niet teveel dippen ha is niet goed jullie net zomin als mijn frustraties ( al herken ik wel je probleem van je vriend , hier precies net zo)
Sam je bent niet te laat voor de bloemen, ik ga het denk ik aanstaande vrijdag regelen, maar wil even wachten zodat iedereen kan reageren. Ik weet niet zo goed hoe ik die lijst terug moet halen , misschien wilt iemand daar even mee helpen? Xx
kijk eens essebes Bloemenlijst 1 Essebes 2 Maartjeh 3 Miep en Miep 4 Jufffie 5 Malaika 6 Kelly 7 Bipat 8 Dreams 9 Johana79 10 Sanneke 11 Misskeita 12 Lindy 13 Ayse 14 Me2 15 Olga 16 Kreeftje 17 Mamabeer 18 Gerda 19 Djaminah 20 Bowie 21 Vlindertje 22 Claartje79
Ja maartjeh, is jou mannetje ook zo'n druk baassie? Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben zelf ook niet vies van veel (over)werken (okee nu dan even niet meer) maar er komt zoveel druk op hem te staan nu, hij is niet zichzelf, zo gestressd en daar ben ik bezorgt over. Ik wil ook zo graag dat hij straks wel een beetje kan genieten van z'n kindje...
Dank je maartjeh! Hoe doe je dat? Uhhh nog een hele stomme vraag...mij lukt het ook niet om te quoten..... Leuk dat er zoveel met de bloemen meedoen...ze zullen bij de bloemist wel denken....wat een rare namen...
ja hij is internationaal vrachtwagen chauffeur en gaat geregeld over zijn uren enzo heen Dat is een keer niet zo erg vind ik maar deze week is het echt een ramp ( waarschuwing lang verhaal) maandagochtend vroeg vertrokken maandagavond onderweg blijven staan slapen dinsdag 3 kwart dag gewerkt even thuis geweest 3 uurtjes geslapen `s avonds weer om 9 uur aan het werk gegaan vanochten om 8 uur stond hij stil en zou kunnen gaan slapen, niet dus moest doorrijden naar een laadadres en daarna belde de planning weer dat hij heel de dag wel druk was dus nu komt hij hopelijk vannacht op de zaak ( na dus sinds gister ochtend op 3 uurtjes slaap aan 1 stuk door te hebben gereden).. Hij rijdt 2 schijven helemaal naar de knoppen en riskeerd een flinke boete als ze hem aanhouden Ik ben zo bang dat hij in slaap valt ofzo... Het is echt niet meer normaal
ik heb hem gewoon ff terug opgezocht qouten is niet zo moeilijk gewoon als je een bericht wilt qouten dan staat er rechts boven van dat bericht qoute daar klik je op dan staat het bericht tussen[ quote ] [ /quote ] en daarna kan jij dan je reactie typen
Suf zeg...that it....ik probeerde het dus de hele tijd als ik al een antwoord aan het geven was, maar dat lukte nooit.... Weer wat geleerd vandaag Nee, die tijden zijn niet normaal zeg van je vriend, en getsiederrie ik zou me dan ook onwijs zorgen maken over dat in slaap vallen achter het stuur! Wanneer heeft hij nu weer vrij dan? Xx Es
hahah toch ff nuttig geweest dat computeren hij heeft inprincipe morgen en vrijdag vrij omdat we morgen die echo hebben Maar de vraag is gaat hij op tijd zijn voor de echo ( en zo ja hoe voelt hij zich dan) Maar dit gebeurd wel vaker bij dit bedrijf deze week is geen uitzondering........ jammer genoeg
pssstt volgens mij voel ik nu heel duidelijk de beeb echt een paar keer hetzelfde gevoel op dezelfde plek net alsof er iets van binnen tegen mijn buik aan prikt
hoi dames ik ga weer een poging doen te reageren als ik iemand vergeten ben ,,mijn geheugen laat me enorm in de steek en als ik me wil concentreren lukt me ook nog steeds niet,liefst zou ik de hele dag mee kletsen met jullie maar helaas mag niet. Loopy : Ik heb enorm veel bewondering voor jouw je bent een sterke vrouw,je zit hier dan ook de hele dag in mijn hoofd, heel veel sterkte de komende tijd Kreeftje : wat een leuke baby kamer Olga en Miep en Miep : jullie hebben ook leuke baby kamers besteld Vlindertje : schilderse vandaag Misskeita en Maartjeh : veel succes en plezier morgen bij de echo Lindy : ben benieuwd naar de echo 500 pagina : we hebben het gehaald vandaag de 500 ste pagina Dreams : succes met de wingstichtingen Essebes : lief dat je de bloemen regelt ben vast mensen vergeten maar ik heb alleen de laatste pagina gelezen kan jullie echt niet bij houden verder gaat het hier ,,wil niet zo klagen ,voel me schuldig,,maar ik slaap al drie nachten niet,,en ik kan overdag ook niet slapen dus ik ben ontzettend moe, en ik ben gisteren bij de fysio geweest voor revalidatie maar we hebben nog weinig kunnen doen ,,zal een lange weg worden zei ze. elke week wordt ik trouwens gebeld door de motor agent die ons heeft geholpen bij het ongeluk,,om te vragen hoe het met me is,,dat doet hij nu al 6 weken lang ik vind dat lief,, hij zeg ik krijg de situatie niet uit mijn hoofd ,blijf aan je denken Lief he nou meer weet ik niet zo gauw ik kom snel weer terug fijne dag allemaal ik heb trouwens een foto van mijn buik geplaatst in het album groetjes gerda
Ja jammer is dat dan he, ik vond m'n ventje gister bij de pretecho ook zo ontzettend stilletjes, maar goed...Ik hoop dat onze mannen een beetje op hun lijfje gaan letten! Ik kan het hem ook niet kwalijk nemen, ben zelf ook wel een beetje zo. Heeeee we zijn op pagina 501 \/ Lindy heeft nu haar echo, ben benieuwd. Mamabeer, we zijn nieuwsgierig! En Dianne, weet niet hoe laat je moest, maar kom snel wat posten!
mmmmmmmmmmmmmmmm.........ik heb lekker een monatoetje, witte & bruine chocolademousse en toffeesaus.... Moest het even met jullie delen... 8)
@ gerda fijn weer ff wat van je te horen , voel je niet schuldig meid , geen enkele reden voor Hou vol en zet door kom op,,heel heel veel sterkte @ essebes, ja ik hoop dat ze zelf aanvoelen wanneer hun lichaam zegt van nu is het genoeg. Ik ben er idd zelf ook wel een beetje zo lindy, mamabeer , dianne ........ ben zo benieuwd naar jullie echo`s......... jep pagina 501 is ook een feit
Gerda fijn om je weer even te horen, jammer genoeg met niet veel beter nieuws, ziet er naar uit dat je nog een lange weg te gaan hebt zo, gelukkig doet je beebje het goed , je buik groeit ook al lekker zeg, leuk! Super lief van die agent zeg, dat zijn toch zeker weer dingetjes die je goed doen! ***Sh#t, heerlijke Monatoetje is op****
Nou maartje, een boterham met pindakaas lijkt me ook wel lekker eigenlijk Ruilen? ***bied ( leeg) monabakje aan***
aaahhhhhhhhhh nee niet ruilen tegen een leeg bakje * kijkt heel sipjes* ga wel ff in de vriezer kijken of we nog een lekker ijsje hebben * huppelt naar de vriezer****