Maartjeh..dat wordt morgen nog spannend.. hoe denkt je vriend erover? olga..zwemmen leek mij ook het leukste..maar ik ga er maar eens over denken.. yoga is niks voor mij.. en wat betreft de appelflap..ja als ie lekker warm is lust ik er best eentje.. weet je wat ook wel lekker is.. zo'n vette olie bol van zo'n kraam..mmm met heel veel poeder...
hello ladies, Ik heb net me echo gehad, en ik ben super blij dat wij een gezond kindje krijgen, "het" (wil graag het geslacht voor ons zelf houden)draaide de hele tijd weg dus was het nog wel een gedoe om alles goed te bekijken, maar ben super happy
Hier was ik toch maar even weer. Lekker de hele dag niet gekeken en dat ging prima. Moest alleen errug veel bijlezen: van 496 ofzo tot 505 en terwjil ik zat te lezen kwamen er steeds nieuwe pagina's bij. Wat een klestkousen (ik noem geen namen hoor, maartjeh, m&m, essebes, olga, dreams! en vast nog wel meer, maar die zie ik het vaakst)
Dianne, wat heerlijk meid. Leuk dat jullie het zelf weten. Dan moet je jullie kindje maar als 'verassing' op de lijst zetten. Ik heb vanmiddag lekker kibbeling op met sausje. Kan ik af en toe ook echt van genieten.... Olga
hoezo kletskous?hahahahah heb pas in een dagje tijd 100 berichtjes bijelkaar geklets( of meer) is wel gezellie zo met jullie zit ik ook niet zo alleen mijn schoonvader kwam net ff de krant brengen en bracht nog een verse komkommer uit de kas mee jamjam
Dianne...wat fijn meid! en wat flauw dat we het niet mogen weten... nee hoor grapje meid! heel fijn dat het allemaal goed was! maartjeh..bedenk vast een boel voordelen dan kun je m misschien ompraten..is hier ook gelukt.. alleen laat de beeb het niet zien.. sanneke..hoor ik mijn naam..nee toch.. .. lekker rustig daggie gehad?
Meiden ben weer weg hoor. Moet nog even iets ophalen bij mijn schoonzusje en ga daarna met een boek in bad liggen! Liefs Olga
Maartjeh..ik heb ook komkommer..maar dat trekt me nu echt niet hoor.. heb liever een ijsje..of een handje chippies..
ik zit nu wel lekker aan een verse komkommer zo lekker...... ik eet het net zo makkelijk weg als eenhandje chippies
zo weer enorm veel gekletst zeg......enne idd altijd gezellig op msn he Dreams voor degene die me ook op msn willen, stuur maar een pb @ dreams: hoop dat het huisje wat is voor je..s6! Degene die de echo hebben gehad....leuk zeg!
nou ik niet hoor... ben niet zo gezond aangelegd.. ik ga ook effe stoppen..even de was doen en met de voetjes omhoog.. kan mijn vriend effe pokeren op de comp.. tot laters.. dreams succes hoor! met kijken vanavond!
meiden ik stop er zo ook mee, ga even languit en niet te laat op bed. Niet teveel schrijven he? tot morgen maar weer.
Dianne, super dat je echo goed was! Als wij het toch te weten komen, ga ik het aan niemand vertellen, maar ik wil het niet weten eigenlijk. Aan de ene kant wel, maar toch liever niet, ook al zo'n twijfelkont. Mn man wil het wel weten, maar maakt het nietzoveel uit om het niet te weten. Ik denk dat het een jochie is. En alle mensen in mn omgeving die er een mening over hebben denken dat ook. We zien wel! Als het maar een kindje is Ik deed altijd zwemmen als sport: aquajoggen en trimzwemmen, maar ga na de vakantie zwangerschapszwemmen. Heb ik positieve verhalen over gehoord. daarnaast ga ik ook nog naar zwangerschapsgym. Ik had 2 onderbroeken met pijpjes van mn zus gekregen (goed gewassen hoor!) en een buik erin, maar die kon ik niet meer vinden in een winkel. Merk dat dat slappere elastiek toch lekkerder zit dan die strakke elastieken die ik in mn gewone slips heb. Nu heb ik een hematent gekocht. Zit ook prima. Ik ben intotaal nu 4 a 5 kg aangekomen. Ik schrok wel toen ik na de vakantie op de weegschaal ging staan, want toen was er 2 kg bij en ik had heel lang stilgestaan op 62,5 kg. Woog voor mn zwsch 60. Maar t is voor het goede doel. Ik heb wel msn, maar vind het forum qua tijd wel ff genoeg! Heb ook hyves. Loopy, bewondering heb ik voor jou! Dat je hier toch nog komt posten en lezen. Heel veel sterkte bij de onzekere tijd die voor je ligt. Dikke knuf. Gerda, ook voor jou bewondering! Hopelijk gaat het toch sneller dan nu de verwachtingen zijn. En mooie buik heb je al! En idd lief van die agent. Zou het bij Lindy wel goed izjn gegaan?
Onze geiser is weer gemaakt (of zei ik dat vanmorgen al). Ga straks lekker douchen. Ben naar de kapper geweest en al die haartjes kriebelen op mn rug. Ze maakte een compliment over dat mn haar er zo gezond uitziet! DAs vast door de zwangerschap, want daarvoor zeiden ze altijd: nou mevrouw, uw haar kan ook wel een maskertje gebruiken (terwijl ik het heel goed verzorg, dus zal wel gewoon mn haar zelf zijn) Verder lekker huisgehouen vandaag en een plan bedacht hoe we alles uit de babykamer kwijt gaan raken in de rest van het huis. DAt geeft ook wel motivatie om dan lekker te gaan opruimen. Wou het liefst gelijk beginnen! Maardat doe ik nu volgende week. Maandag begin ik. DAn gaat mn man ook weer aan het werk. Hij is 2 dagen bakker en gaat vanaf volgende week ander werk erbij doen. Dan werkt ie fulltime. Dan kan ik als de kleine er is wat minder gaan werken. Vanmiddag kregen we telefoon dat onze auto weer terug is uit belgie en nu bij de garage staat. Dan kunnen we eindelijk onze vakantiespullen terug gaan halen. De tent was nog een beetje vochtig. Die moetne we als de wiedeweerga te drogen leggen voor die verknald is. Morgenochtend moet ik de belgische politie bellen om te vragen of ze de eigenaar van de fiets gevonden hebben. Asl dat niet zo is en ze vinden hem niet, betekent dat dat al onze spaarcentjes op gaan aan reparatiekosten van de auto. (en dus niet naar de baby) Daarover maak ik me heel veel zorgen, al had de politie afgelopen maandag wel hoopgevende informatie. Best spannend dus. Daarna nog om 11 uur naar de VK. Hopelijk klopt het hartje goed. Ben opeens een beetje bang dat het niet goed zal zijn, ook omdat ik hem minder voel bewegen dan in het weekend. Ik maak me ook wel vreselijk snel zorgen moet ik zeggen en zie al leeuwen en beren op de weg als ze er neit eens zijn, want mn kindje beweegt nog steeds, maar k voel het gewoon minder. Zo, nu stop ik eerst maar es. Misschien tot later. kuzzzzzzzzzzzzzzie