slaap je nog niet dreams? hup naar bed jij fijn boodschappen gedaan kreeftje? fijn als alles weer in huis is ha ik heb je een pb gestuurd over msn
Zo ben ik weer, toch even stof gezogen, m'n was weggevouwen, vaatwassertje uitgeruimd, okee nog niet alles is spik& span maar ik hou d'r mee op voor vandaag... Dreams, niet zenuwachtig worden hoor, komt heus wel goed met een huisje. Ik vind dat je toch over het aanbod van je vader moet nadenken, als je huur aan hem betaald sta je toch op eigen benen! Kijk in ieder geval ook een beetje rond naar koophuisjes. M'n beebje weegt trouwens bijna een pond alweer en 27 cm lang! Leuk he! Dat zeiden ze gister bij de pretecho. Xx
mijn msn is op de hobbel hij leidt zijn eigen leven geloof ik kan geen gesprekken voeren en hij meld ziczelf aan en af
Maartjeh..waar blijft nou jouw buikfotoooo? Enne gezellig met 10 man naar de pretecho.. Misskeita..wat balen dat je vriend is gezakt voor zijn rijbewijs.. En je wasmachine kapot..alles tegelijk.. Dreams..nog effekes hoor dan ben jij aan de beurt! Enne succes met de woningbouw.. Hopelijk heb je snel wat meid! Olga..wat leuk dat de gym goed bevallen is! Lekker sportief bezig geweest! Nou zit iedereen hier ook te zeuren dat ik naar gym moet.. Tja..en ik wou echt niet gaan.. Dus als het aan mij ligt ga ik niet..maar zelfs mijn vriend zegt nu.. Misschien heb je er wat aan Essebes..niet teveel dippen hoor! Dat is niet gezond voor je! Gerda wat een mooie buik!echt super! En wat superlief van die motoragent zeg! En ook fijn dat je meereageert hoor! Zal zeker nog erg moeilijk zijn!maar je doet je best..top! Iedereen zit hier weer lekkere dingen te snaaien . Ijsjes toetjes en broodjes pindakaas mmmm Ik heb lekker een quarter pounder op..die was ook jammie.. Msn heb ik wel..maar doe ik nooit meer.. En hyves heb ik ook niet Kreeftje lekker alles weer bijgevuld..jammie! Nou wij zijn even langs een babywinkel geweest..maar dat was niks.. dus niks gekocht.. en daarna naar de mac.. en toen langs bataviastad.. Ik heb nog een oililytas gekocht..achja die had ik ook nog niet.. Voor de rest nog wel schattige kleertjes gezien.. maar niks gekocht..tja we wachten toch nog even het geslacht af..
zo en nu een lekkere cornetto! enne dames..jullie hebben goed je best gedaan vandaag! zoveel erbij gekletst!
hahah ja ha essebes soms ooo miep en miep we hadden het vanmidag al over jou en je ijsjes leuk nog een tas)hoe zien die er precies uit?)) buikfoto, ik vergeet het steeds wacht heb wel nog een foto van van de week mijn paard rijden
ik zal zo effe een fotootje maken van de tas.. uno monumomento! enne leuk een foto van paardrijden..ik ben benieuwd!
Hè wat leuk zeg! maartjeh in actie! jammer dat de foto zo klein is..maar nou hebben we in ieder geval een idee!
En hier dan een fotootje van de tas die ik vanmiddag heb gescoord.. was ook nog een koopje.. Het is wel een luiertas want er zit een matje in.. maar ik doe m gewoon als schoudertas..luiertas heb ik al hè.. die staat in het album..
Mooi paardje Maartjeh, enne zie je wel zit die Miep & Miep weer aan een lekkere cornetto Leuke tas Miep & Miep, verder niets gekocht? Ik ga zo lekker vis eten met doperwten, worteltjes, krieltjes & sla, ouderwets he?! XX
oo gave tas miep thanks voor het maken van de foto sorry de foto was eerst veel groter maar moest hem verkleinen voor ik hem kon plaatsen mocht niet groter dan 491 zijn
essebes..nee verder niks gekocht! wel genoeg gezien..zo schattig...oilily...maar kan nog niet! enne zekers ouderwets die krieltjes maar die zijn ook wel lekker.. enne bedankt voor de complimentjes van de tas..
maartjeh klopt lastig is dat hè dat die foto's zo klein moeten.. kan alleen in het album groter... enne ik denk dat ik zometeen maar een magnum neem.. die is er ook nog....mmm de cornetto is al op..
jaidd maar door de draadloze verbinding krijg ik ze niet in mijn album gezet dan valt mijnverbinding de hele tijd weg jaa ben wel benieuwd naar de dames nog meer ijsjes?