December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Sam28: Loopy klinkt inderdaad heel dapper......ik denk continue aan d'r........doe haar veel liefs als je haar spreekt!

2. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Ben terug van de echo. Alles was goed! En...... it's a GIRL :)

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Bevallingslijst

01-12-07
    Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

02-12-07
    Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing

03-12-07
    Jufffie - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje

04-12-07
    Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - Jongen

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Jongen
    Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Jongen

06-12-07
    Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - geslacht???
    Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - meisje

07-12-07

08-12-07
    ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

09-12-07
    loopy - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Jongen
    Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

11-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

12-12-07
    Malaika- 1e kindje - bevallen op... - thuisbevalling - borstvoeding - jongen
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

13-12-07
    Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ???
    Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ???

14-12-07
    Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - geslacht ???
    augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing!
    Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Meisje
    vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

17-12-07
    Hairdresser - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen
    maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

20-12-07
    Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - verrassing

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

22-12-07
    Dreams - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - geslacht ???

23-12-07
    Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht hopelijk 13 aug bekend :D

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - geslacht ???
    Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

25-12-07
    Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis? - flesvoeding - geslacht??

26-12-07

27-12-07

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - geslacht ???
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Verrassing
    Lisette - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???

29-12-07

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? (twijfel nog)
    Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- Meisje
    Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - geslacht (wil de kleine nog niet laten zien)

31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - geslacht ??

Meisjes: 12
    Jongens: 8
    Verrassing: 6

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

4. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    sam..wat fijn dat je dat allemaal verteld meid!
    Ik vind loopy ook zo dapper!
    en doe haar de groeten en heel liefs van me..

mamabeer..ohjee..dus toch nog een verassing...spannend hoor!
    ik denk dat het een meid wordt.. ;)

misskeita, wat fijn dat alles goed was met de echo!
    en gefeliciteerd met jullie meid!

ik heb even een broodje gegeten... :D

5. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    Ja we zijn er ook erg blij mee en dat ze snel bezorgen. Ik heb plaatje in me album.
    Vandaag weerd ruk aan het werk.

Ik begin in september met gym heb wel zin in

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    ayse mooi kamertje!lief hoor!
    kunnen jullie lekker snel in gaan richten! :D

7. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    misskeita gefeliciteerd met jullie dochter leuk

mamabeer wat leuk dat alle sgoed was ik denk een meisje :)

8. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    HOihoi

Sam, bedankt voor het updaten over Loopy. Dikke knuf terug en ik zal proberen om ook leuke dingen te typen.

Ik bedacht me gister opeens dat de ergste kwaal die ik heb, is dat ik veel moet plassen :) Misschien nog wel meer maar dat ben ik vergeten.

VAndaag bij de vlos geweest. Hartje klopt als een trein, 150 bpm! BM zit aan de bovengrens van mn navel. Daar had ik hem zelf ook al gevoeld en willie zwom steeds weg van de doptone. Misschien vond ie het niet leuk of wilde hij laten weten dat ie een goede zwemmer is. Verder alles ok, bloeddruk was 100/ 60. Vorige keer was ie hoger, maar volgens de vlos was er rond 20 wk altijd een dip. DE midpregnancydip als ik het goed onthouden heb. En mn gewicht was 67 op de schaal van de vk, terwijl ik daar met 11 weken 65,5 op was, dus dat betekent hooguit 2kg aangekomen? kan het bijna niet geloven. maar mij hoor je niet klagen, k heb nog 19 wken te gaan, dus dat kunnen nog heel wat kilootjes worden.

ayse, mooi kamertje!

mamabeer, ik heb besloten dat ik het toch wil weten... maar ik ga het hier ook niet verklappen en verder ook aan niemand, behalve mn ouders/ schoonouders. Maar misschien bedenk ik me nog en wil ik het toch niet weten. En weet ik veel wat je krijgt! haha, als ik je kende had ik er vast wel een idee over, maar nu doe ik geen uitspraken erover :)

misskeita, gaaf, een meid! en fijn dat de echo goed was.

en nog even over die auto: ik heb besloten me er niet druk meer om te maken, dat helpt geen zier en is ook niet goed mn beeb. Het is vervelend als we tegen een centjesbarricade oplopen, maar er is meer in het leven dan alleen centjes, en mn man gaat maandag beginnen met een nieuwe baan en werkt een paar weken 6 dpw dus dat levert ook extra inkomsten op. We komen het heus wel te boven. Alleen jammer dat we dan nog ff moeten wachten met babydingen aanschaffen.

Meiden,
    ik ga nog van alles doen vanmiddag, lekker rommelen enz, dus cu later

9. Lisette

Lisette Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik lees allemaal goede berichten over de echo's en wat het geslacht is..leuk, leuk, leuk..ik wil ook! Nog 1 weekje wachten....:-.
    Jullie hadden allemaal heerlijke dingen gisteravond gesnoept..heb nu net een quiche gegeten (hoezo zijn die luchtig?) Staat wel op de verpakking. Mijn mona-toetje moet nog even wachten....
    Hier wordt dus nu slecht gekookt en doen we even aan een (gezonde) ping cultuur. (de magnetronmaaltijd) of de ovenmaaltijd.
    Miep en miep vroeg om te schrijven wat je mannetje voor werk doet, die van mij zegt altijd kontenwasser ! :confused:
    (ziekenverzorgende in verzorg/verpleeghuis). We vertellen dan ook standaard dat we elkaar in het verpleeghuis hebben gevonden. De meesten reageren altijd hilarisch..ehh, grapje zeker hoe oud zijn jullie dan? :)
    We hebben samen de inservice-opleiding gedaan in 1993.
    Essebes; lief van je dat je vraagt hoe het met mijn mannetje gaat.
    Gisteren is hij niet geopereerd, vanwege geen ruimte hebben op het operatieschema, ja ze hadden nog een plekje om 2 uur 's nachts. Maar dat deden ze liever niet meer (Duh..).
    Vanochtend werd die als 2e geholpen en ik krijg nou net tijdens het schrijven een telefoontje dat die weer op de kamer is en de galblaas verwijderd is. Straks om 5 uur mag ik even langs voordat ik moet werken.
    Helaas moet ik van 6 tot 11 werken en kon ik geen vrij krijgen (lang leve de gezondheidszorg) vanwege bouwvak en geen pool achter de hand hebbende....(Bah..) :evil:

10. Lisette

Lisette Niet meer actief

BESEF HET NU EIGENLIJK, DOOR DE BANNER...

IK BEN OP DE HELFT ! 20 WEKEN. :D

11. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    hoera lisette, op de helft! wat een supergevoel he.

gelukkig voor je mannetje dat de operatie klaar is, balen voor jou dat je niet kon ruilen met je werk.

groetjes sanneke

12. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Nou het huisje toch maar nee gezegd ik vond het de prijs echt niet waard en die man zon chagrijn. Ik voelde me er gewoon niet op mn gemak toch nog maar even wachten. Hoop dat het goedkomt.

Mamabeer & Ikkie : PROFICIAT met de goeie echo. Nouwww we willen het weten hihi!

Misskeita proficiat met je meid..

Waar o waar is maartjeh?

Verder ben ik even kwijt wat ik wou zeggen, verdorie.
    Ik kan echt niet meer wachten. Lisette ook tot volgende week wachten zag ik. Nou ja het is al donderdag, als het weekend maar eens hier is dan gaat het alweer snel.

Verder is het hier maar een trieste dag. BAH! Wat een ROTzomer! Het regent al de hele nacht en de hele dag :( wordt er zo somber van

Groetjes dreams

13. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Ow ja wat ik nog even erachter aan moet plakken. Wat leuk sam voor je soort van update.
    Een knuffel aan loopy terug en god wat is ze sterk zeg!
    Wat een klap als Bas toch levend word geboren. Nee dit had je niet verdiend. STERKTE HOOR!

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hoe zou het met Loopy zijn gegaan vanmorgen?

15. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Vandaag weer babyspullen uitgezocht op de zolder en alles naar beneden gehaald.
    Babybedje staat al klaar....babykleertjes heb ik al gewassen en hangen nu te drogen....met de tijd nog de laatste dingetjes aanschaffen en dan zijn ook wij klaar! :) :)
    Zal straks of morgen ff foto maken van ons bedje :) :)

hier ook rotregen vandaag....komt Serena net ziek uit bed :( .....balen dus voor mijn meisje.
    Zal wel snel weer opknappen!

@ mamabeer: fijn dat de echo goed was !
    @ dreams: ah balen dat de woning niet beviel, hoop dat er snel iets op jullie pad komt
    @ loopy: lief dat je aan ons denkt meid, heb bewondering voor je!

16. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Lieve meiden bedankt voor de felicitaties :)
    hier nog wat gegevens over de baby
    die ik heb weten te ontcijferen hihi

van oor tot oor meet zij: 42.0 mm
    de omtrek van haar hoofdje is: 150.2 mm
    de buik omtrek is: 126.5 mm
    de lengte van haar boven beentje: 27.8 mm
    en haar gewicht op dit moment is : 243 Gram.

Ayse: wat leuk dat jullie het babykamertje hebben gekocht.

Olga: ja vind het echt super een meid.
    nu kan ik eindelijk roze gaan shoppen hihi.

Ikkie wat fijn dat de echo goed was :)

Sanneke: hihi heerlijk he als de kleine je snachts wakker houd
    ze schopte mij van morgen wakker.. maarja kan er ook wel om lachen
    nu nog in iedere geval :)
    is nog steeds een heerlijk gevoel.

Sam: mooi geschreven meid:)
    ik heb ook echt waardering voor loopy
    ze maakt nu het zelfde mee wat wij ook 7 jaar geleden
    meegemaakt hebben met mijn tante.
    het is niet makkelijk.
    Mijn gedachtens zijn bij LOOPY op dit moment
    steek straks een kaarsje aan ..

Mamabeer wat spannend :).. leuk hoor,
    ik denk dat het een jongen wordt:)..
    nou we horen het wel als ht geboren is hih
    vind die verassingen wel leuk altijd ;)
    maar ik kon het niet voor me houden haha.

Misskeita: wat leuk ook een meid :)

verder gaat het goed :).. de kleine is druk bezig met schoppen en springen en dansen haha
    ik zou niet weten wat ze allemaal daar binnen doet maar soms heb ik wel zo iets van kan jeniet even 2 sec stil zitten hihi,,
    vooral snachts en smorgens vroeg ik ze druk in de weer haha,, vandaag een lekker luier dagje
    morgen werken en dan een lekker lang weeknd naar me schoonouders :) heb er helemaal zin in
    lekker pronken met de mooie foto`s en dvd van onze kleine meid :)

17. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd Lisette!

Ook mijn gedachten zijn bij Loopy...

18. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    zo meiden net de visite weg gewerkt ;)
    Ze waren dol enthousiast over het kamertje en vonden het helemaal geweldig mijn vdder straald dan echt is zo leuk om te zien!

Mijn moeder had van een kennis die ook een 2ling heeft gekregen allemaal hydrofiele luiers en navelbandjes etc gekregen ze had het allemaal al uitgewassen en aan mijn vader meegegeven dus dat scheelt mij weer moet nog wel wat aanschaffen hoor maar wat je krijgt is altijd mooi meegenomen ;)

Verder las ik dat er weer een meisje bij komt WOW die meisjes hier hebben strax GIRLPOWER!
    Nou dinsdag weet ik het ook (hopelijk) ben benieuwd wat er uit gaat komen.

Loopy wil ik npgmaals heel veel sterjte wensen hoop dat ze het allemaal wat goed kan verwerken!! we denken aan je meid [-o<
    @sam bedankt voor je mooie duidelijke update.

zal zo zien wat we gaan eten heb eigenlijk niet zo veel zin heb een heel vol gevoel :-&

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ikkie, heerlijk dat met de kleine alles oke is!
    Volgens mij kan je van die opbergers ook wel kopen bij kwantum ofzo…

Kreeftje, bij mij heeft een paar keer fysio heel goed geholpen. Hopelijk knap jij er ook van op.

Ayse, wat een romantisch babykamertje…

Sam, Bedankt voor de update van Loopy. Wat een lieverd dat ze ondanks haar eigen verdriet met ons meeleest en meeleeft. Ben benieuwd hoe het vandaag met haar is gegaan…
    Hoe is het verder met jou Sam?

Misskeita, lekker gaan shoppen nu voor jullie meid!

Moon, ben je vandaag alleen maar de lijst aan het bijwerken? Hoe is het met je; nog iets leuks te vertellen?

Lisette, wat grappig dat jullie allebei in een verpleeghuis werken. In hetzelfde?
    Hoop dat je vent snel weer opknapt van de operatie!

Dreams, jammer dat het huisje niets was….Je moet inderdaad wel naar je zin zitten tegen niet TE veel geld.

Iloon, leuk dat je nu ook alle spulletjes weer hebt staan.

Hoe zou het nu met Caruli zijn? Hopelijk is ze al wel weer thuis en zijn alle bloedingen weg.
    Nu nog het lange verwerkinsproces doormaken en dan nadenken over de toekomst. Pff, is zo moeilijk voor ze!

Liefs Olga

20. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    @ olga: tnxx...ziet er weer ineens een stuk werkelijker uit :)

Deel Deze Pagina