December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ik ben 19 januari jarig. Idd veel die rond de uitgerekende datum jarig zijn!

500 lukt vast niet, nou ja, dan morgen maar!

mamabeer, sterkte met de echo!

miep, rummy op internet, waar doe je dat?

dreams, echt lief jasje. Dat mutsje heb ik ook. Jasje maat 62 lijkt me prima. Vorig jaar in december voor mn neefje ook maat 62 gekocht. Eerst was ie een beetje te groot, maar met mouwen omslaan lukte het prima en later paste ie er heel goed in. mooi buikje ook, is dat een positiebroek?

lizzie, lekker idee dat je echo tot nu toe goed was!

ik voel mn beeb niet zoveel, maar maak me er niet zoveel zorgen over, al denk ik in mn achterhoofd wel: zou alles wel goed zijn. Maar in het weekend voelde ik hem juist errug veel, dus denk dat ie nu weer anders ligt. aan de ene kant wou ik dat ik een angelsounds had, maar die heb ik niet, dus ik probeer me niet zo druk te maken. Donderdag naar de vlos en vrijdag de echo.

ik ga zo plat, morgenochtend tussen 8 en 9 komt er iemand voor de geiser, die gaat bij elke keer warm water pakken uit en als je doucht en je doet de koude kraan te ver open gaat ie ook uit. Dus het is of koud of snoeiheet douchen. Niet fijn :rolleyes:

Groetjes

2. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Slaapt iedereen?

Ik denk dat ik mn nest ook inga!
    Morgen vroeg mn nest uit want ik moet naar de gyn.

@ Miep, gezellig wij zijn echte herfstkindjes hihihihihi. En ik krijg ook een herfstkindje!

3. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Sanneke : "Kan je broertje zolang stilzitten denk je? bij de echo bedoel ik? "
    hihi,, weet niet of hij zo lang stil kan zitten.
    me moeder kon geen oppas regelen hier dus ja ff kijken hoe
    het verloopt en anders wacht me moeder buiten me die kleine,. hihi

Kreeftje : bedankt meid ik denk dat het wel moet lukken
    ben echt onwijs nieuwsgierig. en mag pas om 15.00 echt midden op
    de dag. maarja :)

Lizzie : wat spannend dat je nog een keer mag hihi,,
    leuk hoor,, om de kleine dan nog een keer te zien.

Miep en Miep: bedankt meid.. denk wel dat het moet lukken
    ga proberen te genieten :)

Mamabeer: ik vroeg hoelaat je moest hihi,,
    ik moet pas om 15.00 .. Succes meid :)

Net bij me mams en me broertje geweest
    jeetej wat is hij gegroeid en wat is hij bijdehand zeg hihi..
    wel een leuk ventje is het geworden.
    duik nu lekker mijn bedje in ben dood op,,

knuffell

4. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    goedemorgen

aah sanneke dat is vervelend douchen

meiden vandaag succes bij de echo
    ben benieuwd

gaan we dan vandaag de 500 halen?

5. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    goedemorgen meiden,

Ik heb vanmiddag me 20wk echo, ik vind het zo spannend! Ik heb de hele nacht liggen woelen, vandaag gaan de vloeren er uit en vrijdag komen de nieuwe vloeren er in! ow dan is alles af :jippie:

6. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    de geiserman is er al en het is een makkelijk te verhelpen probleem. Hebben we 2 jaar tegenaan zitten hikken en binnen 5 min. is het opgelost... hij stond gewoon vanuit de fabriek verkeerd afgesteld. DUH

meiden, ik ga vandaag me ff helemaal niet met het forum bezig houden. Merk dat ik er veel te veel mee bezig ben en ben ook veel te gefocust op de bewegingen van mn kindje, dat ik denk dat het goed is dat ik ff rustig aan doe. nadeel van vakantie: tijd om te piekeren en tijd om veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te vaak op het forum te zitten. Dan maar over de 500 pagina's zonder mij [​IMG]

fijne dag allemaal, alle 20 weken echodames, veel sterkte, hopelijk krijgen jullie wat moois te zien! verder ieder een fijne dag en misschien nog tot vanavond!

groetjes sanneke

7. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hallo lieve meiden, ik heb al heel wat kaarten gekregen en daarben ik echt heel erg blij mee. jullie zijn zo lief :) ik waardeer het echt.

ik las een stukje over de bevallingslijst. ik hoop dat ik er op mag blijven staan. Zoals jullie weten is het een zoontje en hij heet Bas maar ik weet nog niet wanneer ik moet bevallen, dat bespreken we morgen met de gyn in mijn eigen ziekenhuis.

Vandaag heb ik een dag geen onderzoeken of wat dan ook en ga ik een dag naar mijn eigen huis. mama werkt drie straten verderop, ze brengt me op weg naar werk en na het werk haalt ze me weer op. ik moet in ieder geval mijn ziekenhuis tas vast gaan inpakken.

ik denk de hele dag aan jullie en aan de komende tijd. ik blijf op de achtergrond met jullie meelezen en denk erom: geen nare verhalen meer, klaag niet té hard als je 7 keer moet plassen snachts of als je olifanten-enkels hebt: het is het allemaal waard als je straks een lief klein babietje in je armen hebt. (een beetje zeuren mag natuurlijk wel he ;) )

8. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    loopy
    ik kan evengeen woorden vinden
    maar ik wil je heel heel veel sterkte wensen
    wat eenafschuwelijke tijd ga je door ( ennog tegemoet)
    hou vol meid

9. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    Loopy heel veel sterkte. En leuk dat je afentoe komt bij lezen.

Dames die vandaga echo hebben heel veel succes spannend.

Vandaag lekker vrij we gaan naar babyspullen kijken. Herb er zin in.

10. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen,

Loopy meid......ik kan niet onder woorden brengen wat ik wil zeggen..maar ik denk aan je *kuz*

Over verjaardagen, het lijkt wel of iedereen een beetje achterin het jaar jarig is of niet? (of ik heb niet goed gelezen) grappig! Ik ben 24nov jarig en rond 18dec uitgerekend.

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Lieve lieve Loopy,

Wat ben je toch een kanjer om toch weer even hier te komen posten.

Vind je het moeilijk of juist fijn om even helemaal alleen thuis te zijn vandaag? Wel heerlijk dat je moeder je zo steunt en er voor je is.
    Hoeveel weken ben je nu zwanger van je kereltje? Heb je zelf een idee hoelang je zou willen wachten tot de bevalling? Hem het liefst zo lang mogelijk bij je houden of juist niet?

Het zijn veel en moeilijke vragen en voel je absoluut niet verplicht om ze te antwoorden. Kan me voorstellen dat het heel confronterend is of dat je het gewoon niet weet...Maar om nu alles te vermijden lijkt me voor jou ook niet fijn, dus beslis zelf maar.

Het leek mij inderdaad gepast om jou en je kleine Bas na de geboorte te noemen in onze lijst, maar we wilden even afwachten of je dat zelf wel wilde.

Lieverd, hopelijk kom je de dag 'goed' door en veel sterkte morgen met de verdere beslissingen.

Liefs Olga

12. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Hai Loopy,

Wat sterk ben je zeg, fijn dat je hier wat van je hebt laten horen. En je hebt echt gelijk meid we mogen niet te hard klagen, ik betrap mezelf er soms weleens op, maar moet dan altijd aan jou of Caruli denken en besef me dan dat ik echt niets te klagen hebt maar heel erg gezegent ben! Ik heb je trouwens een pb'tje gestuurd.

Liefs Es

13. Lisette

Lisette Niet meer actief

Loopy je bent een echte kanjer, dat je aan ons denkt...
    Alle dagen dwalen de gedachten af naar je, hoe het met je zal zijn.
    Ik hoop dat je vandaag thuis je een beetje 'thuis' kunt voelen, gelukkig heb je veel steun van je moeder en familie.
    Ik ben blij dat je mee blijft lezen en posten, je bent toch een van onze dinnetjes ! ;)

Ik zit in spanning wanneer het ziekenhuis belt wanneer mijn mannetje naar de ok wordt gebracht. Hij hield zich gisteravond groot, met rode waterige oogjes maar ondertussen is het een binnenvetertje....
    Kan vanavond nog geen vrij krijgen van het werk, pff ik wordt er echt niet goed van...zo langzamerhand denk ik geef me maar ontslag. :evil:
    Maar goed ik zou niet verder klagen, wordt het niet gezelliger van.

Ik geloof dat ik het kindje heel zachtjes voel schoppen. Net zoals zo'n deksel van een blikken blikje die je in en uit deukt. :)

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Lieve Loopy,

Goed om van je te horen. 'Tuurlijk komt Bas in de bavllingslijst. Ik hoop dat je vandaag een beetje je draai kan vinden thuis. Het zal wel moeilijk zijn om weer op die vertrouwde plek te zijn, maar nu met zo'n groot verdriet bij je. Ik moet constant aan je denken! Je hebt gelijk dat je niet moet klagen over "kwaaltjes", maar moet denken aan het monment dat je kleintje in je armen ligt. Zo denk ik er ook over. Ben blij te horen dat je moeder er voor je is. Je bent gelukkig niet alleen. We horen wel wanneer je bevallingsdatum is....heel veel liefs en dikke knuffel van mij.

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Kreeftje..lekker laat nog een eitje gegeten..
    Ik lust geen ei..vind het zo stinken.. :p

Sanneke..rummy kun je doen bij www.spelpunt.nl
    Ik voel de beeb ook bijna niet hoor..
    Ik voel het alleen savonds als ik naar bed ga..
    Dus heel stil lig..voel ik het kriebelen..
    Hopelijk wordt je geiser weer gemaakt..
    Want douchen met koud water is niet echt fijn hè..
    En niet teveel stressen hoor!das niet goed voor je.. ;)

Maartjeh..vandaag gaan we voor de 500 hoor..
    Dat moet lukken toch!

Dianne ook spannend vandaag..veel plezier hoor!

Loopy…wat een mooie naam heb je uitgekozen voor je zoontje!
    Je blijft ook altijd in mijn gedachten meid..
    En ik zal zeker niet teveel klagen..alleen een beetje zeuren..
    Heel veel sterkte meid….en een hele dikke knuffel!

Ayse..shopse vandaag..

Johanna..je bent gelijk met mijn mams jarig! :D

16. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    @ Sanneke, lullig he van die dingen waar je zo lang tegen aan zit te hikken en die achteraf zo makkelijk te verhelpen zijn :rolleyes: Maar ik neem aan dat je heerlijk gedouched hebt ;)

@ Mamabeer, Lindy & Dianne, heel veel succes bij de echo vandaag! Ik verwacht wel meteen een reaktie hier he?!

@ Olga, hoe was de zwangerschapsgym?

@ Dreams, ontzettend mooi kado krijgen wij voor ons verjaardag dan he! Erg leuk jasje heb je gekocht. Ik koop tegenwoordig ook wat grotere maatjes kleding, waarschijnlijk krijg je ook veel (kleine) pakjes bij de geboorte.

@ Miep & Miep en Olga, nee hoor het is nog steeds een meid,whahahah, heb er zelf ook wel nog heel effies over in ''spanning'' gezeten, maar ze hebben nu voor de derde keer gezegt dat het toch echt een meisje is, dus ik denk dat ik er nu wel vanuit mag gaan toch? :D

@ Claartje, erg vervelend meis dat je zo'n last van je rug hebt, ik heb ook behoorlijk last en denk er aan om zo'n band te kopen die steun in je rug geeft, weet je welke ik bedoel? Miscchien ook iets voor jou? In ieder geval super fijn dat ze op je werk meedenken!

O,ja Miep & Miep, enne de slippers van Crocs niets voor jou dan? Die kan je zeker weten goed afsoelen..

Gister m'n pretecho gehad! Ik heb nu nog steeds een glimlach van oor tot oor, echt ik kan het iedreen aanraden hoor! Is toch weer anders als de 20w echo.
    Ik heb een dvd meegekregen, 2 3d foto's en 4 2d foto's.
    Opa & de oma's gingen ook mee, zo leuk, ze zeiden zelfs al, ooooo kijk nou, ja hoor Es ik zie echt jou erin, offe ja die bolle wangetjes dat is dan weer echt van Bar hoor!
    Zo ontzettend gaaf!
    M'n kleine drolletje was lekker druk en best moeilijk op de foto te zetten, maar ik heb wel een paar kiekjes van d'r koppie, wat een heeeeeeerlijk kind ****smelt***.
    Ik vraag m'n vriend of hij een keer wilt helpen met scannen dan zet ik ze in m'n album.
    Dus meiden nog geen pretecho gepland? Nu een afspraak maken!

Liefs Es

17. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen...
    net even gereageerd op iedereen..zowat..geloof ik.. :rolleyes:
    We gaan straks even naar bataviastad....
    effe eruit..frisse neus halen..

18. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Veel plezier Miep & Miep, niet teveel poet uitgeven he.. ;)

19. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Morguhhh meiden,

Allereerst meiden die vandaag een echo hebben heel veel succes en plezier, altijd leuk je kleintje weer te zien spartelen :D

@loopy

Wat ben jij sterk zeg meid! ik heb echt waardering voor je.
    Bas kan zich geen betere moeder wensen.
    Bij ons ben je ook in gedachten hoor we vergeten je zeker niet je bent een kanjer van een meid...vindt het allemaal heel erg voor je en heb er niet veel woorden voor.
    Kleine bas zal een mooi ventje zijn die je nooit zal vergeten *snik*snik*
    Wil je alle kracht en sterkte toewensen weet dat wij er hier voor je zijn!

@essebes

Leuk man dat je pretecho zo super was...oow ibegint mij nu ook echt te kriebelen nou ngo even 6 daagjes wachten :) :)
    Lekker blijven stralen hoor!

@ayse

Lekker shoppen vandaag meid, leef je uit ;)

@sanneke

Neem je tijd meid! snap het allemaal heel goed.
    Denk ook aan jezelf en de beeb niet te veel piekeren hoor dat is ook niet goed [-X

@miep

Normaal hou ik ook niet van eieren maar gister ineens had ik er zin in..raar hoor die hormoontjes :rolleyes: :rolleyes:
    Veelplezier vandaag!

@olga

En beviel de gymles je wat?

Nou volgens mij ben ik al een aardig eind met reageren....ik onthoudt ook alles niet moet ik zeggen (oeps)

het zonnetje schijnt weer lekker en het is niet te warm een ideale temperatuur 8) 8)

Fijne dag!

20. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Heb nieuwe foto'tjes geplaatst!

Xx

Deel Deze Pagina