Nou ik ga morgenmiddag dus pas naar het huis kijken , want manlief kon er niet bij zijn om half 9. Ik BAAL BAAL BAAL! Altijd als ik iets wil gata het nooit door grrrrrrrr
Meiden, als ik nog niet zo moe was, werd ik het wel van de vele paginas hier haha Gerda, wat een lieve agent, das nog een keer échte belangstelling hebben! en wat een mooi buikje! Poeh hoor! een ijsje, mensen, daar heb ik ook wel zin in. Mijn hubbie is hondenvoer aan het halen en zou een lion meenemen, lekker zondigen met een kopje cappucino! normaal kook ik ook wel gezond (nu wel wat makkelijker dan voorheen hihi), maar vanavond hebben we een patatje gedaan. Héérlijk lolaatje, gefeliciteerd met jullie meisje! Miep, ik doe met je mee wat betreft gewicht hoor. Kom van een respectabele 72 af, maar weeg inmiddels al 92 die 100 komt nog wel voorbij haha heb nog nooit zoveel gewogen en ben vroeger toch ook wel best zwaar geweest oei loesie, een appelflap *zucht* mijn hubbie studeert nog aan de universiteit (biologie) en werkt daarnaast fulltime bij het uwv (dus als jullie ooit eens vragen hebben ) sleutelen doet ie alleen in zn vrije tijd aan zijn motor dianne, fijn dat jullie verrassing het zo goed doet! olga, ben jaloers, ik wil ook een bad! Als we verhuisd zijn kopen we eerst een een zitbad, lijkt me al zalig! We willen uiteindelijk de badkamer verplaatsen en verbouwen, maarreh . 1 ding per keer sanneke, ik blijf voor je hopen dat het goed komt met jullie auto, zónder dat het jullie veel gaat kosten, zou toch wat zijn! ik zit inmiddels aan een kitkat (ja, heb een wazige man, heeft de lion onderweg zelf op gegeten haha) en ga eens lekker een filmpje kijken denk ik!
oo balen dreams nog weer een nachtje slapen ook balen voor claartje , nou moet je het doen met een kitkat sanneke ik hoop voor jullie dat alles goed komt met de kosten enzo
ik ben ook niet echt van het msn..ook geen erg actieve hyver maar ik houdt het wel enigzins bij (dus mensen die me toe willen voegen pb dan kunnen we onze hyves uitbreiden ) en ik zit nog heel actief op een paardenforum..maar goed ik kan overdag (tijdens werk) niet op i-net dus dat doe ik meestal na werktijd als ik zin heb.
omdat ik zo vaak `s avonds alleen ben heb ik tijd over voor msn , hyves, dit forum, en idd ook het paarden forum
haj meiden nou ik ben er hoor sorry dat ik wat later ben. ik ben blijven eten bij mijn oom .. en mijn mans en broertje ook. de echo was in 1 woord te omschrijven,, SUPER alls zit er op er eraan 10 vingers 10 teentjes,, mooi kloppend hartje en mama is helemaal verkocht niks ernstigs te bekennen. het lag eerst te slapen maar daarna was het behoorlijk bewegelijk.. het wou eerst niet laten zien wat het werd. HET hield de benen stijf op elkaar even wat porren en heen en weer duwen hihi Arm kind .. en ja hoor MEVROUW deed haar benen open het wordt een MEID.. Ohh ben zo blij
Bevallingslijst 01-12-07 Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - flesvoeding - geslacht ??? Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verassing 03-12-07 Jufffie - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - Jongen 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Jongen 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht??? Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - meisje 07-12-07 08-12-07 ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 09-12-07 loopy - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Jongen Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 11-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 12-12-07 Malaika- 1e kindje - bevallen op... - thuisbevalling - borstvoeding - geslacht??? Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft wrs verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - geslacht ??? augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing! Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 17-12-07 Hairdresser - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - geslacht blijft een verrassing maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - verrassing 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - geslacht ??? 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht hopelijk 13 aug bekend 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - geslacht ??? Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 25-12-07 Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis? - flesvoeding - geslacht?? 26-12-07 27-12-07 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - geslacht ??? lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Lisette - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 29-12-07 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? (twijfel nog) Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- Meisje Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - geslacht (wil de kleine nog niet laten zien) 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - geslacht ?? Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren
Nog even spieken hierzo, en gelukkig alvast twee goeie berichten over de echo's =D> Lindy leuk zeg, een (eigenwijs) meisje! Ik ga m'n laptoppie uitgooien en nog even lekker zappen met m'n lieffie. Jammer Dreams dat je vanaaf niet kon gaan kijken. Sweet dreams alvast allemaal! O,ja als er nog meiden met het bloemetje voor Caruli & Loopy mee willen doen, graag morgen even reageren, ik ga ze vrijdag laten bezorgen namens ons allemaal. Liefs Es
dreams wat balen meid dat je niet gekeken hebt.. morgen dan maar he! lindy wat fijn dat alles goed was! en gefeliciteerd met jullie meid! sanneke..hopelijk hebben ze de eigenaar gevonden hoor! ik kom ook nog even snel weltrusten zeggen.. ik ga nog even lekker series kijken... weltrusten...slaap lekker allemaal.. tot morgen..kletsen we weer lekker verder!
hallo dames ik wil even vertellen dat we kamertje gekocht hebben helemaal blij mee. Ik ga nu even bij lezen.
wil iemand ons knulletje op de lijst erbij zetten.....? thanks! lindy; gefeliciteerd met je meid! gelukkig deed ze toch de benen even wijd hahahahha dreams; he jammer dat je tot morgen moet wachten! ik duim voor jullie! lolaatje; ook gefeliciteerd met jullie meid! sanneke; ik hoop echt voor jullie dat het allemaal in orde komt met die kosten! balen! gerda; mooi buikie hoor! mamabeer..... waar blijf je?
ja ik ben er ook erg blij mee bipat. Ik krijg over een maand thuis bezorgd. Dan is de kamer klaar voor ons meisje.
hallo, Nou ben wat laat maar heb ook een drukke dag gehad De echo was echt leuk! Alles was goed en ben percies 19 weken en 5 dagen. Ben daarna nog ff bij een vriendin geweest (minimuisje) ze was meegegaan naar de echo vond ik echt lief van dr. Daarna naar me schoonmoeder geweest om daar de foto´s te showen En daarna ff boodschappen gedaan en ff voor me zoontje teletubbies opgehaald die had ik online gekocht. En toen me moeder nog ff geweest ze wou toch ff de foto´s zien. en nu eindelijk kan ik ff rustig zitten. Krij de laatste tijd echt niks geregeld echt vies moe en het huis is echt een bende voor de eerste keer nu dat ik zwanger ben heb ik elke dag zo iets van : het komt morgen wel