kaart bij met onze namen en dat je ook de rest van alle december mama's even benoemt ofzo? Leuk dat je vanavond weer echo hebt. Gaaf dat je vader zijn kleindochter gaat zien. (is je vader ziek?) Olga
essebes, ben benieuwd haha kan er in maanden niets anders van maken. die 2 weken cadeau vind ik al wat raar, maar goed, zo wordt er gerekend maar aan de duur van een maand kan je toch niks veranderen? als je het antwoord weet: let me know! edit; je zesde maand zwangerschap begint al wel vóór je 26ste week, misschien bedoel je dat? die maand begint vanaf 30/31 dagen vóór de 26ste week, dus pak em beet in week 22/23. is dat misschien de verwarring? in week 27 begint dan de zevende maand
Djaminah, leuk een boottochtje nog te goed! Ach, ik ben 23 december jarig. Zal dit jaar wel niet echt gevierd gaan worden ben ik bang... Olga
olga, jij hebt het ook al zo lekker gepland met je verjaardag ik ben 28 november jarig, precies een week voor de uitgerekende datum. en veel mensen om mij heen denken dat ik de 40 weken niet ga halen, zal wel een lekkere verjaardag worden hihi, maar vieren doe ik 't hoor!
Ik hoop wel dat die kleine er is voor mijn verjaardag hoor! Bij jou inderdaad ook spannend Claartje. Een weekje te vroeg zou zomaar kunnen... Olga
Ons kleine ventje zit trouwens heel vaak heel laag bij mij. Echt in mijn bekken en schaambeen. Voel dan wat gedraai, maar niet heel duidelijke schoppen omdat placenta daar ook nog ligt. Moet dan ook heel vaak kleine beetjes plassen en merk dat ik soms zomaar klein beetje vocht verlies. Is dat niet heel erg vroeg? Heb geen zin om steeds maar inlegkruisjes in te doen. Als hij wat hoger ligt voel ik de schopjes ook iets duidelijker. Vandaag alweer 21 weken. Wowie! Over twee weken pas weer controle. Olga
Claartje, volgens mij is het inderdaad zo dat je in de 6de mnd bent maar nog geen 6 mnd,, hihi.... Mamabeer, tuurlijk kunnen we een heel duur boeket sturen maar ik wil graag met iedereen rekening houden, denk dat we voor dat geld een leuk boeket kunnen bezorgen hoor. Olga, ja als de bloemelijst klaar is, schrijf ik de namen over en doe er een kaart bij ( ze zullen bij de bloemist wel denken: wat een rare namen allemaal ) Grappig, volgens mij zijn er redelijk wat meiden rond hun uitgerekende datum jarig, ik erna hoor, 11 januari. Ik ga nu m'n tandjes poetsen en m'n buik laten glimmen hihi op naar m'n pretecho! Tot zooooooooooo.... Kuskus Es
Olga daar heb ik ook vaak last van maar mijn blaas ligt ook ergens anders ( meer aan mijn rug kant ter hoogt van mijn ribben) En zodra mijn blaas zich vult vind die kleine man hier het volgens mij heel erg leuk om ertegen aan te schoppen en dan verlies ik ook altijd wat vocht. Maar bij mij voel ik de kleine juist heel hoog.
Sanneke wat heerlijk zeg nog 4 weken vakantie..wat een luxe! Dreams nog geshopt? Me2..wat lekker zeg dat je helemaal niks hoeft te doen tijdens de verhuizing! Wel heel spannend hoor!zon eind weg.. Nelly ..wat fijn dat alles goed is met de beeb! En jammer dat je geen profielfoto hebt..maar misschien nog een keer een pretecho? Iloon..lekker bezig met de babykamer!leuk! Mamabeer..spannend hoor morgen! Hopelijk kunnen ze het geslacht zien! Vlindertje..fijn dat je het berichtje van loopy even doorgeeft Ik vind het zo vreselijk erg hè Ik kan ook niks anders zeggen Kreeftje..toch weer een echo! Wat gaaf meid!zo maar weer! En wat een mooie buik heb je ! Lisette..beterschap met je man hoor! En zelf even tussendoor rust nemen hoor! Maartjeh..fijn dat alles goed was bij de vlos! En zekers spannend hoor de echo! Juffie..wat ben je heerlijk geslaagd..heb even naar je fotos gekeken.. Maar echt totaly schattig..die pumas zijn ook echt super! Johanna..mooie buik! Essebes..heel veel plezier met de pretecho! Leuk hoor! En ik vind het ook supertof hoor dat je de bloemen regelt! Olga en claartje..allebei jarig achter in het jaar spannende dagen Ik Ben in september jarig ..dus dat is iets eerder.. ik heb vanmiddag even de vlos gebeld.. om het vocht wat ik vast houd.. maar ze zei als ik geen andere klachten erbij had.. dat het echt vocht was en niet zoveel kwaad kon. Gewoon veel de benen de lucht in.. en vochtafdrijvende produkten eten...bah.. Dus gelijk maar een bleekselderij salade gekocht.. en komkommers..gezellig..dus..
Miep, Mijn Vk heeft gelukkig twee keer gezien dat het een jochie is. Zal wel heel erg zijn als dat niet juist is. Ben nu zo op een ventje ingesteld...Maar ja, af en toe gebeurt het nog wel eens. Jij mag volgende week toch terug voor geslachtsbepaling?