@ misskeita: oh wat vervelend voor je mannetje zeg en de wasmachine wat ene pech! boh ik kan die 6 dagen ook niet meer doorkomen! wat vergt het een geduld!
Essebes, wat een leuke foto's zeg! En dan die meisjes kleren....zwijmel. Voor jochies is de collectie een stuk beperkter. Maar ik heb ook al leuke dingetjes gekocht hoor. Vandaag nog een broekje bij de Hema en een blouse van 18 euro voor 5 euro! Vlindertje, mijn placenta ligt ook heel erg laag en precies naast de baarmoedermond. Moet ook met 32 weken terug voor en echo. De VK zei dat de placenta in bijna alle gevallen goed mee omhoog komt en dus niet meer in de weg ligt, dus daar gaan we maar vanuit. O ja, de gym was wel grappig. Heb allemaal spieren gevoeld die ik lang niet meer gebruikt hebt...Ben wel het minst ver van allemaal, maar mijn buikje was toch niet eens de kleinste. Ik denk dat het wel lekker is om bewust te worden van mijn houding en hoe spieren te gebruiken. Op het laatst nog even volledig ontspannen. Wij doen denk ik geen pretecho. We hebben vorige week nog een extra uurtje naar de kleine mogen kijken en hebben inmiddels al aardig wat foto's van hem. Ga nog even verder lezen, Liefs Olga
ik weet het ik had het ook vorige week en toch is het nu al bijna donderdag en tijd voor de echo maar vandaag lijkt de tijd ook heel lngzaam voor bij te kruipen hoor heb heel mijn huis al aan kant allerlei klusjes gedaan maar het is pas 2 uur pffffffff
olga wat leuk van de gym zeg ik heb me vandaag ook opgegeven zou nog een mail terug krijgen dus ben benieuwd
Bijna op de 500! Ik ga alleen nog even gauw dweilen en ga dan naar mijn zusje en kleine nichtje. Misschien tot vanavond, Liefs Olga
ik zit hier de woningvereniging gek te maken heb vandaag en gister al zon 30 berichtjes gestuurd verdeeld over 9 woningen en ik ga nog even door de komende dagen dat ze knettergek van me worden
dankje ik ga zo even naar kruidvat om foto's uit te printen voor in mn zwangerschapsdagboek en maar proberen zover mogelijk van de babyspullen vandaan te blijven hihi
Ik kreeg net trouwens een mailtje terug van het pretechocentrum en ik mocht zoveel mensen mee nemen als ik wou Als ik het maar even liet weten als het er meer dan 10 waren? NU was ik nooit van plan om zoveel mensen mee te nemen maar toch met zijn hoevelen waren/gaan jullie?
Hahahaha, zo halen we de 500 wel Maartjeh! Jij bent dus ook al flink aan de schoonmaak. Hoe laat heb jij de echo morgen? Ik al om 9.00 uur, dus dat scheelt!
Ik doe ook graag mee aan de bloemen voor Caruli en Loopy. Kunnen jullie mij bij de lijst voegen? Ik hoop trouwens niet dat ik te laat ben daarvoor. Ik zal deze week ook eens foto's van mijn buik maken zodat ik ze hierop kan zetten. Met hoeveel weken doen jullie eigenlijk een pretecho? Groetjes Sam
Hey Maartjeh, ik ben gister met m'n vriend, vader, moeder en schoonmoeder gegaan, erg leuk dat hun ook mee konden genieten! Enne, 500 pagina's gehaald zie ik hihi... Dreams, maak ze maar knettergek daar bij de woningstichting dat werkt het beste! Ik zit een beetje te dippen, (klein beetje maar hoor...) maak me zo zorgen over m'n vriend, hij heeft zoveel stress van z'n nieuwe baan, wilt heel graag erg z'n best doen, werkt elke week ong 100u, veels te veel dus, ben zo bang dat ie straks een burn out of iets krijgt..... Heb ook nog een heel huishouden wat op me wacht en mezelf beloofd om niet te gaan computeren maar nuttige dingen te doen, uhhh....niet zo gelukt.... Xx Es
zo dat is wel lekker op tijd ik moet wachten tot half 2 dus eerst nog een ochtend op de klok kijken wordt dat...... ja had een keer teveel geklikt maar had bij wijzigen nog niet door dat we al op de 500 zaten alles is hier nu lekker schoon en fris en fruitig @sam,mijn pretecho is met ongeveer 23/24 weken
Miss keita wat balen zeg van je vriend! Ik heb echt zo'n grote hekel aan het hele rijbwijzenverhaal pffff, heb m ook pas de 4de keer gehaald hoor.En dan ook nog die wasmachine.. Lisette, hoe is het met jou vriend gegaan? Xx