En? En? En? heb je nog een lekker ijsje gevonden? Miep & Miep is echt een ijsverslaafde volgens mij, haha, die hoor ik altijd over al d'r lekkere ijsjes kletsen! Ik denk trouwens echt dat ik een boterham met pindakaas ga smeren......zal ik daarna dan maar een ijsje nemen? Whahahahah...
jaa smeer maar een boterham met pindakaas heb ik net ook nog gedaan( hihih ) plus een ijsje gepakt zo`n nep magnum maar dan klein formaat smikkel smikkel weet je waar ik welbenieuwd naar was of er hier ook mensen elkaar op msn ofzo hebben
@ essebes: jeetje 100 uur! Is hij advocaat ? hihi ja ik heb die woningstichting gek gemaakt minstens 40 berichten van woonbonnen verstuurd. Kreeg al een bericht dat ze het maar 1x in systeem konden brengen. Ik zag nou m'n excuses hoor, maar bij 1 reactie wacht je schijnbaar jaren! @ Gerda: dankje wel vervelend dat je zo slecht slaapt en inderdaad wat lief van de agent. Nooit gedacht dat ik een agent nog lief ging noemen haha. Verder hoop ik dat het snel wat beter met je gaat ook voor jou heel veel sterkte! Ik zit me nu echt in over de woningen. Weet niet waar ik de babykamer moet neerzetten als we die na de echo gaan bestellen.. Alles moet nu toch wel eindelijk opschieten zeg En ben benieuwd naar Lindy en mamabeer Groetjes dreams
@ maartjeh sinds een paar dagen heb ik lindy en mamabeer op msn en iloon al wat langer ivm de pretecho best wel gezellig hoor hihi..
ik hoop voor je dt je echt snel een wonig hebt dreams mijn duimen maken overuren voor je gezellie op msn ik heb van het forum hier verder nog niemand op msn
Maartje m'n boterham zit al heerlijk in m'n bolle buikje haha! Die minimagnums zijn beter idd, niet zo groot! Ik heb wel msn maar zit er eigenlijk bijna nooit meer achter, ben tegenwoordig wel een beetje Hyves verslaafd, leuk! Dreams, nee hoor hij is geen advocaatje (lekker trouwens advocaat 8) ) Kan me best voorstellen dat je een beetje de kriebels krijgt over de woning, hoe doen jullie het als het niet op tijd lukt? Xx Es
@ maartjeh ik zou zeggen voeg leuke kandidaten toe. ik heb er niet veel van het forum op msn maar is wle best gezellig hoor. Omdat je hetzelfde meemaakt ongeveer wat betreft de zwangerschap En bedankt dat je voor me duimt hopelijk helpt die positieve invloed @ essebes: nou me vader stelde al voor dat hij een huis kocht en het aan ons zou verhuren. Maar ik wil liever volledig op eigen benen staan. Ik wil ookniet particulier omdat dat meestal zeikerds zijn, via een woningvereniging is idealer. Maarja als er niks anders opzit moet ik een van die 2 dingen maar doen lijkt me. De vriendin van me neef is precies een jaar geleden bevallen. Ze kreeg de woning pas 3 weken voor haar bevalling. Ookniet erg handig!
@ Es: wat een leuke foto's trouwens in je album leuke meid ben je! En lieve kleertjes. Hoop dat ik ook voor een meisje mag gaan shoppen, hihi ik ga me weer eens wat eten maken, verrek van de honger de laatste dagen wat ik ook eet!
he meiden ben ik ook weer ff! druk gehad met werken ben blij dat ik pas maandag weer hoef te gaan werken! uitrusten! kleine in mijn buik is erg actief haha vraag me soms af wat ie allemaal aan het doen is! maar wel een heerlijk gevoel! vandaag bij prenatal (jaja tijdens werk) een heerlijke soort legging gekocht voor mezelf! lijkt me geweldig voor thuis en evt met jurkje erover voor buiten... Ze hadden ook weer erg leuke dingen voor de kleintjes maar heb me ingehouden! langzaamaan begint nu wel de nieuwe collectie te komen voor de winter, daar wil ik dan ook even op wachten! ik heb verder niet alles bijgelezen,maar dat moeten jullie me maar vergeven....
ja hyves is idd ook verslavend ben druk aan het krabbelen heen en weer haha super dat je de boterham al op hebt ik hoop ook dat het positief uitpakt dreams anders blijf je zo in de stress zitten
hyves heb ik echt nog nooit op gekeken haha! Is dat zo leuk ? Ja ik hoop het ook maar ik ga me nu wel zorgen maken. Volgende week ookw eer even overal langs en morgen komt de woonkrant weer. Maar je blijft steeds zo in die spanning zitten, best vervelend.
ja idd maar kun je geen urgentie krijgen? ( mischien heb je het al weleens verteld hoor maar mijn geheugen werkt als een zeef)
hey bipat het is je helemaal vergeven hoor dat je niet bijleest........ lekker dat je maandag pas weer hoef te gaan werken ben benieuwd of de wintercollecties een beetje leuk zijn
ik heb nu gewoon nog geen reactie gekregen en de vorige keer werd ik weggestuurd en aan de telefoon word je afgesnauwt. Zogenaamd geen tijd nu rond de vakantie periode. Dus volgende week ga ik even met mn mannetje erlangs. Hopelijk zijn ze beried naar ons te luisteren.
Zo is dat Nou heb nu wel even genoeg van die woningen en computer ga me zo even een dutje doen! Voordat ik dadelijk doordraai hihi Heb nu echt geen geduld meer voor volgende week dinsdag! Gr. dreams xx
Pfff we zijn idd over de 500 heen dat was te merken moest veel bijlezen zeg We zijn net terug van het boodschappen doen alles is weer bijgevuld werdt ook echt hoog tijd Net nog voor de beebkamer een lamp gehaald en een vensterbank en dan is het klaar. Meiden die vandaag voor de echo moesten we zijn zooo benieuwd (sorry ben veregeten wie ook alweer allemaal) Jullie hadden het ook over msn?? Ik wil best wat vrieninnen in mijn lijst erbij hoor Ik hoor het wel dan geef ik mijn mail wel via een pbtje. Sorry dat ik niet reageer zo druk gehad dat ik even weer moet bijtanken. wil wel ff reageren op gerda: Thanxx voor de complimetjes meid wat betreft de beebkamer ! Balen dat je nog in zo'n sleur zit hoop echt dat het in de loop van je zwangerschap toch nog beter zal gaan kun je toch nog een beetje genieten. Wel lief van die motoragent ja die mensen maaken ook heel veel mee hoor pffff.....fijn dat ie aan jullie denkt.
hihi wat een berichtjes over en weer dan is msn inderdaad makkelijker.. nou ik ga even liggen krijg steken in mn borst, misschien maak ik me onbewust wat te druk tot vanavond of morgen groetjess ps we hebben niks meer gehoord van de echo-dames nja kusjes