maartjeh das lastig... wij zitten ook draadloos..op de laptop..maar geen last.. enne wie wil er een ijsje..?
jep gooi maar een ijsje zit wel nog aan mijn aardappeltjes maar toch met de vast compu heb ik er nooit last vangehad nu pas met de laptop helaas als ikw il uploaden in photobucket ofzo dan kan ik er ook maar 1 per keer doen
lastig.. ik upload alles via tinypic das wel handig en zoek altijd via picsearch..das leuk typ je dus cornetto in..en krijg je alle plaatjes met cornetto's..
.lekkere combi...vlees met een cornetto... nou ja als toetje wel erg lekker! Enne is je vriend er al weer.. of komt ie pas morgen thuis?
nee hij is nog steeds onderweg heb hem ook nog maar niet gebeld hij was eenbeetje chaggie vanmiddag dus helaas weer een avondje alleen
ja al maak ik vaak wel wat meer , zodat ik dan 2 dagen van kan eten Maar ik heb ook mijn luie dagen hoor dan heb ik echt geen zin om in de keuken te gaan staan voor mij alleen Maar nu met de beeb in mijn bui zorg ik dat ik wel goed eet.
haha hoor de ijsjesfanatiekelingen hier eens gaan gelukkig heb ik er nu geen zin op anders moest ik ook meteen een hebben haha ik heb net tot overmaat van ramp in de krant gekeken en ja hoor een woning met 2 slaapkamers in de buurt waar ik wil wonen! Heb ik net even gebeld en mag ik om half 9 komen bezichtigen. MAARTJEH: misschien hebben je duimpjes gewerkt Als het zo is ontzettend bedankt hihi! Is wel stom dat het particulier is maargoed voor de komende tijd neem ik daar genoegen mee. Het is duurder dan een woningvereniging, maar ik moet toch ergens beginnen! oh heb trouwens een nieuwe buikfoto van afgelopen zaterdag erin gezet, het komt al aardig naar voren Groetjes dreams
maartjeh netjes hoor! dat je dat allemaal kookt! ik kook gemiddeld 1 keer per maand.. lust geen aardappels en eet geen groente... Dreams..wat fijn dat je een huisje mag kijken! en vanavond al? das snel! hopelijk wel een beetje betaalbaar!
En je buikje is ook al echt zichtbaar! mooi! hier valt het nog mee.. tja het is wel een buikje.. maar ik ben van mezelf nogal breed..en gezet.. dus valt het niet zo heel erg op...
oh ik voel het beebje nu de hele tijd geweldig nou ik ben nu ook breed aant worden haha was 54kilo maar ik zit nu al op de 63 och ja... Voor het babytje hebben we alles over, ook dikker worden hihi. Oh ik hoop dat het wat is in ieder geval 2 slaapkamers en ben benieuwd of het een huis is of flat. Dat ik nu ook eens eindelijk alles klaar kan maken
oooo super dreams ** springt ff in delucht * dan kan ik weer stoppen met duimen maar wat eet je dan als je niet kookt miep? zal eens ff naar de buikfoto van dreams spieken
Halloooo, eindelijk weer e.e.a. bijgelezen! Ik heb al een tijdje niet meer gereageerd wegens vakantie en werk etc., maar zal proberen wat vaker wat te zeggen. Hier gaat alles prima! De 20 weken echo was goed en we krijgen een MEISJE! Ik heb al een afspraak gemaakt voor een pretecho en die staat gepland op 31 augustus a.s. Verder heb ik me opgegeven voor zwangerschapsgym. Het is gewoon op een sportschool en je begint met wat training (met personal coach) en je krijgt groepslessen (ter voorbereiding op de bevalling). Ook is er een zwembad, dus als ik zin heb kan ik ook elk moment van de dag/week gaan zwemmen. Binnenkort heb ik een intake gesprek, dus ben benieuwd! Momenteel vol energie en voel me over het algemeen heerlijk! Tevens heb ik de "grote onderbroeken" inmiddels aangeschaft Was het niet van plan, maar ben bang dat ik er echt niet onderuit kom. Bij Prenatal gekocht van Noppies. En, hoewel ze nog net niet onder mijn oksels komen, ze zitten héérlijk! Vanmiddag ook nog even staan te kwijlen bij de babykleding, maar ben zo flink geweest en heb deze keer niets gekocht! Ik vind het vreselijk wat er met Loopy en Caruli gebeurt..... Ik wens ze uiteraard heel veel sterkte toe. Verder leuk om iedereen te volgen op deze manier. Fijne avond allemaal! Groetjes,
dreams..spannend hoor meid! ben benieuwd! zal zeker fijn zijn als je een huisje hebt! en wat gewicht betreft..ik zit nu op 92 kilo.. dus lekker pittig..ik denk dat ik de 100 wel ga halen.. Maartjeh..ik eet veel brood..lekker.. en pizza en shoarma en patat en pannekoeken en tja wat nog meer..alles wat lekker is zeg maar.
ooo heerlijk je buikje dreams zal ik eens wat opbiechten, ik weet niet of er meer meiden zijn... Maar ik ben al een hele tijd bezig geweest met afvallen enzo voor dat ik zwanger was( nadat ikaangekomen was toen we gingen samen wonen) maar soms heb ik er best moeite mee om dikker te worden......... klinkt mischien raar maar ik zie er gewoon tegenop dat die buik zal groeien daarom ben ik ook wel blij dat ik maar een bescheiden buikje heb
Dreams wat een goed nieuws zeg! Ben erg benieuwd! En mooi buikje hoor, we kunnen er nu niet meer omheen Hier ook al aardig wat kilo'tjes zwaarder, maar goed...straks iets heel moois voor terug! M&M net even in je album gekeken, erg mooi die kleur van je kamertje, ik had nog niet gekeken. Ik kook als ik sávonds thuis eet (en niet op m'n werk ben) altijd hoor, op een enkele uitzondering na, ik lust juist liever geen snacks, patat en afhaaleten en daarbij, ik denk dat ik tonnetje tonnetje rond word als ik zo zou gaan eten, liever niet.... Xx
Meiden niet zooo snel kan het niet eens bijhouden..hahaha.. Heb weer veel lekkers voorbij zien komen jammie jammie al hoef ik nu even niets we hebben net pannenkoeken gehad dus dat vult wel even en vanaaf maar weer lekker aan de fruitmix Mmmmmm @dreams Ja hoor mooi buikje helemaal geweldig! @Maatjeh Leuk jij in actie op het paard hop paardje hop @essebes Jij bent maar fanatiek geweest, ik doe alles beetje bij beetje in het huis kan het niet meer doen allemaal wordt me nu gewoon te veel. Of kan ik jou inhuren @miep Hier wordt ook elke dag gekookt erg he? hahahaha...