Wat een leuke foto's zeg, jij hebt ook al een mooi buikje En wat een schattige kleertjes......*zwijmel* Hoop dat ik volgende week ook even aan de shop kan.
Essebes wat fijn dat het toch nog steeds een meid is! Gelukkig maar hè! Het lijkt me ook echt geweldig de pretecho.. Ik moet nog wachten tot 21 september.. Dus dat duurt nog effekes..ben benieuwd naar je fotos! Enne ga je nu nog een keer voor een pretecho? Wat betreft de crocs slippers..is zeker een idee.. Maar hier in de buurt niet te vinden.. Dus zal ik echt op zoek moeten Enne ik ga zeker niet teveel poet uitgeven vandaag..hahahaha..
Essebes...wat een mooi buikje heb je! en wat leuk die foto dat je de pretecho krijgt! En ook zulke lieve kleertjes...schattig! dat jurkje is een snoepie! Kreeftje..ik heb dat ook hoor.. volgende week hoop ik het geslacht te horen.. dan kan ik ook eindelijk eens gericht shoppen.. ben zooooooooooo benieuwd..
Dank je wel kreeftje! Enne volgende week kan jij lekker aan de shop hoor Miep & Miep, ja jij moet nu nog heel effies wachten, ik heb nu zoiets van SH#T....ik wil nog een keer... Heb van die Crocs slippers gehoord dat ze ontzettend lekker zitten! Kuzzz Es
..tja ik kan me voorstellen dat je nog een keer wilt.. ach wie weet..doe je het ook nog wel een keertje... bij ons werd echt aangeraden om het rond de 25 à 27 weken te gaan doen.. dus daarom doen we het met 26 weken.. Als het aan mij lag..deden we er elke weer eentje.. Tja en die slippers lijken mij ook echt wel prettig lopen.. de gewone crocs lopen ook lekker.. Misschien eerdaags eens verder weg zoeken..of de gok nemen en via internet bestellen.. maar zouden het dezelfde maten zijn als de gewone crocs...? dat is dan weer het lastige hè..
Een vraagje Bij mijn 20 weken echo vorige week werd verteld dat mijn placenta zeer laag en voor de uitgang ligt,als deze zo blijft liggen dan word het een keizersnede. Met 30-32 weken krijg ik een echo om te kijken of de placenta van plaats veranderd is. Hebben jullie dit ook te horen gekregen? Ik ga er gewoon vanuit dat alles goed gaat en ik normaal mag bevallen. Ik ga weer verder met het schilderen van de babykamer,vandaag lekker koel.
vlindertje..bij mij lag de placenta tegen de rug aan.. geloof ik.. het zal vast nog wel veranderen..ik weet eigenlijk niet hoe dat in z'n werk gaat... Maar het komt vast allemaal goed hoor! Enne schilderse vandaag..het wordt in ieder geval niet zo warm!
Lieve kleertjes he Miep & Miep?! Ik kan wel blijven kopen 8) En die glimlach die ik tijdens de pretecho op m'n gezicht heb zit er nog steeds hoor! Ik ga er nu even vandoor, ff een stukje wandelen met m'n vadertje hij wil graag even een frisse neus halen. Enne als ik terug kom hier dan zijn we de 500 pagina's gepasseerd he? Liefs Es
Echt superlieve kleertjes..het is zo schattig hè dat kleine spul! enne blijf maar lekker smilen de hele dag! Wandelze met je paps! enne of we de 500 halen..ik weet het niet.. wij gaan zo ook op pad........
Essebes: tuurlijk krijgen jullie meteen een reactie zodra ik thuis ben klim k achter de pc om het te vertellen, hoef pas om 15.00 dus moet nog ff wachten ga om half 1 naar mijn moeder toe dus ga nu even opschieten.. mooi buikje heb je al zeg
Mooie foto's Essebes en mooi buikje! Ik twijfel nog om een pretecho te doen (met 27 weken willen we dan), omdat ik al zoveel echo's heb gehad....., maar begint toch echt te kriebelen!
Vlindertje, mijn placenta ligt ook aan de voorkant maar niet laag. Ik weet wel dat als hij zo laag ligt zoals bij jou (dat wordt een voorliggende placenta genoemd, niet te verwarren met een placenta die aan de voorkant ligt!) dat hij dor de groei van de buik nog hoger kan komen te liggen, dus als het ware met de buik mee naar boven groeit. Dan hoef je geen keizersnee meer.
Olga, hoe was je gym? essebes, ik draag al een anderhalve maand een bekkenband. Steunt aan de ene kant wel, maar tijdens het dragen doet dat ding pijn. Het verschil zit em in het herstel na een dag werken. Met een band om werken, is iets sneller herstellen. en wat fijn dat je zon ontzettend leuke echo hebt gehad! Ben erg benieuwd naar de fotos! En wat een mooi buikje meid! kreeftje, stuur dat zonnetje eens naar ons toe! Hier is het miezerig en druilerig, niks aan! een pretecho wordt het voor ons even niet. Met de verhuizing en gerben zijn evrjaardag en alle vakanties blijft er gewoon net even te weinig geld over. Maar goed, we zullen het niet enorm missen, doordat we het zo ontzettend druk hebben hahaha Loopy, meid, wat hou je je sterk! Geniet nog maar even van je mooie mannetje in je buik. Hij mag nog even lekker dicht bij je zijn! Nog even zijn jullie heerlijk samen! En als hij er eenmaal is, ben ik er van overtuigd dat hij de mooiste jongen van de straat is hoor! Een kindje dat met zoveel liefde geboren wordt moet wel een enorme knapperd worden! Ik geef je bij deze een hele dikke knuf en een hele dikke kus! Dames, ik moet me weer klaar maken voor het werk. de hele charmante sexy heren werk t-shirts mogen weer aan, dat zijn de enige die ik nog pas nog 5 uurtjes te gaan, dan mag ik weer naar huis pfffffff
Ohh Lindy ik ben medezenuwachtig voor jou hihi Verder is mamabeer ook nog niet terug! Moest er nog iemand ? Volgensmij moet er op mijn datum helemaal niemand een van de latere ben ik Alleen heeft kreeftje dan wel de pretecho denk ik Oh ik kan niet meer wachten zeg nog 6 LANGE DAGEN. Ik wou nog even zeggen LIEVE LOOPY Wat ben jij sterk en lief dat je hier nog komt posten Wel fijn even geen onderzoeken Verder weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen en nogmaals heel veel sterkte! Ik denk hier heel de dag aan je!
kreeftje nog ff geduld dan mag je ook shoppen essebes heerlijk buikje dat van die foto waar je de echo krijgt is wel super idee zal morgen ff aanmijn vriend vragen hebben jullie gelijk eenbuikfoto van mij heerlijk al die kleertjes die ik voorbij zie komen
loopy: meid hou je sterk, ik weet niet wat ik zeggen moet, ik denk aan je! @ lindy: ook 20 wk echo he? hoe laat? ik weet alleen nog dat we op de zelfde dag moeten, alleen jij wat eerder dan mij, echt spannend!
Ooooooh, nog maar 1 nachtje tot de echo! Ben echt zo ontzettend nerveus, niet normaal meer gewoon. Om mezelf bezig te houden ben ik het huis maar weer eens goed onder handen aan het nemen... Mijn mannetje is net voor de 8e keer gezakt voor zijn rijbewijs. Ook niet echt om vrolijk van te worden. O ja, en mijn wasmachine is kapot gegaan. Ach ja, we blijven lachen Wat ontzettend veel leuke kleertjes zie ik voorbij komen. Krijg ook zin om te shoppen!
weer lekker veel geklept hier @ loopy: meid wat fijn om weer ff wat van je te horen, heb bewondering voor je. Sterkte! Net met mijn dochtertje wezen shoppen, kon niks leuks voor de beeb vinden , dus mijn kleine meid maar verwend met een Dora rugzak...kan ze wel gebruiken als ze maandag weer naar school moet! Ze is er superblij mee hihi hier ook niet warm vandaag...miezerig en fris!
misskeita bij mij ook nog 1 nachtje slapen voor de echo spannend ha balen dat hij niet is geslaagd zeg en ook nog een kapotte wasmachine gaat lekker bij jou las net iets over een placenta de verloskundige dacht gister dat hij bij mij ook weleens laag en aand e voorkant kon zitten maar dat zag ik met de 20 weken echo wel zei ze dus ik wacht ff af
pfffffff zit me hier ff op te vreten over iemand....( niemand op dit forumhoor) maar durf het niet hier neer te zetten het blijft een openbaar forum ha grrrrrrrrrrr