@lolaatje oo super van de echo en gefeliciteerd met een meisje leuk ik heb mijn pretecho ook 31 augustus zolang je maar eet toch miep? Ik was al bang dat je niet at dan
lollaatje..wat fijn dat alles goed was met de echo! en lekker ook grote onderbroeken! fijn he! Maartjeh..ik ben al me hele leven bezig met afvallen en aankomen.. ik was 4 jaar geleden nog 59 kilo..maar toen sporte ik 6 keer per week elke dag 2 uur lang..en minimaal eten.. tja dan wil het wel he.. Vorig jaar ben ik helemaal gestopt met sporten.. ik was het ineens zat.. en toen vlogen de kilo's erbij aan he.. vandaar dat ik nu ook zo zwaar ben.. erg vervelend,.maar kan er nu helemaal weinig aan doen... essebes..dankje...kleurtjes kunnen voor allebei toch? enne ik eet ook liever geen vette hap..maar ja het is wel erg lekker.. maar soms moet je wel he...
@lolaatje EEn meisje wat leuk gefeliciteerd! De meisjes doen het echt goed hier....... Zwaait terug naar maartjeh Nou meiden ik ben ook niet de slankste en heb nu ook zoiest WHO CARES? ik zie na de bevalling wel weer Ik ben nu ook al aardig gegroeid door de zwangerschap al 8 kilo erbij dus ik wordt ook wel een tonnetje rond nu.
Dankje kreeftje & Es & maartjeh hihi ja eerst had ik er ook moeite mee al die kilo's, maarja het is voor een goed doel laten we maar zeggen straks flink trainen! Oh ja ik ben nu ook wel blij. Haha Maartjeh hoe hoog was je sprong? Hopelijk pakt het goed uit. Want zo lang is het nou ook niet meer tot en met december. Wil ook niet tot het einde bezig zijn.
pff kijk nu hart van nederland maar zouden die ouders van die vermistte maddie haar echt zelf hebben vermoord
mijn sprong viel op zich wel mee, wou geen gat maken in het plafond blijf nog wel ff voor je door duimen
kreeftje..lekker hoor pannekoeken! enne wat vreselijk zijn jullie zeg..allemaal koken.. wij eten in de vakantie altijd bij mijn moeder en die kookt altijd voor ons.. dus dan eet ik 1 aardappel en appelmoes.. maartjeh..ik weet het niet hoor.. het is maar een raar verhaal vind je niet..
Gerda, wat een lieve motoragent zeg. Die komt straks nog op kraamvisite hoor! Je buik is al mooi groot, dus met de kleine gaat het in ieder geval wel lekker. Beweegt hij nu weer wat meer? Essebes en Maartjeh, succes met jullie drukke mannen. Die van mij is de laatste tijd ook behoorlijk druk, maar dan wel veel met hobby en kinderkamer/wiegje maken. Toch wordt hij daar ook erg moe en stil van. Hij heeft ook echt zijn rust nodig... Ik zit niet op msn. Zou ook niet weten hoe het werkt. (maar ik kon hier al wel quoten hoor....) Ga weer verder lezen... Olga
Voor mijn zwangerschap was ik 63 kilo. Afgelopen weekend was ik 71,5 kg.... En nu? Kweenie... Ik wil me er ook niet te druk om maken. Probeer wel zo weinig mogelijk te snoepen en vooral de "gezonde" dingen te eten. Als ik helemaal los ga, dan weet ik zeker dat ik compleet dicht groei. Ik las inderdaad dat de meisjes het hier goed doen! Het gekke is dat ik de hele tijd er al van overtuigd was dat het een meisje was. En dat is nu gewoon bevestigd. Voelen jullie je kindje ook al zo goed? In mijn buik heb ik de hele tijd het gevoel van zenuwtrekkingen. Steeds van die hele lichte trapjes en dat eigenlijk wel een paar keer per uur. En als ik ervoor ga liggen, dan is het stil
@ lolaatje: jeetje wat stom zeg maar ik had over je bericht heen gelezen! PROFICIATTT! Met je goeie echo en je meid. Ja hoor de dames gaan winnen. Nee hoor hoeft niet. Ik ben zoooooo benieuwd. Hopelijk gaat dat huisje door, kan ik me daarop focussen, en gaan de dagen tot de echo sneller. Hihi oh erg ben ik he Groetjess
Meiden, hoe hebben sommigen van jullie naast dit forum ook nog tijd voor hyves of msn? Dat gaat mij echt niet lukken hoor. Olga
Thanx! Ben ook helemaal happy! Ik hoop ook voor je dat dat huisje door gaat. Valt er toch een hoop spanning weg lijkt me.
dreams..is het huisje al leeg? dan zou je er snel mee bezig kunnen! maartjeh..spannend hè..hopelijk kunnen ze het morgen zien.. of wil je het niet weten? olga ik doe ook niet aan hyves of msn hoor..
ppfff....ik heb ben 3 dagen niet op het forum geweest, en moet iets van 25 pagina's bijlezen... ik ben al 3 kwartier aan het lezen, maar heb er even geen puf meer voor... ik las iets van een bloemetje...zetten jullie mij ook op die lijst? leuk idee! vanmorgen ben ik bij de verloskundige geweest...alles was goed en ik ben nu in totaal 5,7 kilo aangekomen... zaterdag lekker op vakantie naar de canarische eilanden...echt zin in!
ppfff....ik heb ben 3 dagen niet op het forum geweest, en moet iets van 25 pagina's bijlezen... ik ben al 3 kwartier aan het lezen, maar heb er even geen puf meer voor... ik las iets van een bloemetje...zetten jullie mij ook op die lijst? leuk idee! vanmorgen ben ik bij de verloskundige geweest...alles was goed en ik ben nu in totaal 5,7 kilo aangekomen... zaterdag lekker op vakantie naar de canarische eilanden...echt zin in!
Leuke foto Maartjeh! Gaat dat paardrijden nog wel een beetje? Miep, alweer een olily tas...Knap dat je verder niets gekocht hebt. Ga ook lekker naar gym joh, is best leuk. Olga